Regulamin Działu WT

Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Regulamin Działu WT

Post autor: Yasuo »

PROBLEM
Generalnie dopiero przed chwilą zaznajomiłem się z nowym regulaminem działu Własnych Technik i trochę mi się nie spodobał. Zwłaszcza, że przez ten regulamin musiałem poprosić o przeniesienie mojej WT do archiwum, bo nie mam jeszcze prawa do jej posiadania. No, ale liczę na to, że ta "zmiana pod siebie" zostanie zaakceptowana kappa.

Wszystko jest spoko za wyjątkiem jednego punktu. Chodzi mianowicie o progi punktowe dla rangi A i rang S. Wszystko byłoby naprawdę fajnie, bo cała koncepcja tego regulaminu mi w ogóle nie przeszkadza, gdyby nie fakt, że na forum po prostu nie ma dość sporej ilości technik. Mówię tak ogólnie. Dlaczego to tak istotne? Otóż pochwalę się. Niedawno osiągnąłem rangę S w Chanbarze, po prostu boostując sobie odpowiednie statystki. Cały problem polega na tym, że po prostu Chanbara nie ma w ogóle technik rangi S. No i nie mogę żadnej Ski stworzyć, bo nie mam 2000 PH. Czyli generalnie pomimo posiadania rangi S w swojej dziedzinie i tak nie jestem w stanie wejść w posiadanie odpowiedniej wysoko rangowej techniki. Podobna sprawa ma się z Takedą (nie licząc jednej Ski, której wykonanie wymaga artefaktu), Chen (całkowity brak technik rangi A i S, no i D też nie ma), Mokuzai (nie ma Sek). Pewnie przykładów jest więcej, bo nie przeglądałem wszystkich klanów (ale wiem, że Jashiniści nie mają Sek chyba, no i nie mają też D, C i B) i dziedzin.

ROZWIĄZANIE
Dodać dopisek, że w przypadku gdy dana dziedzina/klan nie posiada technik rangi A/S lub posiada takie techniki, ale dostęp do nich jest ograniczony (bo np. są zakazane lub wymagają artefaktu), to progi PH nie obowiązują i można stworzyć MAKSYMALNIE jedną technikę takiej rangi (kolejne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego pułapu PH).

DODATKOWE UWAGI
Najlepiej by było też stworzyć listę dziedzin/klanów, których dotyczy w/w zasada. Bo jeszcze dojdzie do takich kwiatków, że ktoś stwierdzi, że zrobi sobie WT Sharingana rangi S, bo stwierdzi, że nie ma dostępu do Sek, bo blokuje je wymóg posiadania MS'a, a takich przypadków może być więcej i generalnie może się z tego zrobić młyn. Najprościej byłoby napisać, że w/w zasada dotyczy jedynie technik taijutsu/bukijutsu, ale uważam, że skoro mamy rozwiązać problem, to dla wszystkich, a nie tylko dla mnie.

A poza tym, jestem niezadowolonym samurajem i uważam, że obecny dział WT bardzo krzywdzi samurajów i nerfi ich niepotrzebnie kappa.

Miłego dnia życzę :).
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Hitsukejin Shiga »

W sumie to powiem, że jestem za, bo kenjutsu jest wyjątkowo biedne w niektórych rangach - i jak jesteś fullken, to masz rangę i tyle, bo nie masz żadnej techniki tej rangi. Na Skę można dojść mocno przed 2kPH, a potem psikus, bo możesz stworzyć, ale nie możesz, bo jest wymóg 2K pH.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Boyos »

Obecnie podnoszenie rangi stylu odbywa się poprzez rozwinięcie statów. Nie widzę powodu dla którego zrushowanie przez samuraja (lub kogokolwiek innego) śmiesznej sumy statów fizycznych 300 dawałoby mu dostęp do tworzenia WT rangi S. Założenie było takie, że nie trzeba posiadać jedynie rangi dziedziny do tworzenia technik, ale główną rolę mają odgrywać doświadczenie postaci i jej biegłość w ogóle w używaniu wysokopoziomowych technik.
Tak więc posiadanie dziedziny na S, a tworzenie w niej WT to dwa osobne progi rozwoju dla postaci moim zdaniem. Do tego drugiego trzeba o wiele więcej doświadczenia i umiejętności i to odzwierciedlają te progi, dość łagodne jak dla technik A bym powiedział, na S trzeba się nieco więcej postarać.
Dlatego jestem na nie.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Jawa »

Nie sloty są po to by się ich trzymać. Rozważałbym dodanie tam gdzie jest naprawdę biednie dodatkowego slota na WT, ale tylko tyle. Rozwiązanie systemowe omijające dla kogoś co nie będzie czysto indywidualne będzie złe.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Yasuo »

Same sloty są jak najbardziej dobre. Mi chodzi jednak o ten wymóg 2000 PH na technikę rangi S i 1200 na A (chociaż te 1200 to jeszcze ujdzie). Ja mam np. Chanbarę na Sce, ale co z tego (ok, statystyki są fajne), skoro nie mogę się nauczyć żadnej techniki rangi S? Bo po pierwsze, nie ma technik mieczowych rangi S, a po drugie nie mogę takiej techniki stworzyć, bo nie mam 2000 PH.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Mnie się wydaje, że to kwestia balansu gdzie taki shinobi bez osiągnięcia 1200 ph nie jest w stanie osiągnąć, ŻADNEJ S'ki.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Yasuo »

Osiągnięcie Ski to 820 PH dokładnie, więc ktoś z 1200 PH na bank będzie miał Skę + KC + trochę statystyk :P.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Support nr 6 »

No i te wymogi chyba właśnie dlatego zostały stworzone, żeby uniknąć takim sytuacjom, gdzie postać z 1200 PH (czyli mimo wszystko wciąż na wczesnym etapie rozwoju) tworzy najpotężniejsze techniki danej dziedziny. Osobiście bym tego nie zmieniał.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2978
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Yami »

To trochę tak jakby zobaczyć w Anime Iruke sadzącego w kogoś Kamehamehą.
Taka była idea podczas tworzenia tej zmiany. Dlatego mimo wszystko jestem na nie. Biorąc jakąś dziedzinę decydujesz się na to iż nie będziesz w stanie tworzyć silniejszych technik gdyż problem z nimi jest następujący. Tworzenie techniki od zera jest znacznie trudniejsze od uczenia się ich gdy ma się już bazę.
Wystarczy spojrzeć na sytuację z Anime. Minato, 4 Hokage nauczył się robić rasengana po miesięcznym treningu, mistrz ninjutsu. Następnie widzimy małego bachora, który w ciągu tygodnia opanowuje tę technikę. Ten mały bachor miał wszystko na tacy. Konkretny sposób manipulacji, jak to wszystko kondensować. Nie musiał się bawić w metodę prób i błędów.

Stąd właśnie wymóg tych 2k PH na własnej. I wolałbym tego nie zmieniać
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Yasuo »

Nie podoba mi się wyjaśnienie Yamiego, że Minato tworzył Rasengana przez miesiąc, a Naruto nauczył się go w tydzień. No cóż. Naruto był geniuszem. Podobnie jak geniuszem jest Boruto. Dlatego rodziny Uzumakich bym w to nie mieszał. PBF to gra, a w każdej grze chodzi przecież o balans rozgrywki. Nie kopiujmy kropka w kropkę anime. Po prostu na tym forum nie ma takich geniuszy jak Naruto i Boruto. Nie ma tutaj raczej studentów akademii (mówię o Boruto), którzy byliby na poziomie chuunina (co z resztą było potwierdzone w anime). Chociaż to może dlatego, że tutaj nie ma studentów akademii w ogóle kappa.

Ale wracając do tematu. Przeglądnąłem sobie dość sporo technik rangi S (bo o tą rangę mi głównie chodzi) i większość technik, które znalazłem to są albo kinjutsu albo techniki, które posiada lider klanu. Są nieliczne techniki o tych rangach, które są ogólnodostępne, ale wcale nie sprawiają wrażenia jakichś mega silnych. Jednak niektóre techniki rangi S są ogólnodostępne i jednocześnie bardzo mocne. Mowa tutaj oczywiście o większości Reberu. Ktoś wydaje jakieś 1100 PH na piaskowe reberu (ranga S), trochę KC i statystyk. No i jest praktycznie nie do pojechania dla kogoś z poniżej 1500 PH. No chyba, że ta druga osoba też będzie miała jakieś OP techniki (chociażby Fuutony rangi A, które same w sobie są bardzo potężne). Wtedy będziemy mieli pojedynek na zasadzie kto pierwszy zaatakuje ten wygrywa. Chyba nie o to chodzi, nie?

Do sedna. Zmienię koncepcję swojego pomysłu i powiem tak. Uważam, że skoro tworzenie własnych technik jest ograniczone przez próg 1200 PH (dla A) i 2000 PH (dla S), to takie same progi powinny obowiązywać w przypadku nauki technik. Czyli reasumując, osoba mająca poniżej 2000 PH nie mogłaby się w ogóle uczyć technik rangi S. Nawet tych ogólnodostępnych.

Plus jeszcze rozwinę temat i powiem tak. Uważam, że dziedziny, które nie mają w swoim arsenale technik rangi A/S, powinny dostać 1/2/3 darmowe sloty, by móc takie techniki stworzyć. Bo weźmy chociażby klan Senju. Posiada 7 technik rangi S. Chanbara nie posiada żadnych. Senju z 2000 PH będzie mógł używać 7 technik rangi S + stworzyć kolejne 4 (WT). Razem 11 technik rangi S. Samuraj z chanbarą rangi S na 2000 PH będzie mógł stworzyć tych technik maksymalnie 4. I teraz popatrzcie tak. Osoba posiadająca 11 technik rangi S vs osoba posiadająca 4 techniki rangi S. Niby wynik nie jest przesądzony, ale jednak większą szansę ma ten wojownik z 11 Skami. To tylko taka drobna sugestia, którą też można by wziąć pod uwagę. Ale tak jak mówiłem. System slotów mi nie przeszkadza.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Ale wymyślasz Yasuo. Tak bo gość stworzy 4 ski sobie w wt od tak. Druga sprawa Naruto bardzo przypomina postaci graczy wiesz? Zdobywasz x ph wbijasz dziedzinę na tyle ile możesz. Całkiem nową a potem uczysz się najlepszego jutsu z listy bo tak. Wyliczanie, że ktoś nauczy się x technik S przy 1200ph jest śmieszne. Przy takich statystykach ta osoba najzwyczajniej zginie od czegoś średnio silnego albo od rangi B nawet. Nie trafi tym takiego samuraja ktory w tym czasie ma statsy po 150+ nie zapominaj, że statystyki to nie tylko puste liczby a robią różnice. Z takimi cyferkami ty mu znikać będziesz. Nawet bez tych S'ek.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Sans »

Progi zostały stworzone po to, aby się ich trzymać. Co prawda w niektórych miejscach brakuje technik i pewnie jakby była rozsądna lista z dodatkową możliwością do uzupełnienia ewentualnego tego kiedyś (tymczasowo chyba brak planów, przynajmniej nie słyszałem) można by było to przemyśleć. Czyli to co Ava gadał.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Regulamin Działu WT

Post autor: Jawa »

Dobrze, to wyrzucam do wyrzuconych... to znaczy... odrzuconych, bo zmian w tej kwestii nie przewidujemy.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości