WT Muraia- zmiany WT po reworku

Moderator: Souei

Murai

WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

Nazwa
Jiongu Teashi
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
C
Pieczęci
-
Zasięg
Nici
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za parę)
Opis Technika pozwalająca na okiełznanie chaotyczności wynikającej z braku konkretnej formy naszych nici. Jutsu polega na wypuszczeniu dużych ilości nitek i uformowaniu ich w swoiste macki z ubitych nici w dowolnym miejscu. Przykładowo jest możliwość na stworzenie ich na plecach albo pod faktycznymi kończynami, uzyskując dziwny efekt, jednak z ciekawymi właściwościami. Dla walczących w zwarciu jest to niewielka pomoc, pozwalająca na smaganie mackami i dekoncentrowanie przeciwnika. Posiadamy nad nimi pełną kontrolę, a nici z nich możemy używać do woli do technik klanowych. Macki mogą chwytać przedmioty i z nich korzystać, jednak wymachiwanie mieczami niczym szermierz czy strzelanie z łuku jest niemożliwe. Macki są grubości ramienia dorosłego mężczyzny, ich długość jest natomiast ograniczona jedynie rangą Reberu. Macki musza być przyczepione do ciała. Koszt obejmuje stworzenie macek, ich kontrola podchodzi pod Reberu, tak samo statystyki nici. Smaganie mackami jest bolesne, a siła jest identyczna co siła użytkownika, jednak nie mogąca przekroczyć 120. Każda stworzona para takich macek powoduje ujemny modyfikator do percepcji na czas korzystania z nich: -30 za parę.
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Ugoku
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
D
Pieczęci
-
Zasięg
n/d
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Opis Jako, iż ciało przedstawiciela szczepu Kakuzu jest prawie całe stworzone z czarnych nici, diametralnie różni się od ciała zwyczajnego przeciętniaka. Możliwym jest zatem stworzenie swoistej przestrzeni między nićmi, w której można by umieścić jakieś niewielkie przedmioty pokroju pojedynczych sztuk broni, a także przemieszczania ich w obrębie naszych nici. Na przykład wsadzając nici pod ziemię możemy przemieścić wcześniej ukryty kunai w nodze tak, by potem wbić go w stopę oponenta. Podobnie z notkami, bombkami i innymi niewielkimi przedmiotami. Wkładanie/wyjmowanie przedmiotów z ciała jest powolne i wymaga odpowiedniego skupienia. Koszt obejmuje jedynie włożenie przedmiotu, poruszanie nim w ciele i niciach jest kwestią Reberu. Poruszanie przedmiotami poza ciałem nie podlega pod ograniczenia prędkości wsadzania/wyjmowania.
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Karagoki
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
B
Pieczęci
-
Zasięg
n/d
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Opis Różnice między ludźmi a przedstawicielami klanu Kakuzu są na tyle duże, że ci drudzy potrafią robić niesamowite rzeczy ze swoim ciałem, które składa się prawie w całości z dziwnych, czarnych nici. W związku z tym i maksymalnie zmniejszoną ilością organów zewnętrznych, istnieją sztuczki niedostępne dla innych śmiertelników, nawet Ninja. Autorska technika Karagoki jest tego sztandarowym przykładem. Sztuczka polega w tym przypadku na przemieszczeniu jednego ze swoich organów wewnętrznych w taki sposób, by zmienić permanentnie jego pozycję. Przykładowo przemieścić serce na prawą stronę klatki piersiowej, albo nawet w okolice brzucha. Brak żeber czy innych przeszkadzajek jest w tym bardzo pomocny. Nie wpływa to w żaden sposób na funkcjonowanie tego narządu, daje jednak taktyczną przewagę. Przykładowo oponent chcący nas zabić będzie celował właśnie w serce. A tutaj niespodzianka - żyjemy dalej, na dodatek element zaskoczenia daje psychologiczną przewagę. Żyje, chociaż nie powinien. Proces ten nie jest błyskawiczny - w końcu narząd mógłby ulec uszkodzeniu. Do całego procesu potrzebujemy dłuższej chwili pokroju jednej tury, podczas której nie możemy poddawać się dużemu wysiłkowi fizycznemu, nie możemy nawet się poruszać - stanie w miejscu jest koniecznością. Podczas tego procesu nie możemy używać technik, za wyjątkiem Tai/Ken niewymagających chakry. Przemieszczenie nie jest permanentne i trwa godzinę od wykonania techniki, po której serce powoli wraca na swoje poprzednie. Podczas procesu ciało użytkownika ulega wybrzuszeniu przez wypychanie nici, jest to widoczne dla przeciwnika, chyba że użytkownik posiada ubiór odpowiednio maskujący owy proces.
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Jiongu Hyōshi
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
B
Pieczęci
-
Zasięg
Nici
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Opis Prosta technika będąca furtką do bardziej rozwiniętych technik defensywnych, Poprzez manipulację nićmi i napęcznieniu ich chakrą możliwe jest stworzenie prostej bariery z nici w postaci kwadratu o boku 2m, co daje dość dużą powierzchnię defensywną. Jest to swojego rodzaju przeplatanka, a efektem jest osłona przypominająca płachtę. Ta prosta bariera ma kilka właściwości - jest elastyczna i bardzo wytrzymała - pozwalając na obronę przez broniami miotanymi, orężem pokroju mieczy dzierżonym przez co słabszych szermierzy, technikami do rangi B włącznie (poza Katonem, ten spala jak leci) i wszelkiego rodzaju zagrożeniami. Wytrzymałość bariery równa jest wytrzymałości nici na randze B Reberu. Technika jest z łatwością przebijana przez techniki penetracyjne. Podczas trwania techniki możemy swobodnie używać pozostałych nici (także do umiejętności klanowych). Proces tworzenia bariery trwa zaledwie kilka sekund.
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Bunri
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
D
Pieczęci
-
Zasięg
n/d
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Opis W niektórych sytuacjach wcześniej wypuszczone nici po prostu zawadzają. Zwłaszcza jeśli chodzi o wykonywanie uników albo szybką i niepostrzeżoną zmianę pozycji. Albo też ze względów na zwyczajną wygodę. Czy zwijanie swoich nici jest konieczne? Zajmuje niekiedy bardzo dużo czasu, przykładowo podczas wcześniej wyprowadzonego ataku spod ziemi. Bunri dosłownie znaczy "rozdzielenie" i jednocześnie jest nazwą techniki, która pozwala natychmiastowo oddzielić fragment albo też całe ogromne pasma nici od użytkownika. Wystarczy, że w odpowiednich punktach nici skupi się odrobinę chakry. Nici w tych właśnie punktach ulegną zniszczeniu i w efekcie dojdzie do podzielenia. Nici mogą połączyć się samodzielnie, wymaga to jednak włożenia ich do swojego ciała i odczekania godziny-dwóch.
Link do tematu postaci KLIK!
[img]http://i.imgur.com/Z5LhCEZ.png[/img]
Nazwa
Jingou Kyodayari
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
B
Pieczęci
-
Zasięg
1/3 zasięgu Nici
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Opis Przeciwnik w walce z przedstawicielem klanu Kakuzu może wykazać się inteligencją i uciec za jakąś osłonę bądź wzmocnić się za pomocą techniki zwiększającej wytrzymałość ciała. W takich przypadkach, gdy zwyczajne nici nie mają możliwości przebicia się przez ciężką defensywę oponenta, trzeba uciec się do innych sposobów. Przykładowo technik penetrujących. Kakuzu zwija swoje nici w formy przypominające podłużne świdry, a następnie je usztywnia. Efektem tego nasze nici zakończone są specjalnymi końcówkami, które jeśli uderzą w jakąś barierę czy technikę defensywną, rozbijają ją na kawałki i przebijają się na wylot. Wiertła są również zabójcze w przypadku bezpośredniego trafienia w ciało oponenta, które w większości przypadków nie jest w stanie postawić oporu wiertłom. Mimo swojej nazwy i jednoznacznej formy, wiertła się nie kręcą. Ta modyfikacja nici umożliwia spokojne przebijanie się przez techniki defensywne rangi B poprzez skupienie całej energii ataku w jednym punkcie, którym jest czubek świdra. Sporo zależy tutaj od prędkości nici, które podczas lotu nabierają impetu i zbierają większą ilość energii. Wadą techniki jest dość niewielki zasięg, trzeba więc uważać by nie paść ofiarą innych technik przeciwnika
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Jingou Henkan
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
B (pasywne)
Pieczęci
-
Zasięg
n/d
Koszt
1/2 używanego reberu
Opis Technika wspomagająca nici, zarówno te używane w defensywie jak i ofensywie. Odpowiednio wyszkolony przedstawiciel Szczepu Kakuzu zna swoje "ciało" na wylot, a jego nici osiągają duże zasięgi i niesamowicie właściwości. Dogłębnie poznawszy ich strukturę i budowę, Kakuzu jest w stanie na nią wpłynąć poprzez dodatkowy zastrzyk chakry i przystosować je do ściśle precyzyjnego celu, w tym przypadku defensywnego. Ma to jednak kilka ograniczeń i wad, na które należy uważać by technika nie stała się obosiecznym ostrzem. Chakra wywołuje efekt napęcznienia nici, przez co stają się one znacznie grubsze i tym samym wytrzymalsze. Cierpi na tym mobilność grubych nici i szybkość poruszania nimi. Proces przemiany odbywa się błyskawicznie chwilę po wypuszczeniu nici z organizmu, dodatkowo nie można zmieniać nici wewnątrz swojego ciała. Stopień przemiany może być mniejszy bądź większy, w zależności od widzimisię użytkownika. Technika od strony technicznej bazuje na zwiększeniu wytrzymałości nici o jeden próg kosztem jednego progu szybkości.
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Jingou Keihō
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
B
Pieczęci
-
Zasięg
Zasięg nici
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Skupienie/ograniczenie ilości odbieranych bodźców do minimum.
Opis Do wykonania jutsu wymagane jest użycie nici z których złożone jest nasze ciało. Technika składa się z dwóch etapów - przygotowania nici i właściwego efektu. Nici wykorzystywane do tej techniki są niezwykle cienkie i swoją strukturą przypominają nieco żyłki. Użytkownik może osiągnąć ten efekt poprzez zastrzyk chakry, który gwałtownie zmienia grubość nici. Są one na tyle cienkie, że jakiekolwiek wykorzystanie ich w boju jest niewykonalne, ale te stają się niezwykle trudno widoczne, zwłaszcza w mroku. Pod względem budowy są podobne do stalowych żyłek. Nici te przywiązuje się do bardziej kluczowych miejsc w danym pomieszczeniu. Najczęściej są to drzwi i okna, ale można rozwiesić nici w jakimkolwiek miejscu. Nici te wychodzą bezpośrednio z dłoni użytkownika. Każdorazowe poruszenie nici przerywa je, co zostaje natychmiastowo wyłapane przez użytkownika i daje mu jasny sygnał o nadchodzącym niebezpieczeństwie. Jest to więc swojego rodzaju alarm, system pozwalający na zidentyfikowanie przeciwnika kiedy wejdzie na nieodpowiedni teren. Skutecznie zapobiega nocnym zasadzkom i skrytobójcom. Technikę można dodatkowo wzmocnić za pomocą sklepowych dzwoneczków, przyczepiając je blisko swoich palców i tym samym generując dźwięk. Nici mogą wykryć Dojutsu i osoby ze zdolnościami do wykrywania chakry. Zazwyczaj ludzie są nieświadomi dotknięcia nici, jednak odpowiednio duża percepcja (2 próg) jest w stanie wyłapać dotknięcie nitek ostrzegawczych (próg ten zwiększa się do trzeciego, kiedy Kakuzu posiada rozwiniętą dziedzinę klanową na A,
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Jiongu Esa
Dziedzina
Klanowe
Ranga
C
Pieczęci
Pies -> Szczur
Zasięg
Nici
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 klony)
Dodatkowe
Statystyki klona równe statystykom nici na randze C|Klon nie posiada własnej woli|Nie kopiuje ekwipunku| Siła - 1/2 użytkownika
Opis Technika bardzo prosta w założeniu i zainspirowana technikami polegającymi na stworzeniu swojej kopii. W tym przypadku jednak budulcem nie są elementy natury pokroju wody czy skał, a naszych własnych nici. Przedstawiciel klanu Kakuzu w oka mgnieniu (3s + 1s dla każdego kolejnego Bunshina jednocześnie) potrafi stworzyć swój wzorzec, składając jedynie dwie pieczęci. Wtedy to ogromne ilości nici wychodzą z wybranego przez użytkownika miejsca i formują w bliskim jego sąsiedztwie jego kopie. Od innych klonów różnią się przede wszystkim tym, że są bardzo ciężkie do zniszczenia. Ciosy gołymi pięściami nie przyniosą rezultatu - klon odkształca się lekko, po chwili wracając do normy - podobnie jak cięcia bronią białą. Dodatkowo ciało przeciwnika może utknąć w klonie.. Każdy klon musi być podłączony do wykonawcy/innego klona nićmi, przynajmniej kilkoma. Co za tym idzie zasięg klonów jest ściśle powiązany z zasięgiem nici. W przypadku zniszczenia klona użytkownik musi wchłonąć odcięte nici swoimi, by odzyskać surowiec. Klony nie mogą korzystać z żadnych technik. Klony mają jedynie kształt oryginału, nici z których są zrobione są doskonale widoczne, przez co bez problemu można stwierdzić że są to kopie.
Nazwa
Hasutsu
Dziedzina
Taijutsu
Ranga
C
Pieczęci
-
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe Wymagane tonfy. Podczas wykonywania techniki: +20 Percepcji; Wymagane 20 Percepcji więcej od przeciwnika
Opis Specjalny ruch do wykorzystania przez użytkowników tonf w celu łatwiejszej konfrontacji z wszelkiego rodzaju szermierzami i posiadaczami broni. Jej wykonanie różni się nieco w zależności od rodzaju broni, jednak idea jest niezmienna. W sytuacji kiedy przeciwnik wykonuje swoją bronią zamach wykonujący musi być w zasięgu tejże broni. W odpowiedzi na nadchodzący atak trzeba ustawić tonfę pod odpowiednim kątem i odpowiednio ułożyć swoje ciało. Tym drugim może być nawet celowe przyjęcie ataku na inną tonfę. Uderzenie powoduje gwałtowny zjazd broni wzdłuż tonfy skutkiem siły samego ciosu i odpowiedniego kąta pomiędzy bronią a tonfą. Daje to możliwość błyskawicznego zmniejszenia dystansu, utraty kontroli przeciwnika nad jego bronią i tym samym ograniczenia możliwości zareagowania na sytuację przez szermierza. Dzięki temu, że tylko niewielka część siły uderzenia przechodzi na tonfę i jej posiadacza, można używać tego nawet na potężnych wymachach. Nie wszystkie ciosy można tak sparować. Najlepsze oczywiście są dźgnięcia i cięcia wykonywane z góry (również ze skosu). Te bardziej od boków i z dołu są znacznie trudniejsze i często niemożliwe. Dodatkowo wiele zależy od samej broni, która powinna mieć ostrze proste, bez żadnych udziwnień. Powłoki wyostrzające także są problemem i zwyczajne drewniane tonfy mogą nie wytrzymać. Te stworzone z innych materiałów tak samo, wiele zależy od samej techniki wyostrzającej.
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Jiongu Tsubo
Dziedzina
Klanowe (Kakuzu)
Ranga
D
Pieczęci
-
Zasięg
Nici
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 8% | B: 6 | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
Opis Technika prosta i w zasadzie stanowi bardziej jedną z opcji użycia nici, niż osobną technikę w pełnym tego słowa znaczeniu. Pomysłowy Kakuzu wpadł na ideę wprowadzenia nitek pod ziemię. Nic specjalnego, w końcu jest to elementarny manewr taktyczny. istotą tej techniki jest błyskawicznie wyciągnięcie nitek spod ziemi, a następnie oplątanie nimi stopy bądź kostek oponenta. Zapewnia to unieruchomienie, którego użyteczność zależy tylko od wytrzymałości nici. W przypadku, gdy oponent biegnie na nas, przypuszczając szaloną szarżę (czy coś w ten deseń), nitki pętają mu stopy i doprowadzają do brutalnego i przykrego upadku na ziemię, skąd możliwości do zrobienia mu krzywdy jest zdecydowanie więcej. Technika więc ogranicza ruch oponenta i wystawia go na dalsze ataki. Wymagane jest trochę skupienia i dobre wyczucie, by w odpowiednim momencie wyciągnąć nici, by przeciwnik miał je w swoim martwym punkcie. Złapanie ruchomego celu jest znacznie trudniejsze i zależy w dużej mierze od naszej szybkości/percepcji i od szybkości oponenta. Wydostanie się z tych więzów zależne jest natomiast i od siły spętanego, jak i wytrzymałości nici.
Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Murai

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

Rację masz. Już to zrobiłem + dałem gdzieniegdzie propozycje moje byście mogli się do nich odnieść.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Jiongu Teashi - dla mnie wszystkie statystyki powinny być takie jak na poziomie Reberu jaki prezentujesz.

Ugoku - propozycja kosztów pasuje, ale kunai czy shuriken mógłby cię troszkę poszatkować w środku :P

Karagoki - a mi się nie podoba permanentna zmiana miejsca. Zabawa w zmianę miejsca narządu powinna być możliwe, ale tak jak było to pokazane czyli tak po prostu ale nie na stałe a na czas walki/akcji. Później powinni wszystko wrócić na miejsce.

Jiongu Hyōshi - chyba o czymś nie wiem ale nici chyba nie były same w sobie wytrzymałe jak skała. Nie widzę szczerze mówiąc żadnych podstaw aby nadać im wytrzymałość na podstawie zdolności klanowych. Prędzej Doton jak to robił Kakuzu, no ale to nie jako WT już wtedy. Według mnie w ogóle Reberu nie powinno mieć nic do wytrzymałości. Przecież nici Kakuzu były całkowicie nieodporne na cięcie (zwykłą bronią) więc nie wiem skąd nagle nadawanie im wytrzymałości nawet na poziomie ponadprzeciętnym na randze S klanówki. Kakuzu miał przecież na realia forumowe rangę S w dziedzinie a mimo to przecięto go kunaiami bez nawet kszty chakry. To faktycznie jakiś zgrzyt w mechanice klanu czy tylko znowu nie ogarniam?

Bunri - koszt Reberu odpowiada.

Jingou Kyodayari - tak jak 2 przykłady wyżej, czyli uważam że jest to niewykonalne, bo nici nie powinny mieć na tyle dużej wytrzymałości by przebijać jakieś skalne tarcze z rangi B. I tak, pamiętam o tym, że mogą wbić się w ciało i wyciągnąć serce, ale to jednak nie to samo co przebijanie skał.

Jingou Henkan - chyba ok

Jingou Keihō - brak

Jiongu Esa - brak

Hasutsu - brak
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Tak tylko w kwestii Staminy 4,5 z wiki - na forum wytrzymałość traktujemy chyba bardzo ogólnie jako odporność na ciosy, ale też zdolność do długotrwałego wysiłku czy odporności na ból, trucizny itd.
Kakuzu mógłby mieć lepsze osiągi w wysiłku fizycznym obciążającym ciało, ale mimo wszystko przecięcia powinny być traktowane niezmiennie. Zwykły shinobi jest "twardszy" ze wzrostem wytrzymałości, ale ustępowałby w możliwości długiego biegania, oddychania pod wodą itd. względem Kakuzu który miałby tyle samo wytrzymałości.
0 x
Murai

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

Jiongu Teashi

W sensie ze 100 Precepcji na pierwszą parę? I trzeba jeszcze zaznaczyć że dotyczy to tylko super kontroli tych rąk i wykonywania nimi czynności jak normalnymi. Samo sterowanie w powietrzu to easy zawsze.

Ugoku
To akurat spoko, wkładam zazwyczaj notki i małe bronie. I w sumie to nie zaboli jak nie mama czucia prawie.

Karagoki
Spoko, nie mam problemu z wywaleniem.

Jiongu Hyōshi
Wytrzymałość nici ma głównie zastosowanie kiedy się przeciwnika złapie. A co do cięcia ich to wydaje mi się że jest podobnie jak z papierem. Jedna kartkę przetniesz ostrym nożem, ale książki telefonicznej juz niekoniecznie tak łatwo pójdzie. I nie Seiki, nici same w sobie nie były twarde jak kamień. Dlatego właśnie używam chakry do jej utwardzenie.

Bunri
W takim razie technikę można zrobić, żeby pozbawić nici chakry w konkretnym miejscu, przez co zrobią się kruche i same się przerwą. A uzupełnianie nici to faktycznie można dodać ale tylko przy naprawdę duzych ilosciach.

Jingou Kyodayari
Można tak zrobić, czekam na innych z ich opiniami.

Jingou Henkan
Tutaj głównie rozchodzi sie o manipulację grubości i tym samym masy. Nici cienkie są tez bardzo lekkie, stawiają mniejszy opór powietrza i dlatego lecą szybciej przy zmniejszonych walorach defensywnych.
0 x
Chuichi

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Chuichi »

1. Jiongu Teashi - welp, a ja bym tutaj stał za Kanem. Jeśli już chce się wprowadzać zasadę, że nie można walczyć takimi rzeczami, to trzeba było by się trzymać tego sztywno. Byłbym za usunięciem.

2. Ugoku - jak Okami.

3. Karagoki - z wywaleniem całej techniki czy z wywaleniem tego, że zmieniasz miejsce organu na stałe? Bo to różnica. Mi tam pasuje ta wersja z tylko czasowym przemieszczeniem organu.

4. Jiongu Hyōshi - tutaj bym raczej stawiał na to, że nici są zestackowane jak pisał Mus. Tylko te przeliczniki i ogólna wytrzymałość tarczy są trochę za duże. To są nici, które cięło się zwykłym kunaiem, więc tutaj się jeszcze zastanowię.

5. Bunri - welp, jakiekolwiek stracone nici powinieneś prędzej czy później uzupełnić. Z nich się składa Twoje ciało i jeśli będziesz je sobie tak odrzucał czy tracił, to nagle nie będziesz go miał czym wypelnić. Tak samo jak Kakuzu musiał wciągnąć do swojego ciała ponownie bestie, które wcześniej wypuścił. Nawiasem mówiąc, połączenie odciętych nici imho nie powinno być możliwe. Jeśli dobrze pamiętam, to w animcu/mandze Kakuzu nie wciągnął ponownie potwora, który miał zniszczoną maskę, a nici leżały na ziemi.

6. Jingou Kyodayari - nie podoba mi się to. Wiertło Kaguya to wiertło Kaguya. Te nici musiałyby być cholernie sztywne, żeby w ogóle się przez cokolwiek przebić. Moim zdaniem to zbytnie utwardzanie surowca, który się do tego nie nadaje. Podobnie było w technice Tsukune. Samo wbijanie się nici w ciało to faktycznie co innego, jak zauważył Seiki. utwardzasz końcówkę, a reszta wpada. Tutaj musisz utwardzić wielką ilość nici, które jeszcze zamieniają się w ostre, penetrujące wiertło. Raczej na wywalenie.

7. Jingou Henkan - masa nici jest strasznie mała. Ba, zmniejszając ją jeszcze bardziej paradoksalnie miałbyś więcej trudności z manipulowaniem nimi. Sznurówka, a nitka dla ekstremalnego przykładu. Stawianie mniejszego oporu powietrzu nie ma zastosowania, jeśli są cienkie i lekkie na tyle, że je zdmuchuje. Grubość i tym samym trochę cięższe do przecięcia tak, ale szybkość odpada.

8. Jingou Keihō - "Zazwyczaj ludzie są nieświadomi dotknięcia nici, jednak odpowiednio duża percepcja (4 poziom) jest w stanie wyłapać dotknięcie nitek ostrzegawczych." to mi się nie podoba. Poczują dotknięcie. Przecież o nie zaczepią, zahaczą, wejdą w nie czy cokolwiek i to odnotują. Reszta spoko.

9. Jiongu Esa - to już chyba nawet było przerabiane gdzieś tam. Spoko.

10. Hasutsu - nie, nie. Do wykonania ruchu musisz być lepszy niż przeciwnik. Powiedzmy o te 15-20 więcej percepcji niż przeciwnik. "Podobny" poziom nic nie mówi, a wprowadza tylko niepotrzebną niepewność. Poza tym raczej spoko.
0 x
Murai

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

Jiongu Teashi - w takim razie można nieco upośledzić kończyny w taki sposób, żeby były mniej sprawne w boju niż zwyczajne. Dodatkowo nawet gdybym je sobie zrobił pod rękoma jak Kidomaru miał, to potrzeba by ogromnej wprawy by nie zawadzały o siebie i koordynacji. Z tego co pamiętam to Kan mówił że nawet z własnym stylem byłobyto ciężkie. Więc jeśli nie będą dawały aż takiego profitu w walce bezpośredniej, to powinno móc przejść.

Karagoki - Wywalenie zmiany miejsca na stałe. Tylko tymczasowo od teraz.

Bunri - to już zależy, jak wspominałem, od ich ilości. W końcu bardziej odczułbym ogromne pasma niż kilka pojedynczych nitek 5-metrowych. Regeneracja utraconych w różny sposób nici przez płacenie? W takim razie czemu płacąc reberu od razu nie tworzę nowych, tylko wyjmuję te z organizmu? To byłoby logiczne. A co do połączenia poprzednich to może pójdziemy na kompromis i połączenie możliwe będzie jakiś czas po odłączeniu? 2 tury dla przykładu? Po tym czasie obumrą.

Jingou Kyodayari - no spoko, nie ma problemu

Jingou Henkan - dlatego powstało ograniczenie mające na celu zapobiegnięcie stworzeniu nici zbyt cienkich bądź zbyt grubych. W obecnej formie są to minimalne przeliczniki, obecnie mogłoby być... powiedzmy że 2 rangi w górę/dół? Nie zmieniają swojego rozmiaru aż tak ekstremalnie jak to powiedziałeś z tą nicią i sznurówką. Nie ma aż takiej dysproporcji.

Jingou Keihō - więc niechaj dotknięcie je rwie. Przez materiał nie będzie odczuwalne, jeśli nić zostanie ledwo dotknięta.

Hasutsu - okej, czyli "Szybkość i Percepcja wyższe od przeciwnika"
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Murai

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

Jiongu Teashi - tak to właśnie działa aktualnie. Technika jedynie tworzy rękę z nici, a sterowanie i jej staty to już domena aktualnie używanego Reberu. Co do podzielności uwagi widziałbym tutaj właśnie Percepcję, która też poniekąd za to odpowiada. 100 + 50 za każdą kolejną parę bardzo mi się spodobało, bo nie ogranicza do 1 pary rąk i daje konkretne wymagania zamiast niejasnych ogólników. A do co mechaniki to nie wiem co tutaj jest rakowego. Zawsze można działanie rąk nieco upośledzić, jak proponowałem.

Ugoku - na pewno dodane to zostanie do opisu. W sumie już to zrobię.

Karagoki - więc w takim razie podpiąć poruszanie sercami pod umiejętności klanowe Kakuzu? Nie miałbym nic przeciwko szczerze mówiąc.

Bunri - kilka godzin? W tym czasie utracone nici zdążyłyby wyrosnąć na nowo raczej. Może faktycznie poza walką dałoby się, ale na pewno w czasie krótszym niż kilka godzin. Bez przesady też. Może wystarczyłoby je wsadzić do ciała ponownie i tamzregenerowałyby się po kilku minutach?

Jiongu Henkan - o spoko, czyli tylko pogrubienie nici. Mi się podoba. Więc w takim razie zaimplementuję to.

Jiongu Hyōshi - skoro pogrubienie nici przeszło, to mam teraz kwestię taką że same w sobie nici posiadające większe właściwości defensywne powinny móc same przetrzymać techniki, odpowiednio skupiane. Chodzi mi o to że teraz technika nie ma sensu, bo te same właściwości dają grubsze nici. Więc można uznać że samo pogrubienie nici techniką Jiongu Henkan dawałoby możliwość blokowania technik?

Hasutsu - no spoko, zmienione
0 x
Chuichi

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Chuichi »

1. Jiongu Teashi - nie. Ja tutaj stoję na takim stanowisku, jak Kan. Nie ma i nie będzie dodatkowych kończyn nigdzie. Jeśli reszta uważa inaczej, to mnie przegłosuje. Umywam ręce. kappa

2. Karagoki - ja bym zostawił jako technikę mimo wszystko. Zbyt duża dowolność, jeśli to rzucić wszystkim i wychodziłyby potem raki w walkach. Kakuzu ruszył sercem w dwóch przypadkach. Raz, wciskając je w ziemię i z niego wyszły nici, które wyrwały kunai z kage mane, dwa wrzucał sobie nowe serce na miejsce starego.

3. Ugoku - spoko.

4. Bunri - tyle, że odcięte nici zostają pozbawione chakry i stają się zwykłym przedmiotem. Ich nie da się ponownie zasymilować z ciałem. Można ewentualnie zapłacić chakrę i rozmnożyć swoje istniejące, ale na pewno nie "ożywiać obumarłe". Jeśli miałyby się scalać kilka godzin, to zapłacenie chakrą za ubytek wydaje się sensowniejsze. Kilka minut to za mało, plus w takim razie nie ma żadnego minusu płynącego ze zniszczenia/ucięcia minut. Skoro tylko wsadzasz i automatycznie się regenerują, to gdzie tu minus? Zero poboru chakry, zero wysiłku.

5. Jiongu Henkan - nadal na swoim stanowisku. Co do szybkości nie będzie u mnie akcepta.

6. Jiongu Hyōshi - niekoniecznie. Żeby nici powstrzymały faktycznie coś porządnego, to muszą też być dobrze ułożone. To nie może być luźna masa, która wszystko powstrzyma. Trzeba do tego określonego splotu, który przez swoje ułożenie zwiększy wytrzymałość całej struktury. Zresztą Ava pisał "do odratowania", a nie do jej całkowitego zastąpienia. Nadal byłbym za zmniejszeniem przeliczników, ale na jakie - przyznam szczerze, że nie wiem. Nie chcę techniki skrzywdzić, a nie chcę też jej zbyt pogłaskać. Jako, że są jeszcze inne kwestie nierozwiązane, to trochę czasu sobie jeszcze na to zabiorę.

7. Hasutsu - welp, jak piszę "Powiedzmy o te 15-20 więcej percepcji niż przeciwnik.", to nie mam na myśli "Szybkość i Percepcja wyższe od przeciwnika" tylko "Percepcja większa o 15-20 niż przeciwnik". To spora różnica, więc jeśli już coś zmieniasz, to zmieniaj na to, co proponujemy, a nie kombinuj. Taka pierwsza sprawa. Druga, nie zgadzam się Ava. Technika ta wymaga lepszej znajomości ruchu i przewidywania, niż oponent. Użytkownik musi wykazać się większymi statami, które tutaj będą miały znaczenie. To, co teraz zaproponowałeś, to zbyt duży boost, bo bez żadnych wymogów sędzia może zdecydować o powodzeniu techniki za każdym razem. Dodatkowo, takie wymogi większych statów przy wykonywaniu danej techniki są już w na pewno jednej technice taijutsu. Plus mamy tam pełno technik, które wymagają nie tyle posiadania większych statów niż przeciwnik, a posiadania określonej ich wartości. Nadal przy swoim, bo w obecnym kształcie jest to niedoprecyzowanie i pozwala na zbyt wiele.

@down
Punkt pierwszy, Twoja szkoła. Porozmawiaj z Kanem o co chodzi.
0 x
Murai

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

1)Jiongu Teashi - dobry argument. Nie, No i po dyskusji. Zero prób zbalansowania czy porozumienia gracz-mod. A co w takim razie z klonami? Skoro można ukształtować ziemię czy wodę w konkretny kształt ciała, czyli nogi i ręce i głowa i korpus, to czemu nie dałoby się zrobić tego jedynie z jedną częścią ciała? Mówię tutaj NADAL o upośledzeniu w kwestii walki wręcz, żeby NIE WYSZŁO że nagle mam 3 pary rąk i masakruję nimi wszelkich Taiuserów. Tą propozycję również olano ciepłym moczem. Na rzecz bardzo wymownego "nie".

2) Fakt tak było. Ale warto zobaczyć że na filmiku widać że serce wraz z nićmi nie było połączone z resztą ciała żadnym sposobem. Więc w takim razie powinno się móc sterować nićmi odciętymi od reszty ciała jeśli znajdowałoby się tam serce. Przy okazji może być to rozwiązanie problemu z techniką Bunri, gdzie pojawił się problem nici odciętych od reszty ciała "martwych", bez chakry.

Filmik: https://youtu.be/3mWqCYYZQ2I?t=2m4s
No i skoro Kakuzu to zrobił, to chyba nie powinno być potrzeby tworzenia WT żeby zrobić coś, co było już pokazane w animcu/mandze.

5) Jiongu Henkan - spoko, tylko pogrubianie.

6) Jiongu Hyōshi - spoko, odłóżmy to na razie na bok

7) Hasutsu - wiem co pisałeś, ale mając do dyspozycji opinię Admina i opinię moda, wybrałem opcję Admina. Oszczędź mi litanii dotyczącej zmieniania dokładnie jak ty chcesz i nie kombinowania.
0 x
Chuichi

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Chuichi »

1. Tak, jak w edicie. Zalecenie odgórne, które akurat popieram. Niezależnie od upośledzenia "nie" dla dodatkowych kończyn, bo tego się nie ogarnie. Sterowanie nićmi samymi w sobie jest czymś innym, niż sterowanie nićmi w formie rąk i takie nimi operowanie. Mojego akcepta mieć nie musisz, starać się o niego też nie, więc darujmy sobie.

2. Tłumaczyłem dlaczego powinno się to zostawić w WT. Zresztą, jeśli chcesz to dodać do klanu, to ten potrzebuje reworka, a do tego czasu takiej zdolności w klanie nie ma i nie będzie można z niej korzystać.

7. Nie przekręcaj moich słów. Odnosiłem się do poprzedniej sytuacji, gdzie poprawiłeś rzekomo na moje zalecenie, kiedy zrobiłeś sobie po swojemu, a nie do tego, że masz zmienić na moje po propozycji Avy. Jeśli w ogóle czytałeś moją wypowiedź, to tam też odnoszę się do Avy, starając się przekonać go do mojego punktu widzenia. Także wychodzi na to, że masz jakieś problemy ze mną, ale jeśli chcesz je sobie wyjaśnić to zapraszam na PW. Jeśli dalej będziesz je mieszał do WT, to ja też mogę zacząć, ale stracisz na tym tylko Ty.

Proszę resztę modów o aktualizację poglądów i lecim dalej z koksem~

@down

<facepalm> Czytanie ze zrozumieniem Murai, polecam. Jeśli nie rozumiesz, że przyczepiłem się do pierwszej zmiany, gdzie olałeś moje zdanie, a Ava nawet JESZCZE NIE napisał, tylko próbujesz się tu zasłaniać hierarchią, to daj sobie lepiej spokój. Jeszcze prościej. Jeśli napisałem wtedy DAJ PIĘTNAŚCIE PERCEPCJI WIĘCEJ, a Ty dałeś tylko MUSI MIEĆ WIĘCEJ PERCEPCJI, to u w mojej wersji jest to więcej o 15, a u Ciebie wystarczy nawet więcej o 1. Bardziej łopatologicznie tego rozłożyć nie umiem, więc kończę temat. Zrozumiesz, dobrze. Nie zrozumiesz, welp. Nie będę zdziwiony.
0 x
Murai

Re: WT Muraia- zmiany WT po reworku

Post autor: Murai »

1)
Tak, właśnie dlatego stworzyłem WT. Na tym ten dział polega zdaje się. I porozmawiam z Kanem, ale Proszę byś miast się nim zasłaniać, spróbował chociaż uargumentować swoją decyzję i odnieść się do argumentów moich.

7) Ciężko zmieniać na to, na co proponujecie, kiedy każdy z was ma inne zdanie w tej kwestii. Wolałem więc dostosować się do zdania osoby ważniejszej w hierarchii. I tyle. Nie jest to związane z moim problemem do ciebie, który sobie wymyśliłeś na podstawie jednej wypowiedzi w WT, zinterpretowanej na luźno i by pasowała do twojego widzimisię.

@up
Nie ma to jak poddawanie wątpliwości inteligencji rozmówcy. Postawa godna moda.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości