- Nazwa
- Jiongu Teashi
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- C
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- Nici
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za parę)
- Opis Technika pozwalająca na okiełznanie chaotyczności wynikającej z braku konkretnej formy naszych nici. Jutsu polega na wypuszczeniu dużych ilości nitek i uformowaniu ich w swoiste macki z ubitych nici w dowolnym miejscu. Przykładowo jest możliwość na stworzenie ich na plecach albo pod faktycznymi kończynami, uzyskując dziwny efekt, jednak z ciekawymi właściwościami. Dla walczących w zwarciu jest to niewielka pomoc, pozwalająca na smaganie mackami i dekoncentrowanie przeciwnika. Posiadamy nad nimi pełną kontrolę, a nici z nich możemy używać do woli do technik klanowych. Macki mogą chwytać przedmioty i z nich korzystać, jednak wymachiwanie mieczami niczym szermierz czy strzelanie z łuku jest niemożliwe. Macki są grubości ramienia dorosłego mężczyzny, ich długość jest natomiast ograniczona jedynie rangą Reberu. Macki musza być przyczepione do ciała. Koszt obejmuje stworzenie macek, ich kontrola podchodzi pod Reberu, tak samo statystyki nici. Smaganie mackami jest bolesne, a siła jest identyczna co siła użytkownika, jednak nie mogąca przekroczyć 120. Każda stworzona para takich macek powoduje ujemny modyfikator do percepcji na czas korzystania z nich: -30 za parę.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Ugoku
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- D
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- n/d
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Opis Jako, iż ciało przedstawiciela szczepu Kakuzu jest prawie całe stworzone z czarnych nici, diametralnie różni się od ciała zwyczajnego przeciętniaka. Możliwym jest zatem stworzenie swoistej przestrzeni między nićmi, w której można by umieścić jakieś niewielkie przedmioty pokroju pojedynczych sztuk broni, a także przemieszczania ich w obrębie naszych nici. Na przykład wsadzając nici pod ziemię możemy przemieścić wcześniej ukryty kunai w nodze tak, by potem wbić go w stopę oponenta. Podobnie z notkami, bombkami i innymi niewielkimi przedmiotami. Wkładanie/wyjmowanie przedmiotów z ciała jest powolne i wymaga odpowiedniego skupienia. Koszt obejmuje jedynie włożenie przedmiotu, poruszanie nim w ciele i niciach jest kwestią Reberu. Poruszanie przedmiotami poza ciałem nie podlega pod ograniczenia prędkości wsadzania/wyjmowania.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Karagoki
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- B
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- n/d
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Opis Różnice między ludźmi a przedstawicielami klanu Kakuzu są na tyle duże, że ci drudzy potrafią robić niesamowite rzeczy ze swoim ciałem, które składa się prawie w całości z dziwnych, czarnych nici. W związku z tym i maksymalnie zmniejszoną ilością organów zewnętrznych, istnieją sztuczki niedostępne dla innych śmiertelników, nawet Ninja. Autorska technika Karagoki jest tego sztandarowym przykładem. Sztuczka polega w tym przypadku na przemieszczeniu jednego ze swoich organów wewnętrznych w taki sposób, by zmienić permanentnie jego pozycję. Przykładowo przemieścić serce na prawą stronę klatki piersiowej, albo nawet w okolice brzucha. Brak żeber czy innych przeszkadzajek jest w tym bardzo pomocny. Nie wpływa to w żaden sposób na funkcjonowanie tego narządu, daje jednak taktyczną przewagę. Przykładowo oponent chcący nas zabić będzie celował właśnie w serce. A tutaj niespodzianka - żyjemy dalej, na dodatek element zaskoczenia daje psychologiczną przewagę. Żyje, chociaż nie powinien. Proces ten nie jest błyskawiczny - w końcu narząd mógłby ulec uszkodzeniu. Do całego procesu potrzebujemy dłuższej chwili pokroju jednej tury, podczas której nie możemy poddawać się dużemu wysiłkowi fizycznemu, nie możemy nawet się poruszać - stanie w miejscu jest koniecznością. Podczas tego procesu nie możemy używać technik, za wyjątkiem Tai/Ken niewymagających chakry. Przemieszczenie nie jest permanentne i trwa godzinę od wykonania techniki, po której serce powoli wraca na swoje poprzednie. Podczas procesu ciało użytkownika ulega wybrzuszeniu przez wypychanie nici, jest to widoczne dla przeciwnika, chyba że użytkownik posiada ubiór odpowiednio maskujący owy proces.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Jiongu Hyōshi
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- B
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- Nici
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Opis Prosta technika będąca furtką do bardziej rozwiniętych technik defensywnych, Poprzez manipulację nićmi i napęcznieniu ich chakrą możliwe jest stworzenie prostej bariery z nici w postaci kwadratu o boku 2m, co daje dość dużą powierzchnię defensywną. Jest to swojego rodzaju przeplatanka, a efektem jest osłona przypominająca płachtę. Ta prosta bariera ma kilka właściwości - jest elastyczna i bardzo wytrzymała - pozwalając na obronę przez broniami miotanymi, orężem pokroju mieczy dzierżonym przez co słabszych szermierzy, technikami do rangi B włącznie (poza Katonem, ten spala jak leci) i wszelkiego rodzaju zagrożeniami. Wytrzymałość bariery równa jest wytrzymałości nici na randze B Reberu. Technika jest z łatwością przebijana przez techniki penetracyjne. Podczas trwania techniki możemy swobodnie używać pozostałych nici (także do umiejętności klanowych). Proces tworzenia bariery trwa zaledwie kilka sekund.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Bunri
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- D
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- n/d
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Opis W niektórych sytuacjach wcześniej wypuszczone nici po prostu zawadzają. Zwłaszcza jeśli chodzi o wykonywanie uników albo szybką i niepostrzeżoną zmianę pozycji. Albo też ze względów na zwyczajną wygodę. Czy zwijanie swoich nici jest konieczne? Zajmuje niekiedy bardzo dużo czasu, przykładowo podczas wcześniej wyprowadzonego ataku spod ziemi. Bunri dosłownie znaczy "rozdzielenie" i jednocześnie jest nazwą techniki, która pozwala natychmiastowo oddzielić fragment albo też całe ogromne pasma nici od użytkownika. Wystarczy, że w odpowiednich punktach nici skupi się odrobinę chakry. Nici w tych właśnie punktach ulegną zniszczeniu i w efekcie dojdzie do podzielenia. Nici mogą połączyć się samodzielnie, wymaga to jednak włożenia ich do swojego ciała i odczekania godziny-dwóch.
- Link do tematu postaci KLIK!
- [img]http://i.imgur.com/Z5LhCEZ.png[/img]
- Nazwa
- Jingou Kyodayari
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- B
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- 1/3 zasięgu Nici
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Opis Przeciwnik w walce z przedstawicielem klanu Kakuzu może wykazać się inteligencją i uciec za jakąś osłonę bądź wzmocnić się za pomocą techniki zwiększającej wytrzymałość ciała. W takich przypadkach, gdy zwyczajne nici nie mają możliwości przebicia się przez ciężką defensywę oponenta, trzeba uciec się do innych sposobów. Przykładowo technik penetrujących. Kakuzu zwija swoje nici w formy przypominające podłużne świdry, a następnie je usztywnia. Efektem tego nasze nici zakończone są specjalnymi końcówkami, które jeśli uderzą w jakąś barierę czy technikę defensywną, rozbijają ją na kawałki i przebijają się na wylot. Wiertła są również zabójcze w przypadku bezpośredniego trafienia w ciało oponenta, które w większości przypadków nie jest w stanie postawić oporu wiertłom. Mimo swojej nazwy i jednoznacznej formy, wiertła się nie kręcą. Ta modyfikacja nici umożliwia spokojne przebijanie się przez techniki defensywne rangi B poprzez skupienie całej energii ataku w jednym punkcie, którym jest czubek świdra. Sporo zależy tutaj od prędkości nici, które podczas lotu nabierają impetu i zbierają większą ilość energii. Wadą techniki jest dość niewielki zasięg, trzeba więc uważać by nie paść ofiarą innych technik przeciwnika
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Jingou Henkan
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- B (pasywne)
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- n/d
- Koszt
- 1/2 używanego reberu
- Opis Technika wspomagająca nici, zarówno te używane w defensywie jak i ofensywie. Odpowiednio wyszkolony przedstawiciel Szczepu Kakuzu zna swoje "ciało" na wylot, a jego nici osiągają duże zasięgi i niesamowicie właściwości. Dogłębnie poznawszy ich strukturę i budowę, Kakuzu jest w stanie na nią wpłynąć poprzez dodatkowy zastrzyk chakry i przystosować je do ściśle precyzyjnego celu, w tym przypadku defensywnego. Ma to jednak kilka ograniczeń i wad, na które należy uważać by technika nie stała się obosiecznym ostrzem. Chakra wywołuje efekt napęcznienia nici, przez co stają się one znacznie grubsze i tym samym wytrzymalsze. Cierpi na tym mobilność grubych nici i szybkość poruszania nimi. Proces przemiany odbywa się błyskawicznie chwilę po wypuszczeniu nici z organizmu, dodatkowo nie można zmieniać nici wewnątrz swojego ciała. Stopień przemiany może być mniejszy bądź większy, w zależności od widzimisię użytkownika. Technika od strony technicznej bazuje na zwiększeniu wytrzymałości nici o jeden próg kosztem jednego progu szybkości.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Jingou Keihō
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- B
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- Zasięg nici
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Skupienie/ograniczenie ilości odbieranych bodźców do minimum.
- Opis Do wykonania jutsu wymagane jest użycie nici z których złożone jest nasze ciało. Technika składa się z dwóch etapów - przygotowania nici i właściwego efektu. Nici wykorzystywane do tej techniki są niezwykle cienkie i swoją strukturą przypominają nieco żyłki. Użytkownik może osiągnąć ten efekt poprzez zastrzyk chakry, który gwałtownie zmienia grubość nici. Są one na tyle cienkie, że jakiekolwiek wykorzystanie ich w boju jest niewykonalne, ale te stają się niezwykle trudno widoczne, zwłaszcza w mroku. Pod względem budowy są podobne do stalowych żyłek. Nici te przywiązuje się do bardziej kluczowych miejsc w danym pomieszczeniu. Najczęściej są to drzwi i okna, ale można rozwiesić nici w jakimkolwiek miejscu. Nici te wychodzą bezpośrednio z dłoni użytkownika. Każdorazowe poruszenie nici przerywa je, co zostaje natychmiastowo wyłapane przez użytkownika i daje mu jasny sygnał o nadchodzącym niebezpieczeństwie. Jest to więc swojego rodzaju alarm, system pozwalający na zidentyfikowanie przeciwnika kiedy wejdzie na nieodpowiedni teren. Skutecznie zapobiega nocnym zasadzkom i skrytobójcom. Technikę można dodatkowo wzmocnić za pomocą sklepowych dzwoneczków, przyczepiając je blisko swoich palców i tym samym generując dźwięk. Nici mogą wykryć Dojutsu i osoby ze zdolnościami do wykrywania chakry. Zazwyczaj ludzie są nieświadomi dotknięcia nici, jednak odpowiednio duża percepcja (2 próg) jest w stanie wyłapać dotknięcie nitek ostrzegawczych (próg ten zwiększa się do trzeciego, kiedy Kakuzu posiada rozwiniętą dziedzinę klanową na A,
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Jiongu Esa
- Dziedzina
- Klanowe
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Pies -> Szczur
- Zasięg
- Nici
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 klony)
- Dodatkowe
- Statystyki klona równe statystykom nici na randze C|Klon nie posiada własnej woli|Nie kopiuje ekwipunku| Siła - 1/2 użytkownika
- Opis Technika bardzo prosta w założeniu i zainspirowana technikami polegającymi na stworzeniu swojej kopii. W tym przypadku jednak budulcem nie są elementy natury pokroju wody czy skał, a naszych własnych nici. Przedstawiciel klanu Kakuzu w oka mgnieniu (3s + 1s dla każdego kolejnego Bunshina jednocześnie) potrafi stworzyć swój wzorzec, składając jedynie dwie pieczęci. Wtedy to ogromne ilości nici wychodzą z wybranego przez użytkownika miejsca i formują w bliskim jego sąsiedztwie jego kopie. Od innych klonów różnią się przede wszystkim tym, że są bardzo ciężkie do zniszczenia. Ciosy gołymi pięściami nie przyniosą rezultatu - klon odkształca się lekko, po chwili wracając do normy - podobnie jak cięcia bronią białą. Dodatkowo ciało przeciwnika może utknąć w klonie.. Każdy klon musi być podłączony do wykonawcy/innego klona nićmi, przynajmniej kilkoma. Co za tym idzie zasięg klonów jest ściśle powiązany z zasięgiem nici. W przypadku zniszczenia klona użytkownik musi wchłonąć odcięte nici swoimi, by odzyskać surowiec. Klony nie mogą korzystać z żadnych technik. Klony mają jedynie kształt oryginału, nici z których są zrobione są doskonale widoczne, przez co bez problemu można stwierdzić że są to kopie.
- Nazwa
- Hasutsu
- Dziedzina
- Taijutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymagane tonfy. Podczas wykonywania techniki: +20 Percepcji; Wymagane 20 Percepcji więcej od przeciwnika
- Opis Specjalny ruch do wykorzystania przez użytkowników tonf w celu łatwiejszej konfrontacji z wszelkiego rodzaju szermierzami i posiadaczami broni. Jej wykonanie różni się nieco w zależności od rodzaju broni, jednak idea jest niezmienna. W sytuacji kiedy przeciwnik wykonuje swoją bronią zamach wykonujący musi być w zasięgu tejże broni. W odpowiedzi na nadchodzący atak trzeba ustawić tonfę pod odpowiednim kątem i odpowiednio ułożyć swoje ciało. Tym drugim może być nawet celowe przyjęcie ataku na inną tonfę. Uderzenie powoduje gwałtowny zjazd broni wzdłuż tonfy skutkiem siły samego ciosu i odpowiedniego kąta pomiędzy bronią a tonfą. Daje to możliwość błyskawicznego zmniejszenia dystansu, utraty kontroli przeciwnika nad jego bronią i tym samym ograniczenia możliwości zareagowania na sytuację przez szermierza. Dzięki temu, że tylko niewielka część siły uderzenia przechodzi na tonfę i jej posiadacza, można używać tego nawet na potężnych wymachach. Nie wszystkie ciosy można tak sparować. Najlepsze oczywiście są dźgnięcia i cięcia wykonywane z góry (również ze skosu). Te bardziej od boków i z dołu są znacznie trudniejsze i często niemożliwe. Dodatkowo wiele zależy od samej broni, która powinna mieć ostrze proste, bez żadnych udziwnień. Powłoki wyostrzające także są problemem i zwyczajne drewniane tonfy mogą nie wytrzymać. Te stworzone z innych materiałów tak samo, wiele zależy od samej techniki wyostrzającej.
- Link do tematu postaci KLIK!
- Nazwa
- Jiongu Tsubo
- Dziedzina
- Klanowe (Kakuzu)
- Ranga
- D
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- Nici
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 8% | B: 6 | A: 4% | S: 3% | S+: 2%
- Opis Technika prosta i w zasadzie stanowi bardziej jedną z opcji użycia nici, niż osobną technikę w pełnym tego słowa znaczeniu. Pomysłowy Kakuzu wpadł na ideę wprowadzenia nitek pod ziemię. Nic specjalnego, w końcu jest to elementarny manewr taktyczny. istotą tej techniki jest błyskawicznie wyciągnięcie nitek spod ziemi, a następnie oplątanie nimi stopy bądź kostek oponenta. Zapewnia to unieruchomienie, którego użyteczność zależy tylko od wytrzymałości nici. W przypadku, gdy oponent biegnie na nas, przypuszczając szaloną szarżę (czy coś w ten deseń), nitki pętają mu stopy i doprowadzają do brutalnego i przykrego upadku na ziemię, skąd możliwości do zrobienia mu krzywdy jest zdecydowanie więcej. Technika więc ogranicza ruch oponenta i wystawia go na dalsze ataki. Wymagane jest trochę skupienia i dobre wyczucie, by w odpowiednim momencie wyciągnąć nici, by przeciwnik miał je w swoim martwym punkcie. Złapanie ruchomego celu jest znacznie trudniejsze i zależy w dużej mierze od naszej szybkości/percepcji i od szybkości oponenta. Wydostanie się z tych więzów zależne jest natomiast i od siły spętanego, jak i wytrzymałości nici.
- Link do tematu postaci KLIK!