- Nazwa
- Kenshū 研修
- Dziedzina
- Iryōjutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni - zabieg trwający kilka fabularnych godzin
- Koszt
- B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Wymagania
- Wytrzymałość 100
- Opis Ciekawy zabieg medyczny polegający na poddaniu ciała pacjenta (a konkretnie jego mięśni) stymulacji za pomocą chakry. Można to najlepiej porównać do długiego treningu w którym ćwiczenia zastepowane są przez udział medyka. Dłonie otacza granatowa poświata, następnie wystarczy przesuwać stopniowo dłońmi nad ciałem. Zabieg trwa kilka godzin i zadaje on sporo bólu, przydatne jest więc znieczulenie, albo duża wytrzymałość (psychiczna i fizyczna). Próba nadmiernego rozwoju czyjegoś ciała grozi prawie pewnym uszkodzeniem mięśni i ścięgien pacjenta. Oczywiście, można je potem naprawić kolejnym jutsu iryo, ale nie zwiększy to efektów "treningu" ani nie wydłuży czasu trwania efektów. Oczywiście, po powrocie ciała do normy można poddać się zabiegowi ponownie.
- Mechanika
- - Zabieg dodaje +15 do siły, szybkości i wytrzymałości na pół roku
- Link do tematu postaci
- Kliknij mnie!
To już ostatnia na dłuugi czas
Moderator: Souei
Re: To już ostatnia na dłuugi czas
0 x
Re: Ostatnia na dłuugi czas pam pam v2
- Nazwa
- Kenshū 研修
- Dziedzina
- Iryōjutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (utrzymanie co turę)
- Wymagania
- Dowolny styl taijutsu na randze B, Kontrola Chakry min. B, znajomość Chakra Kōgeki
- Opis Wykorzystując wiedzę o anatomii człowieka i łącząc ją z zasadami działania Chakra Kogeki, medyczny ninja potrafi wpłynąć chakrą na swoje ciało by znacząco je wzmocnić. Chakra, podobnie jak w technice zwiększającej siłę, zostaje przekierowana do mięśni w bardzo podobny sposób, ale z innym celem - tym razem chodzi o przyśpieszenie. I tak jak w Chakra Kogeki, tak w Kenshu użytkownik zyskuje znaczące wzmocnienie zdolne przeważyć szale walki na jego korzyść dużym kosztem chakry. Maksymalnie z techniki korzystać można przez trzy tury w trakcie jednej walki/wydarzenia. Nie można łączyć z chakra kogeki a między użyciem jednej a drugiej musi być tura przerwy.
- Bonusy Zależne od rangi Iryojutsu:
- C: +20 Szybkość
B: +35 Szybkość
A: +45 Szybkość
S: +60 Szybkość
- C: +20 Szybkość
- Link do tematu postaci
- Kliknij mnie!
2. Jak nie mam odpowiednich stat to sobie porozrywam mięśnie.
3. Cytując Avę "Przypomina to nieco na dobrą sprawę chakra kogeki.", to w obecnej formie jest bardzo podobne
4. Nie kupuje stat na zawsze (unikają) nie płacąc PH.
5. Nie mogę jej nikomu dać Kan, więc projekt "staty + dla ciebie, dla rodziny" jest niewykonalne xd ~
0 x
Re: To już ostatnia na dłuugi czas
To tak, dość oczywiste ograniczenie.
Przeskakiwać niby można pod ryzykiem urazów (trochę jak bramy/cs) ale bardziej sprecyzowane - rozerwanie nadwyrężonych partii.
Przeskakiwać niby można pod ryzykiem urazów (trochę jak bramy/cs) ale bardziej sprecyzowane - rozerwanie nadwyrężonych partii.
0 x
Re: To już ostatnia na dłuugi czas
1. To co do rangi.
2. To co do bonusu, jego siły i czasu trwania etc. etc.
Boost stały to było +15 szybkości, siły i wytrzymałości - to wtedy było jedno wielkie NOŁP, bo oszukiwanie systemu. Jak robię coś czasowego opartego bardzo mocno na czymś istniejącym w kanonie to też jest nie tak. To wzmocnienie jest czasowe, nie stałe - przestajesz płacić chakrę = nie masz.
+ koszta u Inuzuka są znacznie mniejsze
+ wymagania (ranga) jest znacznie mniejsza
+ wymagania (styl B, KC) - Inuzuka ich nie mają
+ Inuzuka działa na podstawie zdziczenia, a tu jest "kłaliti" wiedza o działaniu ciała człowieka, i wpływaniu na nie chakrą czy to by leczyć, wszczepiać obce dna (a nawet po części naturę chakry - mokuton etc.)
2. To co do bonusu, jego siły i czasu trwania etc. etc.
Boost stały to było +15 szybkości, siły i wytrzymałości - to wtedy było jedno wielkie NOŁP, bo oszukiwanie systemu. Jak robię coś czasowego opartego bardzo mocno na czymś istniejącym w kanonie to też jest nie tak. To wzmocnienie jest czasowe, nie stałe - przestajesz płacić chakrę = nie masz.
+ koszta u Inuzuka są znacznie mniejsze
+ wymagania (ranga) jest znacznie mniejsza
+ wymagania (styl B, KC) - Inuzuka ich nie mają
+ Inuzuka działa na podstawie zdziczenia, a tu jest "kłaliti" wiedza o działaniu ciała człowieka, i wpływaniu na nie chakrą czy to by leczyć, wszczepiać obce dna (a nawet po części naturę chakry - mokuton etc.)
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: To już ostatnia na dłuugi czas
Co do rangi, to może być C. Co do samych statów, to rozumiem, że jest technika kanoniczna, która daje określone staty, ale tutaj raczej bym spojrzał na to, co poszczególne dwa atrybuty dają. Siła, a szybkość to duża różnica. Siła pomaga, ale nadal trzeba trafić, żeby cokolwiek dawała. I nie oszukujmy się też, że siła tutaj w zasadzie przyda się tylko do ataku. Jakoś zbyt dużo razy niczego podnosić nie trzeba, żeby ta statystyka zabłyszczała. Szybkość tymczasem jest o wiele bardziej uniwersalna. Pomaga nie tylko w wyprowadzeniu ataku, ale także w ucieczce/uniku. Sam boost 100 statów do szybkości jest tutaj po prostu OGROMNY. Na Sce widziałbym maksymalnie 60 tak, jak proponował Ava.
Co do rangi, mi pasuje C (jak pisałem), a jeśli inni modzi chcą wyżej, kiedy Kamir chce zatrzymać to na C, to mogę zaproponować jakiś górny limit używania takiego wzmocnienia, bo mięśnie nie wytrzymają i takie tam pitu pitu, jak przy bramach. Na przykład, maksymalnie 3 tury wzmocnienia, wtedy ranga C.
Co do rangi, mi pasuje C (jak pisałem), a jeśli inni modzi chcą wyżej, kiedy Kamir chce zatrzymać to na C, to mogę zaproponować jakiś górny limit używania takiego wzmocnienia, bo mięśnie nie wytrzymają i takie tam pitu pitu, jak przy bramach. Na przykład, maksymalnie 3 tury wzmocnienia, wtedy ranga C.
0 x
Re: To już ostatnia na dłuugi czas
1. Nie można jednocześnie z Kogeki.
2. Pomiędzy przeskokami z kogeki a tym tura przerwy.
3. C - 20 B - 35 A - 45 S - 60
4. Górny limit używania 3 tur (dla mnie luz, choć może lepiej uzależnić od wytrzymałości? co 50 wytrzymałości jedna tura?).
Tak byłoby spoko?
2. Pomiędzy przeskokami z kogeki a tym tura przerwy.
3. C - 20 B - 35 A - 45 S - 60
4. Górny limit używania 3 tur (dla mnie luz, choć może lepiej uzależnić od wytrzymałości? co 50 wytrzymałości jedna tura?).
Tak byłoby spoko?
0 x
Re: To już ostatnia na dłuugi czas
1. Spoko.
2. Spoko.
3. Spoko.
4. Dałbym tu po prostu trzy tury i tyle. Zwiększanie w zależności od wytrzymałości średnio mi się podoba, bo niezależnie od tego jak dużą masz wytrzymałość, to ta technika i tak sprawia, że korzystasz z mięśni ponad to, co oferują normalnie.
Wtedy byłby ode mnie akcepcior.
2. Spoko.
3. Spoko.
4. Dałbym tu po prostu trzy tury i tyle. Zwiększanie w zależności od wytrzymałości średnio mi się podoba, bo niezależnie od tego jak dużą masz wytrzymałość, to ta technika i tak sprawia, że korzystasz z mięśni ponad to, co oferują normalnie.
Wtedy byłby ode mnie akcepcior.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości