To już ostatnia na dłuugi czas

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Sarutobi Kazumi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Faktycznie, żadnej propozycji nie podałem. kappa
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Sarutobi Kazumi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Nazwa
Kenshū 研修
Dziedzina
Iryōjutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni - zabieg trwający kilka fabularnych godzin
Koszt
B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Wymagania
Wytrzymałość 100
Opis Ciekawy zabieg medyczny polegający na poddaniu ciała pacjenta (a konkretnie jego mięśni) stymulacji za pomocą chakry. Można to najlepiej porównać do długiego treningu w którym ćwiczenia zastepowane są przez udział medyka. Dłonie otacza granatowa poświata, następnie wystarczy przesuwać stopniowo dłońmi nad ciałem. Zabieg trwa kilka godzin i zadaje on sporo bólu, przydatne jest więc znieczulenie, albo duża wytrzymałość (psychiczna i fizyczna). Próba nadmiernego rozwoju czyjegoś ciała grozi prawie pewnym uszkodzeniem mięśni i ścięgien pacjenta. Oczywiście, można je potem naprawić kolejnym jutsu iryo, ale nie zwiększy to efektów "treningu" ani nie wydłuży czasu trwania efektów. Oczywiście, po powrocie ciała do normy można poddać się zabiegowi ponownie.
Mechanika
- Zabieg dodaje +15 do siły, szybkości i wytrzymałości na pół roku
Link do tematu postaci
Kliknij mnie!
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Sarutobi Kazumi

Re: Ostatnia na dłuugi czas pam pam v2

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Nazwa
Kenshū 研修
Dziedzina
Iryōjutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (utrzymanie co turę)
Wymagania
Dowolny styl taijutsu na randze B, Kontrola Chakry min. B, znajomość Chakra Kōgeki
Opis Wykorzystując wiedzę o anatomii człowieka i łącząc ją z zasadami działania Chakra Kogeki, medyczny ninja potrafi wpłynąć chakrą na swoje ciało by znacząco je wzmocnić. Chakra, podobnie jak w technice zwiększającej siłę, zostaje przekierowana do mięśni w bardzo podobny sposób, ale z innym celem - tym razem chodzi o przyśpieszenie. I tak jak w Chakra Kogeki, tak w Kenshu użytkownik zyskuje znaczące wzmocnienie zdolne przeważyć szale walki na jego korzyść dużym kosztem chakry. Maksymalnie z techniki korzystać można przez trzy tury w trakcie jednej walki/wydarzenia. Nie można łączyć z chakra kogeki a między użyciem jednej a drugiej musi być tura przerwy.
Bonusy Zależne od rangi Iryojutsu:
  • C: +20 Szybkość
    B: +35 Szybkość
    A: +45 Szybkość
    S: +60 Szybkość
Link do tematu postaci
Kliknij mnie!
1. Hurr Durr szybkość! - potrzebuję percpecji i wytrzymałości + wymagania i benefity są takie same jak w chakra kogeki.
2. Jak nie mam odpowiednich stat to sobie porozrywam mięśnie.
3. Cytując Avę "Przypomina to nieco na dobrą sprawę chakra kogeki.", to w obecnej formie jest bardzo podobne
4. Nie kupuje stat na zawsze (unikają) nie płacąc PH.
5. Nie mogę jej nikomu dać Kan, więc projekt "staty + dla ciebie, dla rodziny" jest niewykonalne xd ~
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sarutobi Kazumi »

To tak, dość oczywiste ograniczenie.

Przeskakiwać niby można pod ryzykiem urazów (trochę jak bramy/cs) ale bardziej sprecyzowane - rozerwanie nadwyrężonych partii.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Sarutobi Kazumi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sarutobi Kazumi »

1. To co do rangi.
2. To co do bonusu, jego siły i czasu trwania etc. etc.


Boost stały to było +15 szybkości, siły i wytrzymałości - to wtedy było jedno wielkie NOŁP, bo oszukiwanie systemu. Jak robię coś czasowego opartego bardzo mocno na czymś istniejącym w kanonie to też jest nie tak. To wzmocnienie jest czasowe, nie stałe - przestajesz płacić chakrę = nie masz.

+ koszta u Inuzuka są znacznie mniejsze
+ wymagania (ranga) jest znacznie mniejsza
+ wymagania (styl B, KC) - Inuzuka ich nie mają
+ Inuzuka działa na podstawie zdziczenia, a tu jest "kłaliti" wiedza o działaniu ciała człowieka, i wpływaniu na nie chakrą czy to by leczyć, wszczepiać obce dna (a nawet po części naturę chakry - mokuton etc.)
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4033
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Ichirou »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Chuichi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Chuichi »

Co do rangi, to może być C. Co do samych statów, to rozumiem, że jest technika kanoniczna, która daje określone staty, ale tutaj raczej bym spojrzał na to, co poszczególne dwa atrybuty dają. Siła, a szybkość to duża różnica. Siła pomaga, ale nadal trzeba trafić, żeby cokolwiek dawała. I nie oszukujmy się też, że siła tutaj w zasadzie przyda się tylko do ataku. Jakoś zbyt dużo razy niczego podnosić nie trzeba, żeby ta statystyka zabłyszczała. Szybkość tymczasem jest o wiele bardziej uniwersalna. Pomaga nie tylko w wyprowadzeniu ataku, ale także w ucieczce/uniku. Sam boost 100 statów do szybkości jest tutaj po prostu OGROMNY. Na Sce widziałbym maksymalnie 60 tak, jak proponował Ava.

Co do rangi, mi pasuje C (jak pisałem), a jeśli inni modzi chcą wyżej, kiedy Kamir chce zatrzymać to na C, to mogę zaproponować jakiś górny limit używania takiego wzmocnienia, bo mięśnie nie wytrzymają i takie tam pitu pitu, jak przy bramach. Na przykład, maksymalnie 3 tury wzmocnienia, wtedy ranga C.
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Sarutobi Kazumi »

1. Nie można jednocześnie z Kogeki.
2. Pomiędzy przeskokami z kogeki a tym tura przerwy.
3. C - 20 B - 35 A - 45 S - 60
4. Górny limit używania 3 tur (dla mnie luz, choć może lepiej uzależnić od wytrzymałości? co 50 wytrzymałości jedna tura?).

Tak byłoby spoko?
0 x
Chuichi

Re: To już ostatnia na dłuugi czas

Post autor: Chuichi »

1. Spoko.
2. Spoko.
3. Spoko.
4. Dałbym tu po prostu trzy tury i tyle. Zwiększanie w zależności od wytrzymałości średnio mi się podoba, bo niezależnie od tego jak dużą masz wytrzymałość, to ta technika i tak sprawia, że korzystasz z mięśni ponad to, co oferują normalnie.

Wtedy byłby ode mnie akcepcior.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości