- [center][img]http://i.imgur.com/JLTwSml.png[/img][/center]
- Nazwa
- Aisugōremu アイスゴーレム
- Dziedzina
- Hyoton
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- Dowolny (powstaje do 5 metrów od twórcy)
- Koszt E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (wielkość człowieka)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (wielkość człowieka + czarny lód)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (większe od człowieka)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (większe od człowieka + czarny lód) - Opis Proste w założeniu jutsu, pozwalające na stworzenie lodowego sługi, golema. Stwór ten robi wszystko to, co mu telepatycznie przekażemy. Im bardziej szczegółowy rozkaz, tym lepiej, bo twór jako taki nie posiada własnej inteligencji pozwalającej mu na modyfikację planu w razie nagłych komplikacji. "Atak." I nie ważne, że pomiędzy nim a przeciwnikiem płynie rzeka magmy, ruszy do ataku. Podczas tworzenia jego "bazę" można lekko modyfikować tak, by zamiast człowieka przypominał lodowego olbrzyma (obrazki wyżej), czy też przekształcić mu ręce w młoty/maczugi itp. a nawet stworzyć go z dodatkowymi kończynami. Sam proces kreacji odbywa się szybko (jak to Hyuoton, szybkość powstania kosztem wytrzymałości), im większa wersja ma powstać, tym dłużej to trwa (około tury w przypadku olbrzymów). Największym minusem owych sług jest... Topienie się. W normalnych warunkach bez trudu wytrzymają około kilku godzin, potem topią się powoli, tracąc siły, by po dziesięciu/piętnastu (w przypadku dużych) została z nich tylko kałuża. Nie wspominając już o tworzeniu ich na pustyni, gdzie zginą po godzinie, maksymalnie dwóch. Jedynie warunki zbliżone do tych panujących na Hyuo pozwalają im istnieć tak długo, jak zażyczy sobie tego ich twórca.
- Mechanika Wielkości człowieka:
- Szybkość i percepcja - 110
Siła - 60
Wytrzymałość - 80
- Szybkość i percepcja - 70
Siła - 150
Wytrzymałość - 120
B - Maks dwa golemy
A - Maks cztery golemy
S - Maks sześć golemów
Można zwiększyć liczbę dzięki artefaktowi (do omówienia w kuźni) - Szybkość i percepcja - 110
- Link do tematu postaci Kliknij mnie!
OP powraca
Moderator: Souei
OP powraca
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: OP powraca
Percepcję dałem dlatego, że gdybym podał im konkretne rozkazy "Idąc tam staraj się unikać ognia / magmy / luj wie czego" to percepcja by im załatwiała kwestię szansy na unik (bo sama szybkość w tej kwestii nie nie zadziała).
Jeśli koszta pasują innym, to spoko, zmienię ~
Jeśli koszta pasują innym, to spoko, zmienię ~
0 x
Re: OP powraca
Telepatia na nieograniczony dystans? Nie, nie, nie, nie... Nawet z własnym sługusem. Dałbym chociaż ograniczenie w stylu "w obszarze jednego kraju" czy coś takiego. Dalej golem będzie mógł sobie istnieć, jednak nie będzie mógł odbierać od ciebie nowych rozkazów.
No i -2% maksymalnej chakry za każdego golema póki istnieje (żeby nie było, że spamisz sobie całą armię). Ale pozwolę ci to ominąć innym wymaganiem, np. stworzenie golema nie odbierającego ci części chakry wymaga poświęcenia jakiegoś artefaktu do zdobycia na misji rangi B w ilości 1-3 (zależne od jakości twoich postów). Wtedy masz dowolnie wielką armię, jednak musisz się trochę nabiegać by ją zdobyć.
A co z telepatią wsteczną? Czy golem może wysłać ci jakiś impuls telepatyczny?
No i -2% maksymalnej chakry za każdego golema póki istnieje (żeby nie było, że spamisz sobie całą armię). Ale pozwolę ci to ominąć innym wymaganiem, np. stworzenie golema nie odbierającego ci części chakry wymaga poświęcenia jakiegoś artefaktu do zdobycia na misji rangi B w ilości 1-3 (zależne od jakości twoich postów). Wtedy masz dowolnie wielką armię, jednak musisz się trochę nabiegać by ją zdobyć.
A co z telepatią wsteczną? Czy golem może wysłać ci jakiś impuls telepatyczny?
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: OP powraca
Ah, i po planie zabunkrowania Hyuo ;-; kappa
To mam jakieś zmiany do wprowadzenia czy nie, bo trochę gubię się w wywodach, gdzie Jiro daje okejkę, Kari ma coś do zmiany a Ichi popiera przedmówców xD
Albo to tylko ja nie ogarniam ~
To mam jakieś zmiany do wprowadzenia czy nie, bo trochę gubię się w wywodach, gdzie Jiro daje okejkę, Kari ma coś do zmiany a Ichi popiera przedmówców xD
Albo to tylko ja nie ogarniam ~
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: OP powraca
A ja dalej będę się upierał przy odjęciu tego 1% chakry na golema. Działałoby to na zasadzie cienistych klonów - nie zregeneruje ci się część tej chakry, bo będzie zamknięta w obiegu w innym obiekcie (KBnJ w klonie a tu w golemie). Wiem, że dostałeś już akcepty od reszty ale dalej staram się przemówić tobie (i im) do rozsądku, zaznaczając, że ja się pod tym nie podpiszę.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości