KP:
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 40
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 60
PERCEPCJA 60
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 38
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 200
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1
Chanbara B
---
---
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON C
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:
Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu [E]
Henge no Jutsu [E]
Kai [E]
Kawarimi no Jutsu [E]
Kinobori no Waza [E]
Suimen Hoko no Waza [E]
Nawanuke no Jutsu [E]
Fūinjutsu:
Fūin no Jutsu [E]
Hozuki:
Suika no Jutsu [D]
Suihō no jutsu [D]
Chanbara
Yōdō [D]
Mikazukigiri [C] viewtopic.php?p=145194#p145194
Omotegiri [C] viewtopic.php?p=145233#p145233
Ikioi [C] viewtopic.php?p=145320#p145320
Suiton
Suiton: Kirigakure no Jutsu [D]
Suiton: Teppōuo [D]
Suiton: Mizutetsu no Jutsu [D]
Suiton: Teppōdama [C]
Suiton: Mizukiri no Yaiba [C]
Suiton: Mizurappa [C]
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu [C]
Suiton: Mizu Shuriken [C]
Suiton: Tenkyū [C] viewtopic.php?p=130951#p130951
Suiton: Mizuame Nabara [C] viewtopic.php?p=131702#p131702
Suiton: Mizu no Tatsumaki [C] viewtopic.php?p=145441#p145441
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Wielki kunai przy pasie z prawej strony
- Katana przy pasie z lewej strony
- torba przy pasie
- gurda na plecach odwrócona korkiem do dołu
wypełniona do pełna wodą
- manierka przy pasie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x - shuriken (w torbie)
3x - kunai (w torbie)
2x kunai z przywiązaną notką wybuchową
odznaka klanowa (zawieszona na szyi i schowana pod ubraniem)
Bojowa pigułka żywnościowa (w torbie)
Bombka dymna (w torbie)[/uhide]
- Nazwa
- Suika no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
- Dodatkowe
- Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
- Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
Po rozwinięciu dziedziny klanowej na rangę C możliwa jest zamiana wybranej części ciała w wodę na własne życzenie. Koszt chakry jest taki sam jak w przypadku samoczynnego skroplenia.</span>
- Nazwa
- Suihō no jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
- Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.