Okolice Watarimono

Awatar użytkownika
Harisham
Martwa postać
Posty: 797
Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
Multikonta: Harikido, Prosiaczek

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Harisham »

[uhide=Harisham, Yami, Yosuke, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Czakra: 100%-6%=94%
KP:
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 40
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 60
PERCEPCJA 60
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 38
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 200
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1
Chanbara B
---
---
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON C
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:

Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu [E]
Henge no Jutsu [E]
Kai [E]
Kawarimi no Jutsu [E]
Kinobori no Waza [E]
Suimen Hoko no Waza [E]
Nawanuke no Jutsu [E]

Fūinjutsu:
Fūin no Jutsu [E]

Hozuki:
Suika no Jutsu [D]
Suihō no jutsu [D]

Chanbara
Yōdō [D]
Mikazukigiri [C] viewtopic.php?p=145194#p145194
Omotegiri [C] viewtopic.php?p=145233#p145233
Ikioi [C] viewtopic.php?p=145320#p145320

Suiton
Suiton: Kirigakure no Jutsu [D]
Suiton: Teppōuo [D]
Suiton: Mizutetsu no Jutsu [D]
Suiton: Teppōdama [C]
Suiton: Mizukiri no Yaiba [C]
Suiton: Mizurappa [C]
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu [C]
Suiton: Mizu Shuriken [C]
Suiton: Tenkyū [C] viewtopic.php?p=130951#p130951
Suiton: Mizuame Nabara [C] viewtopic.php?p=131702#p131702
Suiton: Mizu no Tatsumaki [C] viewtopic.php?p=145441#p145441

EKWIPUNEK

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Wielki kunai przy pasie z prawej strony
- Katana przy pasie z lewej strony
- torba przy pasie
- gurda na plecach odwrócona korkiem do dołu
wypełniona do pełna wodą
- manierka przy pasie

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x - shuriken (w torbie)
3x - kunai (w torbie)
2x kunai z przywiązaną notką wybuchową
odznaka klanowa (zawieszona na szyi i schowana pod ubraniem)
Bojowa pigułka żywnościowa (w torbie)
Bombka dymna (w torbie)[/uhide]
[uhide=Harisham, Yami, Yosuke, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]
Nazwa
Suika no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
Dodatkowe
Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
Po rozwinięciu dziedziny klanowej na rangę C możliwa jest zamiana wybranej części ciała w wodę na własne życzenie. Koszt chakry jest taki sam jak w przypadku samoczynnego skroplenia.</span>
Nazwa
Suihō no jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
Dodatkowe
Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.
[/uhide]
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?

W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
Awatar użytkownika
Uchiha Masako
Martwa postać
Posty: 638
Rejestracja: 11 kwie 2019, o 20:07
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Niska, w miarę szczupła dziewczyna o bladej cerze i ciemnych, krótkich włosach do ramion. Ubrana w lekkie, bure kimono oraz narzuconą na nie kamizelkę. Na głowie nosi słomkowy kapelusz, a w ustach niemal zawsze ma fajkę.
Multikonta: Hoshigaki Toshiko, Hanuman

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Uchiha Masako »

0 x
Głos

Prowadzone misje:
  1. Ślad popiołu - Rozdział 3 - (C) Katakuri
Awatar użytkownika
Yosuke
Martwa postać
Posty: 583
Rejestracja: 17 sty 2020, o 14:50
Wiek postaci: 13
Ranga: Dōkō
Multikonta: Daisuke

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Yosuke »

Początek okazał się całkiem skuteczny. Mgła sprowadzona na strażników skutecznie ich zablokowała oraz wprowadziły wśród nich spory chaos, dalsze jej utrzymywanie było więc kluczowe. Nie potrafiąc się szybko na nowo zorganizować, zostali wystawieni na kolejne kroki. Tamaki szybko skróciła dystans do trzech po jej stronie, tymczasem Rekinek celnym jutsu spowodował jeszcze większe zamieszanie. Trzech strażników odrzuciło do tyłu i chwilowo wyłączyło z walki, zanim się ogarną, to pewnie będzie już po sprawie. Mocno oberwały też same konie oraz ciągnięte przez nie wozy. Przynajmniej raczej nie uciekną. Problematyczny okazał się jednak samuraj. Już prawie doszło do starcia pomiędzy nim z Harishamem, gdy ten pierwszy zastosował niecną i podłą sztuczkę, po prostu rzucając wybuchową notkę pod nogi drugiego. Hoshigaki nie musiał się jednak martwić o swojego mentora, takie rzeczy nigdy nie robiły większego wrażenia na Hozukich, dlatego był pewien, że i w tym przypadku sobie poradzi. Trzeba było jednak kontynuować walkę i zająć się swoim zadaniem.

Po pierwsze bardzo istotne było odsunąć się od samuraja i przybliżyć do ogłuszonych strażników. W tym celu wyskoczył ze swojej kryjówki i zaczął biec w kierunku drzewa bliżej karawany. Nie wybrał jednak linii prostej, chciał nieco okrążyć przygotowaną przez Masako pułapkę. Będzie ona świetnym zabezpieczeniem, gdyby samuraj chciał do niego skrócić dystans. Przebiegając po teoretycznie prostym i otwartym polu, wpadnie w sam środek pułapki, a wybuch ukrytych notek powinien go zatrzymać. Tymczasem Yosuke już w trakcie biegu ponownie składa pieczęci i starając się unikać ataków w niego skierowanych, ponownie stara się ukryć w koronie drzew, stosując pień jako swoją tarczę. Gdy pieczęci zostaną skończone, a przeciwnicy będą w zasięgu, ponownie wypluwa on swoją technikę, tym razem chcąc ich przycisnąć do ziemi i podtopić napływającą wodą.

[uhide=Yami, Yosuke, Harisham, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Chakra:
76% - 6%(Surodoi Kiri no Kage) - 12%(Suiton: Mizurappa) = 58%

Używane jutsu:
Nazwa
Kinobori no Waza
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.</span>
Nazwa
Surudoi Kiri no Kage
Dziedzina
Suiton
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
30 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe Wymaga znajomości Suiton: Kirigakure no Jutsu, sterowanie mgłą wymaga podtrzymywania pieczęci
Opis Nieco zmieniona wersja techniki Suiton: Kirigakure no Jutsu, w tym wypadku użytkownik techniki tworzy mały obłok mgły na przeciwniku. Po złożeniu pieczęci Tygrysa użytkownik wydziela z siebie chakrę, która po kilku chwilach przybiera postać mgły. Chmurka bardzo szybko gęstnieje na całym obszarze działania techniki, potrzeba na to zaledwie sekundy. Obłok mgły jest okrągły o promieniu 4 metrów. Dodatkową różnicą tej techniki w przeciwieństwie do swojej techniki matki jest fakt iż użytkownik może dowolnie przesuwać mgłę po polu walki, tak długo jak obłok przebywa nie dalej niż 30 metrów od użytkownika techniki oraz ten podtrzymuje pieczęć. Jeśli przestanie, mgła zatrzyma się w obecnej pozycji i będzie obecna dopóki użytkownik ponosi koszty chakry. Po przestaniu utrzymywania jutsu chakrą, rozprasza się ona szybciej niż Kirigakure.
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiton: Mizurappa
Ranga
C
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Tworzy średnie zasoby wody
opis Typowy wodny odpowiednik popularnej "kuli ognia". W tej Suitonowej wersji nie tworzymy jednak wodnej kuli, lecz po złożeniu pieczęci wypluwamy wodę pod dużym ciśnieniem w postaci dość szerokiego strumienia. Jeden krok w lewo lub prawo nie uratuje bowiem przeciwnika przed obrażeniami. A te są sztandarowe dla rangi C. Silne uderzenie wody może powalić dorosłego wojownika, a nawet ogłuszyć i podtopić słabsze jednostki. Tym bardziej, jeśli jeśli uderzenie strumieniem pchnie oponenta w jakąś inną przeszkodę. Podstawowe jutsu dla każdego adepta Uwolnienia Wody, które dodatkowo dostarcza na pole walki spore ilości wody. Inną zaletą jutsu jest to, że w przeciwieństwie do raz wypuszczonej kuli ognia, kierunkiem strumienia Mizurappy możemy sterować po prostu odwracając głowę podczas kilkusekundowego wypluwania techniki.
KP:
Obrazek
Znane jutsu:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek
[/uhide]
0 x
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Tamaki Hyūga »

Widziałam całe pole bitwy i dzięki temu mogam określić iż nie idzie nam jakoś wyjątkowo źle. Owszem lider karawany okazał się być większym problemem niż by się można było tego spodziewać, jednak wierzyłam w Masako oraz Harishama i pozostawiłam go tamtej dwójce, wiedząc iż ja sama mam swoje zadanie do wykonania. Teraz jak byłam już blisko "mojej" trójki przeciwników, nie czekałam ani chwili dłużej i przeszłam do działania. Wykorzystując fakt iż strażnicy znajdowali się bardzo blisko siebie nawzajem wykonuję technikę Hakke Rokujūyon Shō, dzieląc jednak uderzenia po równo pomiędzy najbliższą dwójkę przeciwników. Po skończeniu techniki, od razu odwracam się w kierunku trzeciego wroga i wykonuję na nim technikę Hakke Sanjūni Shō. Po wykonaniu obu technik kontynuuję atakowanie ciosami stylu Jūken, celując w możliwie najbardziej dotkliwe miejsca, tak aby pozostawić przeciwników niezdolnych do dalszej walki.

[uhide=Yami, Yosuke, Harisham, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Poziom Chakry: 94% - 2% = 92%%
Użyte techniki:
Nazwa
Byakugan: Reberu Bi
Ranga
B
Kolejny poziom rozwoju daje użytkownikowi kolejne wzmocnienie jego Byakugana. Kontrola zasięgu wzroku przychodzi mu z łatwością i nie ma on problemu z przełączaniem się między widokiem na odległość i wokół siebie. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - jest on w stanie wyzwalać chakrę ze swoich tenketsu w taki sposób, by jej gęstość była w stanie zatrzymać nadchodzące uderzenia.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
Nazwa
Hakke Sanjūni Shō
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 24h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo C lub 12h wizyta w szpitalu
Opis Technika Trzydziestu Dwóch Dłoni Osmiu Tygramów, jest jedną z bardziej zaawansowanych technik jak na ten poziom. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu trzydziestu dwóch punktów tanketsu w ciele przeciwnika co utrudnia mu poruszanie oraz znacząco osłabia jego korzystanie z chakry (Obniżenie Kontroli Chakry o 2 rangi)
Nazwa
Hakke Rokujūyon Shō
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Niezauważalny
Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Sanjūni Shō, na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości
Leczenie Aby odblokować tanketsu potrzebna jest 48h przerwa fabularna, pomoc Medyka Iryo B lub 24h wizyta w szpitalu
Opis Technika Sześćdziesięciu Czterech Dłoni Ośmiu Trygramów jest kontynuacją Hakke Sanjūni Shō. Polega na podwojeniu zadanych ciosów u swojej poprzedniczki i tym samym kompletne obezwładnienie przeciwnika. Po zablokowaniu sześćdziesięciu czterech punktów tanketsu przeciwnik ma ogromne problemy z kontrolowaniem własnej chakry i używaniem technik (Kontrola Chakry obniżona o 3 rangi)
Nazwa
Jūken
Zasięg
Bezpośredni
Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
Koszt
Brak (styl walki dostępny po otwarciu dziedziny klanowej)
Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
Dodatkowe <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Styl pozwala na nauczenie się technik jakie są zawarte w temacie o taijutsu uniwersalnych, ale przy nich nie wchodzą obrażenia od KC Hyuugi z racji Jūken'a.
MG/Sędzia sam ocenia obrażenia płynące z tego stylu, biorąc pod uwagę ilość i celność ciosów, KC Hyuugi, oraz wytrzymałości przeciwnika i wszelkich innych czynników.</span>
Statystyki i Dziedziny:
Obrazek
Wszystkie Jutsu:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek
[/uhide]
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 3057
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Yami »

0 x
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Tamaki Hyūga »

Przepełniona satysfakcją obserwowałam jak cała szóstka strażników karawany leży na ziemi mocno poturbowana i najprawdopodobniej niezdolna do walki. Rekinek okazał się mieć w zanadrzu naprawdę mocne techniki suitonu, czym mi zdecydowanie zaimponował, jednak teraz nie był to odpowiedni czas aby się nad tym rozwodzić. Skierowałam moją uwagę na lidera karawany, który szamotał się z wodnym bąblem, który usilnie próbował odciąć mu możliwość swobodnego oddychania. Podeszłam nieco w stronę samuraja, pozostawiając jednak bezpieczny odstęp 10 metrów, w razie jakby jakoś udało mu się uwolnić. Jeżeli tak by się stało to od razu wykonuję technikę Shōtei Tantō aby uniemożliwić przeciwnikowi zebranie się w sobie do kontynuowania walki po czym poprawiam kilkoma uderzeniami otwartą ręką w stylu Jūken aż przeciwnik będzie niezdolny do kontynuowania walki.

[uhide=Yami, Yosuke, Harisham, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Poziom Chakry: 92% - 2% = 90% - 15% = 75%
Użyte techniki:
Nazwa
Byakugan: Reberu Bi
Ranga
B
Kolejny poziom rozwoju daje użytkownikowi kolejne wzmocnienie jego Byakugana. Kontrola zasięgu wzroku przychodzi mu z łatwością i nie ma on problemu z przełączaniem się między widokiem na odległość i wokół siebie. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - jest on w stanie wyzwalać chakrę ze swoich tenketsu w taki sposób, by jej gęstość była w stanie zatrzymać nadchodzące uderzenia.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
Nazwa
Shōtei Tantō
Dziedzina
Klanowa Hyūga
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów (tylko do przodu)
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
Wymaga znajomości Jūkenpō Ichigekishin oraz Shōtei
Opis Rozwinięcie techniki Shōtei o szybki doskok do przodu do przeciwnika. Użytkownik poprzez gwałtowne wyzwolenie chakry ze swoich tenketsu wytwarza specjalny podmuch, który w połączeniu z wybiciem się z nóg pozwala na szybki zryw aby dostać się blisko przeciwnika a następnie wyprowadzenie wzmocnionego o impet ataku Shōtei zadając duży ból przeciwnikowi. Dodatkowo jest niemal pewne, że osoba potraktowana takim uderzeniem będzie przez chwilę niezdolna do zareagowania (paraliż) w jakikolwiek sposób na następne ataki.
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Jūken
Zasięg
Bezpośredni
Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
Koszt
Brak (styl walki dostępny po otwarciu dziedziny klanowej)
Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
Dodatkowe <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Styl pozwala na nauczenie się technik jakie są zawarte w temacie o taijutsu uniwersalnych, ale przy nich nie wchodzą obrażenia od KC Hyuugi z racji Jūken'a.
MG/Sędzia sam ocenia obrażenia płynące z tego stylu, biorąc pod uwagę ilość i celność ciosów, KC Hyuugi, oraz wytrzymałości przeciwnika i wszelkich innych czynników.</span>
Statystyki i Dziedziny:
Obrazek
Wszystkie Jutsu:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek
[/uhide]
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Yosuke
Martwa postać
Posty: 583
Rejestracja: 17 sty 2020, o 14:50
Wiek postaci: 13
Ranga: Dōkō
Multikonta: Daisuke

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Yosuke »

Wystarczyło drobne dobicie leżacych, aby uczynić ich całkowicie niezdolnymi do walki. W międzyczasie Yosuke zdążył również przeskoczyć na kolejne drzewo, a Masako z Harishamem bardzo sprytnie ograli samuraja. Jeszcze stał na własnych nogach, ale już był właściwie bezbronny, z całą pewnością nie był żadnym zagrożeniem dla Rekinka, który mógł wrócić swoim pełnym skupieniem do swojej części przeciwników.

Wyskoczył z korony drzew i zbliżył się na odległość kilku metrów do poturbowanych strażników. Dobył dwa kunaie, aby w razie, gdyby Ci trzej coś jeszcze próbowali, mógł im zadać szybki cios. Hoshigaki nie wydał z siebie żadnego dźwięku, nie wyartykułował żadnego pytania, jednak jego wzrok mówił jasno, aby Ci bandyci wreszcie zaczęli gadać. Jasne było, że należy też zadbać o ich rozbrojenie, więc gdy tylko miał możliwość, odkopnął ich bronie możliwie daleko od samych bandytów. Po drodze dostrzegł też, że Tamaki poradziła sobie ze swoimi przeciwnikami, bo już kierowała się w stronę samuraja. Mgła nie była więc dalej potrzebna, spełniła swoje zadanie, a Hyuuga doskonale wykorzystała swoją przewagę w takim warunkach.

[uhide=Yami, Yosuke, Harisham, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Chakra:
58%

Używane jutsu:
brak

KP:
Obrazek
Znane jutsu:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek
[/uhide]
0 x
Awatar użytkownika
Harisham
Martwa postać
Posty: 797
Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
Multikonta: Harikido, Prosiaczek

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Harisham »

[uhide=Harisham, Yami, Yosuke, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Czakra: 94%-12%(Suiho no jutsu)-6%(podtrzymanie suiho)=76%
KP:
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 40
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 60
PERCEPCJA 60
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 38
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 200
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1
Chanbara B
---
---
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON C
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:

Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu [E]
Henge no Jutsu [E]
Kai [E]
Kawarimi no Jutsu [E]
Kinobori no Waza [E]
Suimen Hoko no Waza [E]
Nawanuke no Jutsu [E]

Fūinjutsu:
Fūin no Jutsu [E]

Hozuki:
Suika no Jutsu [D]
Suihō no jutsu [D]

Chanbara
Yōdō [D]
Mikazukigiri [C] viewtopic.php?p=145194#p145194
Omotegiri [C] viewtopic.php?p=145233#p145233
Ikioi [C] viewtopic.php?p=145320#p145320

Suiton
Suiton: Kirigakure no Jutsu [D]
Suiton: Teppōuo [D]
Suiton: Mizutetsu no Jutsu [D]
Suiton: Teppōdama [C]
Suiton: Mizukiri no Yaiba [C]
Suiton: Mizurappa [C]
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu [C]
Suiton: Mizu Shuriken [C]
Suiton: Tenkyū [C] viewtopic.php?p=130951#p130951
Suiton: Mizuame Nabara [C] viewtopic.php?p=131702#p131702
Suiton: Mizu no Tatsumaki [C] viewtopic.php?p=145441#p145441

EKWIPUNEK

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Wielki kunai przy pasie z prawej strony
- Katana przy pasie z lewej strony
- torba przy pasie
- gurda na plecach odwrócona korkiem do dołu
wypełniona do pełna wodą
- manierka przy pasie

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x - shuriken (w torbie)
3x - kunai (w torbie)
2x kunai z przywiązaną notką wybuchową
odznaka klanowa (zawieszona na szyi i schowana pod ubraniem)
Bojowa pigułka żywnościowa (w torbie)
Bombka dymna (w torbie)[/uhide]
[uhide=Harisham, Yami, Yosuke, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]
Nazwa
Suika no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% S+: 1% (za skroplenie)
Dodatkowe
Technika Pasywna, od klanowych A możliwość zmiany w olej za potrójny koszt
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Podstawowa technika klanu Hōzuki. Polega ona na zamianie dowolnej części ciała (bądź też jego całego) użytkownika w wodę, przez co unika obrażeń wynikających z ataku przeciwnika. Technika aktywuje się samoczynnie i bez wiedzy właściciela, wykorzystanie elementu zaskoczenia do skutecznego ataku jest więc znacznie utrudnione. Technika chroni przed większością obrażeń i ich rodzajów, z niewielkimi wyjątkami. Po dostatecznym opanowaniu umiejętności swojego klanu, możliwym jest zmiana w olej, który ma praktycznie te same właściwości co woda, pozwala jednak tworzyć za jego pomocą nowe techniki i ich kombinacje.
Po rozwinięciu dziedziny klanowej na rangę C możliwa jest zamiana wybranej części ciała w wodę na własne życzenie. Koszt chakry jest taki sam jak w przypadku samoczynnego skroplenia.</span>
Nazwa
Suihō no jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę)
Dodatkowe
Zamiana w wodę techniką Suika no Jutsu
Opis Technika używana w formie kontrataku wobec oponentach opierających się na starciach bezpośrednich. Po wcześniejszej zamianie części ciała w wodę należy wejść w bezpośredni kontakt z oponentem. Wtedy to część wody zaczyna przemieszczać się po ciele oponenta, ostatecznie tworząc wodny bąbel wokoło jego głowy. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu. Wtedy to woda bezwładnie opada na ziemię i uwalnia głowę ofiary.
[/uhide]
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?

W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
Awatar użytkownika
Uchiha Masako
Martwa postać
Posty: 638
Rejestracja: 11 kwie 2019, o 20:07
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Niska, w miarę szczupła dziewczyna o bladej cerze i ciemnych, krótkich włosach do ramion. Ubrana w lekkie, bure kimono oraz narzuconą na nie kamizelkę. Na głowie nosi słomkowy kapelusz, a w ustach niemal zawsze ma fajkę.
Multikonta: Hoshigaki Toshiko, Hanuman

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Uchiha Masako »

0 x
Głos

Prowadzone misje:
  1. Ślad popiołu - Rozdział 3 - (C) Katakuri
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 3057
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Yami »

0 x
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Tamaki Hyūga »

Jak się okazało, moją zbytnia pewność siebie została szybko przytemperowana przez miotającego się na wszystkie strony samuraja, którego ostrze zahaczyło mnie o klatkę piersiową, pozostawiając po sobie na szczęście dość płytką ranę. Kto wie czy może nie skończyłabym w gorszym stanie gdyby nie strzała posłana przez Masako, która przebiła się przez bok mężczyzny dzięki czemu miałam sposobność aby samemu przejść do ataku. Wykonałam dwa uderzenia, równocześnie wtłaczając chakrę do organizmu przeciwnika w celu uszkodzenia jego organów wewnętrznych, co w połączeniu z duszącą bańką wody oraz przebitym płucem, powinno zdecydowanie go unieszkodliwić.
Moja uwaga została jednak odciągnięta przez coś innego co właśnie pojawiło się w zasięgu mojego wzroku. Odskoczyłam od samuraja abym mogła się w spokoju skupić na moim nowym znalezisku i jak się okazało było to dwóch kolejnych mężczyzn, jednak nie byli to pierwsi lepsi mężczyźni. Była to ta sama dwójka co zleciła nam atak na karawanę. Zdecydowanie mi się nie podobał zwrot sytuacji jak miał miejsce, więc zdecydowałam się bezzwłocznie poinformować o tym moich kompanów.
- Uważajcie, zbliża się kolejna dwójka, mało tego są to ci sami goście co w karczmie nam zlecili to zadanie. Mam co do tego złe przeczucia... Miejcie się na baczności, możliwe że jest to jakaś pułapka. - powiedziałam szybko, głosem na tyle głośnym aby napewno usłyszała mnie cała moja grupa, jednak nie na tyle głośno aby rozniosło się to po lesie i dotarło do uszu zbliżających się mężczyzn.

[uhide=Yami, Yosuke, Harisham, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Poziom Chakry: 75% - 2% = 73%
Użyte techniki:
Nazwa
Byakugan: Reberu Bi
Ranga
B
Kolejny poziom rozwoju daje użytkownikowi kolejne wzmocnienie jego Byakugana. Kontrola zasięgu wzroku przychodzi mu z łatwością i nie ma on problemu z przełączaniem się między widokiem na odległość i wokół siebie. Shinobi otrzymuje też nową umiejętność - jest on w stanie wyzwalać chakrę ze swoich tenketsu w taki sposób, by jej gęstość była w stanie zatrzymać nadchodzące uderzenia.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Byakuganie
Statystyki i Dziedziny:
Obrazek
Wszystkie Jutsu:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek
[/uhide]
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Harisham
Martwa postać
Posty: 797
Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
Multikonta: Harikido, Prosiaczek

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Harisham »

[uhide=Harisham, Yami, Yosuke, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Czakra: 76%
KP:
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 40
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 60
PERCEPCJA 60
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 38
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 200
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1
Chanbara B
---
---
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON
SUITON C
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE C
JUTSU:

Ninjutsu:
Bunshin no Jutsu [E]
Henge no Jutsu [E]
Kai [E]
Kawarimi no Jutsu [E]
Kinobori no Waza [E]
Suimen Hoko no Waza [E]
Nawanuke no Jutsu [E]

Fūinjutsu:
Fūin no Jutsu [E]

Hozuki:
Suika no Jutsu [D]
Suihō no jutsu [D]

Chanbara
Yōdō [D]
Mikazukigiri [C] viewtopic.php?p=145194#p145194
Omotegiri [C] viewtopic.php?p=145233#p145233
Ikioi [C] viewtopic.php?p=145320#p145320

Suiton
Suiton: Kirigakure no Jutsu [D]
Suiton: Teppōuo [D]
Suiton: Mizutetsu no Jutsu [D]
Suiton: Teppōdama [C]
Suiton: Mizukiri no Yaiba [C]
Suiton: Mizurappa [C]
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu [C]
Suiton: Mizu Shuriken [C]
Suiton: Tenkyū [C] viewtopic.php?p=130951#p130951
Suiton: Mizuame Nabara [C] viewtopic.php?p=131702#p131702
Suiton: Mizu no Tatsumaki [C] viewtopic.php?p=145441#p145441

EKWIPUNEK

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Wielki kunai przy pasie z prawej strony
- Katana przy pasie z lewej strony
- torba przy pasie
- gurda na plecach odwrócona korkiem do dołu
wypełniona do pełna wodą
- manierka przy pasie

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5x - shuriken (w torbie)
3x - kunai (w torbie)
2x kunai z przywiązaną notką wybuchową
odznaka klanowa (zawieszona na szyi i schowana pod ubraniem)
Bojowa pigułka żywnościowa (w torbie)
Bombka dymna (w torbie)[/uhide]
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?

W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
Awatar użytkownika
Yosuke
Martwa postać
Posty: 583
Rejestracja: 17 sty 2020, o 14:50
Wiek postaci: 13
Ranga: Dōkō
Multikonta: Daisuke

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Yosuke »

Jak na strażników, to Ci okazali się zaskakująco niedoświadczeni i słabi. Jak na bandytów, tym bardziej. W życiu nie poradziliby sobie oni z jakimkolwiek prawdziwym zagrożeniem, skoro wystarczył jeden dwunastolatek aby całą trójkę skutecznie ogłuszyć. Bezbronni, bezsilni i bez żadnych szans na próbę podjęcia dalszej walki. Jeśli do tej pory można było uznać ich za jakiekolwiek zagrożenie, teraz przestali nim być.

Okazało się także, że w ich stronę zmierzają kupcy, najwyraźniej bardzo chętni na odebranie swojej własności. Która była troszkę poobijana. Jutsu wykorzystane przez Hoshigakiego mocno pokiereszowało całą karawanę robiąc solidne pobojowisko. W takim momencie przypomniał sobie jednak co takiego miało być istotnego w tej całej misji. Dokumenty. Skoro pozostali skupili się na samuraju oraz nadchodzących kupcach, młody Yosuke miał stosowną chwilkę aby przeszukać wozy w poszukiwaniu dokumentów i innych cenniejszych rzeczy. Dużo wygodniej będzie wyegzekwować wynagrodzenie samemu mając w dłoni to czego chce druga strona.


[uhide=Yami, Yosuke, Harisham, Uchiha Masako, Tamaki Hyūga]Chakra:
58%

Używane jutsu:
brak

KP:
Obrazek
Znane jutsu:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek
[/uhide]
0 x
Awatar użytkownika
Uchiha Masako
Martwa postać
Posty: 638
Rejestracja: 11 kwie 2019, o 20:07
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Niska, w miarę szczupła dziewczyna o bladej cerze i ciemnych, krótkich włosach do ramion. Ubrana w lekkie, bure kimono oraz narzuconą na nie kamizelkę. Na głowie nosi słomkowy kapelusz, a w ustach niemal zawsze ma fajkę.
Multikonta: Hoshigaki Toshiko, Hanuman

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Uchiha Masako »

0 x
Głos

Prowadzone misje:
  1. Ślad popiołu - Rozdział 3 - (C) Katakuri
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 3057
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Okolice Watarimono

Post autor: Yami »

0 x
Zablokowany

Wróć do „Lokacje”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości