- Nazwa
- Mokuton: Rei Hebi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż → Tygrys -> Wół -> Królik
- Zasięg
- 40 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe Wymaga znajomości Mokuton: Rei Hebi no Jutsu. Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego węża na raz
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika ta jest swego rodzaju rozwinięciem Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu. Rozmiary węża uległy znacznemu zmniejszeniu, właściwie może on owinąć się zaledwie raz owinąć wokół nadgarstka czy też przedramienia celu. Przez swoje rozmiary wąż niemal nie nadaje się do ofensywy. Jednak nie taki jest jego cel, wąż wykorzystuje zdolność mokutonu do "wypalania" chakry. Ze względu na jego wielkość nie nadaje się jednak do walki z ogoniastymi bestiami, ci ludzcy jednak są w pełni podatni na efekty węża. W chwili, gdy uda mu się owinąć w okół ciała przeciwnika utrudnia on używanie chakry, wypalając użytą do technik chakrę, sprawia to, iż aby poprawnie wykonać technikę przeciwnik musi zużyć 50% więcej chakry, niż wymaga technika. Jeśli wąż znajdzie się od użytkownika w odległości większej, niż zasięg techniki, nieruchomieje, efekt "wypalania" chakry działa tak długo, aż nie zostanie on zerwany.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Drugie wt
Moderator: Souei
Drugie wt
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drugie wt
- Nazwa
- Mokuton: Rei Hebi no Jutsu
- Dziedzina
- Klanowe/Mokuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Wąż → Tygrys -> Wół -> Królik
- Zasięg
- 40 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe Wymaga znajomości Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu. Za pomocą techniki można stworzyć maksymalnie jednego węża na raz
- Rozmiary
- Atrybuty
- Opis Technika ta jest swego rodzaju rozwinięciem Mokuton: Ichi Hebi no Jutsu. Rozmiary węża uległy znacznemu zmniejszeniu, właściwie może on owinąć się zaledwie raz owinąć wokół nadgarstka czy też przedramienia celu. Przez swoje rozmiary wąż niemal nie nadaje się do ofensywy. Jednak nie taki jest jego cel, wąż wykorzystuje zdolność mokutonu do "wypalania" chakry. Ze względu na jego wielkość nie nadaje się jednak do walki z ogoniastymi bestiami, ci ludzcy jednak są w pełni podatni na efekty węża. W chwili, gdy uda mu się owinąć w okół ciała przeciwnika utrudnia on używanie chakry, wypalając użytą do technik chakrę, sprawia to, iż aby poprawnie wykonać technikę przeciwnik musi zużyć 1,5 razy więcej chakry, niż wymaga technika. Jeśli wąż znajdzie się od użytkownika w odległości większej, niż zasięg techniki, nieruchomieje, efekt "wypalania" chakry działa tak długo, aż nie zostanie on zerwany.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
1. Link poprawiony
2. Wypalanie wzorowałem na tej technice, pytałem też wcześniej Defa na czacie i mówił o możliwości blokowania chakry przez mokuton, ale wydało mi się, że na tę rangę to jednak za dużo.
3. Poprawione.
Edit 1. Wypalenie to może złe słowo, ale nie mogłem znaleźć lepszego, po prostu pochłania część, tylko że jeśli napisałbym że pochłania to można by interpretować, że gdzieś ją magazynuje, albo przekazuje, a nie o to niestety chodzi.
Edit 2. Zepsułem hide, pieczęci i copy
Edit 3. Zmieniłem zdanie o wydawaniu chakry bo brzmiało jak koszt +50% a chodziło o koszt x1,5
2. Wypalanie wzorowałem na tej technice, pytałem też wcześniej Defa na czacie i mówił o możliwości blokowania chakry przez mokuton, ale wydało mi się, że na tę rangę to jednak za dużo.
- Nazwa
- Mokuton: Mokusei no Kabushiki
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specjalna technika, której użyć można wyłącznie na przeciwniku pokonanym - niemogącym sie poruszać bądź omdlałym. Użytkownik tworzy w niej solidne dyby, w które następnie umieszcza się wroga. Jest to jedna z lepszych technik unieruchamiających z kilku powodów. Struktura jest wytrzymała, a jej budowa znacznie utrudnia zniszczenie dyb przez osobę uwięzioną, o pieczęciach nawet nie ma mowy. Dodatkowo dyby częściowo tłumią chakrę uwięzionego, wydostanie się jest więc znacznie bardziej męczące, a ewentualnie użyte techniki tracą na skuteczności.
Edit 1. Wypalenie to może złe słowo, ale nie mogłem znaleźć lepszego, po prostu pochłania część, tylko że jeśli napisałbym że pochłania to można by interpretować, że gdzieś ją magazynuje, albo przekazuje, a nie o to niestety chodzi.
Edit 2. Zepsułem hide, pieczęci i copy
Edit 3. Zmieniłem zdanie o wydawaniu chakry bo brzmiało jak koszt +50% a chodziło o koszt x1,5
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Drugie wt
Wrzucę przerobioną wersję pewnie w weekend, z tym że różnic będzie naprawdę sporo niestety ;-;
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość