Mizu Bunshin

Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yasuo »

Czyli rozumiem, że chodzi o widoczny ekwipunek, tak? W sensie, że jak mam przy pasie katanę to technika ją skopiuje. Jak mam kunaie w kaburze, to już nie? Trochę bez sensu, ale fajna opcja. Pytanie tylko czy ten ekwipunek będzie prawdziwy.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Ekwipunek NIE będzie prawdziwy. Padło przecież, że utwardzenie wody w miecz to oddzielna technika, więc klon nie będzie miał funkcjonalnej katany, to oczywiste...

Opis mi się bardziej podoba ten TFa i on ma mój podpis ZA :)
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Tyle, że ten od tf'a jest starym opisem pełnym błędów logicznych i niepotrzebnych wstawek z nowymi dopiskami.

Może inaczej. Zabuza robiąc wodne klony kopiował swój miecz-artefakt [ wiadomo, że nie w formie artefaktu] więc nie widzę powodu dlaczego ten klon miałby nie być wyposażony jak inne klony, zwyczajnie, czyli standard ale bez notek czy bombek i innego szajstwa.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yasuo »

Shiga, z całym szacunkiem, ale nie Ciebie pytałem :P. Pytałem Seinaru, bo to on jest autorem najnowszego pomysłu.

I powiem tak. Nie gram Suitonem, bo uważam, że większość jego technik jest po prostu słaba. Wszystkie te, które wymagają dostępu wody są o kant tyłka rozbić. To nie jest Katon, gdzie robisz kulę/falę ognia z niczego, Doton, gdzie zawsze masz pod dostatkiem surowca budowlanego czy nawet Raiton, nie wspominając już o Fuutonie. Suiton wymaga cholernego kombinowania "jak tu zdobyć wodę". Prawie jak jakiś Don't Sterve czy inne survivale. Mówię to dlatego, żeby zaznaczyć, że moja opinia nie ma na celu zboostowania mojej własnej postaci, bowiem tak jak napisałem - omijam Suiton szerokim łukiem.

A moja opinia jest następująca. Jeśli Shiga ma rację i rzeczywiście ta technika nie skopiuje funkcjonalnej katany, to jestem na nie. 5 dni dyskutujecie na temat tej techniki i wykombinowaliście tylko tyle, żeby usunąć ten dopisek, że klon może oddalać się maksymalnie 50 metrów od zbiornika wodnego. Ale hej! Nawet jak się oddali to i tak będzie useless, bo nie posiada własnej woli i użytkownik musi go ciągle kontrolować! Jak będzie kontrolował coś czego nie widzi? A jeśli chodzi o samego klona. Wręcz to on sobie nie powalczy. Zada jeden cios i umrze, bo mu przeciwnik w mordę przywali później. Jakieś mocniejsze techniki taijutsu dałyby radę, ale do tego trzeba mieć dużo statystyk, a jeszcze trzeba rozwijać suiton, kc, techniki pieczętujące (by sobie wodę zapieczętować), bla bla bla. Więc sorka, ale nie widzę walki taijutsu za pomocą tego klona. W opisie jest, że klon może używać technik Bukijutsu. Tylko czym, skoro nie ma ekwipunku? Wychodzi na to, że muszę nosić przy sobie dwie katany. Jedną dla siebie, a drugą dla klona. Albo i 10 (najprawdopodobniej w zwojach), jeśli chcę tworzyć 10 klonów. A potem muszę tracić 10 minut na rozdawanie katan klonom, hehe. Inny wariant to stworzenie tego useless mieczyka z wody.
Nazwa
Suiton: Mizukiri no Yaiba
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Dowolna powierzchnia wody
Opis Tym razem coś dla szermierzy korzystających z Uwolnienia Wody. Poprzez przyłożenie dłoni do wody, użytkownik może z niej wyciągnąć spore, dobrze ukształtowane ostrze miecza utworzonego z nam wiadomej cieczy. Broń ta jest dosyć wytrzymała i dostatecznie ostra, by pozwolić użytkownikowi na ścięcie młodego drzewka, lecz w zamian łatwo ją uszkodzić za pomocą technik Dotonu - a zetknięcie go z narzędziem naładowanym Raitonem również nie jest dobrym pomysłem.
W sumie to bałbym się tym blokować wrogie cięcie kataną. No i są jeszcze wodne techniki. Strasznie nieefektywne, bo większość wymaga dostępu do wody. Klon strzeli jedną czy dwoma i to w zasadzie tyle.

Reasumując, pięć dni dyskusji i jak był shit clone tak jest shit clone :).

No chyba, że jednak ten ekwipunek będzie kopiowany i użytkownik będzie mógł pociąć wroga tą skopiowaną kataną. Ewentualnie ulepszcie tą technikę Suiton: Mizukiri no Yaiba, bo w obecnej formie - moim zdaniem - ten Mizu Bunshin po prostu nie ma czym efektywnie zaatakować. Może co prawda jakieś akcje ofensywne przeprowadzać, ale z mizernymi skutkami.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

TBH ta broń mogłaby być wzorem siły ekwipunku klona bo mamy i shurikeny i bicz...
Każdy klon ma jakąś specjalną zdolność tylko nie ten. Co do 10 klonów... Nie zapominaj, że 10 nie zrobisz w innym miejscu niż jezioro.
No znowu anomalia nie wiedzieć dlaczego.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Ale ja naprawdę nie rozumiem o co wy macie ból. Klon suitonu jest znacznie słabszy bo taki być powinien. Jest z wody, materii płynnej, niestałej. Zobacz, że fuuton i raiton czy katon, niby takie OP elementy nie mają w ogóle klonów i nie widzę tematów pt. " ;( ;( ;( Mój element nie ma klonów pls boost ;( ;( ;( ".

On musi być słabszy bo nie jest z elementu stałego i solidnego jak drewno czy kamień z którego można formować dobre i użyteczne przedmioty tylko z bezużytecznej cieszy. Argumentum ad absurdum ale zobacz w realu - jak ci chlusnę w japę wiadrem wody to nic ci się nie stanie. Ale jak rzucę w ciebie odpowiednikiem tej wody ale w formie kamienia to jedziesz do szpitala. Widzisz różnice między materią stałą, a wodą i dlaczego ten klon zwyczajnie nie może być tak dobry jak tamte?

A może pójdźmy krok dalej i jak już boostujemy mizu bunshina to dajmy klona katonowi, też bym chętnie poużywał :)
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Co jest cięższe shiga? Kilogram pierzu czy kilogram stali?

Skoro jest słabszy to musi być na randze D bo to co oferuje za takie koszta jest nijak nie adekwatne. Tak samo możemy dyskutować o katonie i waszym piecyku.
To nie ma znaczenia jeśli można go formować w kształty.
Trudno by bezkształtny ogień miał klony on nie ma masy wcale.
Raiton tak samo nie ma masy a jednak ma klonową wersje kage.
Fuuton to z kolei również coś co nie ma objętości i sama mechanika żywiołu średnio pozwala na klony.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Co jest cięższe shiga? Kilogram pierzu czy kilogram stali? Serio Inoshi?
Stań pod wypuszczanym ci na głowe kilogramem pierza w kartonie, a potem stan pod spadającym kilogramem stali w formie stożka lecącego ci na głowę. I pogadamy, jeśli przeżyjesz, jak bardzo argument wagi to żaden argument.

Ma znaczenie gęstość i rodzaj materiału z jakiego klon jest wykonany i pozwole sobie teraz zrobić rundown po klonach. Wszystkich.
Nazwa
Mushi Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz
Koszt
E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona
Dodatkowe Szybkość równa użytkownika; Siła -> 1/2 twórcy; Wytrzymałość równa robakom na tym reberu; 10% robaków za 1 klona.
Opis Technika pozwala na stworzenie klona złożonego z insektów. Klon potrafi przybrać postać znanych nam osób, a ponadto potrafi naśladować ich głos. Stworzona podobizna potrafi jednak korzystać tylko z technik nie wymagających chakry (taijutsu/bukijutsu), nie będą one jednak równie skuteczne co ataki oryginału. Jest to więc technika nieofensywna, którą można zmylić przeciwnika bądź go zmęczyć. Klon nie ma dostępu do ekwipunku twórcy. By zniszczyć bunshina trzeba pozbyć się tworzących go owadów, inaczej po rozbiciu go w chmarę może ukształtować się ponownie.
Sypki niestały materiał. Klon nie może używać czakry, nie ma dostepu do ekwipunku, siła połowa siły twórcy. Ranga C. Ciut useless, nie :) ?

Jashin - brak klonów.

Terumi - brak klonów bo niestały element. A mógłby być bunshin z lawy, nie? :) Przecież można kształtować formę!

Kaminari - brak klonów. Niestała forma.

Haretsu - Jak wyżej.
Nazwa
C2: Nendo Bunshin
Pieczęci
Połowa Barana (przy detonacji)
Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz
Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe 150g gliny za klona. Siła -> 1/10, reszta identyczna co twórca.
Opis Przydatna technika, która pozwala stworzyć klona, który walczy z przeciwnikiem zamiast nas, choć może też działać jako pułapka. Bunshin ten potrafi używać technik klanowych oraz niewymagających chakry (np. taijtsu/bukijutsu), do tego nie posiada ekwipunku. Posiada też zdolność mowy, co przydaje się w oszukiwaniu oponenta. W momencie gdy przeciwnik zada cios, klon zmienia się szybko w glinę i unieruchamia wroga. Wtedy można zdalnie go zdetonować i zadać przeciwnikowi dość duże obrażenia, które w krytycznych przypadkach są w stanie nawet oderwać kończynę czy zabić przeciwnika. Z techniką nie ma więc żartów, ale jest kosztowna i należy korzystać z niej z rozwagą.
Klon 1/10 siły, nie posiada ekwipunku, nie może korzystać z czakry. Bo glina też jest niestała, miękka, plastyczna.
Nazwa
Suna Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Do 30 metrów od użytkownika
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (2 klony)
Dodatkowe Statystyki równe Reberu Shi, za wyjątkiem siły -> 1/10 twórcy. Wykonywane przy pomocy gurdy lub piasku z otoczenia.
Opis Użytkownik formuje piasek w swoje identycznie kopie. Mają jedynie ułamek siły oryginału, więc ich zastosowanie w boju ogranicza się głównie do defensywy. Świetnie się w tym sprawdzają, posiadając wytrzymałość identyczną co piach użytkownika i mogą służyć za mobilne tarcze. Są odporne na obrażenia fizyczne, po których wracają do swojej pierwotnej formy. Nie potrafią korzystać z technik, nie mają również własnej woli. Duża ich ilość potrafi na długo zająć lub całkowicie wymęczyć przeciwnika. Do wad należy zaliczyć przede wszystkim to, że potrzebują utrzymania stałego połączenia z piaskiem kontrolowanym przez użytkownika (od reberu). Ponadto, pomimo podobnego wyglądu, nadal zachowują barwę piasku, przez co rozróżnienie ich od oryginału nie sprawi problemu nawet najmniej rozgarniętemu przeciwnikowi.
Sypki element niestały - i co? 1/10 siła twórcy, muszą być połączone ciągle z piaskiem (a twoje wodne nie muszą być ciągle połączone z wodą), brak własnej woli, brak ekwipunku. Do odroznienia od oryginału od razu.
Nazwa
Suihō Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za klona + % który przekaże twórca
Statystyki
Dodatkowe W koszt wliczone jest już wykonanie baniek. W przypadku wykonania już z istniejących połowa kosztu.
Opis Klanowa wariacja materialnego bunshina. Po wydmuchaniu kilku dużych baniek, te łączą się i przybierają postać wykonującego. Bunshiny mają do dyspozycji dmuchawki, można więc zwiększyć swoje możliwości twórcze. Klon jest bardzo delikatny, wejście w nagły kontakt z jakimkolwiek obiektem powoduje zniszczenie bunshina i zmarnowanie chakry mu oddanej, ta bowiem nie wraca do twórcy. Klon posiada własną wolę, ale nie jest w stanie mówić. Może wykonywać jedynie techniki klanowe, gdyż te oparte na fizycznym kontakcie powodują w większości przypadków zniszczenie klona. Nie posiada ona żadnego ekwipunku poza dmuchawką. Klona nie można stworzyć z baniek posiadających różne właściwości (np,: z pyłu czy kwasu).
Bańk. Zerowa wytrzymalosc, nikła siła, brak EQ, pada na dotyk, nie moze robic nic procz jutsu bankowych ale i tak nie moze byc zrobiony ze specjalnch baniek.

Kaguya, Nara, Hoshigaki - brak klonów.
Nazwa
Shōton: Suishō Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Koń → Baran
Zasięg
Lustro przed sobą / klony zasięg prowincji w której znajduje się twórca
Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + % który przekaże twórca
Dodatkowe Szybkość -> 1/2 twórcy; Siła -> 1/2 twórcy; Wytrzymałość równa kryształowi na tej randze.
Opis Użyteczna technika klonowania, wykorzystywana przez klan Kōseki. Po aktywacji jutsu tworzymy spore nefrytowe zwierciadło, z którego powoli wychodzą stworzone z tego samego materiału klony użytkownika. Są one bardzo wytrzymałe, a ich ciosy bolesne (w końcu zostały stworzone z minerałów), w zamian jednak mogą używać tylko technik klanowych oraz Taijutsu/Buki jutsu nieopierających się na chakrze, a także posiadanego ekwipunku za wyjątkiem nieszablonowych broni - notek, bomb, zwojów, itd. I choć ich tworzenie jest powolne, bo wychodzą z lustra pojedynczo, to ich wytrzymałość (równa randze reberu) pozwala dla najsilniejszych koseki określać je mianem niezniszczalnych bunshinów. Warto dodać, że samo lustro może posłużyć za całkiem dobrą defensywę dla jednej, może dwóch osób, a ponadto można się w nim przejrzeć, choć obraz nie będzie idealny. Po zniszczeniu chakra nie wraca do użytkownika
Słabe staty, ale ma EQ! BO JEST ZE ZWARTEGO SOLIDNEGO ELEMENTU!

Mokutonu nie musze wklejać - zwarty, żywy element z czakry, wiadomo ze najlepszy :)
Nazwa
Sumi Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 klony)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chōjū Giga
Opis Technika opierająca się na możliwościach Chōjū Giga rozwija koncept ożywiania rysunków. W pierwowzorze chodziło jedynie o zwierzęta, tutaj uzyskujemy możliwość stworzenia swoich atramentowych klonów. Wystarczy narysować upragnioną ilość kopii, po czym złożyć jedną pieczęć i te wyskakują ze zwoju gotowe do służby. Klony posiadają umiejętność mowy, ale nie mają własnej woli - muszą być sterowane przez mentalne polecenia twórcy, podobnie jak zwierzęta z techniki Chōjū Giga. Ich możliwości fizyczne są równe ich twórcy, za wyjątkiem Wytrzymałości, gdyż rozpadają się po jednym ciosie. Klony nie posiadają wyposażenia, ale mogą korzystać z technik Tai/Bukijutsu, które zna oryginał.
Gazo. pada na hit, nie mają własnej woli, nie posiadają wyposażenia. A niby żywe rysunki, nie? I nie mają tez dostepu do technik :)


Podsumowując:
Elementy niestałe jak elektryczność, ogień, wiatr - nie mają klonów.
Elementy sypkie i płynne, jak tusz, woda, bańki, piach - mają klony bardzo słabe.
Elementy solidne jak krysztal, drewno, kamień - mają klony mocne nie ustępujące wiele oryginałowi, twórcy.

Elementy sypkie i płynne nie robią EQ.
Solidne robią EQ.
W większości sypkie i płynne są do odróżnienia, albo nie mają woli, albo nie robią technik.
Solidne sobie z tym bez problemu radzą.

Widzisz już, ze taki jest urok płynnej natury, wody? Jak masz ból, że Mizu bunshin jest słaby to otwórz doton. Albo lepiej, zabij postac i zrób w senju, koseki wtedy będziesz miał bardzo silne klony. A przekonywanie tutaj ludzi, że dysproporcja między dotonem a suitonem to błąd i trzeba tego klona naprawić to jest żart z twojej strony.

Inoshi na siłe próbujesz pazurami bronić i boostować wszystko czym grasz, ale zachowajmy umiar. Zboostowanie mizu będzie czysto nie fair względem innych sypkich/płynnych bunshinów i bardzo nie fair względem elementów i klanów które bunshinów wcale nie mogą mieć. Zachowajmy zdrowy rozsądek w uniwersum i mechanice...

Dla mnie temat do zamknięcia po propozycji TFa, z zaznaczeniem, że EQ bunshina NIE JEST prawdziwy i JEDYNIE PEŁNI ROLĘ ZMYŁKI.
Dziekuje.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Chise

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Chise »

A co do samego faktu porównywania klona dotonowego do suitonowego, to pozwolę sobie zacytować. Temat obok, ale podobny - również o żywiołach.
I kto tu ma podwójne standardy?
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Super, że przytaczasz wszystkie klony.
Każdy z nich ma specjalną zdolność, każdy który przytoczyłeś.

Otóż argument wagi ma znacznie.
Co do masy gęstości i tak dalej... Masz bunshina z robaków, wyobraź sobie, że on skaluje się do reberu więc nie ma problemu ze zrobieniem klona na wyższym reberu. No i jeszcze nie rozpada się po ciosie bo ma wytrzymałość. Fakt, jasnym będzie, że to klon ale będzie mógł nieźle powalczyć za pomocą tai.

Mushi nie może korzystać z chakry ale w każdej chwili może zostać zamieniny w robale w innym celu.


Jashin -> No nic dziwnego ale macie swoje "coś" co wam to może zastąpić.
Terumi -> No, byłeś w wt przecież.
Kaminari -> Jakby chcieli to by pewnie wytworzyli z czarnej błyskawicy.
Haretsu -> nic dziwnego, skoro to tylko wybuchy.
Douhito -> klon ma specjalne zdolności, unieruchamia + wybucha + mówi i myśli.
Suna -> No tylko, że tworzysz DWA klony. Stworzenie ich nie wymaga gigantycznych ilości tego surowca i gurda starczy a niestety na wodnego klona potrzeba zbiornika wodnego wielkości jeziora bo duża kałuża to jednak za mało.
Shabondama -> przytaczałem te klony i dalej uważam je za bardziej użyteczne od mizu bo zgadnij co... Mają specjalną zdolność. + ma dmuchawke
Kaguya, Nara -> no i? Kaguya mógłby pewnie sobie z kości zrobić jakby to dobrze wyjaśnił.
Nara z kolei pewnie też by mógł coś zrobić, nie będę sprzedawał pomysłów.
Hoshigaki -> No to akurat strzał w nogę bo Hoshigaki nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem wody nigdy jego techniki pozwalają mu tworzyć wręcz jeziora pod sobą od tak. No i pewnie rekinie klony też by przeszły.
Koseki -> akurat klon Koseki to bardzo dobry klon podobny do dotonowego. No i jeszcze tworzy ci tarczę/zwierciadło i skaluje się z reberu...
Gazo - Znowu tworzysz dwa klony za koszta jednego. To dalej choju giga jest tylko w opisanej formie.
Ma staty swojego twórcy jak kage więc tai jest w jego wypadku niezwykle użyteczne.
Dobrze, że przytaczasz, przynajmniej wiem, że ktoś to czytał. Szkoda tylko, że tylko po to.

Aha. Czyli wracamy do punktu w którym mówię, że Bunshin wodny powinien być na D a nie C. Nie mam podwójnych standardów jak widzisz. Uważaj co chcesz, to, że żywioł jest inny i ma inne możliwości nie usprawiedliwia tego, że wodne klony nie posiadają nic kompletnie w stosunku do każdego innego klona. Każdy klon posiada jakąś zdolność a wodny? Zwyczajnie jest i tyle. Jeżeli tak ma wyglądać to dla mnie może go nie być wcale bo i tak korzystanie z niego to strata chakry jedynie.

Mówiłem od początku, albo sprawiamy, że jest coś wart i marnowanie na niego chakry ma sens mniejszy lub większy tak jak w przypadku każdego innego klona, lub zwyczajnie... Obnizamy mu rangę.

Co do podwójnych standardów, wiesz, ciekawostka. Rzucasz mi tym tekstem a sama robisz to samo bo tykanie sensora jest ok ale ślepca już nie bo wszyscy go nie rozumieją....

Inna kwestia, każdy żywioł ma inne możliwości, tyle, że widzisz, woda ma klony i można je stworzyć. Problem polega jednak na tym, że nie pasuje on do reszty, po prostu. Jest to inna sytuacja niż próba zrobienia czegoś czego najzwyczajniej w świecie nie ma w danym żywiole.
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Numa »

W mojej random opinii można by nieco podbić siłę tych sypko ciekłych klonów 1/10 mało, bardzo mało. Tak do około 1/4.

Ciężko to powiedzieć, ale słowa Shigi mają sens. Choć elektryczne klony występowały, tylko tu wymagają kbnj i są B co ma swoje uzasadnienie z racji tworzenia z niestabilnego Raitonu. Co ma sens.

Kwestia eq klonów no nie wiem rozumiem opie strony więc spasuję.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Reika »

Popieram tutaj Shigę. Nie da się na siłę zrobić czegoś dobrego z wody. Taka natura żywiołu i pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Mogłeś wybrać doton, ale koniecznie chciałeś suiton, bo mgła. Teraz musisz jakoś przełknąć, że ten żywioł ma swoje wady. Na D Mizu Bunshin nie może być, bo ma umiejętność rzucania technik wody, czyli może zaorać rangą A, jeśli taką posiadasz Ty sam. Musi zostać na C.
0 x
Chise

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Chise »

Tykam sensora, ale chociaż nie robię zmian tylko pod siebie i nie próbuje na siłę boostować wszędzie mojego UW, co ty uskuteczniasz z yamanaka. Nie mówię, że bunshin nie wymaga zmian, ale propozycja TF jest zupełnie wystarczająca. Jak pokazał Shiga, klon ten nie jest w wersji TF bardziej pokrzywdzony niż inne z "płynnych, sypkich materiałów" ani słabszy od nich.
Swoją drogą, gdzie tu są niby podwójne standardy? Gdzie moje słowa sobie przeczą? Zaczęłam temat sensora, nie ślepca i moim zdaniem ślepiec to nie sensor i nie był potrzebny w dyskusji. To się nazywa własne zdanie, a nie podwójne standardy.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »


Nie chcę kontynuować dyskusji ślepiec/sensor w tym temacie.

Mówiłem, że opis tf'a dalej sugeruje, że za friko klon może korzystać z technik suitonu bo jest niezrozumiale opisany.

Co do broni kończę się wypowiadać, mi to lotto w sumie ale jasnym jest, że jak ją masz i zrobisz klona który jej nagle nie ma to coś jest nie tak.

Druga kwestia... Każdy klon ma zdolność specjalną. Dosłownie każdy, Mizu nie ma i nie mam ochoty tego przytaczać po raz X

Tak samo każdy inny klon posiadający zdolność wykonywania technik klanowych czy żywiołowych może to robić.
Klon który posiada w innym żywiole statystyki fizyczne twórcy 1/1 też może zastosować na kimś buki na S i zadać obrażenia takie jak twórca.
Jakie ma to znaczenie w tej chwili czy jest na C B A czy D. Czy ranga C daje jakieś specjalne właściwości? Rangi przecież są przydzielone według możliwości i siły danej techniki. W kilku klonach napisanej jest, że skalują się z siłą reberu użytkownika przez co wtedy możę naprawdę cuda robić.
Suiton naprawdę jest fajny ale wymaga trochę pracy jak każdy żywioł.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yasuo »

Inoshi. Powiedz mi jaką zdolność specjalną mają te klony z rurkami? Niezbyt wczytywałem się w ten klan i niezbyt pamiętam. Ale generalnie wygląda to bardzo słabo.

A jeśli chodzi o klony Suitonu. Oczywiście, że są najsłabsze ze wszystkich dostępnych klonów. Nawet taki atramentowy czy bańkowy klon jest lepszy. Nie mówiąc już o robaczym, piaskowym, wybuchowym i innych "najlepszych" (Koseki, KB, Senju czy Doton).

Dlaczego najsłabszy? Bo wymaga obecności wody. To cholerne utrudnienie. Musimy wysrać z siebie jakąś Mizurappę albo odpieczętować zapieczętowaną wodę, ale wtedy i tak stworzymy jeden czy dwa klony. Takie klony bańkowe (które pod względem możliwości bojowych wydają się najsłabsze, bo nie mogą używać taijutsu/bukijutsu) wystarczy wydmuchać. Klony atramentowe - narysować. Nigdy nie braknie nam (chyba) atramentu czy płynu, który robi bańki. A nawet jeśli jest to ograniczony ilościowo surowiec, to i tak można przenosić go w chorych ilościach.

Suiton ma ten problem, że jego techniki są bardzo mocne (nie licząc klonów), ale wymóg wody sprawi, że w 90% przypadków nie będziemy mogli tej techniki użyć. Co automatycznie sprawia, że technika jest słaba. Słaba, bo nie da się jej użyć.

I teraz powiem też coś do Shigi. Grasz Jashinistą. Generalnie uważam, że jedyna technika Jashinistów, która automatycznie zabija przeciwnika też jest słaba. Musisz zdobyć jego krew. Żeby zdobyć jego krew musisz go skaleczyć. Skoro możesz go skaleczyć, to czemu masz zadawać tylko lekką ranę, a nie np. od razu odciąć głowę? A jak już zdobędziesz krew, to musisz jeszcze narysować pentagram. Uważaj, bo wróg Ci na to pozwoli. Reasumując, użycie rytuału Jashinistów w prawdziwej walce jest tak samo trudne jak używanie większości technik Suitonu. Powiedz mi szczerze. Użyłeś kiedyś tej techniki? Prosto było jej użyć? Suiton ma 90% takich technik i dlatego wodny klon, który jest dupiaty + bardzo trudno go stworzyć jest kompletnie do zmiany.

---
EDIT:
Policzyłem dokładnie techniki w Suitonie. Jest 28 technik, a w tym:
- 4 Kinjutsu
- 1 technika, która tworzy wodospad, ale musimy stać na górce. Bleh...
- 13 technik, które wymagają wody i których w 90% przypadków nie będziemy mogli użyć
- 10 technik, które mogą mieć zastosowanie

Czyli dla "zwykłego zjadacza chleba" przydatne jest tylko 10 jutsu, a pozostałe 18 mogłoby nie istnieć :).
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości