- Nazwa
- Kyū
- Dziedzina
- Tajutsu
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Równy długości ramion użytkownika (max 3m)
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe W przypadku chęci uzyskania większego zasięgu (max 3m) wymaga użycia Echin Shishi no Jutsu; Wymagana Szybkość i Percepcja: 150; Podczas wykonywania techniki: +50 Percepcji.
- Opis Każdy wojownik, posiadając ogromne doświadczenie w dziedzinie walki kontaktowej, doskonale zna swoje limity. Wie, jak daleko sięgają jego dłonie, w którym momencie wykonać ruch żeby zablokować uderzenie bądź je sparować. Dzięki takiemu doskonałemu poznaniu swoich limitów, możliwe jest stworzenie niemalże doskonałej postawy obronnej - Kyū.
Kyū opiera się na określeniu dokładnego zasięgu górnych kończyn - w każdym kierunku i pod każdym kątem. Wprawny wojownik jest w stanie zrobić to w ułamku sekund zaledwie. Granicę zasięgu można porównać do ogromnej "bańki" wokoło użytkownika. Za pomocą niezwykle wyczulonych zmysłów, w całości skupionych na wnętrzu owej "bańki", możliwe jest błyskawiczne wyłapanie obiektu który wchodzi w zasięg wojownika, a także równie błyskawiczna reakcja. Obydwie rzeczy zależą wyłącznie od możliwości fizycznych użytkownika, aczkolwiek zmysły muszą być odpowiednio wyczulone, a ciało odpowiednio wytrenowane, celem samego wejścia w ową postawę.
Kyū daje ogromne możliwości w zakresie defensywy całego ciała. Całkowite poświęcenie się na sferze wokoło siebie pozwala na znacznie zwiększoną świadomość nadchodzącego zagrożenia. W takiej postawie nie posiada się martwego punktu, zmysły są w stanie wyłapać nawet liść spadający z drzewa albo robaka wychodzącego z ziemi. Oznacza to także, że zmysł słuchu jest przytłumiony na obszarze poza bańką. Do tego stopnia, że nie będziemy w stanie usłyszeć mówiącego przeciwnika poza bańką. Zmysł słuchu jest tak skupiony na wnętrzu "bańki", że nie wyłapuje niczego poza nią. Niepełna świadomość sytuacji, jaka wokoło nas następuje, może sprawiać problemy. Podczas utrzymywania Kyū możliwe jest poruszanie się, jako że na utrzymanie postawy pracuje wyłącznie górna połowa ciała. Możliwe jest także wydłużenie ramion za pomocą techniki Echin Shishi no Jutsu, aczkolwiek skuteczność technika uzyskuje do 3m od nas i wymaga podtrzymywania techniki, co wiąże się z kosztami chakry. Ostatnią, największą wadą, jest niemożność korzystania z technik wymagających składania pieczęci. Wykonanie takowej powoduje rozszerzenie swoich zmysłów poza "bańkę" i powrotu do stanu sprzed użycia techniki. Wymagane jest jej ponowne użycie, co zajmuje chwilkę poświęconą na ponowne zebranie koncentracji. - Link do tematu postaci KLIK!
Kyū
Moderator: Souei
Kyū
0 x
Re: Kyū
Hmmm nie podoba mi się to, że styl wymaga percepcji i ją jednocześnie podnosi. Raczej widziałbym to jako doprowadzenie swojej percepcji do takiego mistrzostwa(wymóg wysokiej percepcji) dzięki czemu jesteśmy w stanie zareagować na najmniejsze wykryte zaburzenie w zawrotnym czasie( bonus do prędkości).
Pierwsze dwa akapity przenieś do osobnego pola w tabelce, gdyż nie są związane z mechanicznym opisem.
Zmieniłbym także opis tego powrotu po technice. Niech będzie to możliwe dopiero w następnej rundzie, tak żeby nie dało się robić combo w rodzaju "idę sobie w stylu, walnę kolesia techniką i od razu po wypuszczeniu jej wracam do swojej bezpiecznej bańki"
Zastanawiam się także, czy techniki bez pieczęci nie powinny także wyrywać z bańki. Chyba wolałbym, aby zmienić ten warunek na to, że wszystkie techniki wykraczające swoim zasięgiem poza bańkę zrywają ten styl. W końcu nie ważne czy ma ona pieczęci czy nie, tylko czy chcesz zadziałać na coś poza nią.
Pierwsze dwa akapity przenieś do osobnego pola w tabelce, gdyż nie są związane z mechanicznym opisem.
Zmieniłbym także opis tego powrotu po technice. Niech będzie to możliwe dopiero w następnej rundzie, tak żeby nie dało się robić combo w rodzaju "idę sobie w stylu, walnę kolesia techniką i od razu po wypuszczeniu jej wracam do swojej bezpiecznej bańki"
Zastanawiam się także, czy techniki bez pieczęci nie powinny także wyrywać z bańki. Chyba wolałbym, aby zmienić ten warunek na to, że wszystkie techniki wykraczające swoim zasięgiem poza bańkę zrywają ten styl. W końcu nie ważne czy ma ona pieczęci czy nie, tylko czy chcesz zadziałać na coś poza nią.
0 x
- Yami
- Posty: 2986
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4268
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości