- Nazwa
- Bakuton: Bakudan no ashi
- Dziedzina
- Bakuton
- Ranga
- B
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Bakuton no Jutsu: Reberu Bi
- Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy mogą być na tyle silne, aby wybić człowieka w powietrze, a przy odpowiedniej częstotliwości używania techniki siła wybuchu pozwala na utrzymaniu się w powietrzu lub szybkie przemieszczanie się bez dotykania podłoża.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Pierwsza WT Harrana
Moderator: Souei
Pierwsza WT Harrana
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Pierwsza WT Harrana
Tak jak pisał Inoshi, trzeba określić wysokość na jaką możesz się wznieść, oraz także z jaką prędkością możesz się w ten sposób przemieszczać.
0 x
- Yami
- Posty: 2986
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Pierwsza WT Harrana
Ok, jeśli nie latanie, to chociaż to wzmocnione skakanie i wybijanie się? Wtedy myślę, że wyglądałoby to w ten sposób:
- Nazwa
- Bakuton: Bakudan no ashi
- Dziedzina
- Bakuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Bakuton no Jutsu: Reberu Bi
- Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co na czas skoku szybkość rośnie o 50, a wysokość skoku zwiększa się o 10 metrów.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Pierwsza WT Harrana
W momencie gdy zwiększa się wysokość, to również zwiększa się szybkość lotu, to oczywiste. Można to określić inaczej niż w Punktach Atrybutów, ale zwiększenie szybkości ma według mnie jak najbardziej sens.
0 x
Re: Pierwsza WT Harrana
Była już podobna technika w dziale. Co do twojej, na pewno nie zwiększysz zasięgu o 10m i 50 szybkości, jest to o wiele zbyt dużo jak na tę rangę, poza tym wybuch musi być skierowany w twoją stronę, co przy takiej sile jaką chcesz osiągnąć urwie ci nogę. Mogę zaproponować rozwiązanie podobne do tego, które już omówiliśmy.
Stała prędkość ruchu wynikającego z tej techniki, nie zależąca od twoich statystyk.
koszt zależny od ilości wybuchów.
każde użycie to jednorazowe wybicie się w powietrzu, zmiana trajektorii. coś jak podwójny skok w platformówkach, jednak o niezbyt dużym zasięgu.
Dla módów:
Stała prędkość ruchu wynikającego z tej techniki, nie zależąca od twoich statystyk.
koszt zależny od ilości wybuchów.
każde użycie to jednorazowe wybicie się w powietrzu, zmiana trajektorii. coś jak podwójny skok w platformówkach, jednak o niezbyt dużym zasięgu.
Dla módów:
Technika Murai'a -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=82178#p82178
[/ghide]
0 x
Re: Pierwsza WT Harrana
Bakuton nie ma żadnego wpływu na jego użytkownika. Wybuchy powodowane przez Haretsu nie ranią jego samego.
Jeśli była podobna technika, to chętnie bym się dowiedział, która, aby wyciągnąć z niej wnioski, bo w chwili obecnej to jest jedynie rzucanie niepotrzebną uwagą.
Stałe określenie prędkości ruchu brzmi w porządku, wstępnie bym określiłbym ją jako słabą, lub mierną. Wydaje mi się jednak, że wtedy potrzebne by było również określenie zasięgu, aby było wiadomo w którym momencie użytkownik zaczyna zwalniać, aby mógł ponowić technikę.
Jeśli była podobna technika, to chętnie bym się dowiedział, która, aby wyciągnąć z niej wnioski, bo w chwili obecnej to jest jedynie rzucanie niepotrzebną uwagą.
Stałe określenie prędkości ruchu brzmi w porządku, wstępnie bym określiłbym ją jako słabą, lub mierną. Wydaje mi się jednak, że wtedy potrzebne by było również określenie zasięgu, aby było wiadomo w którym momencie użytkownik zaczyna zwalniać, aby mógł ponowić technikę.
0 x
Re: Pierwsza WT Harrana
Nie będziemy ci pokazywać Wt innego gracza, tak samo jak nie będziemy tworzyć techniki za ciebie. Zaproponuj jakąś wersję i my powiemy ci, czy nam opowiada, czy należy coś poprawić.
Co do wybuchów, mój błąd.
Co do wybuchów, mój błąd.
0 x
- Yami
- Posty: 2986
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Pierwsza WT Harrana
Z opisu żywiołu Bokutonu w temacie z technikami Haretstu: "Przez przelanie chakry do wybranego miejsca na swoim ciele, Shinobi może doprowadzić do kontrolowanej eksplozji, której moc zależy od wprawy użytkownika. [...] Sam użytkownik jest całkowicie odporny na skutki spowodowanych przez siebie eksplozji."
Z tego wnioskuję, że Haretstu nie rani się wywołaną przez siebie eksplozją niezależnie od fragmentu ciała, na którym ją tworzy oraz jest w stanie odpowiednio ją kontrolować do swoich własnych celów, jak ukierunkowanie energii.
Przeciążenie ewentualnie faktycznie może być tutaj problemem. Dlatego, gdy już będzie ustalone dokładnie jakie bonusy będzie dawała technika można rozwiązać ten problem dodaniem progu wytrzymałości, jaki jest konieczny do używania techniki, bez ranienia samego siebie.
Jako, że zasugerowano tutaj dwa sposoby, mam dwie propozycje, najpierw ta uwzględniająca uwagi Inoshiego, aby technika wspomagała skakanie, na konkretnych dystansach. Wysokość jest mniejsza od odległości ze względu na grawitację.
Z tego wnioskuję, że Haretstu nie rani się wywołaną przez siebie eksplozją niezależnie od fragmentu ciała, na którym ją tworzy oraz jest w stanie odpowiednio ją kontrolować do swoich własnych celów, jak ukierunkowanie energii.
Przeciążenie ewentualnie faktycznie może być tutaj problemem. Dlatego, gdy już będzie ustalone dokładnie jakie bonusy będzie dawała technika można rozwiązać ten problem dodaniem progu wytrzymałości, jaki jest konieczny do używania techniki, bez ranienia samego siebie.
Jako, że zasugerowano tutaj dwa sposoby, mam dwie propozycje, najpierw ta uwzględniająca uwagi Inoshiego, aby technika wspomagała skakanie, na konkretnych dystansach. Wysokość jest mniejsza od odległości ze względu na grawitację.
- Nazwa
- Bakuton: Bakudan no ashi
- Dziedzina
- Bakuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Bakuton no Jutsu: Reberu Shi, wytrzymałość przynajmniej 60
- Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co odległość skoków rośnie do 30 metrów, a wysokość do 10 metrów
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Bakuton: Bakudan no ashi
- Dziedzina
- Bakuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Bakuton no Jutsu: Reberu Shi, wytrzymałość przynajmniej 60
- Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co szybkość użytkownika w trakcie skoku jest na poziomie miernym.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Bakuton: Bakudan no ashi
- Dziedzina
- Bakuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Bakuton no Jutsu: Reberu Shi
- Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co szybkość użytkownika w trakcie skoku jest na poziomie miernym. Zasięg skoku to 30 metrów odległości oraz 10 metrów wysokości..
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
Re: Pierwsza WT Harrana
Skok 30 metrów to wg mnie słaby żart. Jeden wybuch może cię wybić na 1, może 2 metry w górę.
Co do prędkości to podaj konkretną wartość liczbową. podając nazwę określasz przedział, a nie o to chodzi.
Co do prędkości to podaj konkretną wartość liczbową. podając nazwę określasz przedział, a nie o to chodzi.
0 x
Re: Pierwsza WT Harrana
- Nazwa
- Bakuton: Bakudan no ashi
- Dziedzina
- Bakuton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Bakuton no Jutsu: Reberu Shi, wytryzmałość przynajmniej 60
- Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co szybkość użytkownika w trakcie skoku jest na poziomie 80. Zasięg skoku to 15 metrów odległości oraz 3 metrów wysokości.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości