Pierwsza WT Harrana

Moderator: Souei

Harran

Pierwsza WT Harrana

Post autor: Harran »

Nazwa
Bakuton: Bakudan no ashi
Dziedzina
Bakuton
Ranga
B
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Bakuton no Jutsu: Reberu Bi
Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy mogą być na tyle silne, aby wybić człowieka w powietrze, a przy odpowiedniej częstotliwości używania techniki siła wybuchu pozwala na utrzymaniu się w powietrzu lub szybkie przemieszczanie się bez dotykania podłoża.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Yamanaka Inoshi »

  Ukryty tekst
0 x
Rindou Arashi

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Rindou Arashi »

Tak jak pisał Inoshi, trzeba określić wysokość na jaką możesz się wznieść, oraz także z jaką prędkością możesz się w ten sposób przemieszczać.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2986
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Yami »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Harran

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Harran »

Ok, jeśli nie latanie, to chociaż to wzmocnione skakanie i wybijanie się? Wtedy myślę, że wyglądałoby to w ten sposób:
Nazwa
Bakuton: Bakudan no ashi
Dziedzina
Bakuton
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Bakuton no Jutsu: Reberu Bi
Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co na czas skoku szybkość rośnie o 50, a wysokość skoku zwiększa się o 10 metrów.
Link do tematu postaci
KLIK!

0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Yamanaka Inoshi »

  Ukryty tekst
0 x
Harran

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Harran »

W momencie gdy zwiększa się wysokość, to również zwiększa się szybkość lotu, to oczywiste. Można to określić inaczej niż w Punktach Atrybutów, ale zwiększenie szybkości ma według mnie jak najbardziej sens.
0 x
Rindou Arashi

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Rindou Arashi »

Była już podobna technika w dziale. Co do twojej, na pewno nie zwiększysz zasięgu o 10m i 50 szybkości, jest to o wiele zbyt dużo jak na tę rangę, poza tym wybuch musi być skierowany w twoją stronę, co przy takiej sile jaką chcesz osiągnąć urwie ci nogę. Mogę zaproponować rozwiązanie podobne do tego, które już omówiliśmy.

Stała prędkość ruchu wynikającego z tej techniki, nie zależąca od twoich statystyk.
koszt zależny od ilości wybuchów.
każde użycie to jednorazowe wybicie się w powietrzu, zmiana trajektorii. coś jak podwójny skok w platformówkach, jednak o niezbyt dużym zasięgu.
Dla módów: [/ghide]
0 x
Harran

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Harran »

Bakuton nie ma żadnego wpływu na jego użytkownika. Wybuchy powodowane przez Haretsu nie ranią jego samego.

Jeśli była podobna technika, to chętnie bym się dowiedział, która, aby wyciągnąć z niej wnioski, bo w chwili obecnej to jest jedynie rzucanie niepotrzebną uwagą.

Stałe określenie prędkości ruchu brzmi w porządku, wstępnie bym określiłbym ją jako słabą, lub mierną. Wydaje mi się jednak, że wtedy potrzebne by było również określenie zasięgu, aby było wiadomo w którym momencie użytkownik zaczyna zwalniać, aby mógł ponowić technikę.
0 x
Rindou Arashi

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Rindou Arashi »

Nie będziemy ci pokazywać Wt innego gracza, tak samo jak nie będziemy tworzyć techniki za ciebie. Zaproponuj jakąś wersję i my powiemy ci, czy nam opowiada, czy należy coś poprawić.

Co do wybuchów, mój błąd.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2986
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Yami »

  Ukryty tekst
0 x
Harran

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Harran »

Z opisu żywiołu Bokutonu w temacie z technikami Haretstu: "Przez przelanie chakry do wybranego miejsca na swoim ciele, Shinobi może doprowadzić do kontrolowanej eksplozji, której moc zależy od wprawy użytkownika. [...] Sam użytkownik jest całkowicie odporny na skutki spowodowanych przez siebie eksplozji."
Z tego wnioskuję, że Haretstu nie rani się wywołaną przez siebie eksplozją niezależnie od fragmentu ciała, na którym ją tworzy oraz jest w stanie odpowiednio ją kontrolować do swoich własnych celów, jak ukierunkowanie energii.

Przeciążenie ewentualnie faktycznie może być tutaj problemem. Dlatego, gdy już będzie ustalone dokładnie jakie bonusy będzie dawała technika można rozwiązać ten problem dodaniem progu wytrzymałości, jaki jest konieczny do używania techniki, bez ranienia samego siebie.
Jako, że zasugerowano tutaj dwa sposoby, mam dwie propozycje, najpierw ta uwzględniająca uwagi Inoshiego, aby technika wspomagała skakanie, na konkretnych dystansach. Wysokość jest mniejsza od odległości ze względu na grawitację.
Nazwa
Bakuton: Bakudan no ashi
Dziedzina
Bakuton
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Bakuton no Jutsu: Reberu Shi, wytrzymałość przynajmniej 60
Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co odległość skoków rośnie do 30 metrów, a wysokość do 10 metrów
Link do tematu postaci
KLIK!
Druga propozycja uwzględnia uwagi Rindou
Nazwa
Bakuton: Bakudan no ashi
Dziedzina
Bakuton
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Bakuton no Jutsu: Reberu Shi, wytrzymałość przynajmniej 60
Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co szybkość użytkownika w trakcie skoku jest na poziomie miernym.
Link do tematu postaci
KLIK!
Na koniec natomiast swoiste połączenie obu wersji:
Nazwa
Bakuton: Bakudan no ashi
Dziedzina
Bakuton
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Bakuton no Jutsu: Reberu Shi
Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co szybkość użytkownika w trakcie skoku jest na poziomie miernym. Zasięg skoku to 30 metrów odległości oraz 10 metrów wysokości..
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Rindou Arashi

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Rindou Arashi »

Skok 30 metrów to wg mnie słaby żart. Jeden wybuch może cię wybić na 1, może 2 metry w górę.

Co do prędkości to podaj konkretną wartość liczbową. podając nazwę określasz przedział, a nie o to chodzi.
0 x
Harran

Re: Pierwsza WT Harrana

Post autor: Harran »

Nazwa
Bakuton: Bakudan no ashi
Dziedzina
Bakuton
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Bakuton no Jutsu: Reberu Shi, wytryzmałość przynajmniej 60
Opis Dzięki czakrze Bakutonu można tworzyć niewielkie wybuchy na podeszwie swoich stóp. Wybuchy wspomagają skakanie, przez co szybkość użytkownika w trakcie skoku jest na poziomie 80. Zasięg skoku to 15 metrów odległości oraz 3 metrów wysokości.
Link do tematu postaci
KLIK!
O ile wysokość faktycznie mogła być za duża, to uważam, że odległość w poziomie powinna być odpowiednio większa od wysokości, więc proponuję coś takiego jak powyżej.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości