Trakt

Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Sprawa, którą postanowił zająć się Yuki, dla postronnego obserwatora mogła wyglądać na conajmniej dziwną. Kobieta szła, wraz z dzieckiem, traktem, a następnie ktoś owe dziecko porwał, podczas gdy ona szła dalej, dopóki się nie potknęła i będąc w szoku stała przez dłuższą chwilę, wpatrując się w las. Dla shinobi, który choćby częściowo zna się na fachu, a takim był właśnie Hisashi, sprawa ta była o wiele prostsza, niż mogło się wydawać. A bo to mało słyszało się o sławnych technikach genjutsu, które potrafiły mamić umysł? Najprawdopodobniej to właśnie jedna z tych technik sprawiła, iż kobieta była przekonana, że jej dziecko nadal z nią było, podczas gdy w rzeczywistości zostało już chwilę temu porwane. Zapewne gdyby nie skaleczenie dłoni, to szła by tak dalej, a młodzieniec po prostu by ją minął. Na szczęście los sprawił, iż iluzja została przerwa poprzez przypadkowe podknięcie się kobiety.- To była tylko jego iluzoryczna postać, ale to nieważne. Uspokój się i odpowiaj na moje pytania, a może uda mi się go sprowadzić spowrotem. - powiedział młodzieniec i dał jej chwilę na dojście do siebie, gdyż chciał, by skoncentrowała się na teraźniejszości i odpowiadała na jego pytania, a nie by błądziła w labiryncie myśli. - Na początek opisz mi krótko wygląd chłopca. - powtórzył się Hisashi, gdyż najwyraźniej jego poprzednia prośba umknęła jej uwadze, następnie gestem dłoni nakazał, by poszła za nim, nie przerywając mówienia. Szedł po śladach prowadzących wgłąb lasu słuchając, co miała do powiedzenia, a gdy skończyła, kontynuował zadawanie pytań - Dobrze, teraz powiedz mi proszę, czy domyślasz się kto mógł go uprowadzić? Masz jakichś wrogów? Może to członek waszej rodziny, na przykład ojciec? Bywało i tak, że jeden z rodziców porywał dziecko, by zrobić krzywdę drugiemu, więc musiał wiedzieć, czy i w tym przypadku tak się nie stało. Gdy trakt zniknął już z pola widzenia, chowając się za drzewami, Yuki natrafił na dodatkowe trzy ślady i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że pojawiły się one z nikąd. I znów, domyślał się co było tego przyczyną, co tylko utwierdzało go w przekonaniu, że ma do czynienia z drugim shinobi.- Zna pani bliżej jakichś shinobi? Może któryś z nich znał pani synka?
0 x
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Trakt

Post autor: Akashi »

0 x
Obrazek
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Podczas gdy kobieta odpowiadała na pytania, Hisashi uważnie się jej przyglądał, wsłuchując się w każde jej słowo i starając się wychwycić każdy jej ruch. Wyglądało na to, że zdążyła się już otrząsnąć z szoku i mówiła już znacznie lepiej, niż wcześniej. Uwagi Yukiego nie uszły nerwowe ruchy, które wykonywała dłońmi, być może wynikały one ze stresu związanego z utratą synka, istniała jednak możliwość, że coś kręci. Z jej słów wynikało, że mało kto mógł znać jej syna, że jego ojciec jest martwy, a ona sama nie zna żadnych shinobi. W takim wypadku wszystko to mogłoby mieć sens, gdyby po prostu ją napadnięto, jednak nie był to napad rabunkowy, a porwanie. Porwania zaś charakteryzują się tym, że ich przyczyną często jest chęć zastraszenia rodziny, nadzieja na okup, lub co najgorsze, zapędy ludzi zwyrodniałych. Młodzieniec uważał, że pierwsze dwa scenariusze są dużo bardziej prawdopodobne, jednakże w takim wypadku kobieta musiała pochodzić z bogatej i wpływowej rodziny, a nie wyglądała na kogoś takiego, do tego powiedział, iż nie posiada wrogów. Musiała więc coś ukrywać, a Yuki zamierzał to z niej wydobyć.- On go zabije. Ten, który go porwał. - powiedział poważnie, patrząc na jej reakcję, - Zrobi to, rozumiesz?! - niemal wykrzyczał ostatnie słowo, następnie odsapnął. - Jedyną osobą, która może go w tej chwili uratować jesteś ty. Musisz powiedzieć mi wszystko co wiesz, kto może być porywaczem? Czego od was chce? Wyjaw mi całą prawdę i tylko prawdę, a może jeszcze dziś zobaczysz swego synka. - po wypowiedzeniu ostatniego zdania zamilkł, dając jej czas na odpowiedź. Gdy uzna, że powiedziała prawdę, powie jej by zaczekała na niego tutaj, a sam pójdzie wzdłuż śladów, które były najgłębsze.Jeżeli jednak zacznie zażekać się, że nic nie wie, lub będzie chciała się wymigać, Hisashi przejdzie do ostrzejszych metod wydobycia z niej prawdy, chcąc przycisnąć ją jeszcze bardziej. Nagle, bez ostrzeżenia chwyci ją za szyję, mocno ściskając, a jeżeli zechciałaby się uwolnić, dociśnie ją do najbliższego drzewa.- Nie zmuszaj mnie, bym musiał to z ciebie wyciągać siłą. Czas leci, gadaj, albo nigdy więcej nie zobaczysz syna! - w jego głosie można by usłyszeć gniew i zniecierpliwienie, gdy skończy mówić zwolni nieco uścisk, by pozwolić jej dojść do głosu. Dopiero gdy uzna, że nic już z niej nie wyciśnie, nakaże jej zostać, a sam ruszy wzdłuż najgłębszych śladów.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Trakt

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Plan był dobry, ta... był tak dobry, że efekty przerosły wszelkie oczekiwania i nie było to wcale dla Hisashiego dobre, a wręcz przeciwnie. Można śmiało powiedzieć, że Yuki nie mierzył sił na zamiary i wyglądało na to, że pomylił przesłuchiwanie strachliwej, załamanej utratą dziecka kobiety, z zastraszaniem miejscowego bandziora. No cóż, jak widać lata spędzone w wojsku wyzbyły go z delikatności, która była potrzebna w tej sytuacji. Zlękniona kobieta zmoczyła się, gdy tylko Yuki ścisnął jej gardło, na co ten zareagował zaniechaniem gróźb i puszczeniem jej. Patrzył się na nią przez chwilę tępym wzrokiem nie wiedząc co dalej zrobić, skarcił się jedynie w myślach za to, że wyraźnie przesadził. Odwrócił się w stronę śladów, jakby badając je ponownie, choć w rzeczywistości po prostu było mu głupio, gdyż dając się ponieść, nie spodziewał się takiej reakcji. Chciał coś powiedzieć, ale na początku jej wysłuchał, w końcu mógł się czegoś ważnego dowiedzieć.- Rozumiem, dziękuję za te informacje. - odrzekł, odwracając się w jej stronę, - Przepraszam za to, niepotrzebnie dałem się ponieść i nie przemyślałem tego. - powiedział czując się jak pajac. - W każdym razie postaram się uratować twojego syna. - rzekł poważnie, - Zaczekasz tutaj, czy mam go odprowadzić do którejś z wiosek?Po uzyskaniu odpowiedzi ruszył biegiem wzdłuż śladów, tych najgłębszych, gdyż to właśnie po nich ma szansę znaleźć shinobi, który niósł uprowadzonego chłopaka. Przypomniało mu się, że kobieta mówiła coś o grupie porywaczy, zastanawiał się nad tym, jak dobrze była zorganizowana. Cóż, sądząc po śladach dzieciak został porwany przez samotnego shinobi, który użył materialnych klonów by zmylić ewentualny pościg, jeżeli Hisashi się pośpieszy, to może zdąży go zaskoczyć?
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Trakt

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Chowająca się za drzewem, przestraszona do bólu kobieta oznajmiła, że zamierza udać się do wsi noszącej nazwę Okita. Było to jak najbardziej zrozumiałe posunięcie, w końcu nie wszyscy posiadali magiczną odporność na zimno, a patrząc na mrozy, które panowały na Hyuo, tym bardziej w zimowej porze, pozostanie poza ciepłem domowego ogniska na dłużej, przez zwykłą osobę, równoznaczne było z czekaniem na kostuchę, a ona to dopiero była zimnym draniem! Na słowa kobiety młodzieniec skiną tylko lekko głową nie zamierzając jej odpowiadać, coby nie stresować jej więcej. A ona pognała ile sił w nogach, jakby to on był odpowiedzialny za porwanie jej syna i jakby miał ją teraz gonić. Może jakby była młodsza i nieco bardziej ponętna, to byłoby warto spróbować?W każdym razie młodzieńcu nie pozostało nic innego, jak potruchtanie wzdłuż wybranych przez niego śladów. Teraz w końcu mógł skupić się na swoim zadaniu, którym było dorwanie porywacza i porwanego dzieciaka. Oddał się temu w całości, nie myśląc o niczym innym, będąc myślami jedynie tu i teraz. Nie minęło dużo czasu, a Yukiego dobiegły dziwne dźwięki, jakby dobiegające zza niego szepty. Obrócił się, przygotowany na ewentualny atak.Nie znajdując jednak przeciwnika, ruszył dalej, zachowując swą czujność, nie chciał w końcu dostać jakimś żelastwem w plecy. Po przebyciu sporego kawałka lasu, nie zauważył, by ten zaczynał się kończyć, jakby się wydłużał w nieskończoność. To się ciągnie, w nieskończoność... pomyślał, Chwila, nieskończoność? Niczym ten zapętlony znak? Tak... pętla! Cholerna, nieskończona pętla, jak w śnie! kontynuował wewnętrzny monolog, który powoli pomagał mu odzyskać pełnię świadomości, Jakbym śnił! Skurwysyn, musiał złapać mnie w sidła tej pierdolonej iluzji! Zatrzymał się, nogi już bolały go od błądzenia w kółko po lesie. Złożył pieczęć barana, która odzwierciedlała to, jak się teraz czuł, złapany w genjutsu, mimo wiedzy z jakim przeciwnikiem ma do czynienia. Gdy uda mu się uwolnić z iluzji, przygotuje się na ewentualny atak - gotów w każdej chwili użyć chakry Hyotonu, gdyż ten, kto rzucił genjutsu musiał być blisko.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 26
WYTRZYMAŁOŚĆ 13
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 52
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 15 | 80

Chakra: 101%

Użyta technika:
Nazwa
Kai
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Przygotowana technika:
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Shi
Przeskok między poziomami D i C jest niewielki - lód stworzony za pomocą Hyōtonu rangi C może zajmować większą powierzchnię, nieznacznie wzrasta również zasięg możliwego wykonywania technik. Dużym bonusem jest to, że tworzenie lodu jest płynniejsze i nie wymaga aż tyle skupienia co poprzednio.
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Przeciętna
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Trakt

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Fakt, Yuki był dosyć rozsądnym młodzieńcem, dlatego też odpuścił sobie uganianie się za bojącą się go kobietą. Tym bardziej, że miał teraz kogoś innego do dogonienia, a był to porywacz dziecka, a także domniemany porywacz większej ilości dzieci. Który był też shinobim specjalizującym się w genjutsu i materialnych klonach, bo przecież te tanie sztuczki z klonowaniem, które zna każdy amator ninjutsu nie mogły pozostawić po sobie śladów. Hisashi widział w tej sytuacji sposobność do pierwszej poważnej walki z innym shinobi i nabycia doświadczeń, które przydadzą mu się w przyszłości. Bardzo się na to nakręcił, dużo bardziej niż na figle z brudną mamuśką, gdyż jak dotąd rzadko kiedy miał okazję by naprawdę powalczyć, nie licząc bitwy o Hyou i obiciu mord kilku pijaczkom w karczmie.Słysząc chichot, młodzieniec obrucił się i przygotował na atak, jednak niczego nie zauważył, choć ewidentnie ktoś go śledził i bardzo możliwe, że był to poszukiwany genuser, lub jego kolega. To, że znajdował się w genjutsu, młodzieniec już wiedział, teraz tylko musiał temu zapobiec, a jak się okazało, nie było to takie proste. Użycie Kai nie wywołało żadnego efektu, a co gorsza Yuki nawet nie miał okazji się o tym dowiedzieć, gdyż rzucone na niego genjutsu było na tyle subtelne, że trzeba było trochę przejść, zanim zorientowałeś się, że coś nie gra. Tak samo było i w tym przypadku, musiała minąć dłuuższa chwila nim Hisashi ponownie zorientował się, że iluzja wciąż działa, no chyba że ktoś go wcześniej zaatakował, wtedy po prostu zacząłby się bronić przy pomocy przygotowanych technik. Do tego dochodziło jeszcze zmęczenie, które powoli zaczynało mu doskwierać.Ten pierdolony las nie ma końca, do tego ktoś siedzi mi na ogonie. Czy to możliwe, że nadal jestem uwięziony w iluzji? Czyżby kai nie zadziałało? dumał, idąc wzdłuż śladów i bacznie nasłuchując otoczenie, Kurwa, rzeczywiście nie zadziałało, przecież ten las nie wyglądał na tak rozległy. Tylko co mam teraz zrobić? zwolnił krok, coby oszczędzać siły, lecz szedł nadal, gdyż był przekonany, iż może być obserwowany. Ta kobieta! Przecież ona też padła ofiarą genjutsu, a wyrwał ją ból! No tak, przecież Yūsuke o tym wspominał. Czym większy ból, tym łatwiej wyjść z iluzji. Rzeczywiście, kobieta, którą spotkał padła ofiarą techniki genusera, z której zdołała się uwolnić poprzez ból, to samo miał zamiar wykorzystać Hisashi. Shinobi sięgnął do torby wyjmując z niej kunai i zdecydowanie wbił go sobie w bark, niemalże całe ostrze zatopiło się w jego muskułach.- KURWAAA! - wydarł się na cały głos, gdyż prócz wbicia sobie kunaia w bark poruszył nim potęgując tym samym ból. Tak, jakby bez tego czuł go mało, a było wręcz przeciwnie, gdyż całą swoją uwagę skupił właśnie na odczuwaniu bólu, przenosząc na owy ból swą świadomość, wizualizując go sobie i stawiając w centrum jestestwa, prawdziwie go przeżywając i czując, aż w końcu stając się bólem w całej swej istocie. Jego ciało aż drżało od podjętych przez niego działań i tego, co atkualnie działo się w jego psychice. Cały ten wysiłek, by jak najmocniej przeżyć każdą chwilę bólu i wyrwać się z genjutsu, był podytkowany jego determinacją i ekscytacją zarazem, wolą walki i chęcią zwycięstwa.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 26
WYTRZYMAŁOŚĆ 13
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 52
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 15 | 105

Chakra: 101%

MNOŻNIKI:
Ból
Duży - czyli porównywalny do wbicia sobie kunaia w kolano (prawie całego) - +90 konsekwencji

Przygotowana technika:
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Shi
Przeskok między poziomami D i C jest niewielki - lód stworzony za pomocą Hyōtonu rangi C może zajmować większą powierzchnię, nieznacznie wzrasta również zasięg możliwego wykonywania technik. Dużym bonusem jest to, że tworzenie lodu jest płynniejsze i nie wymaga aż tyle skupienia co poprzednio.
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Przeciętna
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
0 x
Awatar użytkownika
Hayami Akodo
Posty: 1277
Rejestracja: 20 sie 2017, o 15:45
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR
- po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak
Multikonta: brak
Aktualna postać: Hayami Akodo

Re: Trakt

Post autor: Hayami Akodo »

0 x
Obrazek though my body may decay on the isle of Ezo
my spirit guards my lord in the east


voice |PH| theme | bank | vibe 1|vibe 2
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Ból, całe to cierpienie, które młodzieniec sobie zadał, które odczuwał i które odczuwać chciał, a nawet musiał, by wyrwać się z odmętów iluzorycznego lasu, nie poszło na marne, wygrał swoją walkę z iluzją, jedną z wielu, które przyjdzie mu stoczyć w tym, czy w innym wcieleniu. Zwycięstwo! W końcu nadeszło to jego cholerne zwycięstwo, którym mógł się napawać, ta... napawać. Szkoda tylko, że nie miał na to zbyt wiele czasu, bo właściwie to już kilka chwil po tym, jak się oswobodził, a także wyjął kunai z barku i chciał zacząć opatrywać ranę, poczuł na ramieniu czyjąś dłoń.Delikatna, zgrabna dłoń, którą natychmiast - odruchowo wręcz - zamierzał chwycić, należała do kobiety, wróć... do bogini w ludzkiej postaci. Młodzieniec wraz z automatycznym chwytem, który zamierzał wykonać, odwrócił się i wtedy właśnie ją ujrzał. Białowłosa piękność, która za nim stała naprawdę robiła oszałamiające wrażenie, tym bardziej, że pojawiła się tutaj zupełnie niespodziewanie i bezszelestnie, któżby się spodziewał spotkać anielskiej urody kobietę w dzikich zakątkach Hyuo? Otóż nikt. I to właśnie najbardziej wpłynęło na zaskoczenie Yukiego, który w tych stronach prędzej spodziewał się spotkać jakiegoś oprycha, czy dzikiego zwierza. No i było w niej coś, co niejednego mogłoby przerazić, młodzieniec mógł wręcz wyczuć bijącą od niej złowrogą aurę.Czyżby była to kolejna iluzja, czy mara? Ile razy jeszcze będę musiał się okaleczać? pomyślał młodzieniec, wtem białowłosa odezwała się. Czar, spowodowany zaskoczeniem prysł, jednak uczucie niepokoju w nim pozostało, a w jego głowie pojawiły się kolejne pytania. Skąd zna moje imię? Czy to ona jest porywaczem? A może to wszystko, to tylko jakiś cholerny teatrzyk? Bawią się moim kosztem? Ona i ta jej siostra, jak tam jej było? rzeczywiście, Yuki zapomniał spytać się jej o imię, mimo że szczerze chciał jej pomóc. Być może była to tylko kolejna twarz na jego drodze, kolejne wspomnienie, o którym pręczej czy później zapomni, ale czy tak nie jest ze wszystkim na tym świecie? Ciągłe odbieranie bodźców, ciągłe doświadczanie, jest tego po prostu za dużo, by móc o wszystkim pamiętać ot tak, dopiero gdy coś nam przypomni o tym dawno zapomnianym, mało ważnym dla nas wydarzeniu, możemy jeszcze raz ujrzeć je oczyma wyobraźni. Jednak tego z pewnością młodzieniec nie zapomni przez najbliższe miesiące, a nawet lata. W końcu był to dopiero początek jego podróży, a już zdążyło się wydarzyć coś ciekawego, oraz niecodziennego.- Tak, bardzo zapada w pamięć, szczególnie gdy odgrywacie ten teatrzyk. Ten jej syn w ogóle istnieje, czy go sobie wymyśliłyście? - spytał spokojnie obserwując każdy ruch nieznajomej, gdyż jeżeli któryś będzie zbyt gwałtowny, to odgrodzi ich lodowa ściana sporej grubości. Yuki był spokojny, aczkolwiek nie mógł sobie pozwolić na słabość, ta aura bijąca od kobiety, coś musiało być z nią nie tak.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 26
WYTRZYMAŁOŚĆ 13
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 52
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 15

Chakra: 101%

Przygotowana technika:

Ewentualne wymiary ściany - 2m (wysokości) x 3m (szerokości) x 0,5m (grubości)
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Shi
Przeskok między poziomami D i C jest niewielki - lód stworzony za pomocą Hyōtonu rangi C może zajmować większą powierzchnię, nieznacznie wzrasta również zasięg możliwego wykonywania technik. Dużym bonusem jest to, że tworzenie lodu jest płynniejsze i nie wymaga aż tyle skupienia co poprzednio.
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Przeciętna
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
0 x
Awatar użytkownika
Hayami Akodo
Posty: 1277
Rejestracja: 20 sie 2017, o 15:45
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR
- po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak
Multikonta: brak
Aktualna postać: Hayami Akodo

Re: Trakt

Post autor: Hayami Akodo »

0 x
Obrazek though my body may decay on the isle of Ezo
my spirit guards my lord in the east


voice |PH| theme | bank | vibe 1|vibe 2
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Białowłosa najwyraźniej dobrze się bawiła, była wyraźnie zadowolona, że Hisashi podjął rozmowę, zamiast od razu rzucać się jej do gardła. No cóż, być może był to jego błąd i mógłby mieć już z głowy nieznajomą i te jej gierki, jednak kierowany ciekawością dał się w to wszystko wciągnąć. Chciał się dowiedzieć między innymi co się stało z chłopcem, czy on w ogóle istniał i skąd owa kobieta zna imię Hisashiego. Kobieta odwróciła się, a już za moment młodzieniec miał dostać odpowiedzi na pierwsze dwa z wielu pytań. Wysłanniczka samych bogów zdjęła ze swych pleców torbę, którą następnie ostrożnie otworzyła ukazując głowę poszukiwanego chłopca. Jeżeli rzeczywiście była wysłana przez któregoś z bogów, to najpewniej był to sam Krwawy Bóg, Jashin. Śmiało można było powiedzieć, że Yukiego lekko wryło w ziemię, dawno już nie spotkał kogoś tak okrutnego. Właściwie, to ostatni raz był świadkiem tak dużej, lub większej nawet brutalności, podczas bitwy o Fuyuhanę. Patrzył na śmiejącą się twarzyczkę białowłosej słuchając tego co ma do powiedzenie, nie reagował tylko dlatego, że chciał dać jej się wygadać przed, zakładaną przez niego, śmiercią. Mówiła o teatrze granym przed bogami, ciekawa wizja świata, jednak Hisashi miał nieco inne zdanie na ten temat. Przedstawiłaś się, dobrze, pomyślał, będę mógł skreślić z tego świata kolejne imię. W tym momencie kobieta wykonała pieczęć tworząc lodowe jaskółki, tak dobrze znane Hisashiemu z odbytych przez niego treningów.- Te będą ostatnimi, jakie zobaczysz. - uśmiechnął się miło młodzieniec, powiedział to bez złości i serdecznie, jakby usypiał kogoś do snu. Postanowił użyć swego reberu, by stworzyć obok kunoichi dużą, lodową dłoń, która następnie ruszy w jej stronę, lub tam, gdzie ta postanowi odskoczyć w celu złapania jej. Gdy zaś jaskółki będą obok niego, stworzy on przed nimi ścianę, która po chwili rozrośnie się do kopuły tak, by zamknąć w niej wszystkie jaskółki, gdy tak się stanie ściany kopuły rozrosną się i zmiażdżą zamknięte w środku pociski.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 26
WYTRZYMAŁOŚĆ 13
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 52
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 15

KC: C

Chakra: 101% - 10% = 91%

Użyta technika:

Wymiary dłoni (zacisniętej w pięść) to ok. - 6m x 6m x 6m
Wymiary kopuły otaczającej jaskółki będą zależeć od zapotrzebowania, coby je wszystkie złapać i zmiażdżyć.
Nazwa
Hyōton no Jutsu: Reberu Shi
Przeskok między poziomami D i C jest niewielki - lód stworzony za pomocą Hyōtonu rangi C może zajmować większą powierzchnię, nieznacznie wzrasta również zasięg możliwego wykonywania technik. Dużym bonusem jest to, że tworzenie lodu jest płynniejsze i nie wymaga aż tyle skupienia co poprzednio.
Wytrzymałość
Bardzo Słaba
Szybkość
Przeciętna
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe
Przy Braku Skupienia Wielkości wynoszą 1/3 pierwotnej wartości
Koszt Chakry E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
0 x
Awatar użytkownika
Hayami Akodo
Posty: 1277
Rejestracja: 20 sie 2017, o 15:45
Wiek postaci: 26
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: https://imgur.com/a/9wDbR
- po lewej stronie aktualne ubranie Hayamiego,
plus kremowy płaszcz i czarne rękawiczki bez palców
- długa blizna na piersi po pojedynku z Megumi Ishidą
- blizna na prawej nodze po walce pod Murem
Widoczny ekwipunek: - włócznia yari
- katana
- plecak
Multikonta: brak
Aktualna postać: Hayami Akodo

Re: Trakt

Post autor: Hayami Akodo »

_________________________________________________________________________________________________________

ZT dla NPC Seiki do Wioski Okita
0 x
Obrazek though my body may decay on the isle of Ezo
my spirit guards my lord in the east


voice |PH| theme | bank | vibe 1|vibe 2
Hisashi

Re: Trakt

Post autor: Hisashi »

Jaskółeczki rozbiły się o lodową kopułę, aż miło było posłuchać dźwięku niszczonego lodu. Rzeczywiście nasza piękna pani mogła stracić resztki nadziei, widząc jak jej zwiastunki padają. Jednak jak widać szczęście nadal się jej trzymało, gdyż uniknęła lodowej dłoni sprawiedliwości, która miała wymierzyć jej karę, za zabicie młodego bratanka. Nie sięgnęła jej, na razie, jeszcze nic nie wiadomo. Cóż, ona sama nie wydawała się być przejęta wizją swojej śmierci, czyżby nie obchodził jej swój los? Być może ta cała zabawa i to jej przedstawienie odebrało jej zdolność trzeźwego myślenia? A może po prostu udawała? Ta pustka, którą miała w oczach, która wręcz od niej biła, była conajmniej niepokojąca. Jakby czegoś jej brakowało, lub coś w niej po prostu umarło. Wydawała się pustą skorupą, piękną, jednak tylko skorupą. Było to nawet smutne.- Owszem, posiadam takowe. Ktoś mi kiedyś powiedział, że panując nad swą duszą, nie dajemy panować nad nią innym, ale to nie wszystko, gdyż panując nad nią bierzemy za nią odpowiedzialność, musimy o nią dbać i ją chronić. A czy ty masz coś, o co dbasz? - spytał ją, gdyż naprawdę ciekawiło go, co mu odpowie. Kobieta nie przerywała sobie zabawy i postanowiła wykonać kolejną technikę, która tak jak poprzednia natrafiła na przeszkodę w postaci lodowej bariery. Czyżby Seiki sprawdzała go tymi technikami? A może po prostu lubiła szastać kłębiącą się w niej energią? Następnie zachęciła młodzieńca do zabawy w kotka i myszkę, cóż, z chęcią podją wyzwanie i pobiegł za nią, podczas gdy lodowe twory rozbiły się na miliony małych kawałeczków, znikając z powierzchni ziemi. Jego motywacją była chęć pomocy napotkanej wcześniej kobiecie, a może nawet obu kobietom? Do tego dochodziła jeszcze ciekawość, czy raczej fascynacja pustką kłębiącą się w Seiki, co gryzło się z chęcią wymierzenia kary.
z/t
0 x
Zablokowany

Wróć do „Lokacje”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości