Kuroikazuchi

Moderator: Souei

Inu

Kuroikazuchi

Post autor: Inu »

Nazwa Jutsu: Kuroikazuchi
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: A
Zasięg Jutsu: A - 35 m3 -> S - 45 m3
Koszt chakry: E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Opis: Aby aktywować technikę należy najpierw użyć Ranton no Jutsu: Reberu Ei lub Ranton no Jutsu: Reberu Esu. Na horyzoncie pojawi się burza, zwykła burza na niebie. Następnie technika Kuroikazuchi powoduje, iż z nieba spada błyskawica, która uderza gdzieś nieopodal przeciwnika lub użytkownika, lub w wybrane miejsce (jednak nie może bezpośrednio trafić w przeciwnika). Po zetknięciu się błyskawicy z podłożem powstaje czarny tygrys. Oczywiście tylko kształtem przypomina zwierzę, gdyż w całości zrobiony jest z Rantonu. Swego rodzaju wyładowania ciągną się za nim cały czas, mogą sparaliżować kończynę którą dotkną. Samo bezpośrednie trafienie w zależności od wytrzymałości ofiary techniki (ocenia prowadzący), zostanie sparaliżowany i oparzony w danym stopniu. Jednak jedno trafienie nie zabije oponenta. Technika porusza się dość szybko, jednak nie aż tak jak Kuropansa. Jest wolniejsza o 1/3. Sama technika sprawia, że po pierwszej aktywacji pojawia się jeden tygrys, w kolejnej turze pojawi się kolejny... I tak cały czas do dezaktywacji techniki.

Paraliż (po trafieniu tygrysem):
Wytrzymałość 100-149 - 5 tur
150-200 - 4 tury
201-xxx - 2 tury

Zalety:
-UP
-Twór posiada 120 szybkości.

Wady:
-Trzeba utrzymać Ranton no Jutsu
-Przywołuje się jeden co turę
-Max 2 potworki jednocześnie
-Fuuton rangi B niszczy tygrysa, pozostałe od rangi A

Link do tematu postaci: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=1056
0 x
Teien

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Teien »

Ja nie będę obiektywny raczej ^^'' Więc będę się wypowiadać raczej wraz z Inu, co do ewentualnych zmian itp. A co do nerfienia i boostu jako mod nie.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Inu

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Inu »

Szybkość powstawania burzy to jest w opisie klanowym Ranton no Jutsu: Reberu Ei lub Ranton no Jutsu: Reberu Esu, z tego co napisał Shigeru.
Co do szybkości pioruna, no to ma szybkość pioruna.
Koszy są na takim poziomie, ponieważ płaci się jeszcze za utrzymanie Ranton no Jutsu: Reberu Ei lub Ranton no Jutsu: Reberu Esu osobno.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Inu

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Inu »

To jakaś propozycja szybkości? Jest technika rangi B w Raitonie, które również zsyła pioruna, tylko że ona jednego w oponenta i dalej losowe. A tutaj mamy klanową (kontrola burzy), gdzie strzelamy jednym na turę.
Nazwa
Raiton: Ikazuchi no Kiba
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Tym razem mamy do czynienia z dość silnym jutsu, pozwalającym użytkownikowi na... przywołanie kontrolowanej burzy. Użytkownik wystrzeliwuje w powietrze ładunek elektryczny, który później gromadzi się w chmurach. Tak pobudzona atmosfera zaczyna wytwarzać chmury burzowe - ładunek wysłany techniką możemy wystrzelić wtedy w oponenta, a dodatkowo pogoda wytwarza własne, naturalne pioruny, uderzające w losowe miejsca w pobliżu.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Sekki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Sekki »

To samo co Arafka.
Jeśli znerfisz tą technikę, to pomyślę nad akceptem, narazie odrzucam.
0 x
Inu

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Inu »

No dobra, to totalna zmiana techniki! Sprawdzać! x3
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Kaien

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Kaien »

Dwa, trzy na raz. Na więcej (4,5) kolejno KC A i KC S. To tak moim zdaniem. Co do reszty to podpinam się pod panów wyzej. Dobrze mówią.
0 x
Inu

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Inu »

Done

Nawet nie wiem czym mam się kierować w określaniu szybkości, Kuropansa jest bardzo szybka, wpisałam 150 no ale xd, a co do wytrzymałości... To raczej też. Jest milion technik, które mogą to rozwalić i nie mogą tego rozwalić. To raczej MG powinien coś takiego ocenić.
Dlaczego? Technika nie powoduje nic specjalnie mocnego, a w dodatku wykorzystuje zrobioną burzę z pasywki klanowej rangi A.
To raczej też nie ma sensu... Bo wtedy trzeba by opisać co w przypadku jeśli przeciwnik dostanie przez jakiś przekaźnik jak woda albo co jeśli jest w jakiejś tam zbroi z dotonu itp... W dodatku prąd paraliżuje Ci nerwy, mięśnie, tak jak Cie kopnie prąd zwyczajny w kontakcie itp. Dlatego napisane jest, że ocenia MG.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Sekki

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Sekki »

- Określ szybkość poruszania się tych tygrysów.
- Określ dokładnie, jaki typ technik to rozwali, zatrzyma, spowolni, etc.
- Określ siłę paraliżu, bo MG może ubzdurać sobie wiele rzeczy.
- Określ limit, przywołanych tygrysów.
+ zwiększ koszt na turę, 5% za jednego tygrysa to raczej za mało.
0 x
Kaien

Re: Kuroikazuchi

Post autor: Kaien »

Czyli, idąc za uwagami Sekkiego - Ustosunkuj się do Mojego posta, Posta Arafy, Sekkiego... I dopiero wtedy doszlifujemy konćowo.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości