Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Obydwa jutsu mają błędne wymagania. Proponuję poprawę na te w cytacie, dlaczego? Bo nie tylko bezklanowiec ma sensora, a tutaj po opisie wygląda jakby to tylko dla bezklanowca było gdy jest to również dla Yamanaki. -> Gadane z Kanem było, wstawiam.
Nazwa
Kagura Shingan
Pieczęci
Brak
Zasięg
Do 10 km
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Tylko dla bezklanowców z umiejętnościami Sensora
Opis Zaawansowana technika sensoryczna, która pozwala użytkownikowi znaleźć, wyczuć czy też śledzić indywidualne osoby po ówczesnym zaznajomieniu się z ich chakrą (a więc po ich poznaniu). Korzyści jakie daje technika można również wykorzystać do zbadania czy nasz rozmówca nas nie okłamuje, a możliwe to jest poprzez wyczucie czy chakra tej osoby nie podlega wahaniom. W przypadku gdyby tak było, mamy pewność że osobnik ten nie jest z nami szczery.
Nazwa
Chakra Yokusei Gijutsu
Pieczęci
Połowa Barana
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Tylko dla bezklanowców z umiejętnościami Sensora
Opis Przeciwieństwo techniki Kagura Shingan gdyż w tym przypadku maskujemy swoją chakrę. Czynność ta wymaga niezwykłego skupienia oraz przebywania w bezruchu co powoduje, że technika wykorzystywana jest zwykle w momencie gdy ktoś się ukrywa. Skuteczność techniki jest ogromna, czego potwierdzeniem może być fakt, że sensorzy nie są w stanie nas w żaden sposób wykryć.
0 x
Rindou Arashi

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Rindou Arashi »

Być może jest to po to aby wyrównać różnicę między bezklanowym sensorem a sensorem z klanu yamanaka. po tej poprawce straci on tą przewagę i nie będzie sensu robienia bezklanowców z sensorami, skoro yamanaka dostaja do tego także zdolność klanową.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Ale zwykły sensor i sensor yamanaka to to samo, a te umiejętności to jutsu które korzystają z sensora jako z umiejętności wrodzonej, a Yamanaka ma takową
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Papyrus »

Tylko patrz na to w taki sposób:
Yamanaka ma sensoryzm + techniki klanowe, które są bardzo silne,
A sensor ma sensoryzm + techniki wzmiacniające sensoryzm.

Dlatego uważam że obecny stan rzeczy jest dobry. Że istnieje nisza sensoryczna niedostępna dla Yamanaka. Jakby Yamanaka miał to samo co sensor + więcej, to nie byłoby jakiegokolwiek sensu brać sensora bezklanowca.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Ale to głupie jest...
Sensor niedostępny dla yamanaki... Naciągane strasznie. + umiejętności yamanaki nijak się mają do sensora bo to dwie różne sprawy są... ich hideny to jedno, a sensor to drugie. Tak samo bezklanowcy powinni mieć możliwość czytania w myślach mając sensora tak samo jak Yamanaka tyle, że zamiast klanówki pakując w nin np, albo płacąc jakoś inaczej...Bo sensor to sensor, jest jeden.
A jest sens brać sensora zawsze bo wykrywanie chakry zawsze daje dużo. Koleś się kryje, henge cokolwiek? No to sensor zawsze wie.

Zresztą, bezklanowiec nie ma limitu, a yamanaka ma limit graczy.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Papyrus »

W jednym zdaniu mówisz że umiejętności Yamanaki nie mają nic wspólnego z sensoryzmem. A w drugim że sensorzy powinni móc czytać w myślach innym. Niestety umiejętność czytania w myślach nie jest jakkolwiek powiązana z sensoryzmem. Jest powiązana z możliwością wchodzenia do ciał innych i ich kontrolowania, to jak najbardziej. Samo wykrywanie chakry nie daje ci możliwości wejścia do czyjejś głowy. No i sensor JEST dostępny przecież dla Yamanaki. Nie jest dostępne jedynie jego potężne wzmocnienie.

Naciągane to może jest, ale nazywa się to balansem. Sztuczne ograniczenia które mają na celu wyrównanie rozgrywki chociaż w podstawowym stopniu.

Inną sprawą jest to, że każdy klan i każda UW jest unikalna i wyjątkowa. Każdy klan ma w zanadrzu coś, czego nie mają inne UW i vice versa - UW dają profity jakich nie dają klany. W tym przypadku profitem sensorów bezklanowych jest to, że mogą wzmacniać swoją sensoryczność za pomocą techniki Ninjutsu wysokiej rangi i jest to wyłączność dla nich. A Yamanaka mają sensoryzm (czyli coś co daje UW) + swoje unikalne techniki i jest to wyłączność dla nich. To jak najbardziej uczciwe.

Postawmy się w sytuacji: Jest wolny slot na Yamanakę i wolny na Bezklanowca Sensora. Co weźmiesz - coś co daje ci x, czy coś co daje ci x+y? Odpowiedź, jeśli bierzesz pod uwagę wyłącznie profity z umiejętności, to x+y. Pomijam tutaj kwestie fabularne, bo mowa o mechanice. To jakby dać jakiemuś klanowi profity płynące z innej UW. To się nie klei.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Hmm, no czaje, chociaż tutaj ten balans jest ciut na wyrost i na siłę moim zdaniem... Bo fakt faktem Sensor sam w sobie jest potężną umiejętnością która pozwala na wiele z drugiej jednak strony brak możliwości wzmocnienia go w przypadku klanu który częściowo się w tym specjalizuje to taka lipa trochę. Nie żeby coś, ale część tych umiejętności wrodzonych dla bezklanów to jest padaka chcąc nie chcąc i jedyną wartościową[prócz farciarza] i kilku naprawdę specyficznych jest chyba sensor. Tylko nawet jak w tradycyjnym mmo, ktoś kto jest silniejszy w jednym jest słabszy w drugim, taki bezklan biorący sensora nie musi rozwijać klanówki, a wystarczy, że rozwija nin co czyni go i tak i tak bardziej uniwersalnym, a przez to ma możliwość wzięcia jeszcze potężniejszego sensora co wychodzi dosyć ciekawie bo... Wszystko jest jednocześnie wadą i zaletą... Prosty przykład. Yamanaka chcąc sensora rozwija klanówkę... Co już ogranicza go na innych polach i nieco definiuje styl bo robić yamanakę by nie grać klanówką to czysta głupota. Z kolei bezklan okazuje się teraz lepszy niemal pod każdym względem, bo zawsze może sobie wrzucić jakieś sensoryczne wt do ninjutsu[tak samo jak yamanak do shintenshina ostatecznie], no i co najważniejsze, bezklan nie korzysta na sensora z dziedziny więc ma kompletną dowolność w tym co robi. Jak dla mnie to Bezklan w takim wypadku wypada lepiej. Sam mówisz, coś za coś.

Sztuczne ograniczenia czasem są okej, a czasem nie. W tym wypadku to kwestia sporna[przynajmniej dla mnie, to i tak nie jest tak, że nagle rozwinę sobie ninjutsu by to wbić, lel]. Po prostu w tym wypadku wydaje mi się to ograniczeniem czegoś co nie powinno nim być gdyż to jest jak blokowanie specjalizacji trochę. To trochę tak jakby wrzucić Uciapom katon do ich jutsu klanowych na rangę D i C i zabronić nauki podobnego poziomu jutsu z katonu.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Papyrus »

Nie, umiejętność UW Sensor nie pozwala na wiele, pozwala tylko na wykrywanie przeciwników. Jest to jedna rzecz, a nie kilka.
1) To nie jest tradycyjne mmo, nie ma sensu go tutaj przytaczać.
2) Nie wszystko to jednocześnie wada i zaleta. Umiejętność gry na pianinie to nie jest żadna wada. Tak samo jeśli umiesz grać w koszykówkę. Gdzie tutaj wada? Nie wiem skąd wzięto tą teorię. Suiton D jest wadą? W jaki sposób? Jeśli coś ci daje korzyści, nie oznacza że ma ci szkodzić. To tak nie działa.
3) Bezklan nie może rozwinąć żadnej klanowej, tylko podstawowe dziedziny. Yamanaka może to samo, ale ma jeszcze swoją dziedzinę. Nikt nie każe Yamanace rozwijać chociażby dziedziny klanowej, nie jest w żaden sposób ograniczany. I twierdzisz że to bezklanowcy są lepsi pod każdym względem? To znaczy "każdym"? Skoro obydwoje mają te same opcje. Fakt, Yamanaka musi rozwijać dziedzinę klanową żeby zwiększać sensoryczność, ale bezklanowiec musi to robić z KC. Nadal płaci i koszta są mniej więcej podobne.

I nadal pozostaje kwestia technik które mogą położyć przeciwnika pod warunkiem że najedzie na niego dłońmi, a później nawet i to nie. Wchodzą do wspomnień, komunikują się telepatycznie, dają innym sensoryzm. Zdecydowanie jest to większa uniwersalność i są lepsi pod każdym względem od sensoryzmu z UW. Poza możliwości jego wzmocnienia rzecz jasna. Czyli czegoś co zaproponowano dać Yamanakom. I czemu jestem stanowczo przeciwny.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Yamanaka Inoshi »

- Tak, ale samo to ma gigantyczną liczbę zastosowań.
1) - Przytoczyłem jako przykład, po prostu, mogę ci tutaj przytoczyć jakąkolwiek grę rpg jeśli mmo ci nie pasuje, tutaj mam dowolność w przykładach, chociaż tutaj też nie chodzi o to by się wzorować na kimś lub czymś. Ale oboje wiemy, że balans ma swoje problemy i tak i tak z tym sensorem czy i bez niego.

2) - Ale akurat przykład umiejętności gry na pianinie jest głupim przykładem. Tak samo koszykówka. Podałeś mi tutaj Murai przykłady które nie mają sensu w odniesieniu do umiejętności w rozgrywce... Dobra, może inaczej. Na zasadzie żywiołów. Każdy żywioł ma swoje wady i zalety?[które ponoć też wymagają poprawki z tego co słyszałem] I tak samo jest z umiejętnościami klanowymi i wszystkimi innymi. Wszędzie piszecie, że nie ma umiejętności, ani jutsu idealnych więc... Nie podawaj mi przykładów które nie mają ani odniesienia, ani zastosowania :> Suiton D jest wadą jeśli myślisz o tym szerzej, dlaczego? Bo blokuje ci slota na inną dziedzinę np Katon.[ nie w sensie dosłownym, po prostu potem jest drożej, ale to właśnie balans, nie?] Tak samo jest z większością jutsu chociażby Yamanakowymi -> rzucam, trafiam albo nie, jak nie trafiam to mam pograne. Jak trafiam to wygrałem. Win-lose. Risky. Ale nie wszystkie mają takie oczywiste wady i zalety. Wiesz, idąc nawet tym tropem można powiedzieć, że czas jaki poświęciłeś na to pianino mogłeś poświęcić na co innego, albo nawet z tą koszykówką, że nadwyrężyłeś sobie porządnie kolana i łatwiej o kontuzje[lol, po co ja to mówię w ogóle bo odbiegam od tematu]. Tak czy tak, w szerszej perspektywie wszystko daje ci zarówno plus, jak i minus. Zależy tylko gdzie patrzeć i jak.

3) - Źle zinterpretowałeś co powiedziałem... Ja tutaj to odniosłem do konkretnego przykładu a ty rozwinąłeś to na ogół gdzie przed chwilą sam patrzyłeś przez okienko na poprzedni punkt...
Tak, nie może rozwijać klanowej[chyba, że przeszczep] Ale sensora ma i też mu zasięg rośnie przy rozwoju KC, czyż nie? Yamanaka jeśli nie rozwinie shintenshina to najzwyczajniej w świecie nie ma sensora, więc musi go rozwijać, żeby go mieć... Tylko widzisz, mówisz, że nie musi... Po co by był Yamanaką wtedy? Tak, w tym przypadku Bezklan jest w lepszej sytuacji niż Yamanaka, dlaczego? A no widzisz dlatego, że jest dużo lepszym szpiegiem niż przystosowany do szpiegstwa yamanaka, bo yamanaka nie może się schować wraz ze swoją aurą, a bezklan już może... To tak jakby w rpg rozwijać walkę mieczem i mieć zablokowany najlepszy miecz w grze bo on z jakiegoś powodu wymaga topora w umiejętnościach, a nie miecza. Tak koszta wychodzą te same... Tylko Yamanak i tak zapłaci 2x razy wiecej bo nawet idąc tym chorym pomysłem na nie korzystanie z klanówek dalej musisz je rozwijać a kc musi rozwijać każdy po prostu.[chyba, że samuraj]

Problem w tej chwili wygląda tak Yamanaka płaci 2x koszty za gorszego sensora[a ponoć się specjalzują] no i klanówkę[ która jak twierdzisz nie narzuca stylu gry bo nie musi z niej korzystać] ale wtedy nie ma sensora wcale więc... Po co rozwijać?

A bezklan? Rozwinie sobie KC rozwinie sobie Nin i jest lepszym szpiegiem niż ''najlepsi szpiedzy Yamanaka" Albo w najgorszym wypadku porównywalnie silnym. Teraz pytanie, gdzie jest ta specjalizacja? W tym wypadku rozejrzyjmy się za innymi wrodzonymi i zestawmy je z innymi umiejętnościami i chyba nikt nie wypada gorzej niż Yamanak w tej sytuacji.
Nadają innym sensoryzm... To jest grubymi nićmi szyte bo ma małą gamę zastosowań chyba, że faktycznie nasza postać dowodzi armią. Nie ma tutaj żadnego trio które by współdziałało i wątpie żeby powstało działające ino shika cho czy nawet coś podobnego z innymi klanami. -> wchodzą do wspomnień, tak ale to nie jest tak, że robią to bez problemów i kiedy chcą. Jutsu to dokładnie precyzuje. Komunikują się telepatycznie -> z jakiegoś powodu też od rangi B i jest to naprawdę spoko umiejętność, no ale... Ponownie, liczba zastosowań spada bo oboje wiemy, że w trakcie walki [każdy mg to pewnie wykorzysta by zranić tego gracza] więc jest to taki trade -> ktoś dostaje info, a ty ranę. Bo pewnie nie da rady zrobić tego w jednej turze + atak czy unik czy cokolwiek... No ale to się okażę. Tak czy tak. Bezklan ma możliwość wykrywania każdego jak yamanak, a potem nawet widzieć przez ściany sylwetki i kij wie co jeszcze, może maskować swoją chakrę, co w połączeniu z ninjutsu niewidzialności czyni go po prostu niewykrywalnym przez KAŻDEGO[no chyba, że inuzuka go wyczuje nosem[ale w animu każdy wykrywacz był nazywany swojego rodzaju sensorem, ale kto gra inuzuką?]
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Boyos »

Pitu pitu pierdu pierdu. Doczytałem wszystko do momentu pojawienia się w dyskusji pianina (wtf)
Ogólnie uważam tak:
Yamanaka to głównie hijutsu do przejmowania kontroli nad przeciwnikiem - ciałem i umysłem + bonusowy sensor.
Bezklanowiec sensor to tylko i wyłącznie sensor.
Nie każdy Yamanaka musi mieć wręcz wrodzone predyspozycje do bycia sensorem, najważniejsze są dla nich techniki kontroli.
Jak sama nazwa wskazuje bezklanowiec sensor ma wrodzone predyspozycje do wykrywania chakry, czym nie mogą się pochwalić Yamanaka. Dlatego ich zdolności w tym zakresie powinny być większe. Dlatego dla pomysłu jestem na nie.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Rokuramen Sennin »

Dwuryj wyjaśnił wszystko. Też na nie.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Misae
Postać porzucona
Posty: 1565
Rejestracja: 17 gru 2017, o 10:38
Wiek postaci: 28
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosa, o dwukolorowych tęczówkach - lewa srebrzysto-biała, a prawa fiołkowa, ubrana w płaszcz, rękawiczki ze stalowym ochraniaczem. Na szyi kwiatowa kolia, powyżej, po prawej stronie pozioma blizna; różowe kanzashi we włosach
Widoczny ekwipunek: Torba na lewym i prawym biodrze;plecak
GG/Discord: Misae#1695

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Misae »

Hm... nie chciałam nic mówić... ale czego się nie robi, żeby nie pisać posta na fabule. Mówicie, że Yamanaki mają lepiej bo mają techniki klanowe - to prawda, jeśli jednak chodzi o zasięg nie ma wątpliwości, że bezklanowcy dostają bonus - ich zasięg jest o połowę większy

YAMANAKA:
Zasięg sensoryczny (z pieczęcią)
Ranga D - 50m, Ranga C - 150m, Ranga B - 350m, Ranga A - 750m, Ranga S - 1000m

Zasięg sensoryczny (bez pieczęci)
Ranga D - 25m, Ranga C - 75m, Ranga B - 175m, Ranga A - 375m, Ranga S - 500m

BEZKLANOWIEC:
(KC E - 100m, KC D - 200m, KC C - 400m, KC B - 600m, KC A - 900m, KC S - 1200m, KC S+ - 1500m). Bez złożonej pieczęci i skupienia są to wartości o połowę mniejsze.

Dodatkowo bezklanowiec ma dodatkowy slot na dziedzinę bez ograniczeń z ich kosztu.

Jeśli jednak chcemy zachować uczciwość by bezklanowcy mieli łatwiej to może dopisać, że klan Yamanaka ponosi o połowę koszty za te techniki?
To taka moja propozycja aby zachować równowagę, że zdolności sensoryczne to zdolności sensoryczne bez rozdzielania dla kogo należą, ale z ukłonem dla bezklanowców aby ich sytuacja była bardziej opłacalna ^^
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Jestem za udostępnieniem tych technik, z innym kosztem, jak napisała Misae Yamanakom. Te różnice w sensoryce są powalające i wystarczają jako gratyfikacja dla grania jedną opcją, a nie drugą - nie trzeba jeszcze technik blokować przed tymi drugimi.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2978
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Yami »

Byakuugan ma 15km w linii prostej na S i ponad 100m dookoła.
Dodatkowo szereg OP technik ale to jakoś nikomu to nie wadzi.

Yamanaka ma bardzo wyjątkowe Hijutsu, których bezklanowiec nigdy mieć nie będzie. Yamanaka może dodatkowo nauczyć się tego samego co Bezklanowiec. Dodatkowa dziedzina? Jestem ciekaw kto na forum ma wszystko zapełnione? Natsu? Icir? Są to jednostki.

Ja zostałbym na tym jak jest aktualnie.
0 x
Samidare

Re: Zdolności sensoryczne - Poprawa opisu jutsu

Post autor: Samidare »

Oczywiście, że jestem na nie - z powodów identycznych do tego, co podali chłopaczki wyżej.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości