Kawarimi no jutsu
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Kawarimi no jutsu
I tak w sumie możesz zawsze przygotować kawarimi a potem zrobić szalony atak kamikadze bo jak coś to cie podmiana uratuje.
A jescze jedno - podmieniony przedmiot może być za przeszkodą? Chyba nie ma o tym wzmianki, więc mozna bylo przygotować cos 15 metrów przed nami, poczekać az jakiś przeciwnik walczący w zawarciu do nas doskoczy i bach - jesteśmy za jego plecami.
A jescze jedno - podmieniony przedmiot może być za przeszkodą? Chyba nie ma o tym wzmianki, więc mozna bylo przygotować cos 15 metrów przed nami, poczekać az jakiś przeciwnik walczący w zawarciu do nas doskoczy i bach - jesteśmy za jego plecami.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Kawarimi no jutsu
Po prostu niech będzie limit użyć na walkę, zależnie od rangi ninjutsu i hejo. Najbardziej sprawiedliwie. A złożyć 5 pieczęci też nie zawsze może dać radę.
0 x
- Yami
- Posty: 2978
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Kawarimi no jutsu
1 użycie na walkę albo out. Jeśli serio się zastanawiacie nad trzymaniem techniki, która jest na randze E, działa jakby była zakazaną Ską i w zasadzie chroni dupę przed większością innych technik, to chylę czoła. I Reika... Proszę Cię. xD Jeśli swoją wypowiedź bazujesz na obejrzeniu tylko początku serii, gdzie sama wspominałaś, że było to chyba tylko kilkadziesiąt odcinków, to wielkie W-E-L-P.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Kawarimi no jutsu
W pierwszej serii kawarimi się pojawia całkiem często. Jeżeli chcemy wywalić tą śmieszną technikę to mamy masę podstaw by wywalić też inne, a przecież nie tędy droga, trzeba tutaj standaryzacji która sprawi, że będzie ona użyteczna, aczkolwiek nie przekokszona.
Cały problem polega na użyteczności technik rangi E, czy traktujemy je jak kupy które są bezużyteczne później[tyczy się innych technik rang D również] czy po prostu traktujemy jej użyteczność rosnąco wraz z umiejętnościami shinobi?
Cały problem polega na użyteczności technik rangi E, czy traktujemy je jak kupy które są bezużyteczne później[tyczy się innych technik rang D również] czy po prostu traktujemy jej użyteczność rosnąco wraz z umiejętnościami shinobi?
0 x
Re: Kawarimi no jutsu
Wywalać nie chcemy (no przynajmniej nie ja)
Moja propozycja:
Technika ląduje na randze B (zostaje przeniesiona z rangi E), a wiec nie każdy będzie mógł z niej korzystać - tylko osoby specjalizującę się w sztuce Ninjutsu. Biorąc to pod uwagę - usunąłem wymóg Kontroli Chakry - po prostu po zużyciu większej ilości chakry, jesteśmy w stanie wykonać tą podmianę z zachowaniem wcześniejszych wymogów, tyle że bez pieczęci.
Pozbyłem się również ostatniej kropki o inicjatywie przeciwnika - po prostu to MG decyduje w jakich warunkach nastąpiła podmiana i w zależności od okoliczności to sędzia zdecyduje czyja kolejka. Czyli tak jak to było dotychczas.
Jestem również kategorycznym przeciwnikiem nakładania ograniczenia ile możemy tą technikę użyć w trakcie walki - zadecyduje o tym nasza chakra, a także przedmioty które będą mogły zostać użyte do podmiany.


- Nazwa
- Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (z pieczęcią) B: 50% | A: 25% | S: 15% | S+: 8% (bez złożenia pieczęci)
- Dodatkowe
- W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
- Opis Technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną do podmiotu przedmiotem, który spełnia pewne założenia. Otóż przedmiot z którym chcemy się podmienić musi się znajdować luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza wagi ciała użytkownika. Przedmiot nie może też być mniejszy ani rozmiarami, ani wagą, niż połowa jego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zastępuje obrany wcześniej przedmiot.
- Zasady
- Koszt za technikę jest ponoszony w momencie złożenia ostatniej pieczęci lub użycia (wersja bez pieczęci).
- Kawarimi po przygotowaniu jest gotowe do użycia dopóki nie opuścimy zasięgu naszego obranego do podmiany przedmiotu, lub użyjemy czakry w inny sposób. Wtedy przygotowane kawarimi zostaje anulowane, a wydana chakra przepada.
- Wykonanie Kawarimi musi być przeprowadzone przez użytkownika świadomie - kluczowym jest tutaj zaobserwowanie nadchodzącego ataku, a także świadomość rzeczywistego zagrożenia. W przypadku, gdy użytkownik nie jest w stanie dojrzeć nadchodzącego ataku ze względu na zbyt niską percepcję lub po prostu o nim nie wie, Kawarimi nie zostanie aktywowane. W związku z tym nie można również zaatakować siebie samego, aby na życzenie przenieść się w określone miejsce, podmieniając się z jakimś przedmiotem.
- Raz obrany przedmiot do Kawarimi nie może zostać zmieniony bez ponownego zawiązania pieczęci - wykonania techniki od początku.
Technika ląduje na randze B (zostaje przeniesiona z rangi E), a wiec nie każdy będzie mógł z niej korzystać - tylko osoby specjalizującę się w sztuce Ninjutsu. Biorąc to pod uwagę - usunąłem wymóg Kontroli Chakry - po prostu po zużyciu większej ilości chakry, jesteśmy w stanie wykonać tą podmianę z zachowaniem wcześniejszych wymogów, tyle że bez pieczęci.
Pozbyłem się również ostatniej kropki o inicjatywie przeciwnika - po prostu to MG decyduje w jakich warunkach nastąpiła podmiana i w zależności od okoliczności to sędzia zdecyduje czyja kolejka. Czyli tak jak to było dotychczas.
Jestem również kategorycznym przeciwnikiem nakładania ograniczenia ile możemy tą technikę użyć w trakcie walki - zadecyduje o tym nasza chakra, a także przedmioty które będą mogły zostać użyte do podmiany.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Kawarimi no jutsu
Popieram wersję Defrevina.
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Kawarimi no jutsu
Przedmioty do podmiany to kłopot, ale to tylko moje zdanie. Zaraz zacznie się liczenie centymetrów które dzielą ciebie od przedmiotu i czy dałeś radę się podmienić czy nie. [20 metrów to całkiem sporo, nie żeby coś, praktycznie taka odległość wcale cię nie ogranicza co do podmiany więc... Po co ona w ogóle jest] Niby fajnie jakby ilość przedmiotów w okolicy ograniczała gracza co do podmian, z drugiej jednak strony... Powstaje problem, niby w mandze zawsze znajdowali przedmiot do tego typu ruchu bez problemu, jak będzie w tym wypadku? Od kaprysu kogoś będzie zależało to czy jest coś do podmiany czy nie? Czasem ograniczenia czysto systemowe nie są takie tragiczne jeśli dodać do tego historyjkę fabularną o podtytule -> "dlaczego tak".
Po co ta komplikacja z pieczęcią i bez pieczęci? Całkowicie niepotrzebnie dodaje to nowe zmienne do tego równania jakim jest kawarimi.
No, ale kolejne pytanie, co teraz z tymi którzy mieli kawarimi i je stracą? Co wrzucicie w zamian do E?
Po co ta komplikacja z pieczęcią i bez pieczęci? Całkowicie niepotrzebnie dodaje to nowe zmienne do tego równania jakim jest kawarimi.
No, ale kolejne pytanie, co teraz z tymi którzy mieli kawarimi i je stracą? Co wrzucicie w zamian do E?
0 x
- Reika
- Martwa postać
- Posty: 2046
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
- Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
- Link do KP: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
- Multikonta: Brak
Re: Kawarimi no jutsu
Na nie. Kawarimi należało do podstawowych technik nin i tak powinno zostać. W uniwersum nie uczyli uczniów technik rangi B. Powinno zostać na swoim miejscu.
0 x


|| Karta Postaci || Pieniądze || Punkty Historii || Głos ||
- Papyrus
- Administrator
- Posty: 3837
- Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
- Ranga: Fabular
- GG/Discord: Enjintou1#8970
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Re: Kawarimi no jutsu
Jestem zdecydowanie za propozycja Defa.
I nie wiem skąd się wzięło przekonane ze za każdym razem jak administracja usuwa jakąś technikę to automatycznie musi dawać coś w zamian jakby w ramach przeprosin. Zabawne stanowisko. A co do braku obiektów to kto ci broni samemu przygotować coś do podmiany i zabrać ze sobą w zwoju? Tym bardziej ze małe zwoje są teraz dostępne dla każdego.
Reiciu, ale tutaj nie ma Akademii. To forum BAZOWANE na Naruto, a nie będące jego wierną kopią. Nie mamy obowiązku trzymać sie mangi/anime w 100%, dlatego uczynienie z tej techniki B ma sens. Bo możemy tak zrobić i Pan Kishimoto nas nie potępi za naruszanie zasad jego świata.
I nie wiem skąd się wzięło przekonane ze za każdym razem jak administracja usuwa jakąś technikę to automatycznie musi dawać coś w zamian jakby w ramach przeprosin. Zabawne stanowisko. A co do braku obiektów to kto ci broni samemu przygotować coś do podmiany i zabrać ze sobą w zwoju? Tym bardziej ze małe zwoje są teraz dostępne dla każdego.
Reiciu, ale tutaj nie ma Akademii. To forum BAZOWANE na Naruto, a nie będące jego wierną kopią. Nie mamy obowiązku trzymać sie mangi/anime w 100%, dlatego uczynienie z tej techniki B ma sens. Bo możemy tak zrobić i Pan Kishimoto nas nie potępi za naruszanie zasad jego świata.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Re: Kawarimi no jutsu
Jeśli dobrze pamiętam to za Kawarimi płaciło się dopiero po udanym zastosowaniu.
Nie podobało mi się że po użyciu Kawarimi łapiemy jakaś dziwną niedyspozycję wynikająca z przemieszczenia. Co do przemieszczania się w linii prostej, równie dobrze może to być łuk albo niewielki zygzak. W ogóle to przykład działania Kawarimi w walce drużyny 7 z Kakashim pokazano właśnie że przedmiot wcale nie jest tym z czym zamieniamy się miejscami. On jest tylko elementem kluczowym do podmiany, a użytkownik zazwyczaj ukrywa się na drzewie lub za inną przeszkodzą która znajduje się na danym terenie. Przyjęło się że przedmiot musi być odpowiednio przygotowany, bo jakby nie patrzeć teren lasu jest pełen surowca do podmiany.
Kawarimi powinna być też sztuczką ukrywania się po ataku przeciwnika.
Propozycja Defa mnie pociesza, bo zostały zlikwidowane wszystkie niepasujące do techniki rzeczy.
Nie podobało mi się że po użyciu Kawarimi łapiemy jakaś dziwną niedyspozycję wynikająca z przemieszczenia. Co do przemieszczania się w linii prostej, równie dobrze może to być łuk albo niewielki zygzak. W ogóle to przykład działania Kawarimi w walce drużyny 7 z Kakashim pokazano właśnie że przedmiot wcale nie jest tym z czym zamieniamy się miejscami. On jest tylko elementem kluczowym do podmiany, a użytkownik zazwyczaj ukrywa się na drzewie lub za inną przeszkodzą która znajduje się na danym terenie. Przyjęło się że przedmiot musi być odpowiednio przygotowany, bo jakby nie patrzeć teren lasu jest pełen surowca do podmiany.
Kawarimi powinna być też sztuczką ukrywania się po ataku przeciwnika.
Propozycja Defa mnie pociesza, bo zostały zlikwidowane wszystkie niepasujące do techniki rzeczy.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Kawarimi no jutsu
Dawanie to jedno, a dodanie w to miejsce czegoś w zamian to drugie. Nie mówię, że trzeba bo nie trzeba właściwie nigdy niczego, a mimo to wypada coś w miejsce, nagle znikającego kawarimi coś wstawić. Zmiana zasady działania techniki to jedno, a zmiana jej całkowita rzucająca ją na głębszą wodę to drugie. Przecież każda postać nie dostanie nagle amnezji odnośnie techniki. Tak czy tak, pytanie co zrobić z odległością bo 20 metrów to naprawdę bardzo dużo.
0 x
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Kawarimi no jutsu
Obecnie jest 30 metrów.
Jestem za propozycją Defa, aczkolwiek podwyższyłbym jeszcze koszty kawarimi bez pieczęci na KC S i S+.
Jestem za propozycją Defa, aczkolwiek podwyższyłbym jeszcze koszty kawarimi bez pieczęci na KC S i S+.
0 x

- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość