°˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4033
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Ichirou »

Przy Wielkiej Chakrze można też dać lepszy przelicznik bonusowej chakry od wytrzymałości. Np 1% za każde 5 wytrzymałości zamiast za 10 jak to jest normalnie.

Poza tym na późnym etapie gry, przy bardzo rozwiniętych postaciach przewagę chyba zaczyna mieć wielka chakra. Postacie rozwijające dziedziny chakrowe i tak mają KC na najwyższych poziomach, a te ~250 zaoszczędzonych PH prz mistrzowskiej kontroli nie jest takie decydujące.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Atari Sanada
Gracz nieobecny
Posty: 274
Rejestracja: 4 gru 2017, o 15:55
Multikonta: Yama-uba

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Atari Sanada »

Ichirou:
W obecnej sytuacji wielka chakra musi być zmieniona. Możliwe, że miłym dodatkiem też byłoby te 1% za 5pkt wytrzymałości, aczkolwiek jeszcze bym dodała ten inny wymóg rozwoju niżeli kontroli chakry.

Ha! Śmiejesz się z 25% PH - Farciarz, a mówisz teraz, że w późniejszych etapach 250PH to nie tak dużo. Zakładając, że ktoś ma 1000Ph z misji, a drugi ma farciarza i ma z nich 1250 - to w sumie nie jest wcale taka duża różnica później. Czyli się ze mną zgadzasz kappa
0 x
Obrazek
Theme | Głos | Wygląd | #5f9ea0
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Boyos »

Pasożyt:
Na dawać im wiedzy o przeszczepach, bo do podzielenia się tą wiedzą wystarczy jedno spotkanie fabularne i zaraz całe forum będzie o tym wiedziało
Proponuję następujące zmiany jeśli nie chcecie tego wywalać:
[quote]
Zasady przeszczepów i ich pozyskiwania
  • Można posiadać maksymalnie dwa przeszczepione Kekkei Genkai (trzy w wypadku Umiejętności Wrodzonej Pasożyt)
  • Komponenty można pozyskać tylko od żywych graczy
  • Dodatkowe Kekkei Genkai jest trudniejsze w opanowaniu, dlatego aby podnieść rangę, trzeba zapłacić dodatkowe 50% PH (dla pierwszego dodatkowego KG) i 100% PH (dla drugiego) [z umiejętnością wrodzoną Pasożyt rozwijanie pierwszego przeszczepionego Kekkei Genkai nie jest obarczone dodatkowymi kosztami, natomiast drugie kosztuje 50% więcej]
    + Np. by podwyższyć pierwsze KG z rangi C na B, trzeba zapłacić 225 PH (150 PH bazowe + 50% z tego), a drugie - 300 PH (2x cena bazowa)
  • Pierwsze przeszczepione Kekkei Genkai można podnieść do rangi S, zaś drugie - tylko do rangi A.
  • Techniki przeszczepionych Kekkei Genkai kosztują o 1/4 chakry więcej dla pierwszego przeszczepu i 1/2 więcej dla drugiego (bez umiejętności pasywnych - kosztują tyle samo co u normalnych) [z umiejętnością wrodzoną Pasożyt koszty technik pierwszego przeszczepionego Kekkei Genkai nie są obarczone dodatkowymi kosztami, natomiast techniki drugiego kosztują 25% więcej chakry]
  • W przypadku przeszczepionego doujutsu można wykorzystywać jego zdolności na tej samej randze dziedziny klanowej, którą posiadał dawca, jednak po trzykrotnie większym koszcie (zarówno dla pierwszego i drugiego przeszczepu). Większe zużycie czakry zostaje zniwelowane w momencie wykupienia odpowiedniej rangi dziedziny klanowej tego doujutsu - obowiązuje nas koszt taki, jak dla normalnie przeszczepionego Kekkei Genkai.
    + Jeżeli techniki nic nie kosztują, wykonanie ich wywołuje szybsze zmęczenie
  • Osoby będące Jinchuuriki lub sakryfikantami Przeklętej Pieczęci mogą przeszczepić sobie tylko jedno KG (Dwa w przypadku Umiejętności Wrodzonej Pasożyt).
Słabe zdrowie:
Tak jak Sznycel, max +30/+30 NA START

Wielka Chakra:
Ogólnie to nie widzę powodu, dla którego większa kontrola chakry miałaby nam zwiększać jej zasoby, skoro już obniża koszty wykonywania technik. Popieram pomysł Ichira - początkowy odpowiednio duży boost. Z wielką chakrą człowiek się raczej rodzi, a nie ją rozwija. Dlatego byłbym nawet za 150% na start i do przodu. Sillna UW dająca tylko jedną zaletę, która rekompensuje brak technik klanowych itd.

Żelazne ciało:
bez zmian, żadnych nowych buffów. Moim zdaniem ogromnym buffem do tego jest używanie czterech pierwszy bram bez żadnych skutków ubocznych, o czym wielu ludzi zapomina, a to jest huge.

Farciarz:
Cokolwiek innego, ale nie darmowe PH. Może obniżony próg zdobycia UN? Może większa szansa na powodzenie wypraw o coś? A może bardziej dobitne opisanie tego "szczęścia"?


EDIT:
@down
nvm rzeczywiście jestem głupi
0 x
Obrazek
Kei

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Kei »

TwoFace, co do pasożyta, to czy twój wpis w ogóle coś zmienia? Już obecnie pierwszy przeszczep jest traktowany jako zwykła dziedzina, drugi jako pierwszy przeszczep, a trzeci jako drugi.
Co do wielkiej czakry, to już lepiej by zostało jak jest, przynajmniej jest możliwość posiadania większych zasobów niż to co podałeś.
Opcja z większym przelicznikiem za wytrzymałość wydaje się niezła ale 1 na 5 wytrzymałości to trochę mało.
0 x
Awatar użytkownika
Atari Sanada
Gracz nieobecny
Posty: 274
Rejestracja: 4 gru 2017, o 15:55
Multikonta: Yama-uba

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Atari Sanada »

TwoFace:
  • Pasożyt: Więcej wiary w ludzi, którzy tutaj piszą. Równie dobrze, każdy wiedziałby o wszystkich klanach wszystko bo przecież członkowie mają info i mogliby je rozdawać na lewo i prawo. To zły argument, bardzo zły. Moim zdaniem to info nie zrobi nic złego, a może uczynić to UW bardziej grywalnym. Co do reszty to im więcej tym lepiej. Bo pasożyt kuleje.

    Słabe zdrowie: No dobra czyli te 30/30. Każdemu pasuje c;

    Wielka Chakra: Większa kontrola chakry nie zwiększa jej zasobów. Nie rozumiesz, tu chodzi o wyliczenie ile mogą użyć technik i więlka chakra może ich użyć mniej. Co oznacza, ze jest gorsza bo nic nie daje w obliczu wielkiej kontroli.

    Hmm można byłoby tak zrobić, że duży początkowy bust i większe ilość % idąca z tytuły wytrzymałość i możne nawet jakieś 10% do statów wytrzymałości na stałe. Bo spójrzmy prawdzie w oczy, to jest useless póki co i nawet jeden bust nie bedzie aż tak duży. Dalej będzie słabe w porównaniu do innych rzeczy na foro.

    Żelazne ciało: Tylko, że te całe bramy nie są zbyt dobre. Gdyby były to ktokolwiek by nimi grał. Comon' spójrzmy prawdzie w oczy. Poza tym, nie każdy musi to chcieć. To UW od leprzej wytrzymałości i tak jak reszta powinno mieć dodatkowe punkty na start.

    Farciarz: Bronicie się rękoma i nogami przed tymi dodatkowymi PH więc wpadałam na coś jeszcze. A co jeśli zrobimy oprócz dodatkowej kasy -25% puli PH przeciwników na misjach?


Kei:
  • Trochę racji jest w tym, że w pasożycie niewiele by zmieniała propozycja TwoFace. A tutaj jednak trzeba wprowadzić ZMIANY, żeby miało to ręce i nogi.
    Co do wielkiej chakry to dalej nie rozumiecie. Ta UW nie ma sensu. W porównaniu do wielkiej kontroli jest niczym. Więc ona musi być zmieniona, tylko może faktycznie nie tak jak pisze TwoFace.
    Widać tutaj u niego lekką niechęć zmian, albo strach przed podjęciem ryzyka buffu. Lecz buff u tych wymienionych rzeczy to po prostu wskoczenie na grywalność, a nie na bycie OP
0 x
Obrazek
Theme | Głos | Wygląd | #5f9ea0
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Jawa »

  • 1) Pasożyt - No spoko jak dla mnie wiedza o tym że istnieje możliwość przeszczepienia czegoś jest git. Powiem może co chciałbym w przyszłości zrobić z przeszczepami i co wtedy pasożyt mógłby dawać. Mianowicie zupełnie tak samo jak w przypadku przeszczepu jakiegoś organu w rzeczywistości tak jakiś przeszczep mógłby być wręcz odrzucany przez ciało. Raczej nie prowadziłoby to do śmierci graczy no bo nie chcemy by ludzie bali się chociaż próbować - szczęście nie dopisze rip. Bardziej borykalibyśmy się przez jakiś okres fabularny z pewnymi negatywnymi aspektami. Prawdopodobnie istniałyby także różne stopnie przyjęcia definiujące czy to koszt rozwoju danego KG, czy koszty chakrowe (dokładną formę ciężko określić ot tak z marszu). No i tutaj wychodzi co by mógł ten pasożyt jeszcze robić, czyli po prostu zwiększać nasze szanse minimalizując ryzyko. Wręcz można by po prostu wrzucić, że przeszczep nie może zostać odrzucony i już eliminujemy jedną zmienną. Na upartego UW mogłoby posiadać jednego więcej slota na przeszczepy niż przeciętny shinobi przez co gra z tym UW w długiej perspektywie czasowej mogłaby być warta świeczki.

    2) Słabe Zdrowie - Obecnie zaproponowany boost jest całkowicie przesadzony. Spójrz na ślepca i co daje, porównaj do tego. I owszem z tym pierwszym wiążą się inne profity, ale są to również wady gdyż tak naprawdę do identyfikacji położenia oponenta i rozeznania się na polu walki korzystamy wyłącznie z jednego zmysłu, który można zmylić. Tutaj posiadamy oba. Tak więc nie byłbym pewien czy boost po 30 do każdego (to co proponują inni) i tak nie wychodzi lepiej, ale powiedzmy niech będzie.

    3) Wielka Chakra - Zgadzam się z tym co czytałem gdzieś w postach. Chyba lepiej byłoby dać na start 150% i jeśli już coś jeszcze dorzucać to większy przyrost chakry z wytrzymałości np 1,5% co 10 wytrzymałości zamiast 1%. Zawsze to coś, a logicznym jest że skoro posiadają naturalnie większą pulę chakry to wraz z rozwojem powinna się ona poszerzać bardziej niż u zwykłego człowieka.

    4) Żelazne Ciało - To UW to tak naprawdę nic innego jak oznaczenie, że ktoś może opanować wszystkie Bramy, które pod względem siły na ostatnich poziomach przewyższają klany ot tak. Nie wiem czy bym nawet nie wywalił tej dodatkowej wytki procentowej bo UW wypada cholernie dobrze względem innych. Tutaj sobie opanujesz fajnie bramy, a gdzie indziej dostajesz w sumie suche boosty. Jak jest procent to tak naprawdę dostajesz niemal to samo pod względem siły co inne UW, ale dodatkowo jeszcze możesz opanować bramy.

    5) Farciarz - To UW z kolei jakby ktoś się jeszcze nie zorientował jest żartem administracji stanowiącym czysty smaczek fabularny jeśli ktoś naprawdę chce tym zagrać. Nie bez powodu 4 misje Yamiego jako, że tym gra były niczym innym jak turniejem pokerowym w którym rozwala wszystkich zawodników i zgarnia kupę kasiory.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2978
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Yami »

Są ludzie, którzy grają dla Fabuły i ludzie, którzy grają dla buildów u bycia pro.
Ja chciałem grać zwykłym chłopkiem, więc nie szukałem jakiegoś zmyślnego pasożyta czy innego sensora.
Farciarz był jedyną opcją, która była najbardziej zbliżona do moich zamysłów. Nic wyjątkowego ot czasem jakieś fart się nadarzy.
0 x
Chise

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Chise »

Ktoś tam wspomniał, że ślepota nie jest wielką wadą.
Pozwolę sobie tą osobę wyśmiać.
BUAHAHAHAHA.
Jest wielką wadą. Nie tylko upośledza cie na fabule, gdzie już nikogo nie możesz znaleźć, chyba, że akurat się wydziera, nie widzisz co druga osoba robi, nie widzisz nawet jej miny, nie orientujesz się w otoczeniu, chyba, że je znasz.. Przede wszystkim bardzo utrudnia walkę.
Co do widzenia innymi zmysłami, to wszystko jest cacy tylko w teorii. W praktyce zostaje ci tylko słuch, a ten działa tylko jak przeciwnik hałasuje. Chociaż sam opis brzmi pięknie, że ślepiec działa jak normalny Shinobi i słyszy każdy szelest.. To nie jest dopisane, że owszem, słyszy. Jak jest cisza. A zagłusza go mnóstwo rzeczy. I dopóki nie jesteś bogiem percepcji (czyt, powyżej 200) to raczej trzeba się przyzwyczaić, że w walce "gubisz" swojego oponenta.
Więc proszę uprzejmie przestać używać tego jako przykładu do tego, żeby dawać innym tyle samo profitu, gdyż poza ślepcem i słabym zdrowiem, inne UW nie mają tak wielkich minusów, a słabe zdrowie daje teraz tyle, ile zabiera, a nawet daje więcej, bo odejmuje z jednej statystyki, a daje bonus do dwóch.
To tak tyle z mojej strony. Pozdro!


EDIT: Oczywiście, mówię o sytuacji ślepca na chwilę obecną, bo z tego co wiem mają być wprowadzane jakieś zmiany.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Tak sobie tylko pozwole przypomnieć, że Slepiec aktualnie zdaniem pewnego admina MEGA upośledza i czekamy na poprawki.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

Post autor: Boyos »

Pomysł na razie przerzucam do odrzuconych. Za dużo materiału aby komukolwiek chciało się tutaj wypowiadać, wliczając w to chyba samą autorkę. Radzę wstawiać po jednej UW jeśli chce się je zreworkować w pomysłach. Małymi kroczkami do celu, bo każde UW to osobna dyskusja, a ciężko jest toczyć 10 takich naraz.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości