Znajomość Historii...

Teien

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Teien »

Ja podałem tylko przykłady, że historia nie ma nic do wiedzy postacie. Dalej, to że dana prowincja wie coś na temat drugiej nie zawsze musi być wielce rozpowszechniane. Zresztą myślę nawet, że podstawy podstaw o klanach jak ktoś napisze, że czerwone oczy to pewnie jest z Uchiha, za takie coś raczej kary nie będzie. Ale za god info głowa w ziemię i nie patrzymy się mu w oczy już tak. No i tak jak mówiłem też, opcja "wyprawa" ma wielki zakres zastosowań, sam mam zamiar po aktualnej wyprawie wyruszyć na poszukiwanie informacji o regionach i klanach w nich zamieszkanych. Więc, nie widzę problemu by ktoś mógł zrobić podobnie, a to że chce dostać info o Uchiha czy kimkolwiek mającym za cel to raczej jest dziwne. To tak jakby przejść się po wszystkich wioskach i pytać się przechodnich w czym ich klan się specjalizuje... Bam no i mamy info od jakiegoś gadatliwego dziadka. Dla mnie to dziwne, no ale może tylko dla mnie.
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1028
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Nikusui »

Problemem i zaraz zaletą pbf'ów jest to, że mamy szerokie pole do popisu. Są tacy, co znają umiar i tacy, którzy ze swoimi poczynaniami polecą daleko dalej, nie widząc w tym problemu, bo przecież "nigdzie nie jest napisane, że nie można". Chodzi tu o działania, jak i o wiedzę, jaką posiadamy. Nie będę się odnosić do każdej wypowiedzi tutaj, jedynie krótko przedstawię swoją opinię na ten temat.
Kiedyś, na innym forum, mając jedną z najniższych rang poruszyłam podobny do tego temat. Chodziło mi właśnie o wiedzę, jaką posiada genin po opuszczeniu akademii. Nie uczyli w końcu tam tylko technik, ale również i historii wioski. Chciałam sporządzić cały spis informacji, takiej swoistej historii wioski, która jest wiadoma każdemu. Oczywiście, jeżeli postać stwierdzi, że ją to nie interesuje, nikt takiej wiedzy nie każe mu przyswajać, ale byłaby ona możliwa do "posiadania" po opuszczeniu akademii.
A tutaj? To też nie jest taka prosta sprawa. Powinniśmy wiedzieć co nieco o prowincji, z której pochodzimy, stąd też informacje w każdym dziale/poddziale. W tutejszej historii mamy walki między klanami, ale są też sojusze. Co jak co, ale uważam, że jakąś podstawową wiedzę powinniśmy o tych klanach, z którymi mieliśmy styczność (w jakimkolwiek kontekście), posiadać. To jasne, że im więcej tych kontaktów, tym wiedza "ogólna" bogatsza. Nie można jednak z tym przesadzić, to jasne. Po części wiedza, którą powinien posiadać sąsiad o sąsiedzie, jest zapisana tutaj -> klik w cechach charakterystycznych. Jednak przydałaby się interwencja administracji i taki dodatkowy opis, co jeden klan może wiedzieć o drugim klanie.
Padał przykład Uchiha i Senju najczęściej. Co Senju może wiedzieć o Uchiha? Na pewno to, że w większości przypadków klanowicze mają ciemne/czarne włosy (zgodnie z cechami charakterystycznymi), że mają wyjątkowe oczy, które zmieniają kolor podczas aktywacji, że najczęstszym ich żywiołem jest katon i może, że specjalizują się w genjutsu? W każdym razie, administracja na pewno ustawiłaby świetny balans między takimi informacjami, żeby co jak co, ale były one jakoś równo rozłożone.
Jeżeli coś, mogę się podjąć i przygotować coś, chociaż jakiś zarys, który administracja sobie przejrzy, zatwierdzi, bądź naniesie poprawki. Bądź może sami to zrobią, nie wiem jak tam czasowo. ;)

Edit:
To jasne, że jeden klan zna więcej klanów/szczepów, bo miał styczność z ich większą ilością. Ewentualnie tam gdzie jest mało, można dorzucić wiedzę o jakimś szczepie, tak jak na przykład w wietrznych równianach, gdzie nie jest napisane w wydarzeniach, z kim była ta Krwawa Wojna dokładnie. Oczywiście to nie jest ostateczna wersja, pisałam to w pracy, chcąc stworzyć jakiś zarys, jakby to miało wyglądać i tym podobne ;) Rzecz jasna wzorowałam się na kalendarium wydarzeń.
  • Wiedza klanów/szczepów:

    Wiedza Senju:
  • Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
  • Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
  • Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen

    Wiedza Uchiha:
  • Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
  • Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
  • Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
  • Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
  • Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin

    Wiedza Inuzuka
  • Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
  • Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai

    Wiedza Kagyua:
  • Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
  • Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
  • Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin

    Wiedza Aburame:
  • Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
  • Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
  • Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
  • Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen

    Wiedza Nara:
  • Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
  • Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
  • Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
  • Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen

    Wiedza Yamanaka:
  • Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
  • Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
  • Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi

    Wiedza Hyūga:
  • Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
  • Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
  • Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika

    Wiedza Kōseki:
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
  • Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika

    Wiedza Hōzuki:
  • Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
  • Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
  • Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
  • Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
  • Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
  • Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
  • Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen

    Wiedza Kaminari:
  • Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
  • Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen

    Wiedza Haretsu:
  • Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
  • Ayatsuri – przeważnie bezpośrednio nie uczestniczą w walce, ale świetnie panują i manipulują nad swoimi wytworami – kukłami, często noszą ze sobą wielkie zwoje, dzięki którym owe kukły się pojawią, raczej milczący, zamieszkują tereny Sabishi
  • Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
  • Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
  • Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
  • Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
  • Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
  • Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
  • Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
  • Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika

    Wiedza Ayatsuri:
  • Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
  • Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui

    Wiedza Dōhito:
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
  • Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami
  • Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
  • Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika

    Wiedza Jashinistów:
  • Dōhito – charakteryzują się otworami gębowymi na dłoniach, korzystają z gliny, która ma właściwości wybuchowe, co też jest ich znakiem rozpoznawczym
  • Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
  • Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
    Kōseki – nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Daishi
  • Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika

    Wiedza Hoshigaki:
  • Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
  • Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
  • Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
  • Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
  • Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
WIETRZE RÓWNINY – WOJNA Z TUBYLCAMI Z TERENÓW NIEZNANYCH, NIE WIEM CZY DAWAĆ TU JAKIEŚ SZCZEPY CZY COŚ, BO NIC NIE BYŁO OKREŚLONE, A WALKI JEDNAK BYŁY, NIE WIADOMO JEDNAK Z KIM.
0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Support nr 6 »

Mogę poprosić o jakąś wypowiedź od adminów na ten temat? ;)
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Defrevin »

Miałem wątpliwości co do niektórych klanów, ale było to opracowywane na podstawie kalendarium wydarzeń i fabuły z tym związanej, a więc takie a nie inne propozycje są uzasadnione...

Nikusui, udostępnij proszę treści dla pozostałych użytkowników, aby się z tym zapoznali i ewentualnie wrzucili swoje uwagi. Jeśli nie będzie takich, to wrzucamy. Nie ma sensu dłużej tego przeciągać, tym bardziej, że widać iż się przyłożyłaś.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Support nr 6 »

Udostępnione. ;)
0 x
Raito

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Raito »

Zastanawiają mnie tylko bezklanowcy. Proponuję dać każdemu tą samą wiedzę, jaką posiada klan pochodzący z jego rodzimej wioski.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Support nr 6 »

Coś ktoś jeszcze napisze?
0 x
Kamiru

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Kamiru »

Ja jestem za taką ogólną rozpiską jak najbardziej!
0 x
Shikako

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Shikako »

Bezklanowcy łokej.. (chociaż ja tam nie wiem z której krainy bym była) a samuraje? ( tak wiem, mamy jedynie jednego aktywnego, ale warto to gdzies zaznaczyć)
Bo rozpiska jak najbardziej sympatyczna.
i już dość logiczne, że się tam coś wie o innych klanach, takie podstawy podstaw, które widać przeważnie gołym okiem.

Me like it!
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Defrevin »

Samurajowie również powinny znać taką ogólną historię, a także może o Shinobich z tych krain nadbrzeżnych :) od najbliższych sąsiadów.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Support nr 6 »

No to tak, wtedy najlepiej brać pod uwagę klany, które leżą w najbliższych prowincjach. ;)
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Support nr 6 »

Wstawię do końca tygodnia gotowy tekst, z uwzględnieniem bezklanowców, szczepów i Samurajów. ;) Jak coś, może jeszcze zgłaszać swoje uwagi.
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Rokuramen Sennin »

Przeczytałem, chwilę to zajęło. I chyba nic dodawać nie muszę, rozpiska którą zrobiła Nikuś pozamiatała i wszystko wyjaśnia. Do dodania soł macz.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Soh

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Soh »

Nie lubię uogólnień, rozpiska wydaje się być zrobiona porządnie i zapewne pochłonęła sporo pracy, jednakże mam kilka zastrzeżeń/opcji do poruszenia:

→ Po pierwsze - nie dla każdego. Wiedza musi być zgodna z historią postaci, historia musi wskazywać gdzie/jak postać mogła w ogóle posiąść takową wiedzę. Zajmował by się tym tematem osoba sprawdzająca karty postaci, przy akceptacji by pisała, czy danej jednostce wiedza taka jest należna.
→ Douhito, jak i inne szczepy, odpada. Szczepy są inne od klanów, nie mają swoich przydzielonych prowincji, każdy z nich może wychowywać się w innym zakątku planety, nie są stworzeni tak, jak zwykłe rody, więc tu będzie znaczny problem z pozyskaniem jakiejkolwiek wiedzy. Podobnie sprawa ma się z bezklanowcami.
Tu się kłania fabuła forum, która daleko wybiega od systemów wioskowych, a czasy w jakich jesteśmy osadzeni są dalekie od rozsiewania miłości i spoufalania się z innymi, by rozsiewać takie informację.

Szczerze bym dał sobie z tym spokój. Jesteśmy frakcją shinobi, naszym celem jest przetrwanie w groźnym świecie, a do tego potrzebna jest informacja. Gracz sam powinien troszczyć się o swój tyłek. Jak podziała w fabule, to spokojnie może zdobyć taką wiedzę, a są jeszcze wyprawy. Nie powinniśmy iść na rękę, zwłaszcza że każdy przypadek musi być oceniany indywidualnie, nie ma potrzeby generalizować i uogólniać. Taka rozpiska na dłuższą metę może stanowić jedynie problem. Należy pamiętać też, że to pbf i ludzie sami tworzą postać - a te często odbiegają od standardowego wyglądu klanu, przez co może to nie być użyteczne.
0 x
Ryu

Re: Znajomość Historii...

Post autor: Ryu »

Soh - ja tam nie widzę problemu - jak się trafi nadpobudliwy Nara czy rudy Uchiha to info faktycznie nie będzie miało znaczenia - trudno. Tak samo jak nikt nie będzie podejrzewał każdego czarnowłosego na ulicy o bycie Uchihą. A ja chcę, żeby moja postać znała historię świata i historię Senju ponieważ na jakiej innej podstawie mam kreować jej światopogląd?

A jak sam widzisz takie informacje to zwykłe ogólniki i podstawy bez żadnych szczegółów, więc naprawdę z taką wiedzą świata się nie zawojuje.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość