Iryojutsu

Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Iryojutsu

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Obrazek
Nazwa
Chiyute no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Podstawowa technika, którą posługują się medyczni shinobi. Użytkownik nakłada dłonie bezpośrednio w okolice rany rannego i przesyła swoją chakrę do porów skóry kończyn. Po chwili ta spływa do organizmu rannego, przyspieszając zasklepianie ran i naprawianie uszkodzonych naczyń krwionośnych. Co prawda nie zatamuje to rozcięcia tętnicy, ale może pozwolić na pozbycie się mniejszych obrażeń, ich częściowe zaleczenie może też spowolnić pogarszanie się stanu zdrowia pacjenta. Wszystko zależy od rany i samego użytkownika.
Nazwa
Katto no Jutsu.
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna podstawowa technika, której uczą się początkujący medycy. Przydatna, z racji iż nie zawsze mamy przy sobie cały potrzebny nam sprzęt, a kto wie może kiedyś będzie potrzeba rozciąć komuś ubranie czy coś mające podobny materiał, żeby móc w pełni obejrzeć jego ciało, by mieć możliwość rozpoczęcia odpowiedniej procedury leczenia. Technika mechanicznie przypomina po prostu nożyce. Użytkownik skupia w dwóch placach chakre, która staje się wystarczająco ostra by przeciąć ubrania nie raniąc przy tym ciała naszego pacjenta. Może zostać wykorzystana jako nożyce także w innych celach, próba zadania nią obrażeń skończy się jedynie niegroźnymi nacięciami i zadrapaniami.
Obrazek
Nazwa
Naosute no Jutsu
Pieczęci
Wół → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Znajomość Chiyute no Jutsu
Opis Technika podobna do Chiyute no Jutsu, jednak zdecydowanie silniejsza niż poprzedniczka. Pierwszym plusem jest to, że nie trzeba utrzymywać dłoni w pobliżu zranienia, ani nie trzeba dotykać rannego - co często jest dla niego bolesne. Następnym jest rozszerzony wachlarz leczonych obrażeń - możemy uleczyć głębokie rany, zasklepić rany tętnicze, złączyć ze sobą złamane kości, a nawet pozbyć się krwawień i drobnych uszkodzeń organów wewnętrznych. Technika wymaga jednak trochę doświadczenia. Wyleczona kość będzie osłabiona i ponowne jej uszkodzenie w krótkim czasie może skończyć się nie złamaniem, a pokruszeniem.
Nazwa
Ōkashō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu 10 metrów
Koszt
Brak dodatkowych
Dodatkowe
Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
Opis Jutsu to polega na przekierowaniu chakry do pięści użytkownika, znacząco zwiększając jego siłę ciosu. Następnie shinobi uderza kułakiem w ziemię, krusząc całe podłoże w promieniu 10 metrów i tworząc spory krater. Cokolwiek było ukryte pod ziemią, zostaje natychmiast odkryte, a dodatkowo odłamki ziemi mogą zostać wykorzystane do ataku (jeżeli samo zniszczenie podłoża nie było niebezpieczne dla przeciwnika).
Nazwa
Tsūtenkyaku
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu 10 metrów
Koszt
Brak dodatkowych
Dodatkowe
Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
Opis Technika bliźniacza do opisanego powyżej Ōkashō, tyle że tym razem zamiast ładować za pomocą chakry pięści, wzmacniamy nasz kopniak. Uderzenie o ziemię niszczy ją i tworzy krater, a jeżeli staliśmy na czymś - na przykład budynku lub murze - zostaje to zniszczone na malutkie kawałeczki. Nie mówiąc już o oponentach - jeżeli którykolwiek dostanie bezpośrednie uderzenie tą techniką, ma marne szanse przeżycia.
Obrazek
Nazwa
Chakra no Mesu
Pieczęci
Tygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ta technika medyczna formuje chakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Chakry może rzeczywiście zrobić cięcie w ciele, nie tworząc otwartej rany, ograniczając ryzyka zakażenia. Skalpel Chakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie Skalpela Chakry ofensywnie jest bardzo nietypowe. W ożywionej walce, nawet największy medyczny ninja nie będzie w stanie trafić dokładnie, dla śmiertelnych cięć, ale nadal może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, co powoduje, że cel jest unieruchomiony. Skalpel z czakry jest ostry jak żyletka, a dzięki temu, że powierzchnię tnącą stanowi czakra - Skalpel ignoruje ubiór i większość pancerzy, jeśli cios wymierzony jest w słaby punkt jak przegub i mniej zasłonięte elementy ciała.
Nazwa
Shikon no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 20 metrów
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Dodatkowe
Wymagana jest obecność świeżych zwłok w pobliżu
Opis Specyficzna technika, której użytkowników można nazwać "nekromantami". Czemu? Jeżeli w pobliżu znajdują się jakieś świeże zwłoki, które pożegnały się z życiem w sposób inny niż naturalny (np. przez wykrwawienie). Jeżeli te warunki zostały spełnione, użytkownik może ożywić truchło, które zaczyna robić dokładnie to co sam użytkownik zechce. Jeżeli jednak shinobi nie będzie uważny, ciało będzie mogło np. wejść niechcący w ścianę.
Nazwa
Saikan Chūshutsu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymagana jest odrobina czystej wody
Opis Kiedy człowiek zostaje dotknięty przez patogen lub toksynę, to medyczne ninjutsu może wydobyć czynnik i leczyć uszkodzenia w ciele. Przyczynę choroby określa się najpierw przez zaburzenia w postrzeganiu chakry pacjenta. Następnie, korzystając z Skalpela Chakry, wykonuje się nacięcie w pobliżu uszkodzonej części. Wykorzystując swoją chakrę, medyczny ninja popycha dużą ilość płynów leczniczych przez nacięcie. Płyn następnie zwraca się z trucizną, pochodząca z uszkodzonej części ciała i służy jako medium, przez które jad jest zawieszony, a następnie wyrzucony z ciała człowieka. Technika ta w ten sposób usuwa truciznę, a jednocześnie naprawia szkody spowodowane przez trucizny. Po wyciągnięciu czynnika, może zostać użyty, by wytworzyć antidotum lub lekarstwo po analizie.
Nazwa
Teiryū Chishiro no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Technika działa tylko na krwotokach. Wymaga znajomości Naosute no Jutsu
Opis Technika którą można zastosować zamiast Chiyute no Jutsu bądź Naosute no Jutsu, tym razem została ona wyspecjalizowana do tamowania krwotoków. Nie można tego użyć przy złamaniu, lecz jest ona niezawodna przy np. zablokowaniu krwi tryskającej z odciętej kończyny. Shinobi wytwarza z własnej chakry sporą bańkę, którą przykłada do kikutu, sprawiając że po kilku sekundach zatamowane jest każde krwawienie, a po paru minutach jest on w pełni zagojony. Niestety, przerwanie techniki sprawia że trzeba ją zacząć od początku.
Obrazek
Nazwa
Dokugiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 15 metrów
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana znajomość trucizn na poziomie min. wybitnym
Opis Silna technika dywersyjno-ofensywna, która może bez problemu również zabić przeciwnika. Użytkownik łączy swoją chakrę z organami wewnętrznymi, wytwarzając w swoich płucach trujący gaz. Następnie po wypuszczeniu go na zewnątrz, ten szybko się rozprzestrzenia na określoną odległość. Wystarczy, żeby przeciwnik wziął kilka wdechów, by pożegnał się ze światem w ciągu doby (w przypadku znajomości trucizn na poziomie zaawansowanym) lub w ciągu kilku godzin (znajomość trucizn na poziomie wybitnym i wyżej) - jest to wynikiem znajomości toksyn i możliwości imitowania ich efektów odpowiednią manipulacją czakry. Dodatkowo trucizna nie jest groźna dla użytkownika, więc można użyć jej jako zasłony dymnej.
Nazwa
Chikatsu Saisei no Jutsu
Pieczęci
Tygrys, trzymany przez cały zabieg
Zasięg
Kilka metrów od pacjenta
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę od każdego)
Dodatkowe
Wymagana jest współpraca czwórki medyków, mogą to być także materialne klony.
Opis Jutsu to jest stosowane w przypadku poważnych ran. Aby wykonać technikę rysuje się pieczęć w kształcie kwadratu. Następnie pacjenta kładzie się w samym centrum pieczęci, a czterej medycy (lub klony) siedzą w czterech kątach, powoli za pomocą nici z chakry, zszywając rany. Technika pozwala zaleczyć także pokruszone poważnie kości, będzie potem jednak i tak konieczny gips.
Nazwa
In’yu Shōmetsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe "Obrona" kluczowych narządów dostępna od rangi S. Technika nie może działać na więcej niż jeden obszar.
Opis Technika polegająca na przewidzeniu, jaki punkt zaatakuje wróg i dostarczeniu do niego zawczasu leczenia, minimalizując obrażenia. Użytkownik koncentruje chakrę na tym punkcie i rozpoczyna proces regeneracji komórek, jeszcze zanim obszar docelowy zostanie uszkodzony. Efektem jest możliwość przyjęcia nawet bardzo silnego uderzenia "na klatę" i przeżycie go bez najmniejszego problemu - już podczas otrzymywania obrażeń następuje regeneracja komórek w zastraszającym tempie. Przypomina to nieco napieranie atakiem na ten sam fragment ciała, przebijając się w sposób nieznaczny. Możemy w ten sposób zniwelować normalnie śmiertelne obrażenia dla każdego narządu prócz mózgu użytkownika - cios który by zabił w tym wypadku jedynie pozbawi przytomności. Nie czyni nas to jednak nieśmiertelnymi. Technika może działać jedynie na niewielkim obszarze nieco większym niż rozszerzona dłoń dorosłego mężczyzna. Reszta ciała pozostaje nadal narażona na ataki.
Nazwa
Ishoku
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od zabiegu)
Dodatkowe
Do przeszczepu wymagane jest posiadanie odpowiedniego komponentu
Opis Technika polegająca na wszczepieniu danej osobie czyjegoś genu, albo części ciała. Dzięki temu DNA łączy się i dana osoba może, np. zapanować nad nowo wszczepionym KG, albo posiąść nowe oko, jeśli stracił stare, etc. Warto wiedzieć, że wykonanie zabiegu na sobie jest o wiele trudniejsze i niebezpieczniejsze. Dodatkowe informacje na temat przeszczepów można znaleźć w innym temacie.

Dodanie do "Informacje dla medyków" w odpowiednim temacie czegoś co już dawno powinno być tam raczej:
"Przeszczep mający uzupełnić lub wymienić uszkodzone/brakujące kończyny, o ile nie są to kończyny osoby posiadającej KG, odbywa się poza limitem, na takich samych zasadach jak przeszczepy KG. Dobrze opisany przeszczep (1.5x linijek przeszczepu KG) zawsze kończy się sukcesem, przy czym zawsze istnieje szansa wystąpienia w czasie skutków ubocznych takich jak nudności, osłabienie, infekcje - ocenia MG".


Nazwa
Kamu Iyasu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polegająca poświęceniu własnego ciała i chakry, aby ocalić towarzyszy. Użytkownik daje się ugryźć przyjacielowi, a przez ranę zostaje wysączona medyczna chakra i krew. Dzięki temu można szybko zasklepić czyjeś rany i uzdrowić go. Technika pozwala wyleczyć kogoś będącego nawet ciężko rannego, ale nie będącego na skraju śmierci (uszkodzone kluczowe narządy i tym podobne obrażenia. Trzeba zaznaczyć, że może zostać narzucony dodatkowy koszt w zależności od tego jak poważne są obrażenia. Podlega ocenie MG. Po użyciu techniki medyk jest przez jakiś czas znacząco osłabiony, zaś rana po ugryzieniu, niestety, zostaje do końca życia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Shōsen no Jutsu
Pieczęci
Wół → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Naosute no Jutsu
Opis Jej działanie polega na przyspieszeniu naturalnego procesu zdrowienia. Użytkownik wysyła chakrę z rąk w dowolną część ciała. Pozwala to użytkownikowi uleczyć daną osobę bez sprzętu medycznego czy operacji, czyniąc to bardzo pomocnym na polu bitwy. Technika ta może służyć do uleczenia zewnętrznych jak i wewnętrznych części ciała. Pozwala ona na wykurowanie większości, nawet bardzo ciężkich ran - nie licząc tych śmiertelnych, możliwe jest jednak podleczenie celu na tyle, by po odpowiedniej hospitalizacji miał szansę przeżyć.
Nazwa
Ranshinshō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga bezpośredniego kontaktu z oponentem
Opis Jedna z niewielu technik, która pozwala medykom być równie groźnym przeciwnikiem naprzeciw żywego osobnika co techniki uzdrawiające służące do wyrwania ofiary z objęć śmierci. Użytkownik Iryo dopracował swoją kontrolę nad niebieską energią do tego stopnia, że jest w stanie utworzyć na około dłoni warstwę chakry. Sama w sobie nic nie zdziała, jednak po zetknięciu z ciałem naszego przeciwnika może sprawić sporo zamieszania. Jedno trafienie w mięsień powoduje jego chwilowy paraliż, kontakt z okolicami jakiegoś narządu sprawia, że trafiona część po prostu z jakiegoś powodu przestaje funkcjonować. Dzieje się tak, gdyż chakra wpływa na nerwy, mięśnie i inne... Przykładem może być trafienie w klatkę piersiową, co przy dobrej znajomości organizmu, a także szansy na zaatakowanie, może spowodować zatrzymanie akcji serca lub wyłączenie jednego płata płuca.
Nazwa
Kyori Chiyu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
4 metry
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Wszystkie metody leczenia jak do tej pory działały poprzez kontakt bezpośredni, co za tym idzie musieliśmy przebywać dosłownie tuż przy naszym pacjencie. Prawda jest taka, że nie zawsze może to być do wykonania, dlatego warto jest się nauczyć tego Jutsu. Mechanicznie technika działa na zasadzie Teiryū Chishiro no Jutsu (idzie za tym szybkość i możliwość leczenia danych ran) z jedną zasadniczą różnicą! W tym przypadku możemy leczyć bez kontaktu z pacjentem. Bowiem mamy możliwość wpływania na regeneracje z odległości 4 metrów. Użytkownik skupia chakre jak to przy większości technik Iryo w dłoniach. Następnie stara się wysłać wiązkę leczniczej zielonej chakry w stronę celu, ta powoli kieruje się na oponenta. Jest wolniejsza w przygotowaniu od reszty, choć efekt po zetknięciu się Kyori Chiyu z raną jest widzialny praktycznie po chwili.
Nazwa
Sōzō Saisei
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Infūin: Kai (patrz: Fūinjutsu)
Opis Przez uwolnienie ogromnych pokładów chakry przechowywanych w jej czole na raz, w organizmie podział komórek jest stymulowany przez proteiny, rekonstruując wszystkie organy i wszystkie tkanki tworzące ludzkie ciało. Technika sama w sobie nie regeneruje starych komórek, raczej przyśpiesza tworzenie nowych przez podział. Jeśli technika jest używana, a witalne organy ciała są znacznie zranione, że nie mogą wytrzymać już dłużej, zostaną natychmiast przywrócone do nieuszkodzonego stadium. Niestety, komórki zawsze mają limit swojego podziału. Dlatego Ninja używający tej techniki traci lata życia. Ile, określa Administracja. Podczas korzystania z tej techniki użytkownik jest w zasadzie nieśmiertelny, ale ten tryb może minąć po 4 turach.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Obrazek
Nazwa
Kishō Tensei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najpotężniejsza możliwa technika medyczna, zakazana ze względu na cenę jej użycia. Technika pozwala w pełni wyleczyć każdą ranę, nawet odtworzyć utracone organy wewnętrzne lub chociażby oko (jeżeli ich fragment dalej jest w ciele), ogólnie przywracając ciało do nienaruszonego stanu, a nawet więcej - technika ta może przywrócić życie zmarłej osobie. Niestety, jest bardzo kosztowna - wyleczenie kogoś krytycznie rannego sprawia, że zapadamy w śpiączkę i stajemy się permanentnie słabsi, a jeżeli kogoś wskrzesimy - przypłacamy to życiem.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Byakugō no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Sōzō Saisei
Opis Bardzo silna technika, polegająca na użyciu jeszcze większej ilości chakry niż we wcześniejszej jej wersji. Użytkownik wprowadza siebie w tryb tak mocny, że każda jego rana jest natychmiast naprawiania, w zasadzie nie da się go zabić, ponieważ skóra i komórki zrastają się i współpracują tak dobrze, że ciało regeneruje się szybciej niż zostają zadawane obrażenia. Z tego trybu można korzystać 4 tury.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.

DODATKOWE UWAGI

Tekst na czerwono to wprowadzone zmiany będące konsensusem Avy/Buki lub próbą zadowolenia ich i użytkownikow watpliwosci.

Techniki na szaro - techniki do ktorej nie bylo zgloszonych zmian, mozna je wprowadzac.

Chakra Kogeki - Prosiłbym was byście we dwóch/trzech/w gronie adminów doszli do konsensusu i zaproponowałby mi tutaj Ava wersje ostateczna. Jego wersja z Ranga C, lekkim nerfem, wymaganiami na C i kosztem za cios był dobry. To byłby nerf, ale logiczny nerf. :)
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Iryojutsu

Post autor: Jawa »

W sumie jak już robimy to tak ostro to dopatrzyłem się czegoś takiego w technice Chakra no Mesu:
Prawdopodobnie wywaliłbym ogólnie to zdanie, a to przed nim zastąpił tym.
W sumie to łap już poprawioną bo czemu nie.
Nazwa
Chakra no Mesu
Pieczęci
Tygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ta technika medyczna formuje chakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Chakry może rzeczywiście zrobić cięcie w ciele, nie tworząc otwartej rany, ograniczając ryzyka zakażenia. Skalpel Chakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie Skalpela Chakry ofensywnie jest bardzo nietypowe służąc głównie do przecinania tkanek mięśniowych i ścięgien ograniczając zakres ruchowy oponenta. Skalpel z czakry jest ostry jak żyletka, a dzięki temu, że powierzchnię tnącą stanowi czakra - Skalpel ignoruje ubiór i większość pancerzy, jeśli cios wymierzony jest w słaby punkt jak przegub i mniej zasłonięte elementy ciała.
Shikon no Jutsu proponuję zmodyfikowany opis bo masakra.
Nazwa
Shikon no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 20 metrów
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymagana jest obecność świeżych zwłok w pobliżu
Opis Specyficzna technika, której użytkowników można nazwać "nekromantami". Czemu? Wymaga ona świeżych zwłok, które pożegnały się z życiem w sposób inny niż naturalny (np. przez wykrwawienie). Jeżeli warunek ten jest spełniony, użytkownik może ożywić truchło, które zaczyna robić dokładnie to co zapragnie. Technika wymaga niestety skupienia przykładowo jeśli nie będziemy uważni ciało może wejść niechcący w ścianę. Nie zachowuje ono także swojej pełnej sprawności. Walczy znacznie gorzej (może używać broni) i posiada 1/2 swoich statystyk "za życia". Samo skuteczne zastosowanie techniki jest tym trudniejsze im więcej takowych ciał kontrolujemy jednocześnie przez występującą podzielność uwagi (na naszą korzyść działa duża percepcja). Stosowana bardziej do zmylenia oponenta niż jako rzeczywisty "wartościowy" nabytek bojowy.
Przy okazji wrzuciłem 1/2 na turę bo drogie cholernie


No i to tyle. Kwestię Chakra Kogeki bym zostawił, resztę wprowadził po naniesieniu poprawek. Tak samo z przeszczepami będziemy musieli uzgodnić co i jak, ale nie powinno to blokować wprowadzenia reszty.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Iryojutsu

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Nowe zmienione/ulepszone Iryojutsu które mozna juz wpakowac w temat -
Obrazek
Nazwa
Chiyute no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Podstawowa technika, którą posługują się medyczni shinobi. Użytkownik nakłada dłonie bezpośrednio w okolice rany rannego i przesyła swoją chakrę do porów skóry kończyn. Po chwili ta spływa do organizmu rannego, przyspieszając zasklepianie ran i naprawianie uszkodzonych naczyń krwionośnych. Co prawda nie zatamuje to rozcięcia tętnicy, ale może pozwolić na pozbycie się mniejszych obrażeń, ich częściowe zaleczenie może też spowolnić pogarszanie się stanu zdrowia pacjenta. Wszystko zależy od rany i samego użytkownika.
Nazwa
Katto no Jutsu.
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna podstawowa technika, której uczą się początkujący medycy. Przydatna, z racji iż nie zawsze mamy przy sobie cały potrzebny nam sprzęt, a kto wie może kiedyś będzie potrzeba rozciąć komuś ubranie czy coś mające podobny materiał, żeby móc w pełni obejrzeć jego ciało, by mieć możliwość rozpoczęcia odpowiedniej procedury leczenia. Technika mechanicznie przypomina po prostu nożyce. Użytkownik skupia w dwóch placach chakre, która staje się wystarczająco ostra by przeciąć ubrania nie raniąc przy tym ciała naszego pacjenta. Może zostać wykorzystana jako nożyce także w innych celach, próba zadania nią obrażeń skończy się jedynie niegroźnymi nacięciami i zadrapaniami.
Obrazek
Nazwa
Naosute no Jutsu
Pieczęci
Wół → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Znajomość Chiyute no Jutsu
Opis Technika podobna do Chiyute no Jutsu, jednak zdecydowanie silniejsza niż poprzedniczka. Pierwszym plusem jest to, że nie trzeba utrzymywać dłoni w pobliżu zranienia, ani nie trzeba dotykać rannego - co często jest dla niego bolesne. Następnym jest rozszerzony wachlarz leczonych obrażeń - możemy uleczyć głębokie rany, zasklepić rany tętnicze, złączyć ze sobą złamane kości, a nawet pozbyć się krwawień i drobnych uszkodzeń organów wewnętrznych. Technika wymaga jednak trochę doświadczenia. Wyleczona kość będzie osłabiona i ponowne jej uszkodzenie w krótkim czasie może skończyć się nie złamaniem, a pokruszeniem.
Nazwa
Chakra Kōgeki
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (utrzymanie na turę)
Opis Niezwykłe jutsu medyczne polegające na wzmacnianiu mięśni użytkownika chakrą, a co za tym idzie - siły medyka. Im bieglejszy jest użytkownik w iryojutsu, tym więcej potrafi wykrzesać ze swojego ciała. Dzięki temu shinobi może nie tylko uderzać mocniej, ale też bez większych problemów podnosić ciężary które wcześniej były poza jego zasięgiem. Dużą wadą tego wzmocnienia jest bardzo kosztowne na dłuższą metę.
Wymagania
Dowolny styl taijutsu na randze B, Kontrola Chakry min. B
Bonusy Zależne od rangi Iryojutsu:
C: +40 siła
B: +60 Siła
A: +80 Siła
S: +100 Siła
Bonusy na każdej randze nie sumują się.
Nazwa
Ōkashō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu 10 metrów
Koszt
Brak dodatkowych
Dodatkowe
Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
Opis Jutsu to polega na przekierowaniu chakry do pięści użytkownika, znacząco zwiększając jego siłę ciosu. Następnie shinobi uderza kułakiem w ziemię, krusząc całe podłoże w promieniu 10 metrów i tworząc spory krater. Cokolwiek było ukryte pod ziemią, zostaje natychmiast odkryte, a dodatkowo odłamki ziemi mogą zostać wykorzystane do ataku (jeżeli samo zniszczenie podłoża nie było niebezpieczne dla przeciwnika).
Nazwa
Tsūtenkyaku
Pieczęci
Brak
Zasięg
Okrąg o promieniu 10 metrów
Koszt
Brak dodatkowych
Dodatkowe
Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
Opis Technika bliźniacza do opisanego powyżej Ōkashō, tyle że tym razem zamiast ładować za pomocą chakry pięści, wzmacniamy nasz kopniak. Uderzenie o ziemię niszczy ją i tworzy krater, a jeżeli staliśmy na czymś - na przykład budynku lub murze - zostaje to zniszczone na malutkie kawałeczki. Nie mówiąc już o oponentach - jeżeli którykolwiek dostanie bezpośrednie uderzenie tą techniką, ma marne szanse przeżycia.
Obrazek
Nazwa
Chakra no Mesu
Pieczęci
Tygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ta technika medyczna formuje chakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Chakry może rzeczywiście zrobić cięcie w ciele, nie tworząc otwartej rany, ograniczając ryzyka zakażenia. Skalpel Chakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie Skalpela Chakry ofensywnie jest bardzo nietypowe służąc głównie do przecinania tkanek mięśniowych i ścięgien ograniczając zakres ruchowy oponenta. Skalpel z czakry jest ostry jak żyletka, a dzięki temu, że powierzchnię tnącą stanowi czakra - Skalpel ignoruje ubiór i większość pancerzy, jeśli cios wymierzony jest w słaby punkt jak przegub i mniej zasłonięte elementy ciała.
Nazwa
Shikon no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 20 metrów
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymagana jest obecność świeżych zwłok w pobliżu
Opis Specyficzna technika, której użytkowników można nazwać "nekromantami". Czemu? Wymaga ona świeżych zwłok, które pożegnały się z życiem w sposób inny niż naturalny (np. przez wykrwawienie). Jeżeli warunek ten jest spełniony, użytkownik może ożywić truchło, które zaczyna robić dokładnie to co zapragnie. Technika wymaga niestety skupienia przykładowo jeśli nie będziemy uważni ciało może wejść niechcący w ścianę. Nie zachowuje ono także swojej pełnej sprawności. Walczy znacznie gorzej (może używać broni) i posiada 1/2 swoich statystyk "za życia". Samo skuteczne zastosowanie techniki jest tym trudniejsze im więcej takowych ciał kontrolujemy jednocześnie przez występującą podzielność uwagi (na naszą korzyść działa duża percepcja). Stosowana bardziej do zmylenia oponenta niż jako rzeczywisty "wartościowy" nabytek bojowy.
Nazwa
Saikan Chūshutsu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymagana jest odrobina czystej wody
Opis Kiedy człowiek zostaje dotknięty przez patogen lub toksynę, to medyczne ninjutsu może wydobyć czynnik i leczyć uszkodzenia w ciele. Przyczynę choroby określa się najpierw przez zaburzenia w postrzeganiu chakry pacjenta. Następnie, korzystając z Skalpela Chakry, wykonuje się nacięcie w pobliżu uszkodzonej części. Wykorzystując swoją chakrę, medyczny ninja popycha dużą ilość płynów leczniczych przez nacięcie. Płyn następnie zwraca się z trucizną, pochodząca z uszkodzonej części ciała i służy jako medium, przez które jad jest zawieszony, a następnie wyrzucony z ciała człowieka. Technika ta w ten sposób usuwa truciznę, a jednocześnie naprawia szkody spowodowane przez trucizny. Po wyciągnięciu czynnika, może zostać użyty, by wytworzyć antidotum lub lekarstwo po analizie.
Nazwa
Teiryū Chishiro no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Technika działa tylko na krwotokach. Wymaga znajomości Naosute no Jutsu
Opis Technika którą można zastosować zamiast Chiyute no Jutsu bądź Naosute no Jutsu, tym razem została ona wyspecjalizowana do tamowania krwotoków. Nie można tego użyć przy złamaniu, lecz jest ona niezawodna przy np. zablokowaniu krwi tryskającej z odciętej kończyny. Shinobi wytwarza z własnej chakry sporą bańkę, którą przykłada do kikutu, sprawiając że po kilku sekundach zatamowane jest każde krwawienie, a po paru minutach jest on w pełni zagojony. Niestety, przerwanie techniki sprawia że trzeba ją zacząć od początku.
Obrazek
Nazwa
Dokugiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 15 metrów
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana znajomość trucizn na poziomie min. zaawansowanym.
Opis Silna technika dywersyjno-ofensywna, która może bez problemu również zabić przeciwnika. Użytkownik łączy swoją chakrę z organami wewnętrznymi, wytwarzając w swoich płucach trujący gaz. Następnie po wypuszczeniu go na zewnątrz, ten szybko się rozprzestrzenia na określoną odległość. Wystarczy, żeby przeciwnik wziął kilka wdechów, by pożegnał się ze światem w ciągu doby (w przypadku znajomości trucizn na poziomie zaawansowanym) lub w ciągu kilku godzin (znajomość trucizn na poziomie wybitnym i wyżej) - jest to wynikiem znajomości toksyn i możliwości imitowania ich efektów odpowiednią manipulacją czakry. Dodatkowo trucizna nie jest groźna dla użytkownika, więc można użyć jej jako zasłony dymnej.
Nazwa
Chikatsu Saisei no Jutsu
Pieczęci
Tygrys, trzymany przez cały zabieg
Zasięg
Kilka metrów od pacjenta
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę od każdego)
Dodatkowe
Wymagana jest współpraca czwórki medyków, mogą to być także materialne klony.
Opis Jutsu to jest stosowane w przypadku poważnych ran. Aby wykonać technikę rysuje się pieczęć w kształcie kwadratu. Następnie pacjenta kładzie się w samym centrum pieczęci, a czterej medycy (lub klony) siedzą w czterech kątach, powoli za pomocą nici z chakry, zszywając rany. Technika pozwala zaleczyć także pokruszone poważnie kości, będzie potem jednak i tak konieczny gips.
Nazwa
In’yu Shōmetsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Dodatkowe "Obrona" kluczowych narządów dostępna od rangi S. Technika nie może działać na więcej niż jeden obszar.
Opis Technika polegająca na przewidzeniu, jaki punkt zaatakuje wróg i dostarczeniu do niego zawczasu leczenia, minimalizując obrażenia. Użytkownik koncentruje chakrę na tym punkcie i rozpoczyna proces regeneracji komórek, jeszcze zanim obszar docelowy zostanie uszkodzony. Efektem jest możliwość przyjęcia nawet bardzo silnego uderzenia "na klatę" i przeżycie go bez najmniejszego problemu - już podczas otrzymywania obrażeń następuje regeneracja komórek w zastraszającym tempie. Przypomina to nieco napieranie atakiem na ten sam fragment ciała, przebijając się w sposób nieznaczny. Możemy w ten sposób zniwelować normalnie śmiertelne obrażenia dla każdego narządu prócz mózgu użytkownika - cios który by zabił w tym wypadku jedynie pozbawi przytomności. Nie czyni nas to jednak nieśmiertelnymi. Technika może działać jedynie na niewielkim obszarze nieco większym niż rozszerzona dłoń dorosłego mężczyzna. Reszta ciała pozostaje nadal narażona na ataki.
Nazwa
Ishoku
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od zabiegu)
Dodatkowe
Do przeszczepu wymagane jest posiadanie odpowiedniego komponentu
Opis Technika polegająca na wszczepieniu danej osobie czyjegoś genu, albo części ciała. Dzięki temu DNA łączy się i dana osoba może, np. zapanować nad nowo wszczepionym KG, albo posiąść nowe oko, jeśli stracił stare, etc. Warto wiedzieć, że wykonanie zabiegu na sobie jest o wiele trudniejsze i niebezpieczniejsze. Dodatkowe informacje na temat przeszczepów można znaleźć w innym temacie.
Nazwa
Kamu Iyasu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polegająca poświęceniu własnego ciała i chakry, aby ocalić towarzyszy. Użytkownik daje się ugryźć przyjacielowi, a przez ranę zostaje wysączona medyczna chakra i krew. Dzięki temu można szybko zasklepić czyjeś rany i uzdrowić go. Technika pozwala wyleczyć kogoś będącego nawet ciężko rannego, ale nie będącego na skraju śmierci (uszkodzone kluczowe narządy i tym podobne obrażenia. Trzeba zaznaczyć, że może zostać narzucony dodatkowy koszt w zależności od tego jak poważne są obrażenia. Podlega ocenie MG. Po użyciu techniki medyk jest przez jakiś czas znacząco osłabiony, zaś rana po ugryzieniu, niestety, zostaje do końca życia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Shōsen no Jutsu
Pieczęci
Wół → Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Naosute no Jutsu
Opis Jej działanie polega na przyspieszeniu naturalnego procesu zdrowienia. Użytkownik wysyła chakrę z rąk w dowolną część ciała. Pozwala to użytkownikowi uleczyć daną osobę bez sprzętu medycznego czy operacji, czyniąc to bardzo pomocnym na polu bitwy. Technika ta może służyć do uleczenia zewnętrznych jak i wewnętrznych części ciała. Pozwala ona na wykurowanie większości, nawet bardzo ciężkich ran - nie licząc tych śmiertelnych, możliwe jest jednak podleczenie celu na tyle, by po odpowiedniej hospitalizacji miał szansę przeżyć.
Nazwa
Ranshinshō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga bezpośredniego kontaktu z oponentem
Opis Jedna z niewielu technik, która pozwala medykom być równie groźnym przeciwnikiem naprzeciw żywego osobnika co techniki uzdrawiające służące do wyrwania ofiary z objęć śmierci. Użytkownik Iryo dopracował swoją kontrolę nad niebieską energią do tego stopnia, że jest w stanie utworzyć na około dłoni warstwę chakry. Sama w sobie nic nie zdziała, jednak po zetknięciu z ciałem naszego przeciwnika może sprawić sporo zamieszania. Jedno trafienie w mięsień powoduje jego chwilowy paraliż, kontakt z okolicami jakiegoś narządu sprawia, że trafiona część po prostu z jakiegoś powodu przestaje funkcjonować. Dzieje się tak, gdyż chakra wpływa na nerwy, mięśnie i inne... Przykładem może być trafienie w klatkę piersiową, co przy dobrej znajomości organizmu, a także szansy na zaatakowanie, może spowodować zatrzymanie akcji serca lub wyłączenie jednego płata płuca.
Nazwa
Kyori Chiyu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
4 metry
Koszt
B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Wszystkie metody leczenia jak do tej pory działały poprzez kontakt bezpośredni, co za tym idzie musieliśmy przebywać dosłownie tuż przy naszym pacjencie. Prawda jest taka, że nie zawsze może to być do wykonania, dlatego warto jest się nauczyć tego Jutsu. Mechanicznie technika działa na zasadzie Teiryū Chishiro no Jutsu (idzie za tym szybkość i możliwość leczenia danych ran) z jedną zasadniczą różnicą! W tym przypadku możemy leczyć bez kontaktu z pacjentem. Bowiem mamy możliwość wpływania na regeneracje z odległości 4 metrów. Użytkownik skupia chakre jak to przy większości technik Iryo w dłoniach. Następnie stara się wysłać wiązkę leczniczej zielonej chakry w stronę celu, ta powoli kieruje się na oponenta. Jest wolniejsza w przygotowaniu od reszty, choć efekt po zetknięciu się Kyori Chiyu z raną jest widzialny praktycznie po chwili.
Nazwa
Sōzō Saisei
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Infūin: Kai (patrz: Fūinjutsu)
Opis Przez uwolnienie ogromnych pokładów chakry przechowywanych w jej czole na raz, w organizmie podział komórek jest stymulowany przez proteiny, rekonstruując wszystkie organy i wszystkie tkanki tworzące ludzkie ciało. Technika sama w sobie nie regeneruje starych komórek, raczej przyśpiesza tworzenie nowych przez podział. Jeśli technika jest używana, a witalne organy ciała są znacznie zranione, że nie mogą wytrzymać już dłużej, zostaną natychmiast przywrócone do nieuszkodzonego stadium. Niestety, komórki zawsze mają limit swojego podziału. Dlatego Ninja używający tej techniki traci lata życia. Ile, określa Administracja. Podczas korzystania z tej techniki użytkownik jest w zasadzie nieśmiertelny, ale ten tryb może minąć po 4 turach.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Obrazek
Nazwa
Kishō Tensei
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najpotężniejsza możliwa technika medyczna, zakazana ze względu na cenę jej użycia. Technika pozwala w pełni wyleczyć każdą ranę, nawet odtworzyć utracone organy wewnętrzne lub chociażby oko (jeżeli ich fragment dalej jest w ciele), ogólnie przywracając ciało do nienaruszonego stanu, a nawet więcej - technika ta może przywrócić życie zmarłej osobie. Niestety, jest bardzo kosztowna - wyleczenie kogoś krytycznie rannego sprawia, że zapadamy w śpiączkę i stajemy się permanentnie słabsi, a jeżeli kogoś wskrzesimy - przypłacamy to życiem.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Byakugō no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Sōzō Saisei
Opis Bardzo silna technika, polegająca na użyciu jeszcze większej ilości chakry niż we wcześniejszej jej wersji. Użytkownik wprowadza siebie w tryb tak mocny, że każda jego rana jest natychmiast naprawiania, w zasadzie nie da się go zabić, ponieważ skóra i komórki zrastają się i współpracują tak dobrze, że ciało regeneruje się szybciej niż zostają zadawane obrażenia. Z tego trybu można korzystać 4 tury.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
Z racji na fakt, ze Chakra Kogeki i Ishoku (przeszczepy konczyn nie-KG) pozostaja sporne, w tej rozpisce zostaly umieszczone w oryginalnej wersji bez zmian, gdyz nie ma sensu blokowac sprawy :)
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Iryojutsu

Post autor: Hitsukejin Shiga »

= ZAKTUALIZOWANY POST OTWIERAJACY =
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Iryojutsu

Post autor: Jawa »

Przenoszę do wprowadzenia i zajmuję się implementacją z marszu <ninja>
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości