Dziedzina:Klanowa, Suna Kanri
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: 20 metrów
Koszt chakry: D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% za stworzenie kopuły i kolców w pierwszym poście, D: 8% | C: 5% | B: 3% | A: 2% | S: 1% na post za rozwój kolców w następnych postach.
Opis:Użytkownik techniki tworzy twardą kopułę nad przeciwnikiem, po czym w środku wytwarzają się kolce, które po przebiciu ciała przeciwnika powiększają swój rozmiar, zadając poważne obrażenia, które powiększają się z czasem, ponieważ kolce rosną dopóki Rinsari będzie dostarczać im czakrę. W pierwszym poście obrażenia są jak od trafienia kilkoma shurikenami. W drugim obrażenia pogłębiają się, głębokością przypominając te zadane kunaiem. Pojawiają się kolejne rany spowodowane rozgałęzianiem się kolców. Podczas trzeciego postu używania techniki kolce w ranach rozgałęziają się, powodując rozdzieranie wnętrze tkanek. Czwartego postu pojawiają się poważne uszkodzenia narządów i krwotoki wewnętrzne, utrata krwi zaczyna grozić utratą przytomności. Kolce zaczynają docierać do punktów witalnych. Piąty, finałowy post jest pod znakiem kolców rozrywających ciało od wewnątrz, a poważne uszkodzenia punktów witalnych jest śmiertelne.
Wytrzymałość kopuły jest porównywalna do Suna no Tate, przez którą przebijają się jedynie justu bardzo silne, a wytrzymałość kolców jest zwyczajna dla piasku na tym poziomie.
Uwagi:
-Dziura minimum 1/5 maksymalnie 1/3 powierzchni kopuły - Blokuje tworzenie kolców i wymaga ponownego użycia techniki (za połowę kosztu) by działała od nowa, kopuła nienaruszona prócz wiadomego uszkodzenia, ono się odtwarza.
-Uszkodzenia kopuły 1/3 w górę - kruszy kopułę i pozwala uciec z techniki, chyba że użyje się jej od nowa. Kopuła najsłabsza jest u podstawy.
-Wytrzymałość kopuły - Do jutsu A wytrzymuje.
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=511