Bramy
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Bramy
W ten sposób Kenshi stworzysz łatwo dostępnego boosta, bardzo łatwo. I czy ja wiem czy tak nie zależało od siły i szybkości? Na pewno w mniejszym stopniu, ale wraz z wytrzymałością Shinobi stawali się silniejsi I szybsi. Było to rozwijane równolegle. Nawet jeżeli to zrobienie takich progów jak piszesz bez wymagania czegoś więcej sprawi, że będą one zbyt OP. Sprawi, że można rush w wytke. No niby są misję ograniczające to, ale wątpię aby to wystarczyło...
0 x
Cause i'm the real fire.
- Kenshi
- Postać porzucona
- Posty: 425
- Rejestracja: 3 sty 2017, o 12:21
- Wiek postaci: 25
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Wysoki, szczupły brunet o jasnych, żółtych tęczówkach. Cechą charakterystyczną jest głęboka blizna przecinająca twarz. Mężczyzna nosi lekki, przewiewy strój w którego skład wchodzą spodnie, tunika, okrycie głowy i szyi - wszystko w odcieniach bieli.
- Widoczny ekwipunek: Płaszcz, tunika, okrycie głowy i szyji, rękawiczki, blaszane plakietki na nadgarstkach oraz pochwa z kataną przypasana u boku.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 577#p47577
- Multikonta: Azuma
- Lokalizacja: Atsui
Re: Bramy
Nie wydaje mi się, żeby to był łatwo dostępny boost.
Po pierwsze, nie wszystkich interesują bramy. Przykładowo mnie nie.
Po drugie, żeby uzyskać dostęp do wszystkich bram i tak trzeba mieć specjalne UW. Nie każdy je wybiera.
Po trzecie, samo rozwijanie wytrzymałości, jest dla mnie samobójstwem, bo zanim osiągniesz profity ze zdobycia bram, będzie Ci już bardzo ciężko dotrzeć do momentu uzyskania takich profitów. Według mnie to jest właśnie utrudnienie, a nie ułatwienie. I jest bardziej logiczne wymagać coś takiego zamiast szybkości czy też siły, bo to w końcu wytrzymałość umożliwia zniesienie takich obciążeń jakie generuje uwolnienie poszczególnych bram. Nie szybkość, nie siła.
Po czwarte, pomijam już wyliczanie ile trzeba PH zainwestowac, aby otrzymać poszczególne progi wytrzymałości. To na prawdę nie jest łatwa i szybka ścieżka.
No, ale jeżeli większość widzi to inaczej, też nie zamierzam obstawać przy swoim
Po pierwsze, nie wszystkich interesują bramy. Przykładowo mnie nie.
Po drugie, żeby uzyskać dostęp do wszystkich bram i tak trzeba mieć specjalne UW. Nie każdy je wybiera.
Po trzecie, samo rozwijanie wytrzymałości, jest dla mnie samobójstwem, bo zanim osiągniesz profity ze zdobycia bram, będzie Ci już bardzo ciężko dotrzeć do momentu uzyskania takich profitów. Według mnie to jest właśnie utrudnienie, a nie ułatwienie. I jest bardziej logiczne wymagać coś takiego zamiast szybkości czy też siły, bo to w końcu wytrzymałość umożliwia zniesienie takich obciążeń jakie generuje uwolnienie poszczególnych bram. Nie szybkość, nie siła.
Po czwarte, pomijam już wyliczanie ile trzeba PH zainwestowac, aby otrzymać poszczególne progi wytrzymałości. To na prawdę nie jest łatwa i szybka ścieżka.
No, ale jeżeli większość widzi to inaczej, też nie zamierzam obstawać przy swoim

0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4233
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Bramy
Osobiście suma atrybutów by mi odpowiadała choć pewnie nie w formie tu podanej bo byśmy musieli sobie wszystko pokalkulować
ale sama idea doskonale pasuje do tego czym są bramy. Dorzucić do tego minimalną wytrzymałość możliwe, że taką jaka jest teraz i jesteśmy w domu.

0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Bramy
Owszem Kenshi to będzie bardzo łatwo dostępny boost z takimi wymaganiami co Ty też mówisz. Nie każdy wybiera specjalne UW, ale powiedzmy, że ktoś je wybrał.
Wydaje 50PH na styl i wedle Twojej rozpiski wydaje na wytrzymałość, aby opanowywać wyższe bramy. Olejemy resztę stat, bo o to mi chodzi, będzie je dostawać w większości z wyższych bram. I tutaj przyda nam się parę obliczeń

Do tego potrzeba do 8 bramy powiedzmy 100 percepcji na które wydalibyśmy jak widać w obliczeniach 350 PH i po 1 w pozostałych co daje 12PH opłat. Nasze KP powiedzmy niech wygląda tak:
Staty:
Siła - 1
Wytka - 240
Szybkość - 1
Percepcja - 100
Psychika - 1
Konsekwencja - 1
Razem build 1862PH z UW do bram na start gdzie może osiągnąć 8 bramę mając jeden styl na S. Jakie staty może osiągnąć z bramami? Cóż otwierając 8 i godząc się na śmierć postaci nawet takie:
Siła - 200
Wytka - 440
Szybkość - 200
Percepcja - 100
Psychika - 1
Konsekwencja - 1
Koszt w PH tego byłby 6286 + 50PH za jeden styl czyli łącznie 6336PH miałaby jego postać teoretycznie.
Mając niecałe 1900PH byłby w stanie zabijać postacie mające 3k w większości bez problemów, z taką wytrzymałością byłby praktycznie niezniszczalny, nie do powstrzymania. Zabijając parę osób w trakcie wydarzenia podczas akcji jesteśmy w stanie zyskać sporo PH na nową i nic nie tracić, a nawet pewnie wyjść na plus.
Dlaczego za to uważam, że byłby w stanie żyć z statystykami 1 w pozostałych atrybutach? Cóż otwieranie bram wystarczy, dają one takie bonusy, że wcale nie potrzebne by było ich rozwijanie praktycznie. Może i lekko przesadzam, patrząc na to, że ostatnia 8 brama wymaga misji S, co akurat niemożliwe jest do osiągnięcia z tym buildem. Ale co z misją A mając 6 bram? Brzmi jak niezłe wyzwanie, ale moim zdaniem z obecnym progiem 2650PH przeciwnik na niej nawet możliwym. Jak chcecie coś takiego wprowadzać to bez mojej akceptacji.
Musi być wymagana suma jeszcze dodatkowa suma statystyk.
Edit - Zapomniałem doliczyć bonusu do wytrzymałości z UW +20%, więc sumy wymagane w PH są jeszcze mniejsze.
Wydaje 50PH na styl i wedle Twojej rozpiski wydaje na wytrzymałość, aby opanowywać wyższe bramy. Olejemy resztę stat, bo o to mi chodzi, będzie je dostawać w większości z wyższych bram. I tutaj przyda nam się parę obliczeń

Do tego potrzeba do 8 bramy powiedzmy 100 percepcji na które wydalibyśmy jak widać w obliczeniach 350 PH i po 1 w pozostałych co daje 12PH opłat. Nasze KP powiedzmy niech wygląda tak:
Staty:
Siła - 1
Wytka - 240
Szybkość - 1
Percepcja - 100
Psychika - 1
Konsekwencja - 1
Razem build 1862PH z UW do bram na start gdzie może osiągnąć 8 bramę mając jeden styl na S. Jakie staty może osiągnąć z bramami? Cóż otwierając 8 i godząc się na śmierć postaci nawet takie:
Siła - 200
Wytka - 440
Szybkość - 200
Percepcja - 100
Psychika - 1
Konsekwencja - 1
Koszt w PH tego byłby 6286 + 50PH za jeden styl czyli łącznie 6336PH miałaby jego postać teoretycznie.
Mając niecałe 1900PH byłby w stanie zabijać postacie mające 3k w większości bez problemów, z taką wytrzymałością byłby praktycznie niezniszczalny, nie do powstrzymania. Zabijając parę osób w trakcie wydarzenia podczas akcji jesteśmy w stanie zyskać sporo PH na nową i nic nie tracić, a nawet pewnie wyjść na plus.
Dlaczego za to uważam, że byłby w stanie żyć z statystykami 1 w pozostałych atrybutach? Cóż otwieranie bram wystarczy, dają one takie bonusy, że wcale nie potrzebne by było ich rozwijanie praktycznie. Może i lekko przesadzam, patrząc na to, że ostatnia 8 brama wymaga misji S, co akurat niemożliwe jest do osiągnięcia z tym buildem. Ale co z misją A mając 6 bram? Brzmi jak niezłe wyzwanie, ale moim zdaniem z obecnym progiem 2650PH przeciwnik na niej nawet możliwym. Jak chcecie coś takiego wprowadzać to bez mojej akceptacji.
Musi być wymagana suma jeszcze dodatkowa suma statystyk.
Edit - Zapomniałem doliczyć bonusu do wytrzymałości z UW +20%, więc sumy wymagane w PH są jeszcze mniejsze.
0 x

Re: Bramy
Wszystko opierasz na wyborze UW i wpakowaniu wszystkiego w samą wytrzymałość, KTÓRA jest faktycznie NIEZBĘDNA i tylko ona do użytkowania bram chakry. Jeżeli ktoś jest na tyle uwzięty, aby zrobić taki build i potem ponosić tego konsekwencji (powodzenia na eventach - po wygaśnięciu bramy - które trwają długo tak jak i na misjach wyższych rangą) to nie mam nic przeciwko, tym bardziej, że system SW wyewoluował właśnie w kierunku gdzie uwolniliśmy wszystkie PH i nie wymagaliśmy na początku od użytkowników równomiernego pakowania w atrybuty.
Do Bram nie potrzeba siły i szybkości, ALE tak jak wspomniałem wcześniej, jeżeli większość odpowiada by to był wciąż wymóg do ich zdobycia, to okej - ja nimi nie jestem zainteresowany, ale chciałem żeby ich system zdobywania opierał się w oparciu o samą wytrzymałość z której właśnie bramy wynikają.
Do Bram nie potrzeba siły i szybkości, ALE tak jak wspomniałem wcześniej, jeżeli większość odpowiada by to był wciąż wymóg do ich zdobycia, to okej - ja nimi nie jestem zainteresowany, ale chciałem żeby ich system zdobywania opierał się w oparciu o samą wytrzymałość z której właśnie bramy wynikają.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Bramy
Ja osobiście jestem przeciwnikiem wielkim samej wytrzymałości. Nie musi tego wykorzystywać wcale na eventach, a na misjach. Dopiero na 6 bramę ma się wymagania rangi B, a te jestem niemalże pewien, że są wtedy możliwe do zrobienia i można o wiele więcej PH zdobyć niż na evencie, a po rozwinięciu postaci w inne dziedziny i tam siać postrach niesamowity.
Tak więc zacznijmy głosowanie od teraz, czy powinna zostać sama wytrzymałość, czy jednak suma statystyk + wytrzymałość?
Obecnie zaczyna się od 1:1 pomiędzy H@ i ogólnym.
Tak więc zacznijmy głosowanie od teraz, czy powinna zostać sama wytrzymałość, czy jednak suma statystyk + wytrzymałość?
Obecnie zaczyna się od 1:1 pomiędzy H@ i ogólnym.
0 x

- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Bramy
Suma i wytrzyma, samaa wytrzyma to zlo.
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Re: Bramy
Wymaganie samej wytrzymałości w małej ilości, jest w stanie stworzyć potężną postać w dość szybkim czasie, a wymaganie dużej wytrzymałości może skutecznie odstraszyć od bram. Dlatego najlepszym rozwiązaniem wydanie się wymaganie danej liczby wytrzymałości + PA, co pozwoliłoby stworzyć bardziej zrównoważoną postać, ale także silniejszą niż w przypadku gdzie trzeba pakować tylko w wytrzymałość, ale czas na uzyskanie takiej potęgi byłoby wydłużony. Więc Wytrzymałość + PA
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Bramy
Moim zdaniem powinny być minimalne progi wytrzymałości i sumy wszystkich statów. Same staty są bez sensu, podobnie jak sama wytrzymałość bo przy założeniu KP jest dostęp do czwartej bramy bez niczego bodajże... Tak więc rozumiecie jaki to bezsens jak na starcie jest taki boost. Niby to jest "skrajny przypadek" ale szczerze? To bonusy z takiego wyjścia są ogromne.
Obecnie progi PH spełniają wymóg sumy statów jakby nie spojrzeć, ale nie widzę problemu w tej zmianie.
Obecnie progi PH spełniają wymóg sumy statów jakby nie spojrzeć, ale nie widzę problemu w tej zmianie.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4233
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Bramy
Także jestem za wytrzymką i sumą statów bo tworzy się nam furtka do rak buildu, który kasuje ot tak postacie nawet dwa razy mocniejsze. I nie będzie to wynikać z jakichkolwiek umiejętności tylko opekowatości. Zresztą myślę, że nie muszę nic dodawać po obliczeniach Buki oprócz tego, że bramy posiadają jeszcze BARDZO mocne techniki do których praktycznie bez niczego zyskamy dostęp.
0 x
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1924
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Bramy
Ja podtrzymuję swoje wcześniejsze zdanie. Wymogi: minimalna wartość wytrzymałości + suma statów fizycznych.
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Bramy
Patrząc na to, że progi atrybutów w stylach na 2 styl S wymaga 450, to za 8 bramę trochę słabo jakby było ich 500 jak w propozycji Chise tak więc wychodzę z taką propozycją...
Magiczna Tabelka.
- Bramy
- Progi punktów atrybutów
- Brama I
- 100
- Brama II
- 175
- Brama III
- 250
- Brama IV
- 325
- Brama V
- 400
- Brama VI
- 475
- Brama VII
- 550
- Brama VIII
- 625
Magiczna Tabelka.
0 x

-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości