Obok przeciwnika pojawił się ptak i to był sygnał "działaj chopie działaj!". Wtedy też (o ile mam widoczność, a chyba mam) postanowił wyjść ze swojego wodnego ukrycia bacząc na to, by nie wpaść na kamienne kolce, a następnie wejść na kamiennego węża i polecieć razem ze swoim sojusznikiem w chwale! Następnie miał zamiar wystrzelić w stronę przeciwnika wodny strumień tak, aby ten nie był w stanie namalować coś na tym zwoju. Celował nie w ptaka, ale w dzikiego i w sumie ciekawe jak teraz wyglądali w oczach innych uczestników walki. Dwójka ludzi nagle wznosi się na jakimś kamiennym wężu i strzela pociskami w gościa, który lata na ptaku i maluje sobie fantazyjne wzorki na płótnie, które mogą im odgryźć głowę. Epicko! Rybolud miał nadzieję, że będzie mógł też obejrzeć pole walki i zobaczyć jak reszta sobie radzi. W razie problemów mógł zawsze wysłać gdzieś swój magiczny miecz zagłady i zniszczenia, który poprzednio poczuł na sobie piaskowy chłopaczek.
Na polu bitwy zostało jeszcze sporo dzikich i trzeba było się ich jakoś pozbyć. Niestety w tej mgle Rybokage nie miał na tyle widoczności, by ich wypatrzeć i wyłapać jeden po drugim. Nie chciał też ranić kogoś ze swoich, bo po pierwsze skończy się to odwetem reszty, a po drugie oni też mieli swoje trzy grosze w eliminacji dzikich (nawet dużo większe niż on sam). Musiał więc chwilę poczekać i może wtedy uda się coś zdziałać. Najpierw jednak musiał poradzić sobie z przeciwnikiem tuż przed nim, a kto wiedział co on jeszcze planuje.
- Nazwa
- Suiton: Suidan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Mizurappa
- Opis Technika jest swego rodzaju wzmocnieniem Suiton: Mizurappa. Poprzez przesłanie chakry Suitonu do płuc, użytkownik wytwarza ogromną ilość wody, która następnie zostaje wystrzelona pod ogromnym ciśnieniem w kierunku oponenta. Czym się więc różni od pierwowzoru? Tym, że pocisk jest znacznie mocniejszy i zadaje większe obrażenia. Niby niewiele, lecz w walce technika ta może się okazać bardzo silna... tym bardziej, że z jej pomocą wytwarzamy też więcej wody, której można użyć do innych technik.
Chakra: 58% - 8% = 50%
SIŁA 65
WYTRZYMAŁOŚĆ 50
SZYBKOŚĆ 50
PERCEPCJA 50
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY Ranga S
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105% (5% z wytrzymałości 0% poprzez klan)
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
Chanbara A
IRYoJUTSU Ranga D
SUITON Ranga B
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
-Wakizashi (przypięte za plecami)
-Miecz obosieczny - z lewej strony
-Tachi - z prawej strony
-Kabura na broń
-Torba
-Plecak
-Rękawice
-Płaszcz
-Zbroja
Shuriken: 8 - w kaburze na broń
Kunai: 8 - w kaburze na broń
Makibishi 60szt.
Sztylet - schowany w rękawicy
Wybuchowa notka 5 sztuk
Granat dymny 5 sztuk
Bombka Świetlna 4 sztuk - w KP jest 5, ale nie odliczyłem jeszcze jednej z ostatniej misji
Pilnik 5 sztuk
Pigułka z krwią 2 sztuki
Bandaże 10 metrów - metr obwiązany na twarzy i torsie, po pół metra na rękach (od dłoni w górę)