Honō no shinjitsu

Moderator: Souei

Tensa

Honō no shinjitsu

Post autor: Tensa »

Nazwa
Honō no shinjitsu
Dziedzina
Katon
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys -> Szczur -> Wąż
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%(za 2 kończyny, podtrzymanie 1/2 na ture)
Dodatkowe
Wymagana znajomość katonu którego źródłem nie są usta[kanonicznego]
Opis W założeniu jest prosta jak budowa cepa, przelanie chakry do pięści, bądź stóp sprawia, iż otaczają się one płomieniem. Temperatura wytwarzana przez ogień w wyniku krótkiego kontaktu z ciałem oponenta sprawi, iż ten dozna poważnych poparzeń, jednak nawet wydłużając ten kontakt nie możliwym jest całkowite zwęglenie. Sama w sobie technika nie jest w stanie przetopić zbroi, jednak ubrania to co innego, te zapalają się niczym zapałki. Jednym słowem idealne wsparcie dla Taiusera.
Link do tematu postaci
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=3535!
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Niestety w Naruto użytkownik Katonu nie jest na niego odporny, Raitonowiec też może oberwać swoją techniką. Zmierzam do tego, że tą techniką poparzyłbyś też samego siebie.

Może dałoby radę zrobić to na zasadzie uwalniania ognia dopiero przy kontakcie z innym przedmiotem, ale ciągłe utrzymywanie takiego gorąca na sobie byłoby raczej groźne dla ciebie.
0 x
Tensa

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Tensa »

Nie do końca się zgodzę, np.Technika Terumi tworzącą zbroję z lawy o o wiele większej temperaturze nie rani, chociaż można ją utrzymywać, tak jak i technika raigeki no yoroi z wymienionego raitonu chociaż tutaj można się kłócić że nie dotyka ona ciała tylko jakoś dziwnie skacze z broni na broń. No i znany wszystkim Raiton no Yoroi, chociaż tutaj nie zadaje ona chyba obrażeń, lecz spełnia rolę defensywną.

Zastanawiam się też, czy w wymaganiach nie dodać gokenu jako styl skupiony na uderzeniach.

Wymienione techniki:

Nazwa
Yōton no Yoroi
Pieczęci
Klaśnięcie
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Przypuszczalnie najsilniejsza technika defensywna, dostępna shinobi z klanu Terumi. Użytkownik rozprowadza chakrę Yōtonu na całą powierzchnię podskórną, by w wybranym przez siebie momencie wyzwolić ją, pokrywając się w ten sposób szczelnym płaszczem z lawy. Pancerz ten generuje ogromne temperatury, dochodzące do tysiąca stopni Celsjusza, dzięki czemu jest on w stanie dotkliwie oparzyć przeciwnika, nawet nie dotykając go - w walce Taijutsu jest to ogromna pomoc. Dodatkowo broni ona przed jakąkolwiek bronią ze stali – gdyż ta po prostu topnieje (użytkownik również nie może wtedy używać broni).
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Raiton: Raigeki no Yoroi
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch metalowych broni
Opis Jedna z pierwszych technik defensywnych w naturze chakry Raiton. Użytkownik wznosi nad swoją głowę parę metalowych broni. Zaczyna obracać, równocześnie przelewając niebieską energię do ostrzy. W ułamek sekundy te nabierają błękitnego koloru, a w około nich tworzą się wyładowania elektryczne. Następnie energia rozszerza się, by po prostu spłynąć na całe ciało użytkownika w postaci elektrycznej zbroi. Technika sama w sobie nie broni przed niczym, lecz sprawia problemy naszemu przeciwnikowi w walce Taijutsu, rażąc go za każdym razem dawką prądu, prowadząc do ran, którymi są oparzenia czy też paraliż chwilowy danej kończyny. Zetknięcie się więc z dłonią naszego przeciwnika spowoduje obrażenia, a w przypadku słabszych oponentów zneutralizuje atak i odepchnie oponenta. Silniejsze ciosy przebijają się przez zbroję, jednak zranią również napastnika, lecz poskutkuje to zniknięciem uzbrojenia.
Nazwa
Raiton no Yoroi
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna, które pełni rolę obronną, ale również zwiększa refleks, szybkość i wytrzymałość użytkownika. Dodatkowo jutsu dzieli się na dwa etapy. Sama technika jest trudna do opanowania, lecz jej efekty potrafią nadrobić męczącą naukę. Bonus Raiton no Yoroi jest kapitalny, ponieważ podwaja naszą szybkość, percepcję i wytrzymałość.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x
Juuzou Yamanaka

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Juuzou Yamanaka »

Jestem zdania co Rybek, ponieważ w lawie mamy mechaniczny opis tego jak ta zbroja powstaje (podskórnie + użytkownik jest w stanie kontrolowac temperature lawy ), dodatkowo postać lawy jak już jest to jej stan skupienia po prostu pokrywa to ciało tutaj mamy ogień, który musiałby być w jakiś sposób cały czas kontrolowany i jeszcze nie dotykać powierzchni naszych rak.

W raitonie ciało traktujemy jako przewodnik lub miejsce na którym ładunki naturalnie się tez gromadzą w przypadku ognia ciało będzie jednorazową podpałką.
0 x
Tensa

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Tensa »

No cóż, w takim razie wydaje mi się, że stworzenie mechanizmu w tej technice przynajmniej częściowo dałoby radę. A po edycie wygląda to tak:

"Jednak jakim cudem nie poparzy to użytkownika? Dość prosto, uwolniona chakra otacza dłonie, jednak zachowuje od nich stosowną odległość, dodając do tego fakt, że po wewnętrznej stronie temperatura jest o wiele niższa sprawia, że technika jest bezpieczna dla użytkownika."

Usunąłem przy okazji wzmiankę o kastetach, gdyż w tym wypadku nie powinno oddziaływać negatywnie na nasz sprzęt.
0 x
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Seinaru »

  Ukryty tekst
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Juuzou Yamanaka

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Juuzou Yamanaka »

pomijam dywagacje na temat tego jak i czy da się to taka manipulacja to już powinna być składowa Entonu.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Tensa

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Tensa »

No więc po kolei bo się pogubię:

1. Czy można ranić się własną chakrą? Kwestia sporna i mocno umowna, gdzie jedna technika nie rani, a druga wręcz przeciwnie. Właściwie to dopóki się to jakoś faktycznie nie rozwiążę mogę przedstawić moją propozycję, dość bliską tej Seinaru , Sznycla i Avy. Moim zdaniem chakra pozostająca pod kontrolą, jak kule ognia, czy zbroje z żywiołów nie ranią, lecz ich efekt, jak np. Podpalenie lasu już jak najbardziej, czemu? Jak się zastanowić to jedyne co przychodzi mi do głowy to, odporność na efekty własnej chakry dopóki ją kontrolujemy. No, ale dopóki Takaś nie wrzuci pomysłu i się to nie rozwiąże to nie wiem w sumie co.

2. Dopisek w Kenryuuto i dziedzina, rzeczywiście go przegapiłem, w takim wypadku technika rzeczywiście musi znaleźć się w katonie. (zmienione)

3.Czy da się tak manipulować Katonem? Tutaj w oczy rzuciła mi się technika Benjigumo, nie wymaga ona Entonu, posiada rangę B, jednak jak działa? "Technika Katonu wyróżniająca się trochę od reszty, mianowicie nie polega tylko na zadaniu obrażeń, lecz na wytworzeniu pająka" - Jutsu tworzy zdolnego do walki olbrzymiego pająka, co w porównaniu do płomieni otaczających dłonie jest manipulacją o wiele większą. Tak więc biorąc pod uwagę istniejącą technikę manipulacja nie powinna być problemem.

Z dotychczasowej rozmowy wyszło chyba tyle, jednak naszło mnie sporo spraw co do balansu.

1. Ranga Techniki: Hien, technika rangi B pokrywająca ostrze miecza sprawia, że jesteśmy w stanie ciąć kamienie bez większego wysiłku, jak wynika z opisu. Tak więc obniżenie rangi do B wydało mi się odpowiednie. (zrobione)

2. Siła techniki: Znów powołam się na Hien, technika umożliwia cięcie kamieni, w porównaniu do poparzeń które powoduje Wt wydaje się to o wiele więcej. Zastanawiam się czy nie zwiększyć siły techniki uwzględniając w opisie topienie kamieni podczas bezpośredniego uderzenia. (Do omówienia)

Techniki z przykładów:
Nazwa
Fūton: Hien
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na broń
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od sztuki)
Dodatkowe
Wymaga posiadania broni
Opis Jutsu pozwalające na pokrycie ostrza broni chakrą Fūtonu. Użytkownik nagromadza energię w dłoniach, po czym powoli rozprowadza ją po narzędziu walki. Efektem jest stworzenie ledwo widocznego, śmiertelnie ostrego przedłużenia naszego brzeszczotu. Jesteśmy w stanie za jego pomocą bez problemu ściąć drzewo, przebić głazy... nie wspominając już o ciałach innych ludzi.
Nazwa
Katon: Benijigumo
Pieczęci
Tygrys → Koń → Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika Katonu wyróżniająca się trochę od reszty, mianowicie nie polega tylko na zadaniu obrażeń, lecz na wytworzeniu pająka. Stwór ten jest całkowicie ognisty, co czyni go niezwykle groźnym w kontakcie fizycznych z innymi przeciwnikami. Niestety, równie przez to jest słaby w starciach z Suitonem. Powstawaniu pająka towarzyszy ogień, który rozchodzi się dookoła, może to rozproszyć lub zranić nasz cel. Dzięki temu możemy najpierw uszkodzić przeciwnika, a potem unicestwić pająkiem.
0 x
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Seinaru »

  Ukryty tekst
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Hoshigaki Seiki

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Własnym Katonem się nie poparzysz?
manga i Sasuke poparzony po długim treningu Katonu.
Czyli argument "odporność na efekty własnej chakry dopóki ją kontrolujemy." odpada. Wypluwając ogień po prostu szybko się go wyzbywasz i z reguły nie jest on na tyle długo użytkownika, żeby zrobić mu coś poważnego. Zbroja z Katonu raczej już by miała taką możliwość.

Co do ognistego pająka (i dlatego zawsze byłem przeciwnikiem wrzucania na fora technik fillerowych xD) to traktoałbym go na równi ze smoczymi głowami i temu podobnym technikom. One nie mają żadnego dodatkowego wymagania, po prostu tworzą kształt i nie daje on specjalnych zdolności. Głowa smoka sobie leci, pająk sobie niby biegnie. Ale utrzymywania na ciele ognia moim zdaniem średnio pasuje do tych przykładów, zupełnie inny rodzaj kontroli.
Tutaj to już jest chyba kontrola na poziomie Mędrca Sześciu Ścieżek skoro możesz kontrolować temperaturę chakry na odcinku kilku/kilkunastu centymetrów, tak żeby na jednym końcu była mało ciepła , na drugim gorąca xD

Zastanawia mnie jedno - Katony zawsze był wydmuchiwane ustami (czasami pojawiały się znikąd - dziękujemy wam fillery!) więc czy w ogóle możemy mówić o tym żeby uwalniać taki ogień po prostu z rąk od razu?
Jeśli odpowiedź na to będzie pozytywna, to chyba jedyną bezpieczną dla użytkownika opcją użycia tego będzie uwolnienie tego ognia na moment przed uderzeniem żeby samemu jak najkrócej narażać się na temperaturę. Niestety tak czy inaczej ręka użytkownika doznać powinna takich samych obrażeń jak uderzone ciało rywala (a nawet większych bo chwilę dłużej jest pod wpływem ognia).
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Hitsukejin Shiga »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Tensa

Re: Honō no shinjitsu

Post autor: Tensa »

Tak więc dopisałem wymagania rękawic... a co do 1/2 utrzymania, strasznie nieopłacalnie to wyjdzie... zamiast tego wymaganie rękawic wydaje mi się wystarczający \o/
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości