Kenji owadzia technika numer 2

Moderator: Souei

Kenji

Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Kenji »

Nazwa
Mushi Yoroi no Jutsu
Dziedzina
Klanowa-Konchu
Ranga
B
Pieczęci
brak
Zasięg
na ciało
Koszt E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (jak Reberu, połowa za kawałek ciała)
Ilość owadów
Wytrzymałość
Opis Mushi Yoroi no jutsu polega na wypuszczeniu owadów z ciała w momencie uderzenia. Owady przyjmują wtedy atak na siebie, ratując przy tym zdrowie użytkownika tego Hijutsu. Techniki można użyć na dwa sposoby. Pierwszy polega na całkowitym okryciu ciała owadami, drugi na pokryciu tylko zagrożonej części ciała. W przypadku ataku fizycznego(taijutsu) owady amortyzują uderzenie, zmniejszając odczuwaną przez użytkownika siłę ciosu o połowę wartości wytrzymałości na danym progu zależnym od posiadanego reberu(patrz wyżej "Wytrzymałość"). Efekt jaki wywołał uderzenie pozostaje czyli nasze ciało zachowuje się jakby otrzymało cios jednak obrażenia zostają zredukowane. Dzięki technice można zablokować rzuty shurikenem, jednak jest ona nieskuteczna w przypadku cięć i pchnięć dłuższymi ostrzami. Dzięki Mushi Yoroi no jutsu można przeciwstawić się niektórym technikom żywiołowym i ninjutsu:
Na poziomie Reberu B - techniki do rangi D włącznie;
Na poziomie Reberu A - techniki do rangi C włącznie;
Wszystko jednak zależy od oceny MG - jedna technika Katonu C spali zbroję nawet z Reberu S, pozostawiając użytkownika odkrytego, jednak będzie ona w pełni skuteczna przeciwko np. Ninpo: Hitei Musho. W przypadku walki w zwarciu, każdy cios taijutsu osłabia zbroję, miażdżąc część robaków, które ją tworzą. Szybkość tworzenia się zbroi jest równa szybkości robaków na aktualnym poziomie Reberu.
Link do tematu postaci
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=4202
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Kenji

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Kenji »

Źle sformułowałem raczej tę część o której mi mówiłeś, powinno być:
przykład:
Nazwa
Katon: Dai Endan
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan
Opis Lepsza wersja Endanu. Użytkownik po zgromadzeniu chakry w ustach, wypuszcza ją pod postacią wielkiego płomienia, który leci w kierunku celu. Technika jest bardzo przydatna ze względu na brak pieczęci. Warto dodać, że płomień ma dużą szerokość, dzięki czemu może zająć całą szerokość danego pomieszczenia, np. wypełnić korytarz. Siła ognia w tym przypadku potrafi zabić. Nie ma co mówić, po prostu kapitalne Jutsu.
technika katonu "B", ogień przeleci przez użytkownika i zamiast spalić ciało to zwyczajnie uśmierca robaki w liczbie 10% bo raczej użyje tego na całe ciało.

tutaj przykład innej techniki z reberu, bo ciężko mi znaleźć inny przykład.
Nazwa
Ranton no Jutsu: Reberu Shi
Użytkownik na tym poziomie zyskuje dosyć istotne rozwinięcia. Zasięg który wcześniej był mocno ograniczający w tym momencie zostaje mocno rozwinięty. Wiązki są silniejsze, co za tym idzie są bardziej destrukcyjne. Podczas kontaktu z ciałem potrafią już sprawić sporo bólu i poparzyć skórę ofiary, jak również sparaliżować osoby o wytrzymałości 51 i mniejszej, a silniejsze jedynie zamgli na chwilę. Do tego dochodzi kontrola ładunków, lecz jest ona na tym poziomie mała. Odłączane od dłoni lecą w miarę szybko przyjmując chaotyczną formę błyskawicy na trzykrotność swojej długości. Jeśli zaś chodzi o chmury burzowe zaczynają być również lekko podatne na sterowanie przez wykonawce. Jednak są nadal na tyle wolne, że dogonią tylko słabego shinobi. Najistotniejszą jednak zmianą jest to, że od tego poziomu shinobi uzyskuje pełną odporność na twory uwolnienia burzy.
Ilość wiązek
10
Długość wiązek
15 m
Obszar chmur
10 m3
Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
Ranga "C" klanu Kaminaru. tworzy wiązkę laserową i przebija zarówno robaki jak i moje ciało, raczej w tym przypadku ta technika mnie nie uratuje. Moim zdaniem. Jest to technika przeszywająca i do tego precyzyjna. Nie tak jak w przypadku Katonu u góry.

co do blokowania ostrzy, to już na dziedzinie klanowej rangi "D" jest dopisek, że można tworzyć ściany blokujące kunai, shuriken. Dlaczego jutsu "B" nie miałyby sobie poradzić z mieczem ?? Raczej tu i tu podobna szerokość tworzonej ściany. Zwłaszcza, że to technika nie musi tworzyć tylko jednej warstwy robaków a kilka w jednym miejscu dla efektu. Zależne od ciosu pięścią, wystarczy warstwa bo jest to raczej cios o większym zasięgu przy uderzeniu w ciało niż ostrze, które jest precyzjne i aby je zablokować można utworzyć więcej warstw robaków, zajmującej mniej miejsca na ciele. Tu i tu 5% robaków inaczej rozmieszczonych. Tylko to już jak dla mnie za duże dzielenie włosa na czworo czy jakoś tak.

Co blokowania ciosów to może inaczej to wyjaśnię, skoro robaki przyjmują to uderzenie to wartości siły potrzebne do przebicia się będą zależne od poziomu reberu, w którym określona jest wytrzymałość?

Co do techniki, którą Ava dał na przykład, to różnica między moją a tamtą jest taka, że ta chroni tylko, że tak powiem miejscowo a nie obszarowo wiec naturalne, że u mnie technika wymaga mniej robaków a może przynieść taki sam efekt. To moje zdanie oczywiście tylko :)

Podałem przykłady wg własnej opinii a nie, że tak powinno być i tyle :)

dla przypomnienia, technika ma bardziej ratować niż chronić, oba przykłady to defensywa ale dla mnie to różnica w postrzeganiu techniki, niestety nie umiem opisać na czym polega ale jak dla mnie jest xD
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Kenji

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Kenji »

Dziękuje, niestety szukałem obrazka odpowiedniego znaleźć nie mogłem wiec print screen poszedł :D grafikiem nie jestem więc sory tak wyszło xD

ciężko o pieczęci, chyba tylko jedna albo dwie techniki mają jakąś pieczęć w spisie. Kontroluje robaki telepatycznie, nie wzmacniam ich niczym tylko rozkazuje aby wyszły ze mnie i przyjęły cios na siebie.

Skoro klon 10% chakry i jest moich rozmiarów to raczej ciężko aby pokrycie ciała wymagało więcej robaków niż stworzenie pierw obramowania z robaków a później wypełnienia go nim. Porównam do obrazu, w tej technice tworzę samą ramę. W przypadku klona, ramę i obraz. Mam nadzieje że zrozumiałe :D

Tu właśnie pojawia się problem, moim zdaniem zależnie od sytuacji oraz poziomu reberu jest w stanie zatrzymać nawet technikę "B" jednak również zależnie od rodzaju techniki nie poradzi sobie nawet z "C" ciężko jest to jakoś opisać, tutaj myślę raczej że dużo będzie zależało od MG w tej sytuacji :/

Co do miecza to dalej się nie zgadzam z wami, jak dla mnie da radę zatrzymać cios mieczem ale takiego zwykłego, gorzej gdy ktoś go wzmocni techniką czy czymś innym ale podobnym. Ściana robaków powinna zatrzymać taki cios, ja to ścianę też tak jakby nakładam na ciało. Tutaj jednak raczej wątpię abym coś ugrał, dlatego może dopisek, że od dziedziny klanowej "A" albo "S" zablokuje ciosy mieczem.

Klan Aburame nie może zmieniać poziomu używanego reberu dlatego chyba najlepiej będzie jak skuteczność obrony przed ciosami fizycznymi będzie zależał od reberu, przypomnę na Dziedzinie "B" poziom "Słaby" moim zdaniem to będzie najbardziej odpowiednie. Co do efektywności do jutsu to tutaj, powtórzę to co na górze, z niektórymi "B" da radę, a czasami nie poradzi sobie nawet "C" ale to moje zdanie :)
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Hitsukejin Shiga »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Seinaru »

  Ukryty tekst
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Juuzou Yamanaka

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Juuzou Yamanaka »

Pamiętajmy, ze są KG stricte defensywne i ofensywne oraz te, które wypadają słąbo i tu i tu ale są bardziej wszechstronne. Moim zdaniem osiągnięcie swojego rodzaju zbroi z cienkiej powłoki robaczkó jest niemożłiwe. Za każdym razem kiedy używano tego reberu w celach defensywnych były to chmary robactwa, które swoje właściwości defensywne czerpały raczej z ich ilości i skupiska.
0 x
Kenji

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Kenji »

Odniosę się po kolei do każdego:
Shiga tutaj ogólnie mi o to chodzi co napisałeś, nie ma być to technika, która przeciwstawia się czyjemuś atakowi i go blokuje ale technika, która przyjmuje to uderzenie i minimalizuje obrażenia. Nie ma być to ściana, która wytrzyma wszystko ale ma być to ściana która przyjmie cios na siebie.

Seinaru:
1)Tutaj jak dla mnie jest problem w opisie, pokrycie ciala 30% a stworzenie klona 10% ?? Jak do pokrycia czegoś może być potrzebne więcej materiału niż do pierw wypełnienia formy a później pokrycia ?? Tutaj użyje zwrotu Avarice, są trochę z pypci xD Dla mnie przynajmniej.

2)No własnie o to mi chodzi głównie, owady mają swoim kosztem zneutralizować zagrożenie, a nie zablokować atak i jeszcze przeżyć wtedy faktycznie to by było zbyt OP.

3)Co do mieczy tutaj już powoli zmieniam zdanie na wasze, da radę się przebić ale nie pierwszym lepszym mieczem. Dlatego tutaj jak dla mnie może dopisek, że do rangi "B" klanowych zwykłe miecze dadzą radę, od rangi "A" trzeba je wzmocnić techniką/chakrą czy cuś takiego.

Juuzou:
Nie chce tworzyć zbroi, po prostu tak mi nazwa pod-pasowała :D
Przypomnę, że w porównaniu do Sabaku/Maji Aburame mają ograniczenia liczby owadów, nie wyczaruje ich znikąd mam ich określoną ilość do użycia. Każda defensywna technika Aburame tak naprawdę jest kosztowna 2x bardziej niż w przypadku innych. Bo na pewno traci się cześć owadów przy jej użyciu i zmniejsza ich liczbę na przyszłość czyli przy okazji możliwości ofensywne.

Głównie zależy mi na obronie przed tai/buki, co do technik to jak pisałem już. W zależności od wielu czynników jest w stanie wytrzymać technikę "B" a może nie być w stanie ochronić przed "C" tutaj zbyt dużo zależnych jak trzeba mogę opisać, raczej spróbować :)

Co chakry to jak tak teraz patrzę to trochę dużo mnie to kosztuje co powiecie na zmniejszenie kosztów ?? Ava proponował jak Reberu :D
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Kenji

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Kenji »

Pozmieniałem, zobaczcie co wam pasuje co nie co przeoczyłem xD rozumiem zapisek całe ciało 30% robaków, ale serio? Jeszcze raz napisze, jak dla mnie coś jest nie tak z proporcjami owadów.
[] - pokrycie ciała robakami%
o- ciało oryginalne bez robaków
()wypełnienie z robakami

Pokaże obrazkami mam nadzieje, że mi wyjdzie i zrozumiecie :P
[o] - 30% robaków,
[()} - 10 robaków,

jakim cudem gdy pokrywamy ciało to 30% jak tylko pokrywamy czyli [] :/
gdy tworzymy klona tworzymy formę swoją z robaków czyli [] i w środku wypełniamy robakami () i to kosztuje 10% robaków ??

mam nadzieję że skumacie o co mi chodzi :D
0 x
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Seinaru »

  Ukryty tekst
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Po co robić na sobie coś w rodzaju tarczy? Wtedy przy uderzeniu robaczki zostaną zgniecione, a w sumie sam użytkownik też to odczuje i może nawet oberwać.
Moim zdaniem dużo lepiej i bezpieczniej byłoby zastosować robaczki tak jak wspomniane wcześniej Sabaku/Maji. Chodzi o to, aby rozkazać robaczkom po prostu naprzeć na nadlatujący obiekt/pięść/kunai. Warto zaznaczyć, że nie ma to być napieranie frontalne bo wiadomo, że wtedy trzeba więcej siły a robaczki jej raczej nie mają. Dlatego powinien być to atak "falą" robaczków pod jakimś kątem, żeby nieco zmienić, zakłócić trajektorię nadlatującego ciosu/przedmiotu.
Dodatkowo powinno to moim zdaniem zredukować straty w robaczkach.

No ale takie rozwiązanie byłoby użyteczne tylko do ataków fizycznych o raczej przeciętnej sile.
W to powinny wliczać się niektóre techniki niech i będą do rangi C o ile ich efektem jest cios fizyczny, który można odbić/zbić falą.

Co do pokrywania ciała robaczkami - nie wiem, rozumiem tą całą rozkminkę z nawiasami "([o])" itd. ale z drugiej strony opis klanu wyraźnie mówi o 30% za całe ciało. Jako technika nie wiem czy to wiele da, bo robaczki pod wpływem uderzenia zostaną zgniecione na miazgę bo za nimi będzie przecież twoje ciało. Jak dla mnie mało użyteczne.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Kenji owadzia technika numer 2

Post autor: Hitsukejin Shiga »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości