Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Yujiro

Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Yujiro »

Będą to niejako 2 problemy dotyczące 1 tematu.
PROBLEM:
Kuźni i WT, nie dla nowych graczy. Czekanie to zabawa!
1)Krótko mówiąc nie wiem czemu zarówno w WT jak i Kuźni występuje wymóg dwóch miesięcy stażu na forum. Nie rozumiem tego faktu, bo blokuje to im rozpoczęcie zabawy na dobre, bo nie wiedzą, czy ich pomysł na postać zacznie się sprawdzać bądź nie. W sumie nie wiem nawet skąd się wziął taki wymóg, obstawiam że nowi gracze są najbardziej "płodni" w pomysły na postać, więc chcą je wrzucić z miejsca.

2)Blokada działów w przypadku odrzucenia własnej techniki jest za długa. Wiem jaki był tego zamysł - nie wrzucaj niczego, czego nie dopracowałeś, bo będziesz musiał czekać, ale powiedzmy sobie szczerze... Czy jest to potrzebne na taką skalę? Dwa tygodnie to całkiem sporo i nawet mając dobry pomysł gracz nie do końca wie, czy moderacji dana technika się spodoba. Wtedy zamiast czekać 2 tygodnie może zgodzić się na wiele gorszą, ale jednak wersję techniki "bo szkoda czekać".
Osobiście widziałbym zmniejszenie tego wymogu do tygodnia. Mniej czekania, a nawet taka ilość pozwoli na to, by gracz dopracował daną technikę i zastanowił się czy na pewno chce ją wrzucać, czy nie jest czystym raczkiem nieboraczkiem.

ROZWIĄZANIE
1)Usunąć wymóg 2 miesięcy stażu na forum w Kuźni/WT

2)Zmniejszyć blokadę WT z 2 tygodni na tydzień.

DODATKOWE UWAGIBrak
0 x
Hisui

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Hisui »

Za pomysłem obiema miękkimi piąstkami!
0 x
Yamiyo

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Yamiyo »

Lalkarka składa podpis :3. Jestem za.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Strzyga zwany także Szyga podpisuje się ładnie jelitkami i innymi narządami do tego sie nadającymi.

Za.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Shijima

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Shijima »

Hai. <brawo>
0 x
Kuro

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Kuro »

a skąd, czekać te dwa miechy bomble i obeznac sie z mechanika forumkowych technik a nie wlasne siekac, to ma zapobiec zbednemu spamowanku w obu watkach, na nie, zdecydowanie :v
0 x
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Seinaru »

A ja jestem za tym, żeby utrzymać wymóg stażu, może go zmniejszyć czy coś, ale robienie własnych technik to też w sumie powinna być jakaś nagroda. Przynajmniej ja tak to traktowałem. Jest to również swego rodzaju sposób na to, żeby przytrzymać ludzi do zostania i zapoznania się z forum. Tak to przyjdą, technika którą chcą im nie przejdzie i pójdą, a tak na spokojnie przemyślą sobie build, znajdą jakieś alternatywy i może nie zniechęci nikogo pierwsza porażka w WT. Ja tak to widzę.
W kuźni nie ma wymagań co do stażu, więc mogą sobie robić itemki :3

Co do blokady na WT, to moim zdaniem też jest ona nieco zbędna. Między innymi dlatego, że jeśli ktoś wrzuca technikę, dyskutuje o niej z moderacją, dostaje nerfy i w końcu z niej rezygnuje... to zostaje za to ukarany blokiem, chociaż tak naprawdę nikt tu nie jest winien. Inna sprawa, gdy ktoś co chwila wrzuca spam z kosmosu i liczy że coś przejdzie. Takie przypadki powinny być ograniczane blokiem. Zasłużona jest np. kara blokady wtedy gdy ktoś po prostu nie przebrnął przez jakąś merytoryczną dyskusję, trwającą np. miesiąc? Moim zdaniem nie.
Moja propozycja: nie zmniejszać, tylko wykasować w ogóle blokadę WT po odrzuconej technice, a konkretne przypadki karać blokiem po uprzednim ostrzeżeniu, że jeśli ktoś dalej będzie kontynuował spamiący proceder to będzie musiał w ten sposób ochłonąć.
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Jawa »

Ogólnie jeśli coś zmieniać to mógłbym podpisać się pod tym co napisał Seinaru. Wymóg stażu na forum nie powstał dla naszego widzi misie tylko ludzie ledwo co zakładali KP i wstawiali te WT marnując nasz czas. Nie chodzi nawet często o to, że były to jakieś dziwy, ale odchodzili z forum bo im rozgrywka najwyraźniej nie podpasowała zanim sprawa technika została należycie oceniona i doprowadzona do końca. Być może 2 miesiące to także nieco zbyt duża przesada. Pewnie miesiąc by wystarczył, ale blokada utrzymana musi pozostać.

Jeśli chodzi o samą fabularność postaci. Jest kuźnia, można customizować do woli bez żadnych ograniczeń, no chyba że zostanie uznane, że nie i tyle.

W kwestii tej blokady ostatecznie byłbym w stanie pójść na rękę i wprowadzić jej uznaniowość, aczkolwiek jakiś "cooldown" i tak by się przydał. Chociażby te 24-48 godzin by ludzie zdążyli dobrze przemyśleć swoje błędy, a nie sfrustrowani wrzucali od razu coś nowego.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Yasuo »

Podpis jednak pod postem Avy i Seinaru. Wydają się te opcje rozsądne.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Yujiro

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Yujiro »

W takim razie miesięczny staż do WT?
Za blokadą po nieudanej byłbym za, ale maksymalnie tydzień, nie więcej. Mogą być dwa dni jak wspomniał Ava. Czasem po prostu pomysł na technikę wydaje się fajny, wychodzi inaczej i cóż... czekanie.
0 x
Awatar użytkownika
Kenshi
Postać porzucona
Posty: 425
Rejestracja: 3 sty 2017, o 12:21
Wiek postaci: 25
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Wysoki, szczupły brunet o jasnych, żółtych tęczówkach. Cechą charakterystyczną jest głęboka blizna przecinająca twarz. Mężczyzna nosi lekki, przewiewy strój w którego skład wchodzą spodnie, tunika, okrycie głowy i szyi - wszystko w odcieniach bieli.
Widoczny ekwipunek: Płaszcz, tunika, okrycie głowy i szyji, rękawiczki, blaszane plakietki na nadgarstkach oraz pochwa z kataną przypasana u boku.
Multikonta: Azuma
Lokalizacja: Atsui

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Kenshi »

I ja tak myślę.
0 x
Wiem, że niektórzy mają ser­ca jak dzwon

Silne, głośne, pra­wie niez­niszczal­ne

Lecz zim­ne jak żela­zo, z które­go je odlano
Obrazek
Awatar użytkownika
Sagisa
Gracz nieobecny
Posty: 668
Rejestracja: 30 kwie 2017, o 20:26
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - długie czerwone włosy, stalowoszare oczy
- koszula z długim rękawem, długie ciemne spodnie, wygodne buty
- cienkie pajęczynki blizn po raitonie pod ubraniem
- sygnet na łańcuszku schowany pod koszulą
- płaszcz podróżny z kapturem
Widoczny ekwipunek: - torba na biodrze, po prawej
- kabury na udach
- wakizashi za pasem
- manierka z wodą przy pasie

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Sagisa »

Popieram pomysł zmniejszenia czasu oczekiwania w obu przypadkach o/
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Sans »

Bez znaczenia bo nie wiedzą też czy pomysł przejdzie czy nie. Dodatkowo dostęp do WT i kuźni to niejako nagroda za "wejście w grę". Tutaj stanowcze NIE.


Co do drugiej adnotacji to jest skłonny się zgodzić po rozszerzeniu pewnych punktów regulaminu tworzenia Wt by w minimalnie jaśniejszym stopniu określić zasady tworzenia WT .
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Akarui »

Bardo ładnie wypracowany kompromis, pasuje szaremu graczowi ;) Powiedzcie jednak, od kiedy jest liczony ten okres? Bo od założenia konta to trochę nie bardzo. Od założenia do wstawienia KP mija czasem parę ładnych dni, potem dopiero akcept i wejście w grę fabularną. Chyba od tego momentu powinno się liczyć staż forum?
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kuźnia i WT - czekanie jest wiecznością

Post autor: Jawa »

Yep, staż liczony jest od akceptacji KP.

Temat zamykam i przenoszę jako do wprowadzenia. Nastąpi to raczej szybko bo to dosłownie chwila na edycję regulaminu. Obwieszczone zostanie to rzecz jasna w ogłoszeniach.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości