W mechanice rozgrywki mamy Samurajów. A tam jest taki tekst: Problemem jest właśnie "Takeda" czyli styl walki łuczników. Jak Battodo Takeda może zwiększać bonusy technik zwyczajnej Takedy o 50%, skoro te techniki NIE DAJĄ ŻADNYCH BONUSÓW?
ROZWIĄZANIE
Mam trzy propozycje:
- Dać tym technikom jakieś bonusy w statystykach. Szybkość - jako szybkość wystrzału. Siła - jako siła pocisku i jego szybkość (uważam także, że 1/10 siły gracza - oczywiście po modyfikacjach - powinna zwiększać zasięg strzału). Percepcja - oczywiście precyzja, ale tego nie trzeba tłumaczyć.
- Druga opcja jest trochę mniej "inwazyjna", bowiem nie ingeruje w samą mechanikę technik, a w mechanikę samurajów. Chodzi po prostu o to, by dać samurajom inny bonus do technik łuczniczych (bo zwiększony bonus do statystyk nie ma sensu skoro techniki łucznicze nie dają statystyk). Np. koszty chakry technik łuczniczych zmniejszone o 25%. Albo zasięg strzału zwiększony o 50%. Tego typu rzeczy.
- No i ostatnia propozycja. Obecnie żaden gracz nie dostaje dodatkowych statystyk, korzystając z technik łuczniczych. Proponuję udostępnić ten bonus, ale TYLKO samurajom. Techniki Battodo Takedy dawałyby stałe statystyki zależne od rangi użytej techniki:
- Ranga D: Szybkość, Siła, Percepcja: +5 (razem: 15 PA)
- Ranga C: Szybkość, Siła, Percepcja: +10 (razem: 30 PA)
- Ranga B: Szybkość, Siła, Percepcja: +15 (razem: 45 PA)
- Ranga A: Szybkość, Siła, Percepcja: +20 (razem: 60 PA)
- Ranga S: Szybkość, Siła, Percepcja: +25 (razem: 75 PA)
Wiem, że taki temat był kiedyś poruszany, ale poruszę go raz jeszcze, bo wydaje mi się to bardzo dużym niedopatrzeniem. PS: Będę grał samurajem, ale prawdopodobnie nie łucznikiem
