Same no Gohō

Moderator: Souei

Hoshigaki Seiki

Same no Gohō

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Nazwa
Same no Gohō
Dziedzina
Same no Karada
Ranga
B
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając → / / → Smok → Baran
Zasięg
40m (po 20m leci już tylko prosto bez możliwości kontroli)
Koszt
C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 za utrzymanie)
Dodatkowe
Znajomość Suiton: Mizurappa, Suikōdan no Jutsu
Opis Użytkownik po złożeniu pierwszych trzech pieczęci, wypluwa z ust silny i dość duży strumień wody, który mknie prosto do przodu na wybrany cel. W tym czasie, kiedy przeciwnik nie widzi użytkownika przez znajdujący się między nimi strumień, zostają złożone kolejne dwie pieczęci, które sprawiają, że początek strumienia wody momentalnie dzieli się na dwie części, z których każda zmienia się w rekinią głowę, wyposażoną w potężne szczęki. Dzięki nadaniu strumieniowi takiej formy, każda z jego części (czyli każdy rekin) może zmienić swój tor lotu (użytkownik ciągle utrzymuje ostatnią pieczęć) dzięki czemu we dwójkę mogą tworzyć dość trudne do uniknięcia kombinacje natarć na cel, utrudniając tym samym uniknięcie ataku.
Rekiny mogą swobodnie przemieszczać się po polu walki w zasięgu 20 m od użytkownika, dopóki ten utrzymuje ostatnią pieczęć i płaci dodatkowy koszt chakry na każdą kolejną turę. Po przekroczeniu 20m strumienie lecą już tylko na wprost.
Szybkość rekinów - 100 na powierzchni | 120 pod wodą
Wytrzymałość rekinów - 1 cios/atak o sile ~C. Zależne od sędziego.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Same no Gohō

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Hoshigaki Seiki

Re: Same no Gohō

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Nowe opis. Mam nadzieję, że teraz nieco lepiej to wygląda.

Nazwa
Same no Gohō
Dziedzina
Same no Karada
Ranga
B
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając → / / → Smok → Baran
Zasięg
30 m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za utrzymanie)
Dodatkowe
Znajomość Suiton: Mizurappa, Suikōdan no Jutsu
Opis Użytkownik po złożeniu pierwszych trzech pieczęci, wypluwa z ust silny i dość duży strumień wody, który mknie prosto do przodu na wybrany cel. W tym czasie, kiedy przeciwnik nie widzi użytkownika przez znajdujący się między nimi strumień, zostają złożone kolejne dwie pieczęci, które sprawiają, że początek strumienia wody momentalnie dzieli się na dwie części, z których każda zmienia się w rekinią głowę, wyposażoną w potężne szczęki. Dzięki nadaniu strumieniowi takiej formy, każda z jego części (czyli każdy rekin) może zmienić swój tor lotu (użytkownik ciągle utrzymuje ostatnią pieczęć) dzięki czemu we dwójkę mogą tworzyć dość trudne do uniknięcia kombinacje natarć na cel, utrudniając tym samym uniknięcie ataku.
Rekiny mogą swobodnie przemieszczać się po polu walki w zasięgu 30 m od użytkownika, dopóki ten utrzymuje ostatnią pieczęć i płaci dodatkowy koszt chakry na każdą kolejną turę.
Szybkość rekinów - 1,5 * szybkość użytkownika
Wytrzymałość rekinów - 1 cios/atak o sile ~C. Zależne od sędziego.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Same no Gohō

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Hoshigaki Seiki

Re: Same no Gohō

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Przelicznik jest z podstawowej techniki tworzenia rekinów, która jest podana od samego początku w wymaganiach
Nazwa
Suikōdan no Jutsu
Pieczęci
Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Szczur → Klon → Smok → Baran
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Otwarta dziedzina Suiton
Opis Podstawowa wręcz technika, będąca bazą dla późniejszych ofensywnych jutsu tego szczepu. Po złożeniu dość długiej sekwencji pieczęci z wody w wybranym przez użytkownika miejscu wystrzeliwuje wodny pocisk w kształcie rekina. Rozmiarami odpowiada jego odpowiednikowi w królestwie zwierząt, podobnie jak ostrymi zębami. Rekin wystrzeliwuje z wybranego miejsca w wybrany cel. Taki nagły atak, nawet po z lekka przydługawej kombinacji pieczęci, może skończyć się źle jeśli w ruch pójdą rekinie zęby. A nawet jeśli przeciwnik zablokuje ugryzienie, masa rekina i jego impet wystrzału wystarczą na odrzucenie go kilka metrów w tył. Użytkownik ma też możliwość wejścia do takiego rekina i z dużą prędkością (1,5 * Szybkość Postaci) podróżować pomiędzy akwenami bądź też po polu bitwy, nie może wtedy jednak używać innych technik. Rekin mimo tylu zalet nie jest wytrzymały i wystarczy zaledwie jeden cios, by zmienił się w mokrą plamę.
Hoshigaki raczej słyną z kontroli tworów żywiołowych :3

Wzmianka o zaciskaniu się już wypadła w nowym opisie.

W płaszczyźnie poziomej, aczkolwiek chyba nie byłoby problemem, gdyby któryś rekin "popłynął" te 2-3m w górę żeby np. zawrócić w stronę celu. Oczywiście nie wzlecę takimi rekinami na 20m w górę, żeby nagle je na kogoś zrzucić jak torpedy. Nie taki jest zamysł techniki.

Wydaje mi się, że powinienem mieć możliwość poruszania się, oczywiście dopóki nie zacznie to ewidentnie przeszkadzać w skupieniu się na technice. Raczej odpada utrzymywanie tego i unikanie gradu ciosów od jakiegoś wprawnego Taiusera. Zwykłe przemieszczanie się bez udziwnień.

Kiedy rekiny chybią chciałbym nimi po prostu zawrócić, po to jest opcja utrzymywania techniki. Mają one ganiać ofiarę, zmęczyć ją i wreszcie złapać.
Pierwszy post zaktualizowany
0 x
Katsuko

Re: Same no Gohō

Post autor: Katsuko »

  • Szybkość rekinów wynosi 1.3 x Szybkość użytkownika.
  • Wytrzymałość na poziomie zbliżonym do C, aczkolwiek mocno-ofensywne D [mówimy tutaj raczej o WT], które wali punktowo też zniszczy.
  • Kontrolowanie rekinów jest możliwe w wodzie. Jeśli chodzi o latanie w powietrzu no to odpada. Przynajmniej na tej randze, kontroli chakry i z wymaganiami co do trzymania pieczęci.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Same no Gohō

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Tak z ciekawości spytam skąd taki przelicznik? Ja na swój mam chociaż poparcie w mechanice technik klanu, a też nie mogę przecież od tak pozwalać nerfić mi techniki bez żadnej podstawy :P

Dlaczego taka kontrola nie miałaby być możliwa? Przecież Suikodan no jutsu było z powodzeniem używane poza wodą i nie było problemu z jego kontrolowaniem. A Suikodan to ranga C, tutaj mamy rangę B więc znowu jakieś dziwne próby nerfienia :<
Poza tym nie myślisz chyba, że za X czasu będę robił WT rangi S, gdzie dopiero będę mógł kontrolować takie dwa rekinki w powietrzu. Tam już wchodzą w grę techniki potężne, obszarowe. Ranga B jest moim zdaniem zupełnie wystarczająca dla takiej zabawy, zwłaszcza patrząc na to, że też na B mam kontrolę 5 rekinów i to wtedy jest w wodzie.

Wymóg kontroli chakry? Nie wpisałem żadnego, ale chyba C byłby wystarczający więc mogę wpisać jeśli może tak być.
0 x
Katsuko

Re: Same no Gohō

Post autor: Katsuko »

Przelicznik powstał wzorując się na jutsu, które wrzuciłeś. Tworzysz dwa rekiny, z czego twoje są wytrzymalsze. Więc dałem mniejszy. c:

Nie, nie myślę, że będziesz tworzyć latające rekiny [chociaż nie twierdzę, że to nie przejdzie] na rangach A-S, ale oceniam to jutsu takie jakie jest. Z tego co kojarzę, rekiny z Suikodanu latają w linii prostej, a nie tak jak życzy sobie tego user. I to jest dla mnie główna przeszkoda, żeby to nie pykło na tej randze z niskimi wymogami.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Same no Gohō

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Katsuko

Re: Same no Gohō

Post autor: Katsuko »

No właśnie nie, Exodia. Jak działa Mizurappa? Wypluwasz coś przed siebie i leci do przodu. Jak działa Housenka? Wypluwasz coś przed siebie i leci do przodu. Jak działa Goryuuka? Wypluwasz coś przed siebie i leci do przodu. Gdzie tu połączenie między użytkownikiem i głowami rekinów?

Tym jutsu też damy kontrolę nad pociskami? XD
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Same no Gohō

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Katsuko

Re: Same no Gohō

Post autor: Katsuko »

Seiki, daj normalny koszt jak na rangę B.

Exodia, podałem ci najbardziej znane jutsu, w formie czystej teorii. Co do jutsu przytoczonego przez ciebie, ten wąż wymaga do stworzenia jeziora. I on z niego wychodzi i kieruje się na ofiarę, a nie leci i nagle skręca FTW.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Same no Gohō

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Katsuko

Re: Same no Gohō

Post autor: Katsuko »

Em. Robisz z WT B coś na poziomie A, tylko że na randze B. Napisałem, że widzę to na wyższych rangach i spoko. Skąd problem, drogi Muraiu?
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Same no Gohō

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości