Wschodnia kryjówka.

Tutaj trafiają wszystkie przedawnione wątki, które nie są już potrzebne, ale mogą się kiedyś do czegoś przydać. Znajdziesz tu dawne misje, przedmioty, techniki i karty postaci, które zostały odrzucone bądź zginęły one w fabule.
Yamiyo

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Yamiyo »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Dziewczyna była bardzo zabawna. Mówiąc do niego wspomniała jakiś klan, coś mu się kołatało że mają oni umiejętności związane z myślami przeciwnika. To co mówiła ta kobieta to potwierdzało. Po pierwsze gadała że nie jest z klanu kuglarzy, troszkę to zaniepokoiło Yoshidę, ale skoro gadała do kukiełek to albo jest z jego rodu i kłamie w żywe oczy, albo jest złodziejem kukieł któremu odwaliło na ich punkcie. No chyba że sama ją stworzyła i jest jej potrzebna do innych technik. Tak też mogło być. Chyba można to sprawdzić tylko na jeden sposób prowokując ją do walki. Dalej powiedziała że nie jest taka biedna, może biedna nie ale słabo uzbrojona. Albo władowała w kukłę masę broni, albo ma gdzieś pochowane broni, albo nie wiadomo co. Ale skoro ma tak ukryty ekwipunek że go nie widać nawet przyglądając się jej z bliska, to znaczy że na szybko podczas walki go nie da rady wydobyć. Wspomniała też że jej kukła nie ma wyrzutni w głowie, dając troszkę do zrozumienia że jednak ma takową. Czyli potwierdziła informację czyli to co dokładnie chciał zrobić Yoshida. Mogła powiedzieć że w ogóle nie ma, a tak powiedziała że tylko ten obszar ciała odpada. Patrząc że wysokościowo nie przekracza półtorej metra to raczej bez różnicy czy strzeli z nogi, z brzucha czy może z tej głowy czy tam z ręki. Ale potem wmurowała go w ziemię, jak to nie ma kuglarzy. Istnieje spora szansa że jest ona jakaś troszkę upośledzona, gada do kukiełek nic nie wie o klanie którzy rządzi cała prowincją. Nie możliwe żeby kłamała w celu oszukania go, kot by uwierzył komuś z kukłą na plecach że nie ma pojęcia o klanie Ayatsuri. Nawet ktoś nie związany z nim jeśli tworzy kukiełki to powinien chociaż słyszeć o takowym. To że jest chora psychicznie i uciekła od kogoś, raczej odpada, ma kaburę na broń i chyba całkiem logicznie się wypowiada. Do tego rozumie że jak ktoś z nożem spada z drzewa koło niej to wypada przygotować się do walki. Nie rozumiał tego zupełnie, ale potem wyzwała go na walkę. To przeważyło szalę. Ryknął śmiechem, szczerym i wesołym. Dawno nikt go tak nie ubawił. Zabawna jesteś dziewczyno. Ja z klanu Yamanako? Jestem dumnym członkiem klanu Ayatsuri który rządzi w Sabishi. Ale widzę że tobie to chyba nic nie mówi. Ma kukłę którą kontroluję tworząc żyłkę czakry na końcach palców i mówi że nic nie wie o kuglarzach. Przystaję na twoją propozycję, atakuj! I odskoczył do tyłu żeby dystans który ich dzieli wynosił 8m. Wcześniej wsadził kunaia z powrotem za pasek materiału na nodze. I przygotował ręce trzymając dłonie blisko siebie do szybkiego wykonania pieczęci. Chyba że uzna że ich nie potrzebuje to wtedy przynajmniej były na wysokości klatki piersiowej więc mógł nimi tez szybko się obronić. Stał w ciszy czekając na ruch kobiety. Chciał jej dać fory.
0 x
Yamiyo

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Yamiyo »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Sytuacja była dziwna, całkiem ładna młoda kobieta właściwie nie wiedząca nic o swoich korzeniach chodząca samotnie na spacery do lasu. Za prawdę można powiedzieć że było to coś nowego dla Masaru. Ale rozrywka zawsze w cenie, ma przynajmniej do kogo gębę otworzyć. Jeszcze chwilę do niego pogadała przed rozpoczęciem walki wylewając swoje żale, chyba miała pewien uraz do klanu, ponieważ z tego co mówiła to chyba nawet nie wychowywała się na jego ziemiach tylko w sierocińcu gdzieś indziej. Westchnął, rozumiał jej uczucia, pewnie gdyby jego tak porzucono też by nie kochał rodu za bardzo i nie chciał mieć z nim nic wspólnego. Gdy byłem mały moi rodzice zmarli i też trafiłem do sierocińca. Potem mnie adoptowała rodzina psychopatów która przez 2 lata robiła ze mnie niewolnika. Zabiłem ich. Ale nigdy nie winiłem swoje klanu za to że moje życie potoczyło się tak a nie inaczej. Jesteśmy w podobnym wieku, więc ci pokażę siłę kogoś kto porzucił klan, a kogoś kto jest mu wierny mimo nie powodzeń życiowych. Obwinianie innych za swój los to domena ludzi słanych i żałosnych. W tym momencie atak już na niego leciał, w głowie zarejestrował że korzysta z jednej kukły i 10 żyłek czakry, czyli nie posiadała za bardzo rozwiniętych technik w tej dziedzinie. Drzwiczki w brzuchu zostały otwarte wystrzeliwując 2 bronie, tak jak się spodziewał. Myślał że stać ją na coś kreatywniejszego, może tak było i chciała tylko sprawdzić jego szybkość. Ale skoro uważał że posiada siłę na poziomie początkującego sentokiego, to mierzenie się z kimś tak słabym za pomocą tego co miał najlepsze było troszkę nie zbyt uczciwe. Dlatego porzucił pomysł ataku kukłami z prostego powodu że miał masakryczną przewagę podczas takowego. Dłonie były przygotowane do walki przez składanie pieczęci więc po prostu nimi klasnął jak tylko kukła się poruszyła. Chciał ją wywalić z walki, z za jego pleców wystrzelił podmuch powietrza obalający na ziemię wszystko w zasięgu 15 metrów około. A że kobieta stała w połowie tego dystansu, a kukła jeszcze bliżej wiadomo co się stanie. Uniku raczej nie zrobi, bo gdzie, tutaj by potrzebna była bariera czy coś tego typu. Kukłą skoro była taka szybka, na oko wyglądała na słabo uzbrojoną, więc za pewne była bardzo lekka. A lekkie rzeczy zazwyczaj odlatują jak piórko w spotkaniu z podmuchem. Zwłaszcza takim który przewróci rosłego mężczyznę. Drewniany twór za pewne poleci gdzieś do tyłu, być może roztrzaska się o ziemię, albo o drzewo. Co do rudej to miała do wyboru próbować uskoczyć w bok lądując na glebie, zostać w miejscu padając na ziemię, albo skoczyć do tyłu lecąc z wiatrem. W obu przypadkach była zdana na jego łaskę z powodu że nie posiadała możliwości za dużego manewru z żadnej z tych pozycji. Warto wspomnieć że podmuch na pewno ruszy jej rękami i palcami. To znaczy że dodatkowo kukła jeszcze dostanie polecania od twórcy za pomocą żyłek czakry. Jeszcze większa szansa że rozwali się o coś. A w ogóle może nawet ja sama trafi ten drewniany półtorej metrowy twór. Skoro byli w linii prostej.Ale Yoshida nie zamierzał czekać na efekty, od razu działał i po klaśnięciu już składał 4 pieczęcie zbierając czakrę i powietrze w płucach. Poruszał delikatnie głową podczas wypuszczania technik. Stworzył pojedyncze, wąskie ostrze z wiatru, które mógł swobodnie kontrolować. Tak więc przeszedł do ataku i smagnął nim o ziemię tuż koło leżącej na ziemi kobiety, lub gdy byłą w powietrzu to tuz koło niej. Potem jak to zrobił to jeszcze dla podkreślenia swojej przewagi pokierował ostrze tak żeby posiekać kilka drzew w najbliższym otoczeniu. Posiekać to złe słowo, chciał je po prostu ściąć, w ten sposób nie tworzył niepotrzebnych rzeczy do kawarii, a podkreślał że ma przewagę i może ją w każdej chwlii zabić. Jeśli poszło wszystko dobrze to stał dalej nie ruszając się nawet z miejsca w którym stał przed rozpoczęciem pojedynku. Był jednak gotowy do teoretycznego uniku gdyby coś się stało.

Techniki:
Nazwa
Fūton: Reppūshō
Pieczęci
Klaśnięcie
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie silnego podmuchu zza jego pleców. Użytkownik gromadzi chakrę wiatru w swoim ciele, po czym wykonuje klaśnięcie dłońmi. Efektem tego jest silny podmuch zza pleców shinobi, omijający jednak samego użytkownika. Uderzenie tą techniką jest w stanie obalić na ziemię nawet rosłego oponenta, a dodatkowo przyspiesza rzucone z naszej strony shurikeny. Niestety, inna broń rzucona przez nas po kontakcie z tą techniką zostaje wytrącona z lotu.
Nazwa
Fūton: Shinkūha
Pieczęci
Szczur → Wąż → Koń → Pies
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Silna technika ofensywna, pozwalająca na dosłowne posiekanie grupy przeciwników. Użytkownik bierze głęboki wdech, łącząc powietrze w płucach z chakrą, po czym powoli je wypuszcza, wykonując przy okazji obrót głową. Wytwarza to pojedyncze, wąskie ostrze z wiatru, które użytkownik może swobodnie kontrolować. Ze względu na ogromną szybkość techniki, uniknięcie jest niemal niemożliwe, a zadane rany są bardzo głębokie.
Statystyki:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 60
    WYTRZYMAŁOŚĆ 30
    SZYBKOŚĆ 50
    PERCEPCJA 100
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
0 x
Murai

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Murai »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Yoshida był zaskoczony prędkością lalki, i to bardzo. Dziewczyna nie była, aż tak słaba jak zakładał. Co prawda jego percepcja pozwalał mu dokładnie obserwować wszystko co się działo, ale jego szybkość nie pozwoliła mu zareagować w tym czasie w jakim chciał. Co prawda szybkość nie była jego mocną stroną i chyba nawet powoli wytrzymałość nawet ją wyprzedzała, ale i tak nie była aż tak niska. Spojrzał na rudą dziewczynę w zupełnie innym świetle, w sumie to zainteresowała go ta kobieta znikąd. Ale nie dał zupełnie po sobie tego poznać, oczywiście był od niej znacznie silniejszy więc postanowił zakończyć ten pojedynek żeby nie przedłużać. W tej chwili zrozumiał również że gdyby dziewczyna nauczyła się kilku rzeczy to mogłaby być nawet całkiem silna. Chociażby w momencie kiedy stał nie ruchomo czekając na jej ruch, mogła skorzystać z okazji odskakując do tyłu zwiększając sukcesywnie dystans. Gdyby znała chociażby jedną technikę do ograniczenia widoczności, albo posiadała bombki dymne to mogłaby przy okazji oślepić go i pozwolić sobie na jeszcze większe zwiększenie odległości. Kuglarze powinni trzymać dystans od przeciwnika jak największy, a nie atakować go z odległości 8m. Gdyby musiał zmierzyć się z tak szybką lalką nie mając w zasięgu ataku jej właściciela to było by piekielnie trudne zadanie. Ale ona była młoda, nie wiedziała za dużo o świecie i chyba nikt nigdy jej nie udzielił jej jakiejś lekcji, albo chociażby nie dał jej porady jak walczyć przy użyciu kukiełek. Sytuacja przedstawiała się tak że obiła się pewnie boleśnie o kilka drzew i rypła na końcu plecami o jedno większe. Kukła zaplątała się w gałęzie drzewa praktycznie uniemożliwiając jej walkę, no chyba że stworzy sobie żyłki czakry nowe. W momencie kiedy tylko podmuch ją odrzucił i chłopak zorientował się że nie ma jej w zasięgu techniki był zmuszony sięgnąć po inną. O troszkę większym. Złożył szybko kilka pieczęci i wystrzelił ledwo widoczny dla okna zabójczo szybkie ostrze z powietrza, która poleciało ścinając drzewo o które oparty był przeciwnik, ale tak żeby nie ściąć mu głowy. Jakoś około 2m nad nim, nawet gdyby gwałtownie wstała to i tak by jej to nie trafiło. Ostrze miało ciąć po ukosie tak żeby ten piękny pomnik przyrody przypadkiem nie poleciał tak że zgniecie dziewczynę. Ścięte drzew miało wywalić się na prawo, tak żeby nie skrzywdzi kuglarki. Ogólnie chciał jej dać do zrozumienia że może ją posiekać i żadna osłona jej nie pomoże. Czekał w milczeniu nie ruszając się ze swojej pozycji z której zaczął walkę, liczył że się podda i nie będzie musiał jej udowadniać co jeszcze potrafi zrobić.
Techniki:
CZAKRA: 103%-15%=88%
Nazwa
Fūton: Kazekiri no Jutsu
Pieczęci
Tygrys → Królik → Pies → Baran → Smok
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo silna technika, pozwalająca na wytworzenie w jednym miejscu kilku ostrzy z Fuutonu. Poprzez przesłanie chakry do powietrza, użytkownik może przekierować podmuchy wiatru z ogromną prędkością w kierunku wybranym przez shinobi. Dzięki temu uderzenia te mogą przeciąć praktycznie wszystko, lecz zakrzywienia da się wprawnym okiem zauważyć na tyle szybko, by móc uniknąć.
Statystyki:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 60
    WYTRZYMAŁOŚĆ 30
    SZYBKOŚĆ 50
    PERCEPCJA 100
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
0 x
Yamiyo

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Yamiyo »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Masaru sądził że ogarnął już temat z rudą dziewczyną i ta odrzuci broń i się podda. Jednak gdy zobaczył że ona jeszcze wstaje spod tego ściętego drzewa i zaczyna znowu coś próbować zrobić to westchnął przeciągle. Nie wiedział co przeciwnik zamierza zrobić, więc gdy tylko podniosła się gadając coś tam uznał że już pora tym razem na prawdę kończyć walkę. Nie miał ochoty użerać się zbyt długo z kimś kto nie rozumie tak prostej aluzji jak to że zaraz może ją posiekać. Chociaż z tego co mówiła chyba zdawała sobie z tego sprawę, jednak po co ryzykować prawda? Skoczył ze swojej pozycji do przodu biegnąc w jej kierunku. Po raz kolejny klasnął wyrzucając zza swoich pleców falę powietrza która powinna po raz kolejny walnąć kobietą o drzewo. Widział że podnosi się i tworzy nowe żyłki czakry do lalki i prawdopodobnie będzie próbowała do niej biec. Jeśli zdążył to zrobić i unieruchomić ją jeszcze przy pniu to super, liczył że obicia plecami dadzą się jej mocno we znaki i że jeszcze nie odzyskała tchu. Jeśli jednak udało się jej to nie zamierzał płakać. Walnie technika wtedy w miejsce w którym się znajduje lub kawałek przed nim tak żeby podmuch uderzył centralnie w nią. Żyłki czakry się poruszą, pewnie jej palce również i powinna po raz kolejny rzucić kukła w losowe miejsce tak żeby może walnęła znowu w jakieś drzewo, lub znowu się zaplątała w gałęzie. Gdy tylko użyje tej techniki sięgnie oboma dłońmi do ukrytej torby pod płaszczem ze skóry i wyjmie z niej 10 shurikenów. Po pięć na rękę. Po jednym między mały palec, a serdeczny, kolejny między serdeczny a środkowy, kolejny między środkowy a wskazujący, oraz po dwa między wskazujący a kciuk. Do wszystkich natychmiast podczepi żyłki czakry klanowe i wyrzuci broń do przodu prosto w dziewczynę która powinna leżeć na ziemi obalona. Mógłby użyć do ataku kolejnej techniki wysokiej rangi przed którą za pewne by się nie obroniła, ale nie zamierzał jej zabijać. Zwłaszcza że widział że przed chwilą cięcie z wiatru które przeleciało nad jej głową, było dla niej stanowczo za szybkie. Gdyby coś poszło nie tak był gotowy do uniku.
Shurikenami kieruje za pomocą techniki do kierowania lotem shurikenów. Lecą w jej stronę jak leży i jeśli ona da radę jakoś przyciągnąć kukłę przed siebie do obrony to postaram się ją wyminąć i wbić je w ziemie dokładnie koło niej,
tak aby miała pewność że jeżeli tylko bym chciał to bym mógł ją zabić. W przypadku gdyby nie zasłoniła się nią to mają uderzyć tak jak wcześniej. W wypadku gdyby użył jakiejś techniki/broni do zbicia ich z toru lotu to poruszam nimi tak żeby wyminąć przynajmniej częścią z nich tą obronę. W wypadku gdyby zaatakowała mnie kukłą to zwolnie żyłki czakry z broni w takim miejscu żeby wszystkie trafiły koło niej, a samemu skoczę próbując uderzyć barkiem z całej siły w marionetkę. Najwyżej mi wbije dwa kunai w bok, ale uważam też mocno na jej nogi i próbuję tak zrobić żeby nie kopnęła mnie w kolano,
tylko jak już to w brzuch czy gdziekolwiek indziej. Pewnie siła pędu lalki mnie zaboli, ale zaprę się nogami o ziemie z całej siły tak żeby jeśli to możliwe nie upaść. A jak już upadnę to chociaż żeby troszkę naruszyć delikatne mechanizmy lalki.
Techniki:
CZAKRA: 88%-35%=53%
Nazwa
Fūton: Reppūshō
Pieczęci
Klaśnięcie
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie silnego podmuchu zza jego pleców. Użytkownik gromadzi chakrę wiatru w swoim ciele, po czym wykonuje klaśnięcie dłońmi. Efektem tego jest silny podmuch zza pleców shinobi, omijający jednak samego użytkownika. Uderzenie tą techniką jest w stanie obalić na ziemię nawet rosłego oponenta, a dodatkowo przyspiesza rzucone z naszej strony shurikeny. Niestety, inna broń rzucona przez nas po kontakcie z tą techniką zostaje wytrącona z lotu.
Nazwa
Sōshuriken no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zależy od długości posiadanej żyłki
Koszt
Brak
Dodatkowe Wymaga broni miotanej (nie kunaia) i żyłki|Podczas wykonywania techniki: +10 Percepcji.
Opis Technika pozwalająca na wprowadzenie elementu zaskoczenia w pojedynku. Użytkownik przyczepia do broni miotanych żyłki, za pomocą których - precyzyjnymi ruchami palców - jest w stanie kontrolować lot oręża. Dzięki temu można na przykład sprawić, że rzucone shurikeny, których przeciwnik uniknął, zaatakują go ponownie, albo broń poleci za róg, gdzie ukrywa się nasz przeciwnik. Skuteczne, lecz wymaga dobrej orientacji w terenie. Na jedną rękę przypada 5 żyłek z małymi brońmi/1 żyłka z dużą.
Nazwa
Chakura no Ito
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
Statystyki:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 60
    WYTRZYMAŁOŚĆ 30
    SZYBKOŚĆ 50
    PERCEPCJA 100
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
0 x
Murai

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Murai »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Masaru ze zdziwieniem obserwował co własnie ma miejsce na tym polu walki. Ruda dziewczyna nie bała się śmierci przez posiekanie wiatrem, ale za to całkiem dzielnie próbowała stawić mu jaki kolwiek opór. Już miał złożyć pieczęcie i z rozbiegiem wpaść w połamane drzewa i posiekać je wszystkie w drobny mak, przy okazji pokazując dobitnie dziewczynie że nie jest w stanie z nim wygrać. Ale wtedy ruszyło go serce, nie miało to sensu za bardzo, czy nie lepiej walczyć z nią na jej poziomie? Zwycięstwo nad kimś kto nie masz szans się bronić w jakiejś dziedzinie to słabe zwycięstwo. Gdyby walczył z nią w miarę na równi to na pewno pokazałby jej jak na prawdę jest silny. Szybko ruszył głową, Taijutsu, Bukijutsu i klanowe, to powinni znać wszyscy z jego klanu, i właściwie to on sam w tym temacie też nie był za dobry, a był nawet poniżej średniej. Dlatego właśnie skoro to były jego słabości to chyba powinien walczyć przy ich użyciu prawda? Wtedy przynajmniej może samemu się czegoś nauczy ciekawego. Tak więc przygotował się do starcia. Nawiasem mówiąc ważnym zagadnieniem było gdzie ona jest. Ale to za chwilę, teraz ocenił swoje zasoby czakry i zaplanował całą walkę. Mógł spokojnie jeszcze porzucać technikami na lewo i prawo, tak więc jak coś pójdzie nie tak to zawsze po prostu użyje tego w czym był dobry. Pobiegł szybko do jednego z kunaiów które powinna kukła dziewczyny wystrzelić potem do drugiego. Potem już nadeszła pora na pokazanie swojej wyższości.
Oba kunai wetknął pod pasy materiału na nogach. Jeden na prawą nogę, drugi na lewą. Potem pobiegł do lasu na lewo zebrał czakrę w stopach i wskoczył na drzewo największe w okolicy które było w linii prostej na lewo. Znaczy w innych kierunkach były większe, ale to wydało mu się największe w tamtym kierunku do którego zmierzał. Dostał się tam pochylając się i przemieszczając się po krzakach i kryjąc za drzewami. Nie ważne ile mu to zajmie, ale ma się tam dostać nie zauważony. Wychyli kawałeczek głowy z zapnia tak żeby wypatrywać gdzie wróg. Ale nie za bardzo. Domyślał się w jakim rejonie była, oraz że pewnie położyła się na ziemi w ten sposób uniknęła jakoś techniki. Pewnie przymocowała się jakoś do czegoś, może żyłkami do drzew? To go nie interesowało. Teraz ważne dostać się do kryjówki na wysokości z której mógł się bronić.
CZAKRA: 53%-15%=38%
Nazwa
Chakura no Ito
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
Nazwa
Kinobori no Waza
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Statystyki:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 60
    WYTRZYMAŁOŚĆ 30
    SZYBKOŚĆ 50
    PERCEPCJA 100
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
Kukły:
PS. po 5 kunai w magazynkach, nie mają wielkich shurikenów na plecach.
[img]http://i.imgur.com/7UbmrAG.png[/img]
Nazwa Kukły
Otōsan
Ranga
C
Klasa
Lekka
Szybkość
60 Szybkości
Wymagania
40 Percepcji
Cena 1300 Ryo
Materiały
Drewno i metal na bronie
Wygląd Wysoki na 190 cm, ubrany w brązowy płaszcz z rękawami i wysokim szarym kołnierzem, oraz dziurą na plecach z której wychodzi kołek drewniany, a na niego nasadzony duży shuriken. Humanoidalna postać proporcjami podobna do ludzkiej, z głową gdzie są krótkie pokolorowane włosy oraz pokolorowane kamyczki zamiast oczu. Nie posiada ona karku. Korpus ma w miejscu pępka dziurę małą. Prawa ręka od łokcia ma dużego kunaia bez rączki. W miejscu zgięć u człowieka czyli łokcie, kolana, kostki, barki etc. jest staw kulisty.
Mechanizmy W głowie jest wyrzutnia kunai, a magazynek do niej średni jest między barkami. (150Ryo)
W okolicy brzucha jest wolna przestrzeń gdzie znajduje się lina 10m przytwierdzona do środka jednym końcem, a na końcu drugiego ma ostrze od kunaia. (305Ryo)
Kołek na plecach po zakręceniu, zakręca również shurkienem i po chwili wyskakuje ze swoje miejsca i broń leci do przodu. (100Ryo)
W prawej ręce od łokcia duży kunai bez rączki, a w lewej dłoń odskakuje i znajduje się tam wyrzutnia bombek (500Ryo) Sterowanie tą liną z kunaiem odbywa się przez żyłkę chakry
[img]http://i.imgur.com/ngsD8lQ.png[/img]
Nazwa Kukły
Haha
Ranga
C
Klasa
Lekka
Szybkość
60 Szybkości
Wymagania
40 Percepcji
Cena 1300 Ryo
Materiały
Drewno i metal na bronie
Wygląd Wysoka na 170cm, ubrana w zielony płaszcz z rękawami i wysokim szarym kołnierzem, oraz dziurą na plecach z której wychodzi kołek drewniany, a na niego nasadzony duży shuriken. Humanoidalna postać proporcjami podobna do ludzkiej, z głową gdzie są długie włosy oraz pokolorowane kamyczki zamiast oczu. Nie posiada ona karku. Korpus ma w miejscu pępka dziurę małą. Prawa ręka od łokcia ma dużego kunaia bez rączki. W miejscu zgięć u człowieka czyli łokcie, kolana, kostki, barki etc. jest staw kulisty.
Mechanizmy W głowie jest wyrzutnia kunai, a magazynek do niej średni jest między barkami. (150Ryo)
W okolicy brzucha jest wolna przestrzeń gdzie znajduje się lina 10m przytwierdzona do środka jednym końcem, a na końcu drugiego ma ostrze od kunaia. (305Ryo)
Kołek na plecach po zakręceniu, zakręca również shurkienem i po chwili wyskakuje ze swoje miejsca i broń leci do przodu.(100Ryo)
W prawej ręce od łokcia duży kunai bez rączki, a w lewej dłoń odskakuje i znajduje się tam wyrzutnia bombek.(500Ryo)
Sterowanie tą liną z kunaiem odbywa się przez żyłkę chakry
0 x
Yamiyo

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Yamiyo »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Ogólnie rzecz biorąc plan był niezły, miał zaatakować z ukrycia niczego nie spodziewającą się kobietę. Ale ku jego zaskoczeniu po zgarnięciu jej uzbrojenia ta już drugi raz zresztą, wstała z ziemi po ataku. Wcześniej spod ataku który o mało ją nie zabił, a teraz po ataku który zdmuchnął mgłę wstała z bezpiecznej kryjówki, bo taką były te drzewa ścięte na ziemi i powiedziała że się poddaje. I musiał przyznać zaimponowało mu to. Nawet bardzo, nie próbowała zgrywać twardziela i lać się do upadłego, tylko zorientowała się kiedy przestać żeby nie ponieść ran. Ale tym co powiedziała dalej zaskoczyła go jeszcze bardziej. Chciała z nim walczyć po to żeby się nauczyć czego nowego. Gdyby to powiedziała jakakolwiek inna osoba pewnie już leżałaby z rozwalonymi wnętrznościami na obszarze kilku metrów, a on by tylko odczuwał dziką radość z zaspokojenia swoich sadystycznych żądz. Ale nie było tak ponieważ o to była członkini jego klanu, co z tego że o nim nie wiedziała nawet. Rodziny się nie wybiera, a przecież całe Sabishi to prawie jedna rodzina prawda? Nawet mógł zaryzykować stwierdzenie że spora część osób mieszkających tam nawet nie związanych z klanem więzami krwi, ale związana z nim swoją historią oraz swoimi czynami można zaliczyć jako dalekich krewniaków! A rodziny się nie zabija prawda? No chyba że mocno podpadnie. Czuł się bardzo dobrze z tym że ktoś młodszy prosi go o pomoc w podniesieniu swoich umiejętności, prawda nie był raczej jakimś wzorem do naśladowania za bardzo, ale no skoro nadarza się okazja to czemu by nie? Po za tym skoro i tak wygrywał to dlaczego by nie dać jej forów jakiś specjalnych i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, a nawet trzy? Jak i nie cztery! Po pierwsze co było już mówione czyli pomoc niejako rodzinie, po drugie samemu się rozwinie troszkę, dla niego to też dobry trening i sprawdzian zdolności. Po trzecie jak dobrze pójdzie to może spełni faktycznie jego życzenie, które jeszcze na głos co prawda nawet nie wyraził, ale chodziło w nim o to że tak zdolna dziewczyna się marnować może podczas takiej wędrówki przez świat. Dla tego zostanie na okres jednego roku jego uczennicą. Jeśli się zgodzi oczywiście, właściwie to jego życzenie miało polegać na tym że przedstawi jej tą propozycję, jak nie będzie chciała to się nie zgodzi trudno. A czwartym plusem jest to że w końcu mu się nie nudzi, oraz ma do kogo gębę otworzyć. Stanął więc do walki i nawet jej nie odpowiedział tylko dał gest ręką żeby zaczynała. Pokazywał swoją postawą że zamierza jej dać fory, ale nie znaczy że się podłoży. Podeszła do niego na dystans 10m i rozpoczęła atak. Zabawne zrobiła to samo co kilka chwil temu, tylko zwiększyła liczbę amunicji. I właściwie rozwiązał zagadkę dlaczego akurat w brzuchu wyrzutnie. Ponieważ jedna była dla kunai, druga dla shurikenów. Tym razem dystans był jeszcze dłuższy niż ostatni, ponieważ wtedy to było 8m, a teraz 10m. Dłonie miał blisko siebie przygotowane do walki, użył po raz kolejny swojej popisowej techniki i klasnął. Shurikeny poleciały do tyłu, i była chyba nawet spora szansa że polecą, przynajmniej jeden centralnie na rudą. Kukła pewnie tak jak ostatnio odleci do tyłu, chwilę się oprze sile wiatru i pomknie w tył rozbijając się o wszystko. Wątpił szczerze, czy zdołałby zatrzymać ją samą siłą mięśni do tego z jego szybkością. Tak wiec bezpieczniej użyć czakry. Gdy tylko kukła poleciała do tyłu, liczył na kilka efektów. Po pierwsze że kukła zasłaniała widok troszkę dziewczynie. Po drugie miał nadzieje że jakiś piach, czy coś tego typu, czy może sam podmuch po prostu zmuszą ja do zamknięcia lub zmrużenia oczu. Ponieważ lewą ręką wystrzelił 5 żyłek czakry skierowanych do wrogiej kukły. Podpiął się do niej, i puścił na razie luźno. Kiedy ona zacznie próbować nią poruszyć, po tym jak się pozbiera, to wtedy on postanowi skontrować jej polecenia i z całej siły zacznie szarpać kukłę tak żeby była unieruchomiona. ( Tak jak w walce ta babcia vs Sasori, że unieruchomiła nitkami czakry jego ogon) Drugą czyli prawą ręka chwycił będący u nogi zwój i odpieczętował kukłę. Rozwinął go palcami jednej reki i podczepił natychmiast żyłki czakry i rozkazał jej atakować od razu. Była to marionetka zwana Haha. Długie brązowe włosy opadające na pieczołowicie zrobioną twarz kobiety z koralikami zamiast oczu. Zwój wypuścił na ziemię. Marionetka z brązowymi włosami opadającymi na pieczołowicie zrobioną twarz pięknej kobiety i powiewającymi w locie zielonymi szatami musiała sprawiać wrażenie dostojnej i przynajmniej dla Masaru pięknej. Poleciała ona centralnie do przodu wystawiając przed siebie rękę gdzie od łokcia w dół był wielki kunai. Jeśli przeciwniczka spróbuje kopnąć, lub chociaż uderzyć kukiełkę może stracić rękę lub nogę ponieważ polecenie wtedy będzie takie aby ciąć ją w tą niesforną kończynę. Jeśli nic takiego nie nastąpi, to w przypadku próby uniku z jej ust wystrzeli 5 kunai tak celowanych żeby nawet nie myślała o uniku, aby się w nie nie nabić wchodząc im w linię strzału. Na koniec tego lotu z pełną prędkością ma uderzyć ją swoim impetem w brzuch. Niech lecą do tyłu, aż nie zatrzymają się na jakimś drzewie, albo nie zaryją o ziemię. Taka akcja powinna ją obić jeszcze mocniej niż wcześniejsze obijanie się o drzewa. W końcu jej wytrzymałość nie pozwoli już się ruszać po kilku takich akcjach.

Kukła mamy ta 2, tylko nie ma tego dużego shurikena na plecach. PS na szybkość nie patrz, już się dawno zmieniła tak ze dwa razy szybsza jest kappa
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3642
Oczywiście z tym cięciem nóg i rąk w wypadku uderzenia to płazem, nie chce jej tam zabić, jak już to zranić np w bok jakoś nie groźnie.
CZAKRA: 38% nic bo w końcu nie użyłem tych kukiełek xD
Nazwa
Chakura no Ito
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
Nazwa
Fūton: Reppūshō
Pieczęci
Klaśnięcie
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie silnego podmuchu zza jego pleców. Użytkownik gromadzi chakrę wiatru w swoim ciele, po czym wykonuje klaśnięcie dłońmi. Efektem tego jest silny podmuch zza pleców shinobi, omijający jednak samego użytkownika. Uderzenie tą techniką jest w stanie obalić na ziemię nawet rosłego oponenta, a dodatkowo przyspiesza rzucone z naszej strony shurikeny. Niestety, inna broń rzucona przez nas po kontakcie z tą techniką zostaje wytrącona z lotu.
Statystyki:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 60
    WYTRZYMAŁOŚĆ 30
    SZYBKOŚĆ 50
    PERCEPCJA 100
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
Kukły:
PS. po 5 kunai w magazynkach, nie mają wielkich shurikenów na plecach.
[img]http://i.imgur.com/7UbmrAG.png[/img]
Nazwa Kukły
Otōsan
Ranga
C
Klasa
Lekka
Szybkość
60 Szybkości
Wymagania
40 Percepcji
Cena 1300 Ryo
Materiały
Drewno i metal na bronie
Wygląd Wysoki na 190 cm, ubrany w brązowy płaszcz z rękawami i wysokim szarym kołnierzem, oraz dziurą na plecach z której wychodzi kołek drewniany, a na niego nasadzony duży shuriken. Humanoidalna postać proporcjami podobna do ludzkiej, z głową gdzie są krótkie pokolorowane włosy oraz pokolorowane kamyczki zamiast oczu. Nie posiada ona karku. Korpus ma w miejscu pępka dziurę małą. Prawa ręka od łokcia ma dużego kunaia bez rączki. W miejscu zgięć u człowieka czyli łokcie, kolana, kostki, barki etc. jest staw kulisty.
Mechanizmy W głowie jest wyrzutnia kunai, a magazynek do niej średni jest między barkami. (150Ryo)
W okolicy brzucha jest wolna przestrzeń gdzie znajduje się lina 10m przytwierdzona do środka jednym końcem, a na końcu drugiego ma ostrze od kunaia. (305Ryo)
Kołek na plecach po zakręceniu, zakręca również shurkienem i po chwili wyskakuje ze swoje miejsca i broń leci do przodu. (100Ryo)
W prawej ręce od łokcia duży kunai bez rączki, a w lewej dłoń odskakuje i znajduje się tam wyrzutnia bombek (500Ryo) Sterowanie tą liną z kunaiem odbywa się przez żyłkę chakry
[img]http://i.imgur.com/ngsD8lQ.png[/img]
Nazwa Kukły
Haha
Ranga
C
Klasa
Lekka
Szybkość
60 Szybkości
Wymagania
40 Percepcji
Cena 1300 Ryo
Materiały
Drewno i metal na bronie
Wygląd Wysoka na 170cm, ubrana w zielony płaszcz z rękawami i wysokim szarym kołnierzem, oraz dziurą na plecach z której wychodzi kołek drewniany, a na niego nasadzony duży shuriken. Humanoidalna postać proporcjami podobna do ludzkiej, z głową gdzie są długie włosy oraz pokolorowane kamyczki zamiast oczu. Nie posiada ona karku. Korpus ma w miejscu pępka dziurę małą. Prawa ręka od łokcia ma dużego kunaia bez rączki. W miejscu zgięć u człowieka czyli łokcie, kolana, kostki, barki etc. jest staw kulisty.
Mechanizmy W głowie jest wyrzutnia kunai, a magazynek do niej średni jest między barkami. (150Ryo)
W okolicy brzucha jest wolna przestrzeń gdzie znajduje się lina 10m przytwierdzona do środka jednym końcem, a na końcu drugiego ma ostrze od kunaia. (305Ryo)
Kołek na plecach po zakręceniu, zakręca również shurkienem i po chwili wyskakuje ze swoje miejsca i broń leci do przodu.(100Ryo)
W prawej ręce od łokcia duży kunai bez rączki, a w lewej dłoń odskakuje i znajduje się tam wyrzutnia bombek.(500Ryo)
Sterowanie tą liną z kunaiem odbywa się przez żyłkę chakry
0 x
Murai

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Murai »

0 x
Masaru Yoshida

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Masaru Yoshida »

Masaru westchnął nad swoim losem. Bije się z jakąś niewiastą która zażarcie chce go pokonać, niestety nie idzie jej to najlepiej i już 2 razy mogła umrzeć. Teraz jednak dawał jej fory i ku swojemu zdziwieniu zrobiła ona to samo co na początku walki. Identycznie. Kukła do przodu i ostrzał z broni do niego. Efekt wiadomy, ale trzeba się skłonić że nie było to całkiem pozbawione sensu zagranie. Bowiem on stracił czakrę, a on tylko obiła sobie tyłek. I jeśli był tak zgrabny jak nogi to była to pewna strata dla świata. Tym razem jednak nie zamierzał popuścić tak prosto, bo po odrzuceniu być może ona po prostu znowu przypuści podobny atak, do tego nie straciła tym razem aż tak bardzo równowagi. Oboje odpieczętowali swoje zabawki, a raczej ona zdjęła swoją tylko z pleców. Mama stworzona przez Yoshide wystrzeliła do przodu w celu zakończenia walki i nauczenia bardzo ważnej rzeczy tej dziewczyny, czyli że nie zawsze się wygrywa. Używanie technik wysokiej rangi mijało się z celem po prostu. Leciała na nią z wystawionym dużym kunaiem na sztorc, chciał uderzyć w nią z rozpędu swoją kukłą i nawet jak będzie zmieniać swoją pozycję to wtedy skoryguje lot i i tak postara się w nią wlecieć. Wielki kunai oczywiście odsunie tak żeby jej nie zranić, jednak jak będzie próbować kopnąć uderzyć lub uderzyć ja to walnie ją płazem tak żeby oduczyć takich numerów. Drugą wolną ręką, oraz nogami kopnie ją i uderzy gdyby jakoś dała radę zatrzymać atak. W locie gdyby ta chciała uskoczyć to rozpocznie ostrzał 2 kunaiami tak aby przeleciały minimalnie koło niej żeby wiedziała że mogła zginąć. Lina z pod ubrania wystrzeli w momencie kiedy dziewczyna zrobi jaki dziwny ruch na przykład jakiś piruet, uskok, albo zacznie po prostu uciekać. Poleci ona wtedy niczym harpun i wbije się ostrzem na końcu liny w ziemię. Lina wtedy mogłaby trafić przed kobietę która by na nią wpadła i się przewróciła czyniąc się łatwym celem dla rozpędzonego kloca drewna który ma w nią wlecieć. Oczywiście ruchy się nie wykluczają i nic nie stoi na przeszkodzie żeby najpierw kunaie świsnęły jej koło głowy podczas uniku, potem lina zablokowała jej unik. Po prostu chłopak chce doprowadzić do tego żeby cokolwiek ona zrobi to musiała oberwać. A jak dostanie to chce z nią polecieć najdalej jak może, i wryć nią w ziemię, albo walnąć z całej siły o drzewo które by było na drodze. Najlepiej jak straci przytomność. Pomniejsze rany też mogą być, byle by bez śmiertelnych i poważnych. Co do kukły dziewczyny to zamierza on drugą ręką przy użyciu całej swojej sił nią szarpać, albo w zależności od możliwości po prostu unieruchomić. Po prostu jak ona wyda jej polecenie to on skutecznie pokazując przewagę siły będzie unieruchamiał bądź utrudniał maksymalnie kierowanie lalką.
Kukła: to ta 2, nie patrz na szybkość już jest ze dwa razy szybsza xD kappa
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3642
Oczywiście z tym cięciem nóg i rąk w wypadku uderzenia to płazem, nie chce jej tam zabić, jak już to zranić np w bok jakoś nie groźnie.
CZAKRA: 38%-10%=28%
Nazwa
Chakura no Ito
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
Dodatkowe
Płacimy tylko za wytworzenie nici.
Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.
Statystyki:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 60
    WYTRZYMAŁOŚĆ 30
    SZYBKOŚĆ 50
    PERCEPCJA 100
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 240
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
Kukły:
PS. po 5 kunai w magazynkach, nie mają wielkich shurikenów na plecach.
[img]http://i.imgur.com/7UbmrAG.png[/img]
Nazwa Kukły
Otōsan
Ranga
C
Klasa
Lekka
Szybkość
60 Szybkości
Wymagania
40 Percepcji
Cena 1300 Ryo
Materiały
Drewno i metal na bronie
Wygląd Wysoki na 190 cm, ubrany w brązowy płaszcz z rękawami i wysokim szarym kołnierzem, oraz dziurą na plecach z której wychodzi kołek drewniany, a na niego nasadzony duży shuriken. Humanoidalna postać proporcjami podobna do ludzkiej, z głową gdzie są krótkie pokolorowane włosy oraz pokolorowane kamyczki zamiast oczu. Nie posiada ona karku. Korpus ma w miejscu pępka dziurę małą. Prawa ręka od łokcia ma dużego kunaia bez rączki. W miejscu zgięć u człowieka czyli łokcie, kolana, kostki, barki etc. jest staw kulisty.
Mechanizmy W głowie jest wyrzutnia kunai, a magazynek do niej średni jest między barkami. (150Ryo)
W okolicy brzucha jest wolna przestrzeń gdzie znajduje się lina 10m przytwierdzona do środka jednym końcem, a na końcu drugiego ma ostrze od kunaia. (305Ryo)
Kołek na plecach po zakręceniu, zakręca również shurkienem i po chwili wyskakuje ze swoje miejsca i broń leci do przodu. (100Ryo)
W prawej ręce od łokcia duży kunai bez rączki, a w lewej dłoń odskakuje i znajduje się tam wyrzutnia bombek (500Ryo) Sterowanie tą liną z kunaiem odbywa się przez żyłkę chakry
[img]http://i.imgur.com/ngsD8lQ.png[/img]
Nazwa Kukły
Haha
Ranga
C
Klasa
Lekka
Szybkość
60 Szybkości
Wymagania
40 Percepcji
Cena 1300 Ryo
Materiały
Drewno i metal na bronie
Wygląd Wysoka na 170cm, ubrana w zielony płaszcz z rękawami i wysokim szarym kołnierzem, oraz dziurą na plecach z której wychodzi kołek drewniany, a na niego nasadzony duży shuriken. Humanoidalna postać proporcjami podobna do ludzkiej, z głową gdzie są długie włosy oraz pokolorowane kamyczki zamiast oczu. Nie posiada ona karku. Korpus ma w miejscu pępka dziurę małą. Prawa ręka od łokcia ma dużego kunaia bez rączki. W miejscu zgięć u człowieka czyli łokcie, kolana, kostki, barki etc. jest staw kulisty.
Mechanizmy W głowie jest wyrzutnia kunai, a magazynek do niej średni jest między barkami. (150Ryo)
W okolicy brzucha jest wolna przestrzeń gdzie znajduje się lina 10m przytwierdzona do środka jednym końcem, a na końcu drugiego ma ostrze od kunaia. (305Ryo)
Kołek na plecach po zakręceniu, zakręca również shurkienem i po chwili wyskakuje ze swoje miejsca i broń leci do przodu.(100Ryo)
W prawej ręce od łokcia duży kunai bez rączki, a w lewej dłoń odskakuje i znajduje się tam wyrzutnia bombek.(500Ryo)
Sterowanie tą liną z kunaiem odbywa się przez żyłkę chakry
0 x
Yamiyo

Re: Wschodnia kryjówka.

Post autor: Yamiyo »

Technikę, do której pieczęcie składam aktywuję w następnym ruchu. O ile oczywiście będzie taka możliwość.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości