- Nazwa Furasshu
フラッシュ Błysk - Dziedzina
- Taijutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Minimalnie 20 centymetrów | Maksymalnie 5 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Podczas wykonywania techniki: +40 Szybkości.
- Opis Wyjątkowo potężna technika Taijutsu. W tym wypadku potęga ta objawia się w defensywie. Jest to po prostu wyćwiczony odskok w tył, pozwalający uniknąć ataków bezpośrednich lub niektórych pocisków (tych, które nadciągają z góry bądź dołu). Technikę tą można połączyć z innymi metodami, zwiększającymi szansę na uniknięcie obrażeń (za wyjątkiem technik defensywnych).
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Furasshu
Moderator: Souei
Furasshu
0 x
Re: Furasshu
Tutaj mamy tylko uniki i bloki, a dokładnie pojedynczy unik lub blok. Kilka uników lub bloków użytych w opisie to po prostu kilkukrotne użycie tej techniki. Przykładowo: przeciwnik wyprowadza trzy ciosy mieczem, celując w głowę, tors i nogi. Jesteśmy w stanie użyć tej techniki trzy razy, by uniknąć obrażeń i o to chodzi w opisie. Wiem, że niby jest punkt w regulaminie, który zakazuje używania tych samych technik od razu po sobie, ale wydaje mi się, że w przypadku tego taijutsu można by zrobić wyjątek.
Dodatkowo mamy taką technikę:
W sumie nie chcę tworzyć stylu walki (bo wiem, że taka możliwość jest), bo i tak prędko go nie wykupię, a poza tym później będę musiał tworzyć do niego techniki. A sama akceptacja stylu walki pewnie będzie trwała dłużej niż akceptacja techniki.
Widzę trzy rozwiązania:
1. Zostawiamy tak jak jest obecnie. Wiem, że Pan, Panie Micheletto, nie chce się na to zgodzić, ale możemy poczekać na opinię innych osób upoważnionych.
2. Mogę w opisie zmienić liczbę mnogą na liczbę pojedynczą, by podkreślić, że chodzi o jeden blok czy unik, jeśli ta opcja byłaby zadowalająca. Z tym, że wtedy tą technikę będzie obowiązywał ten punkt regulaminu: Więc chciałbym zrobić tak, by podczas wykonywania uniku lub bloku możliwa była kontrola chakry. Można obniżyć rangę techniki i bonusy do statystyk.
3. Można by też przenieść tą technikę do archiwum i porzucić ją. Jednak w tym wypadku pewnie dostałbym bana na 2 tygodnie na WT, a tego nie chcę. Jeśli dałoby się jakoś tego bana zlikwidować, to mógłbym na ten temat pomyśleć.
Dodatkowo mamy taką technikę:
- Nazwa
- Dainamikku Akushyon
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Podczas wykonywania techniki: +10 Szybkości.
- Opis Bardzo prosta technika TaiJutsu, polegająca na zaatakowaniu przeciwnika gradem ciosów i kopnięć. W zasadzie nie byłoby to Jutsu, ale kwalifikuje je się jako takowe, ponieważ poza zwyczajnym atakiem dodaje się do niego obrót przed rozpoczęciem ataku, który utrudnia trochę obronę.
W sumie nie chcę tworzyć stylu walki (bo wiem, że taka możliwość jest), bo i tak prędko go nie wykupię, a poza tym później będę musiał tworzyć do niego techniki. A sama akceptacja stylu walki pewnie będzie trwała dłużej niż akceptacja techniki.
Widzę trzy rozwiązania:
1. Zostawiamy tak jak jest obecnie. Wiem, że Pan, Panie Micheletto, nie chce się na to zgodzić, ale możemy poczekać na opinię innych osób upoważnionych.
2. Mogę w opisie zmienić liczbę mnogą na liczbę pojedynczą, by podkreślić, że chodzi o jeden blok czy unik, jeśli ta opcja byłaby zadowalająca. Z tym, że wtedy tą technikę będzie obowiązywał ten punkt regulaminu: Więc chciałbym zrobić tak, by podczas wykonywania uniku lub bloku możliwa była kontrola chakry. Można obniżyć rangę techniki i bonusy do statystyk.
3. Można by też przenieść tą technikę do archiwum i porzucić ją. Jednak w tym wypadku pewnie dostałbym bana na 2 tygodnie na WT, a tego nie chcę. Jeśli dałoby się jakoś tego bana zlikwidować, to mógłbym na ten temat pomyśleć.
0 x
Re: Furasshu
Ok. Rozumiem wasze obiekcje. A co byście powiedzieli na to jakbym tą technikę przerobił w ten sposób, że byłby to po prostu jeden konkretny rodzaj uniku, wykonany w jeden określony sposób? Wtedy moglibyśmy porozmawiać na temat tej techniki?
0 x
Re: Furasshu
Odpiszę jeszcze w jednej misji, którą prowadzę i przerobię. Proszę więc o cierpliwość kappa
0 x
Re: Furasshu
Zedytowałem. Chociaż teraz wydaje mi się, że obrazek techniki jest niezbyt adekwatny do jej działania, ale to chyba przebolejemy :3.

Nie mogłem się powstrzymać kappa

Nie mogłem się powstrzymać kappa
0 x
Re: Furasshu
Generalnie chodzi o to, że jeśli coś ćwiczysz to robisz to dużo sprawniej. Weźmy np. strzelanie na bramkę w piłce nożnej. Ktoś może mieć przysłowiową "parę" w nogach i jakąś celność, ale to wystarczy, żeby trafiać gole na podwórku. Na zawodowym boisku liczy się technika. Piłkarze trenują nie tyle swoją siłę (chociaż pewnie chodzą na siłownię), wytrzymałość czy celność, co właśnie technikę. Karne, wolne, różne, auty, drybling, pressing i inne tego typu rzeczy są trenowane, by wykonywać je po prostu sprawniej. Coś co powtarzasz dzień w dzień po 8 godzin dziennie przez powiedzmy 2 lata będziesz wykonywał cholernie sprawnie. I dlatego "wyćwiczony unik". Chodzi o to, że w wyniku długotrwałych powtórzeń tego samego manewru postać jest w stanie wykonywać go dużo sprawniej (szybciej) niż osoba, która ten sam manewr wykonuje powiedzmy pierwszy (czy nawet 10) raz w życiu.
0 x
Re: Furasshu
Oczywiście, że takich technik trzeba uczyć się długo i niektórzy uczą się jednej techniki fabularnie 2 tygodnie. Inni rzeczywiście poznają technikę w parę fabularnych godzin (albo nawet minut). Czy jednak Fabularni tego pilnują? Nie wiem, ale nie wchodźmy w to. I teraz odpowiadam na Twoje pytanie:
Jak najbardziej możliwe jest, by wykonać serię technik, z której każda to byłby jakiś tam rodzaj uniku. Ale zauważ. Nie wszystkie to będą techniki typu "unik z szybkością o jeden próg wyżej". +20 Szybkości nie pozwala mi podnieść progu o jeden wyżej, a tylko tyle mogę maksymalnie wycisnąć bez limitu. Techniki typu +30, +40 i +50 jak pewnie dobrze wiesz są limitowane. Slot na technikę rangi A dostaję co 500 wydanych PH, slot na technikę rangi S - co 700, B - co 300. Więc nie musisz się martwić, że zaraz zacznę tworzyć milion technik unikowych i wszystkie będą miały +40 do szybkości.
Jeśli rzeczywiście Wam to jakoś mocno przeszkadza, to mogę pomyśleć nad stworzeniem stylu bazującego na unikach. Wtedy prosiłbym o wysłanie mi na PW (lub wstawienie tutaj) szablonu takiego stylu i opisanie mniej więcej co tam w nim ma być.
Jak najbardziej możliwe jest, by wykonać serię technik, z której każda to byłby jakiś tam rodzaj uniku. Ale zauważ. Nie wszystkie to będą techniki typu "unik z szybkością o jeden próg wyżej". +20 Szybkości nie pozwala mi podnieść progu o jeden wyżej, a tylko tyle mogę maksymalnie wycisnąć bez limitu. Techniki typu +30, +40 i +50 jak pewnie dobrze wiesz są limitowane. Slot na technikę rangi A dostaję co 500 wydanych PH, slot na technikę rangi S - co 700, B - co 300. Więc nie musisz się martwić, że zaraz zacznę tworzyć milion technik unikowych i wszystkie będą miały +40 do szybkości.
Jeśli rzeczywiście Wam to jakoś mocno przeszkadza, to mogę pomyśleć nad stworzeniem stylu bazującego na unikach. Wtedy prosiłbym o wysłanie mi na PW (lub wstawienie tutaj) szablonu takiego stylu i opisanie mniej więcej co tam w nim ma być.
0 x
Re: Furasshu
Odskok w tył jako technika A? Bądźmy poważni. Robienie czegoś takiego tylko po to, żeby zgarnąć wysoki bonus do szybkości jest troszkę nie na miejscu. Ja na nie.
PS. Pierwsza wersja z tym stylem walki do uników znacznie bardziej do mnie przemawiała.
PS. Pierwsza wersja z tym stylem walki do uników znacznie bardziej do mnie przemawiała.
0 x
Re: Furasshu
Eh ... widać, że nie przeforsuję tej techniki. Czy byłaby możliwość przeniesienia jej do archiwum bez bana na 2 tygodnie na WT?
Chyba, że ewentualnie mogę jednak opisać ten styl walki (może to nie byłoby takie złe, hmm?).
Chyba, że ewentualnie mogę jednak opisać ten styl walki (może to nie byłoby takie złe, hmm?).
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości