INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Wiedza Kaigan
W tej prowincji znajduję się osada klanu Aburame,
Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Aburame, znają również umiejętności klanowe,
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Aburame zakrywa ubraniem praktycznie całe swoje ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Seido
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona -
Mistrzowska Kontrola
- Nabyta -
PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 21
WYTRZYMAŁOŚĆ 15
SZYBKOŚĆ 10
PERCEPCJA 21
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 67
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU C
GENJUTSU
STYLE WALKI
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
- KATON
SUITON D
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu:
[E]
Nawanuke no Jutsu
Bunshin no jutsu
Kai
Kawarimi no Jutsu
Henge no Jutsu
Kinobori no Waza
Suimen Hokou no Waza
[D]
Suienzou no Jutsu
[C]
Kawara Shuriken
Hari Jizo
Hari Jigoku
Seido
[D]
Kage Shuriken no Jutsu
Soushuriken no Jutsu
Suiton
[D]
Kirigakure no Jutsu
Mizutetsu no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Torba na lewym pośladku.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
W torbie: 25 shuriken, 10 kunai, 24 metry żyłki, granat dymny
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=3593
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=3594
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: