1. Tak jak Kan. Umiejętność zamiany ciała w wodę i korzystania z tego na odpowiednim poziomie.
2. To samo.
3. Węch.
4. Yep, użytkownik mniej podatny na złamania, a szalejąc dalej, można by się skłonić ku opcji szybszego zrastania się owych kości.
5. Ja to bardziej widzę tak, że mimo braku skrzeli (bo to nie miałoby sensu, jakby nagle wyrosły), taki ninja może wytrzymać nieco dłużej pod wodą niż przeciętniak + jakaś większa odporność na taki (w końcu Hoshigaki mają skórę pokrytą łuskami, więc z automatu ma "większą odporność"). Nam rzecz jasna łuski nie wyrosną, ale nie można by wkluczyć, że dzięki takiemu przeszczepowi jesteśmy nieco odporniejsi, jakkolwiek to brzmi. Nie rzutowałoby to za bardzo w walkach, to raczej bonus bardziej for fejm, jak niemalże wszystkie w tej kategorii. No i uwzględnić można byłoby umiejętności poruszania się w wodzie na dodatkowy plus.
6. Wpisane jest, że najważniejsza jest ręka, więc bez niej nic się nie zrobi + dodatkowo geny. Tu jednak przyznam rację i powinno się to znaleźć w opcji z możliwością wykorzystania owej gliny do wybuchu, właśnie w przypadku gdyby to była ręką + geny
7. Hm, to bym chyba rozwiązała to inaczej. Jeżeli ktoś by się połasił na umiejętności Aburame, to musiałby zdobyć jego geny (w końcu są do tego genetycznie przystosowani), a następne trzeba byłoby podjąć próbę ofiarowania swojego organizmu jako pożywki czy też domu dla takich robaków. Tu już misja/event, ale wtedy dać to do możliwości z wykorzystaniem technik. No bo pasywka serio może dać jedynie możliwość komunikowanie się z robalami, które mogą nawet nie chcieć w żaden sposób współpracować.
