Reworki, reworki
Moderator: Souei
- Natsume Yuki
- Postać porzucona
- Posty: 1885
- Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
- Wiek postaci: 31
- Ranga: Nukenin S
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=199
- GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
- Multikonta: Iwan zza Miedzy
Re: Reworki, reworki
W spoilerach dorzuciłem stare wersje jutsu, żeby było widać jak były ukształtowane przed zmianą i nie trzeba było skakać pomiędzy tematami. Tak jak gadaliśmy wczoraj, wstrzymaj się proszę na razie z resztą technik. Ogarniemy te i przejdziemy do kolejnych, żeby się bałagan nie zrobił.
Pierwsza - spoko, akcept.
Druga - oj, o ile przeskakiwanie między klonami jeszcze jakoś przełknę, o tyle współdzielenie pola widzenia z resztą klonów już nie. Technika techniką, podobieństwo do luster podobieństwem, ale to zalatuje tak bardzo rinneganem, że nie będę się w stanie na to zgodzić.
Trzecia - akcept.
Czwarta - akcept.
Pierwsza - spoko, akcept.
Druga - oj, o ile przeskakiwanie między klonami jeszcze jakoś przełknę, o tyle współdzielenie pola widzenia z resztą klonów już nie. Technika techniką, podobieństwo do luster podobieństwem, ale to zalatuje tak bardzo rinneganem, że nie będę się w stanie na to zgodzić.
Trzecia - akcept.
Czwarta - akcept.
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
- Natsume Yuki
- Postać porzucona
- Posty: 1885
- Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
- Wiek postaci: 31
- Ranga: Nukenin S
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=199
- GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
- Multikonta: Iwan zza Miedzy
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Reworki, reworki
Zaczekam na odpowiedź Natsu i wtedy się wypowiem. Niech chopak broni albo się zgadza~
0 x
- Natsume Yuki
- Postać porzucona
- Posty: 1885
- Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
- Wiek postaci: 31
- Ranga: Nukenin S
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=199
- GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
- Multikonta: Iwan zza Miedzy
Re: Reworki, reworki
Ja tam dalej większych zastrzeżeń nie mam. Poza tym, że :
1. Kompletnie nie odniosłeś się do postu Kamirczaka, gdzie pisał o wietrznej ścianie.
2. Koszty przemieszczania się też wydają mi się trochę niskie. Być może 2x większe niż obecnie na rangach D-A. S zwiększyć do 5%, S+ do 3%.
3. "Między klonami możemy przemieszczać się w mgnieniu oka, ale tylko jeśli są oddalone od siebie o max. 5 metrów, i tylko jeśli między nimi nie ma żadnej przeszkody" Welp. W mgnieniu oka? Może jakiś + do speeda zamiast tej nieostrości? </3 Bo od określonego poziomu percepcji zawsze ktoś zauważy. Sasqacz zaczynał widzieć Haku w lustrach, bo (na nasze standardy forum) skoczyła mu percepcja.
4. "Sensorzy potrafią wykryć, w którym klonie jesteśmy." szczegół, ale doujutsu też trzeba dopisać.
1. Kompletnie nie odniosłeś się do postu Kamirczaka, gdzie pisał o wietrznej ścianie.
2. Koszty przemieszczania się też wydają mi się trochę niskie. Być może 2x większe niż obecnie na rangach D-A. S zwiększyć do 5%, S+ do 3%.
3. "Między klonami możemy przemieszczać się w mgnieniu oka, ale tylko jeśli są oddalone od siebie o max. 5 metrów, i tylko jeśli między nimi nie ma żadnej przeszkody" Welp. W mgnieniu oka? Może jakiś + do speeda zamiast tej nieostrości? </3 Bo od określonego poziomu percepcji zawsze ktoś zauważy. Sasqacz zaczynał widzieć Haku w lustrach, bo (na nasze standardy forum) skoczyła mu percepcja.
4. "Sensorzy potrafią wykryć, w którym klonie jesteśmy." szczegół, ale doujutsu też trzeba dopisać.
0 x
- Natsume Yuki
- Postać porzucona
- Posty: 1885
- Rejestracja: 11 lut 2015, o 23:22
- Wiek postaci: 31
- Ranga: Nukenin S
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=199
- GG/Discord: 6078035 / Exevanis#4988
- Multikonta: Iwan zza Miedzy
Re: Reworki, reworki
Wszystko spoko, ale ja nadal widziałbym wzmiankę o odpowiedniej percepcji do zauważenia skoku i z niej nie zrezygnuję, bo zmienia dużo. Skok "w mgnieniu oka" fajnie brzmi, ale to nadal skok, a nie teleportacja, więc od stopnia rozwinięcia percepcji zależy czy przeciwnik zauważy skok czy też całkowicie mu umknie. Do reszty nie mam zastrzeżeń.
0 x
Re: Reworki, reworki
1.OK
2. Zdecydowanie jasno określić widoczność tego przechodzenia i co jeśli w momencie chęci przeskoczenia coś nam ten skok przerwie, technika anulowana? Nie przeskakujemy po prostu? To tylko moja ciekawosć :P
3. NIe bardzo rozumeim jaki jest sens mieszać tyle by zrobić coś na wzór istniejących futtonów. Początkowo był zamysł ściany ale skoro zmieniła się to w przemieszczająca porcję powietrza to nie widze sensu takiej techniki w WT.
4. Ok jednak ranga B jesli ma to obalać 150kg obiekty. Pamiętajmy, ze siła futonu to generalnie jego akumulacja w różny sposób więc coś wygenerowanego z ostrza w krótkim czasie nie bedzie miało aż takiej siły chociaż i tu jestem otwarty na dyskusje. Koniec końców prócz tego szczegółu to też ok.
2. Zdecydowanie jasno określić widoczność tego przechodzenia i co jeśli w momencie chęci przeskoczenia coś nam ten skok przerwie, technika anulowana? Nie przeskakujemy po prostu? To tylko moja ciekawosć :P
3. NIe bardzo rozumeim jaki jest sens mieszać tyle by zrobić coś na wzór istniejących futtonów. Początkowo był zamysł ściany ale skoro zmieniła się to w przemieszczająca porcję powietrza to nie widze sensu takiej techniki w WT.
4. Ok jednak ranga B jesli ma to obalać 150kg obiekty. Pamiętajmy, ze siła futonu to generalnie jego akumulacja w różny sposób więc coś wygenerowanego z ostrza w krótkim czasie nie bedzie miało aż takiej siły chociaż i tu jestem otwarty na dyskusje. Koniec końców prócz tego szczegółu to też ok.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości