O pewnym walcu...

Moderator: Souei

Jun

O pewnym walcu...

Post autor: Jun »

Nazwa
Doton: Kuso o teishi
Dziedzina
Doton
Ranga
D
Pieczęci
Wąż + Przyłożenie rąk do ziemi
Zasięg
Przed użytkownikiem
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik składa pieczęć Węża i przykłada ręce do ziemi, przesyłając do niej chakrę. Dzięki temu wytwarza się przed nim twór z Dotonu, pełni on funkcję bariery. Jego wymiary to 1m szerokości, 1m wysokości i 20cm grubości. Jako że jest to technika rangi D, wytrzyma jedynie techniki rangi D, wyższe rangą od razu ją zniszczą (lub jej część, to zależy od techniki i gdzie ona trafi), co najwyżej stracą nieco na sile, bądź też na szybkości podczas przebijania się. Co do ciosów fizycznych, twór wytrzyma ataki do 45 siły, powyżej jedynie je spowolni, za to dobrze sprawdza się w zatrzymywaniu słabszych ataków pomniejszą bronią miotaną, taką jak senbony, czy kunaie (o ile nie są one pokryte chakrą).
Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: [Budowa]

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Chuichi

Re: [Budowa]

Post autor: Chuichi »

@up
0 x
Jun

Re: [Budowa]

Post autor: Jun »

Zgodnie z zaleceniami zmieniłem kopułę na ścianę, jednak o wymiarach 1m x 2m, co wy na to? Mógłbym też zmienić wytrzymałość z 45, do 40, gdyż taką posiadają kolce, chociaż nie mają one przeznaczenia defensywnego, tylko służą do ataku.
0 x
Chuichi

Re: Em... tytuł

Post autor: Chuichi »

Mi się nadal to nie podoba. To doton D, zwykłe najprostsze rzeczy, a Ty robisz ścianę o wymiarach lekko zmienionych niż te z rangi C. To po prostu słabsza wersja istniejącej już techniki, a takie nigdy mi się nie podobają. Dostanie rzeczy podobnej, przy mniejszym wysiłku włożonym w rozwój. Poczekam na resztę.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Em... tytuł

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Em... tytuł

Post autor: Support nr 6 »

Jak Panowie wyżej
0 x
Jun

Re: Em... tytuł

Post autor: Jun »

Chciałem zrobić kopułę, powiedzieliście że nie przejdzie na randze D. Mówiliście bym zmienił to co najwyżej na ścianę, lub tarczę. Jako że nie jestem Osamu i nie widziało mi się biegać z ziemną tarczą, to zrobiłem z tego ściankę. Obrazek wstawiłem taki, a nie inny, gdyż nie chciało mi się szperać zbyt długo w google grafika, a teraz nie podoba wam się to wt, bo jest słabszą wersją techniki rangi C... Srsly?
0 x
Chuichi

Re: Em... tytuł

Post autor: Chuichi »

Jiro, 2x1 to nie to samo co 1x1. Ranga D to podstawa dziedziny. Zezwala na tworzenie prostych technik opierających się na manipulacji ziemią, w co wliczamy również tworzenie tworów. Zauważ, że Twoja technika jest zwykłą kopią techniki z rangi wyższej z tą różnicą, że jest mniejsza i słabsza. Sam trzon jutsu pozostaje taki sam. Nie zmieniłeś nic. Kamiru Ci mniej więcej zobrazował jakich wielkości twory możesz zrobić na randze D dotonu. To by było na tyle.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Em... tytuł

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Jak "tworzy się" ta ściana?
Ta jedna, najprostsza w dodatku pieczęć nie przemawia na twoją korzyść xD
0 x
Jun

Re: Em... tytuł

Post autor: Jun »

Dobra! Chcieliście technikę, która będzie spełniała wymogi 1x1m i nie będzie słabszą wersją innej techniki? To zrobiłem tą tarczę. To chyba jedyne, co mogę zrobić na tej randze pod defensywę, bo jak chciałem mieć kopułę, okazuje się że jest zbyt rozbudowanym tworem, by móc ją zrobić na randze D, kazaliście mi zmienić, ale ściana też Wam nie pasowała, więc została tylko ta opcja...

Co do wymiarów, spełnia ona je, nawet mogę tu podesłać ssy z kalkulatora objętości, żeby nie było że coś źle policzyłem <jaszczureł> :
Sześcian 1x1 > Walec (tarcza)


@Rybka, Człowiek-->Pieczęć, Pieczęć-->Chakra, Chakra-->Ziemia, Ziemia-->Tarcza, no, już łatwiej tego zobrazować nie mogę.
Zauważ iż w większości technik niskiej rangi Dotonu nie ma w ogóle pieczęci, bądź występują one pojedynczo, tak jak w tym przypadku.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Em... tytuł

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Jun

Re: Em... tytuł

Post autor: Jun »

Spójrz na technikę rangi D dotonu, która wytwarza kolce, niszczy się je przy atakach o sile 40, a to są zwykłe KOLCE, mają może z 10cm grubości i to w najgrubszym miejscu! Moja tarcza ma 30 CM grubości (zobacz sobie w realnym świecie, to praktycznie rozmiar całego mojego przedramienia, więc wyobraź sobie jakie to jest grube skurwy****two <jaszczureł> ).

Po za tym, jak nawet Kan pisał w pomysłach, podczas dyskusji w temacie założonym przez Gyo, staty są droższe niż dziedziny, gdyż można je rozwijać bez ograniczenia, przez co dają ogromne możliwości (już nie mówiąc o tym, że będą wpływały na rangę stylów po wprowadzeniu zmian).

Zapomniałem dopisać o broni, zrobię to jutro/dziś.

Myślę że mniej więcej tak szybko jak inne twory rangi D, tyle że jedynym przykładem są te nieszczęsne kolce, a i tak nie ma tego nigdzie sprecyzowanego... Tu musiałby się wypowiedzieć admin techniczny.

Skoro twierdzisz, że większa ilość pieczęci, zwiększy szybkość jej powstawania, to poważnie się nad tą opcją zastanowię.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Em... tytuł

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Chuichi

Re: Em... tytuł

Post autor: Chuichi »

Jiro, 30 cm LITEGO KAMIENIA, kurde. KAMIENIA. Wiesz ile to musi wazyć kilogramów? Ja też nie, ale na pewno więcej, niż zwykła tarcza, która nie jest tak zbudowana, jak Twój walec. Staty są droższe niż dziedziny, ale pomiędzy nimi, a dziedzinami też musi zostać zachowany jakiś balans. Plus znowu ta regeneracja tarczy... To nie jest technika rangi D. Just give up. :C
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości