Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#103
Zmienione całe Bukijutsu
Zmienione całe Taijutsu
Zmienione całe Chakra Kōgeki, nie ma stylu medycznego, jest to technika z swoimi dwoma pod-technikami.
Zmienione Kaguya
Zmieniony temat dziedzin i ich limit
Zmieniony temat styli walki <już wkrótce>

Temat informujący o zmianach stylów oraz dziedzin
Zmiany zgodne z tematem zawartym tutaj. Proszę każdą osobę tam się zapisywać wraz z zmianami KP jakie wykonuje w kp i rozliczeniami. W razie problemów proszę o zgłoszenie się do mnie, a zmienię i pomogę.
Wzór do użycia w KP: Jeżeli mamy taijutsu lub jakikolwiek styl w bukijutsu na randze D dostajemy jeden otwarty styl.
Wzór do użycia w KP: Jeżeli mamy taijutsu lub jakikolwiek styl w bukijutsu na randze C dostajemy jeden otwarty styl oraz zwrot 100PH.
Wzór do rozliczeń z zwrotem PH: Jeżeli mamy taijutsu lub jakikolwiek styl w bukijutsu na randze B dostajemy dwa otwarte style.
Wzór do użycia w KP:
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#104
Zmieniono koszta chakry w większości dziedzin, tam gdzie nadal są stare niebawem pojawi się rework. Brak dziwnych przeskoków jakie pojawiały się wcześniej, teraz wszystkie się skalują.
Wprowadzono rework Hyuga
Wprowadzono rework Kakuzu
Zmieniony temat styli walki
Nowy artefakt, Hiramekarei
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#105
Fuma shurikeny zajmują od teraz 15 punktów objętości zamiast 5.
Notki Kosztują 250 zamiast 50 ryo.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#106
Dwie techniki związane z kenjutsu trafiają do genjutsu i katonu z wymogami dowolnego stylu kenjutsu na randze C. Wzór kp został poprawiony do obecnego systemu stylów walki ~
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#107
Dodano nowy, dziewiąty punkt do regulaminu kuźni. Ma on na celu zapobiegać sytuacjom, w których gracze zalewają kuźnie przedmiotami, a następnie nawet ich nie wykupują. Zakaz obowiązuje od teraz (nie dotyczy przedmiotów aktualnie rozpatrywanych). W przypadku osób, które nagromadziły już w swojej kuźni kilka przedmiotów i chcą wstawić kolejne, proszę o kontakt ze mną poprzez prywatną wiadomość. Punkt brzmi następująco:
  • Zabrania się dodawania do kuźni nowych przedmiotów/trucizn, przed wykupieniem ostatniego zaakceptowanego tematu. Ograniczenie to nie obowiązuje, kiedy ostatnim zaakceptowanym tematem był artefakt. W szczególnych przypadkach można ten zakaz znieść za zgodą Administratora Technicznego/Moda Technicznego. Gracz zobowiązany jest każdorazowo wkleić do swojego tematu z przedmiotami link prowadzący do miejsca, w którym przedmiot wytworzył/zdobył.

Regulamin kuźni
0 x
Obrazek
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#108
Dodano mechanikę notek + mała poprawka wybuchowych bombek.


Notki i bombki
Mechanika Notek

W związku z tymi zmianami pojawią się modyfikacje w Dohito i Haretsu.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#109

Rework Jashina

W skrócie:
  • Regeneracja:
    • D - rozcięcia skóry, sińce
    • C - regeneracja uszkodzonych mięśni, powolne leczenie złamań
    • B - leczenie złamań, poważnych obrażeń które nie są śmiertelne - dużo małych obrażeń, poparzenia etc. etc.
    • A - organy (wątroba, płuca, oczy etc. etc. etc.)
    • S - regeneracja utraconych kończyn (o ile głowa ma łączność z tułowiem, proces trwa tydzień w fabule)
    Statystki:
    • +5 konsekwencja
    • +10 konsekwencja
    • +15 konsekwencja
    • +20 konsekwencja
    • +25 konsekwencja
      Nie sumują się.

    Inne:
    • D - wygląd (i sprawność) młodzieńcza - można wyglądać starzej o ile "nawróciło" się później.
    • C - nieśmiertelność względem czasu, ale jeść/pić musimy, choć rzadziej
    • B - ból odczuwamy jako coś miłego, "im większy tym lepiej" (nie da się wyjść z gen bólem?)
    • A - zabić można przez odcięcie/zniszczenie głowy i/lub serce
    • S - nieśmiertelność pełną gębą - odcięcie głowy etc. nic nie robi
    Poprawy opisów poziomów opanowania. Dodano przykłady jakie trutki możemy uzyskać na danych poziomach
    Przeniesienie techniki dokugiri na rangę A dodanie, do tego wymagania trucizny na poziomie wybitnym
    Poprawiona umiejętność nabyta Alchemik, dodana Żelazny Organizm i skasowano Świetnego Kucharza
    • Alchemik - wiele stworzonych specyfików i ogromna ilość doświadczeń skutkuje lepszą jakością i ilością produktów. Osoba taka posiada wszelkie predyspozycje do osiągnięcia mistrzostwa w sztuce Dokotsukuru, w przeciwieństwie do dużej ilości mniej utalentowanych adeptów. Liczne eksperymenty pozwoliły na opracowanie metod zwiększających ilość otrzymywanych produktów, w związku z czym tworzone są one w liczbie 15 dawek w miejscu standardowych 10. Dodatkowo podczas tworzenia trucizn automatycznie uzyskuje się 5 dawek odtrutki. Ponadto alchemik potrafi tworzyć pigułki żywnościowe - zasady ich tworzenia są takie same, jak substancji zaawansowanych.
    • Żelazny Organizm - po wielu latach eksperymentowania z najróżniejszymi trunkami i szkodliwymi substancjami ciało shinobiego nauczyło się znosić działanie trucizn znacznie lepiej od innych. Osoby takie kompletnie ignorują efekty prostych i umiarkowanych mikstur, a każda bardziej skomplikowana substancja jest traktowana jak o rangę niższą. Trucizna wybitna nie zabije, a mistrzowska zdoła to osiągnąć po znacznie dłuższym czasie niż u reszty shinobi. Odporność ta nie dotyczy substancji wspomagających, które ciało z chęcią przyjmuje z mniejszymi skutkami ubocznymi.
Rework klanu Nara

Pokemony oraz moce jedi
Nowe wyposażenie Pokeballe!
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

No dobra jak się możecie domyślać pokebolle i moce jedi oraz rework klanu Nara to tylko dowcipy od administracji. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i śmialiście widząc te wszystkie nazwy i mogąc wybrać coś dla siebie. My mieliśmy ubaw jak obmyślaliśmy szczegóły, a wykonanie to była w sumie przyjemność. Co do reszty to jest to prawdą w tym ta technika o truciźnie. Od początku była napisana. Tak więc do zobaczenia na sb!
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#110
Pojedynczy senbon zajmuje teraz 0,25 objętości zamiast 1


Senbony
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#111
Dzisiaj czeka nas wiele drobnych łatek i jedna większe zmiana:
  • Bramy - można używać jednej bramy na raty. Osoby z UW żelazne ciało przy odpowiednim poziomie wytrzymałości nie czują efektów używania bram od I do IV (funkcjonują po nich normalnie, mogą dalej walczyć).
  • UW odporność na ból - UW nie pozwala od tej pory wyjść z genjutsu za pomocą bólu, konsekwencja i wytrzymałość postaci z tym UW rośnie o 10% + na start mają dodatkowe 30 konsekwencji i wytrzymałości (jak w ślepcu).
  • Jugo - pierwszy poziom (klątwa) dostał częściej rozstawione progi PH po bonusowe PA i chakre
  • Hoshigaki - zamiast 150% chakry ich bonusowa energia rośnie o 5% z każdym poziomem klanówki (na S - 125% + chakra z wytrzymałości)
  • Hozuki - Gōsuiwan no Jutsu daje od teraz 60 siły zamiast 40 na 3 tury zamiast 2.
  • Poradnik - nowy, lepszy, bla bla bla

Linki:
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#112

Wreszcie wyczekiwany rework Sabaku! Zajął sporo czasu jednak wymagał odrobiny miłości (dopieszczenie). Najważniejsza zmiana to wymóg Fuutonu. Osoby, które go nie posiadają będą zmuszone nabyć jako następny żywioł (jest on odgórnie narzucony).
Jest to jedynie ogólne podsumowanie. Zmian było naprawdę wiele, praktycznie każda technika różni się pod jakimś względem. Najlepiej jest się zapoznać z całością dostępną pod tym linkiem samodzielnie - klik!
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#113

Dodane zostały reworki:
  • Zmianie uległa większość opisów
  • Wymienione zostały obrazki
  • Pigułki od teraz dodają stałe wartości siły, trzeba je zakupić, a także uległa zmianie otrzymywana chakra
  • Baika no Jutsu - otrzymała także drugie zastosowanie dostępne od rangi klanowej B.
  • Nikudan Sensha - dodaje teraz szybkość na czas poruszania się
  • Daburu Nikudan Sensha - Może być użyta także przy pomocy techniki
  • Nikudan Kunai Sensha - Technika została usunięta - może zostać użyta przy pomocy Nikudan Sensha.
  • Mizudan Suisha - Technika została usunięta
  • Nikudan no Mai - Technika została usunięta
  • Bubun Baika no Jutsu - Technika dodaje od teraz siłę dla danej kończyny
  • Nikudan Hari Sensha - Technika otrzymała koszt (za wytworzenie włosów) oraz szybkość na czas poruszania się.
  • Chōharite - Technika otrzymała siłę, która jest odwzorowaniem wzmocnienia naszego ciosu.
  • Chō Baika no Jutsu - Zwiększeniu ulega także jedna wybrana rzecz z ekwipunku.
  • Chōdan Bakugeki - Całkowita zmiana działania techniki. Od teraz jest to bardzo silny cios wykorzystujący nasze motyle skrzydła do wzmocnienia jego siły.
  • Karorī Kontorōru - Dokładne działanie techniki zostało mocno sprecyzowane. Wcześniej opis był nieco nieczytelny.
  • Zmianie uległa większość opisów
  • Wymienione zostały obrazki
  • Kugutsu no Jutsu - usunięty został styl walki kuglarzy.
  • Chakura no Ito - Usunięty został przelicznik statystyk na kukiełki. Wszystko pojawiło się w opisie klanu wraz ze zmianami w postrzeganiu ich szybkości
  • Suna Fukumen no Jutsu - Brak
  • Kugutsu Kawarimi no Jutsu - Dodany został wariant Kawarimi bez pieczęci dostępny po opanowaniu ninjutsu na rangę A.
  • Sōshūjin - Doprecyzowane zostało co można tym zrobić, a co nie.
  • Kugutsu no Fūin - Doprecyzowane zostało co dokładnie oznaczało Fuin no Jutsu.
  • Kurohigi Kiki Ippatsu - Działanie techniki nieco się zmieniło. Wymagania oddają teraz stan faktyczny.
  • Kikō Junbū - Doprecyzowana została kwestia co oznacza większy koszt dla marionetki o większych gabarytach.
  • Ayatsuri Fūka Hōin - Podana została lokalizacja w której możemy znaleźć opis techniki Fūka Hōin
  • Hitokugutsu: Hotetsu - Jest to nowa technika, która pozwala zastąpić utraconą kończynę mechaniczną (taką jak w lalkach)
  • Sōen: Hitomi Gokū - Zmianie uległo działanie techniki. Głównie doprecyzowane wymagania jakie muszą zostać spełnione do kontroli. Możliwe jest także zmuszenie swojego celu do posłuszeństwa przy odpowiedniej sile.
  • Hyakku Kugutsu Tamashibari - Technika została usunięta
  • Hitokugutsu: Karada - Kolejne z rozbić techniki Hitokugutsu. Posiada ona wszelkie cechy pierwowzoru nie licząc kończyn, które zostały udostępnione do nauki przez każdego kuglarza.
  • Ura Shirohigi: Jikki Uematsu no Shū - Brak
  • Akahigi: Hyakki no Sōen - Dostosowanie kosztu pod Chakura no Ito (nie było sensu rozdrabniania się)
  • Zmianie uległa większość zasięgów. Nie poruszałem ich w technikach gdyż wyglądałoby to bardzo źle
  • Zmianie uległa większość opisów
  • Wymienione zostały obrazki
  • Poprawiona została znacznie czytelność klanu korzystając z dobrodziejstw które serwują nam funkcje tabelek
  • Reberu - Nie zagłębiając się w zmiany kosztów itd. Sama kontrola wytworzonych baniek kosztuje nas 1/2 kosztu.
  • Pył - jest od teraz efektem dodawanym do naszych baniek z Reberu, nie techniką (wcześniej nie było takowego podziału)
  • Suishi Suihō no Jutsu - Posiada teraz precyzyjny koszt oraz możemy wytworzyć za niego 3 bańki (generalnie buff)
  • Fudō Suihō no Jutsu - posiada precyzyjny koszt. Od rangi klanowej A takowa bańka za dopłatą (z utrzymaniem na turę) może stać się niewidzialna)
  • Suihō Bunshin no Jutsu - Doprecyzowany został zasięg klona jak i mechanika jego tworzenia
  • Klej - jest teraz efektem dodawanym do baniek zamiast techniką
  • Suihō Dōmu - Technika została przeniesiona na rangę A otrzymując spore możliwości defensywne.
  • Bomba świetlna - jest teraz efektem dodawanym do baniek
  • Hōmatsu no Jutsu - ilość wytwarzanych baniek uległa podwojeniu
  • Kwas - jest teraz efektem dodawanym do baniek
  • Sumi Suihō Bakuhatsu - Brak
  • Zmianie uległa większość zasięgów. Nie poruszałem ich w technikach gdyż wyglądałoby to bardzo źle

W związku z reworkiem Ayatsuri dodane zostały także magazynki do lalek - klik!
0 x
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1924
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#114

Do Regulaminu Forum oraz Postaci Pośmiertnych zostały wprowadzone nowe podpunkty. Prosimy o zapoznanie się z ich treścią.
1. Regulamin forum -> klik.
  • W punkcie 1: podpunkt h, podpunkt i
  • W punkcie 2: podpunkt c, podpunkt f, podpunkt g
  • W punkcie 5: zreformowany podpunkt c, zreformowany podpunkt e
2. Regulamin Postaci pośmiertnych -> klik.
  • W punkcie 1: podpunkt f
  • W punkcie 2: podpunkt f
Miłej lektury.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#115

Pojawił się ciągnący od dłuższego czasu rework Kami!
Zapraszam do szczegółowego zapoznania się z wyglądem klanu, bo zmieniło się i to dużo.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#116

Została wprowadzona zmiana z pomysłów odnośnie otwierania drugiego żywiołu przez klany tworzące swój własny unikatowy np. Mokuton. Można się z nią zapoznać tutaj.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości