Ilość zaakceptowanych przedmiotów: 19
Masaru
Moderator: Souei
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4229
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Masaru
https://dailyanimeart.files.wordpress.c ... s-head.jpg
(bez ubrań i włosów)
Nazwa marionetki: Kamakiri
Ranga:C
Materiały (części kukły): Drewno i stal i lina i podane w cenie bronie
Wygląd: Wysokość 2,5m. Proporcjonalnie kończyny jak u normalnego człowieka. Stopa i część do kolana drewniane, tam staw obrotowy. Dalej kawałek od kolana do miednicy drewniany i ze stawem obrotowym przytwierdzonym do korpusu. Korpus drewniany, na wysokości powyżej miednicy po prawej i lewej stronie ręka przytwierdzona stawem obrotowym. Ręka zbudowana z tego samego materiału co reszta. Na miejscu łokcia staw obrotowy. Dalej jest drewniana ręka która zamiast dłoni ma przytwierdzone ostrze na wzór broni ,,wielki Kunai" tylko bez rączki. Jest ono metalowe. W korpusie na miejscu ramion po obu stronach znajdują się stawy obrotowe i do każdego z nich taka sama ręka jak wcześniej opisane, z jedynym wyjątkiem że te zamiast ostrza mają one, deskę a do niej skierowany w prawą stronę kołek w prawej ręce i w lewą w drugiej. Na kołku znajduje się zamocowany Fūma Shuriken (otworem na kołku) cały czas otwarty. Głowa postaci wygląda jak na zdjęciu, również z drewna. Na samym środku korpusu jest widoczny otwór prostokątny. Z tyłu ma ona ogon w postaci liny długości 3m zakończonej kawałkiem metalu przypominającym zwykłego kunaia bez rączki.
(bez ubrań i włosów)
Nazwa marionetki: Kamakiri
Ranga:C
Materiały (części kukły): Drewno i stal i lina i podane w cenie bronie
Wygląd: Wysokość 2,5m. Proporcjonalnie kończyny jak u normalnego człowieka. Stopa i część do kolana drewniane, tam staw obrotowy. Dalej kawałek od kolana do miednicy drewniany i ze stawem obrotowym przytwierdzonym do korpusu. Korpus drewniany, na wysokości powyżej miednicy po prawej i lewej stronie ręka przytwierdzona stawem obrotowym. Ręka zbudowana z tego samego materiału co reszta. Na miejscu łokcia staw obrotowy. Dalej jest drewniana ręka która zamiast dłoni ma przytwierdzone ostrze na wzór broni ,,wielki Kunai" tylko bez rączki. Jest ono metalowe. W korpusie na miejscu ramion po obu stronach znajdują się stawy obrotowe i do każdego z nich taka sama ręka jak wcześniej opisane, z jedynym wyjątkiem że te zamiast ostrza mają one, deskę a do niej skierowany w prawą stronę kołek w prawej ręce i w lewą w drugiej. Na kołku znajduje się zamocowany Fūma Shuriken (otworem na kołku) cały czas otwarty. Głowa postaci wygląda jak na zdjęciu, również z drewna. Na samym środku korpusu jest widoczny otwór prostokątny. Z tyłu ma ona ogon w postaci liny długości 3m zakończonej kawałkiem metalu przypominającym zwykłego kunaia bez rączki.
Ukryty tekst
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=38&t=2435
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4229
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Masaru
Nazwa marionetki:Te no jōgi
Ranga: B
Materiały (części kukły):Drewno
Wygląd:Zwykła drewniana proteza ręki. Na dłoni znajduje się mały otwór. Potem zwykłe drewno bez niczego szczególnego, aż do łokcia którego zastępuje staw kulisty. Potem znowu zwykłe drewno, z tą różnicą że jest 2 razy większe od zwyczajnej grubości ręki w tamtym miejscu. Wygląda to tak jakby jej właściciel miał bardzo umięśniony ten fragment ciała. Po zewnętrznej stronie protezy można ujrzeć otwór wielkości połowy pięści z którego wychodzi łańcuch który oplata tą część protezy. Ta część ręki jest zakończona kolejnym stawem kulistym który tym razem z wiadomych przyczyn jest w 1/3 w ciele noszącego.
Wyposażenie:
Części użyte:
Ranga: B
Materiały (części kukły):Drewno
Wygląd:Zwykła drewniana proteza ręki. Na dłoni znajduje się mały otwór. Potem zwykłe drewno bez niczego szczególnego, aż do łokcia którego zastępuje staw kulisty. Potem znowu zwykłe drewno, z tą różnicą że jest 2 razy większe od zwyczajnej grubości ręki w tamtym miejscu. Wygląda to tak jakby jej właściciel miał bardzo umięśniony ten fragment ciała. Po zewnętrznej stronie protezy można ujrzeć otwór wielkości połowy pięści z którego wychodzi łańcuch który oplata tą część protezy. Ta część ręki jest zakończona kolejnym stawem kulistym który tym razem z wiadomych przyczyn jest w 1/3 w ciele noszącego.
Wyposażenie:
Ukryty tekst
Cena: Natsu napisał mi na wojnie że protezę po stracie reki mogę zrobić sobie za 5000Ryo dodając w tej cenie wyposażania. Jeżeli za dużo wyposażania to napiszcie ile dodać pieniędzy do podanej kwoty. Lub za 2 600 mając rangę A.Części użyte:
Ukryty tekst
Sterowanie:
Ukryty tekst
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=38&t=2488
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4229
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Masaru
Nazwa marionetki:Te no jōgi
Ranga: A
Materiały (części kukły):Drewno
Wygląd:
https://scr.hu/yaWvLg
Wyposażenie:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3007
Ranga: A
Materiały (części kukły):Drewno
Wygląd:
https://scr.hu/yaWvLg
Wyposażenie:
Ukryty tekst
Cena: Ukryty tekst
Ukryty tekst
Ukryty tekst
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3007
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4229
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Masaru
- Maska na plecach (ma dziurę w ustach, oraz jest gruba)
Głowa kukły:https://scr.hu/70dD4a
http://imgur.com/C1HXf2p - Nazwa Kukły
- Bekkō
- Ranga
- A
- Cena
- 4170Ryo
- Materiały
- Drewno
- Wygląd Humanoidalny kształt. Wysoka na 220cm.
1. 4 Nogi złożone z kawałka drewna, stawu kulistego jako kolano, znowu kawałka drewna i znowu stawu kulistego dołączonego do korpusy. Nogi o długości nóg człowieka. Jako stopa zwykły troszkę grubszy od nogi pieniek o wysokości 5 cm. Ma 5 palców, które mogą wbić się w ziemię.
2.Korpus otwierany jak brzuch lalki Kankuro, tylko że troszkę mniejszy. Pozwala to na wejście kuglarza do środka i usiąście z podwiniętymi nogami. Siedzi prosto a głowa kuglarza wystaje z dziury u góry. To samo z jego rękami one też normalnie wychodzą na zewnątrz przez 2 dziury. Korpus jest na tyle ciasny że kuglarz wchodzi tam na styk wiec ręce wystają całe.
3. Lalka ma również własną głowę, gdyby patrzeć na to jak na budowę normalnego człowieka to miałaby ją wyrastającą do przodu z klatki piersiowej. Z za głowy kuglarza jest metalowy rozkładany kaptur który potrafi zasłonić całą głowę poza szparą na oczy.
4. Poza rękami kuglarza wystającymi ma ona poniżej każdej z nich w równej odległości jeszcze po dwie własne pary.
Budowa tej ich to staw kulisty, połączony z tułowiem. Do stawu przytwierdzone jest drewno, potem łokieć znowu staw kulisty, znowu drewno i dłoń. Dłoń to staw kulisty z palcami ( palec to kawałek drewna staw zawiasowy i kawałek drewna. Są troszkę dłuższe niż ręce kuglarza. Dolna para zwisa do kolan.
5. Na plecach kukła ma dużą drewnianą maskę ( 1 grafika). Jest gruba.
Po jej bokach wiszą specjalne duże shurikeny.
6. Kuła ma przy pasie, zwykły skórzany pas. Można do niego przyczepiać torby lub kabury. - Mechanizmy Ukryty tekst
Ukryty tekst
Ukryty tekst
Ukryty tekst
0 x
Re: Masaru
Nazwa:Bara
Poziom:Umiarkowany (C)
Rodzaj: trucizna
Forma: płynna
Sposób aplikacji: Zranienie
Efekty: Okolice skaleczenia w które wdała się trucizna są paraliżowane.
Obszar paraliżu mięśniowego przy jednym zranieniu to obszar wielkości dłoni.
W przypadku kiedy 3 zranienia będą na jednej kończynie ma ona paraliż zupełny.
Efekt przy wytrzymałości 100 jest zmniejszony.
Opis: Niebieski substancja, pachnie różą
Działanie (szybkość i długość w turach):
0-Tura aplikacji.
1-Rozchodzenie się trucizny i lekki paraliż.
2-6 Paraliż pełen.
7-Zanikanie paraliżu.
8-Ozdrowienie zupełne i pozbycie się z ciała toksyn.
Nazwa: Barasa
Poziom: Umiarkowany (C)
Rodzaj: trucizna
Forma: dymna
Sposób aplikacji: Wdychanie
Efekty: Trucizna bardzo podobna do Baram z jedną różnicą, aplikowana jest przez wdychanie jej. Powoduje ona lekki paraliż wszytskich mięśni. Dla osób z wytrzymałością zwykłego zbója (zwykły człowiek 40 wytrzymałości) powoduje ona spadek szybkości i siły zatrutego w stopniu takim że nie będzie on mógł wykorzystać pełni potencjału dzierżonej przez siebie broni oraz będzie on robił gorsze uniki i wolniejsze. Siła jego ciosów również będzie mniejsze. ( W przeliczeniu około - 25 siły i -25 szybkości)
Dla osób z większa wytrzymałością czują oni mrowienie i ścierpnięcie mięśni, około o połowę mniejsze efekty. Wytrzymałość około 80 niweluje prawie zupełnie efekt.
Opis: Szary dym, pachnie różą
Działanie (szybkość i długość w turach):
0-Tura aplikacji.
1-4 Najlepszy efekt
4-5 Zanikanie efektu
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 8&start=30Poziom:Umiarkowany (C)
Rodzaj: trucizna
Forma: płynna
Sposób aplikacji: Zranienie
Efekty: Okolice skaleczenia w które wdała się trucizna są paraliżowane.
Obszar paraliżu mięśniowego przy jednym zranieniu to obszar wielkości dłoni.
W przypadku kiedy 3 zranienia będą na jednej kończynie ma ona paraliż zupełny.
Efekt przy wytrzymałości 100 jest zmniejszony.
Opis: Niebieski substancja, pachnie różą
Działanie (szybkość i długość w turach):
0-Tura aplikacji.
1-Rozchodzenie się trucizny i lekki paraliż.
2-6 Paraliż pełen.
7-Zanikanie paraliżu.
8-Ozdrowienie zupełne i pozbycie się z ciała toksyn.
Nazwa: Barasa
Poziom: Umiarkowany (C)
Rodzaj: trucizna
Forma: dymna
Sposób aplikacji: Wdychanie
Efekty: Trucizna bardzo podobna do Baram z jedną różnicą, aplikowana jest przez wdychanie jej. Powoduje ona lekki paraliż wszytskich mięśni. Dla osób z wytrzymałością zwykłego zbója (zwykły człowiek 40 wytrzymałości) powoduje ona spadek szybkości i siły zatrutego w stopniu takim że nie będzie on mógł wykorzystać pełni potencjału dzierżonej przez siebie broni oraz będzie on robił gorsze uniki i wolniejsze. Siła jego ciosów również będzie mniejsze. ( W przeliczeniu około - 25 siły i -25 szybkości)
Dla osób z większa wytrzymałością czują oni mrowienie i ścierpnięcie mięśni, około o połowę mniejsze efekty. Wytrzymałość około 80 niweluje prawie zupełnie efekt.
Opis: Szary dym, pachnie różą
Działanie (szybkość i długość w turach):
0-Tura aplikacji.
1-4 Najlepszy efekt
4-5 Zanikanie efektu
0 x
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Masaru
- Wygląd
- https://scr.hu/LrdG43
- Nazwa
- Kamizeruka
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- Należy umieścić na ciele
- Waga Fūin
- 200
- Opis Posiada kołnierz który sięga aż do dołu ucha. Ma również naramienniki. Chroni brzuch,klatkę i plecy. Kamizelka z kilku warstw twardej skóry w środku wypchana metalowymi płytami. Płyty są dużych rozmiarów i działają jak kamizelka kulo odporna. Czyli ktoś wywierając nacisk na jeden punkt tak naprawdę pcha równocześnie całą płytą osłabiając siłę pchnięcia bo rozkłada się ona na znacznie większy obszar. Nie pozwala na przebicie się shurikenom czy kunai. Wbijają się one w nią nie czyniąc użytkownikowi żadnej szkody. Zapobiega cięciom i dźgnięciom do siły 30, oraz osłabia inne. Przedmiot ten wcale nie utrudnia zbytnio poruszania.
- Wymagania
- 30 wytrzymałości 30 siły
- Cena
- 2000Ryo
- Wygląd
- https://scr.hu/4ZvoGD
- Nazwa
- Būtsu
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- Należy umieścić na ciele
- Waga Fūin
- 70
- Opis Buty i spodnie. W kolorze ciemnym. Buty chronią przed ostrymi przedmiotami pokroju mabishi itd. Po wyżej kostki są zrobione z materiału przypominającego bandaż. Można go odwiązać, w każdym bucie jest jest go około 2m. W prawym bucie z tyłu między bandażami jest miejsce gdzie można wsadzić pochwę z sztyletem. ( Tym za 250 ze sklepu). Spodnie są mocne nie drą się tak łatwo i nie prują się. Maja małe kieszenie w standardowych miejscach i jedną obszerna w lewej nogawce od zewnętrznej strony w nogawce na wysokości powyżej kolana. Jej objętość to 30. W prawej na tej samej wysokości jest za to 2 paski zapisane na guzik które opinają nogawkę. Pozwalają one tam trzymać 2 fuma shurikeny złożone.
Same spodnie posiadają oczywiście pasek normalny. Pozwala on jednak z tyłu nosić katanę na nim zawieszoną. ( Jak Sasuke swoją) - Cena
- 500Ryo
- Wygląd
- https://scr.hu/JWVJoa
- Nazwa
- Masuku
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- 5
- Waga Fūin
- 70
- Opis Zwykła drewniana maska z sznurkiem z tyłu aby móc ją założyć.
- Cena
- 50Ryo
Taka sama metalowa plakietka jak wyżej tylko na kawałku materiału tworząc coś na kształt zwykłej opaski na nadgarstek. 50Ryo
Duża opaska na cały bark aż do łokcia od ramienia. Potrzebna do techniki - http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=3189 100Ryo
- Wygląd
- https://scr.hu/AKR8M7
- Nazwa
- Katana
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- Nosić za pasem
- Waga Fūin
- 50
- Wymagania
- 20 siły
- Styl
- Kenjutsu
- Opis
- Zwykła katana tylko ze bez gardy. Ostrze jest tak grube jak rękojeść.
- Cena
- 1400Ryo
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=43&t=3404
0 x

Re: Masaru
Ostatnie przedmioty kupione tu http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=69&t=113&start=15
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4229
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Masaru
- Nazwa Kukły
- Bakku pakku
- Ranga
- B
- Cena
- 2060Ryo
- Materiały
- Drewno,metal,stawy obrotowe,liny
- Wygląd Drewniany klocek wymiary 50cm na 50cm na 90cm na plecy z ramionczkami do noszenia, jednak po jego bokach są 4 metalowe ,,strzałki" Ich długość to 20cm. Jedna para przy samym dole, i druga para w połowie wysokości. Za głową noszącego na plecaku znajduje się wąż przyczepiony do kukły. Sam wąż wygląda następująco, drewniany bal do którego jest przymocowany staw kulisty, do niego jest przymocowany kolejny bal, i potem kolejny staw kulisty. I tak dalej aż do jego głowy, która jest większa niż u przeciętnego węża, a na pewno dłuższa. Sama głowa jest metalowa. Grubość węża to jak ręka ludzka. Na bokach plecaka u góry są 4 haki które trzymają węża żeby nie leciał na boki podczas biegu z plecakiem.
- Mechanizmy Ukryty tekst
- Wymagania Ukryty tekst
- Głowa Ukryty tekst
- Wycena Ukryty tekst
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości