- Nazwa
- Katon: Yakimasu
- Dziedzina
- Katon
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na trzymaną broń | Na długość broni
- Koszty
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (na 3 tury)
- Opis Technika wzmacniająca właściwości tnące jak i penetrujące dzierżonej broni.
Aktywacja techniki odbywa się poprzez ułożenie dłoni uformowanej w charakterystyczny kształt na ostrzu w pobliżu rękojeści. Następnie zostaje ona przeciągnięta przez całą długość ostrza. W wyniku takiego działania ostrze broni zostaje pokryte ogniem, który w znaczny sposób wzmacnia jej właściwości tnące dodatkowo powodując dotkliwe poparzenia w przypadku bezpośredniego kontaktu z ciałem. Co ważne broń na której została użyta technika nie nagrzewa się w skutek czego technika nie stanowi bezpośredniego zagrożenia dla użytkownika, no chyba, że dotknie ostrza... Działanie techniki można przedłużyć płacąc koszt ponownie. Nie wymaga to już ponownej aktywacji oprócz tego w przypadku puszczenia broni technika pozostaje aktywna do końca tury jednak mocno traci na swoich mocach penetrujących, ponieważ przebicie zazwyczaj wymaga czasu.- Broń taka jest w stanie wytrzymać bezpośrednie starcie z bronią wzmocnią naturą Raiton oraz Katon oraz Kekkei Genkai pochodnych.
- W przypadku starcia z bronią wzmocnioną naturą Fuuton jest w stanie bez problemu przełamać tą powłokę.
- Dodatkowo broń ta jest w stanie przeciąć zwykłą, niewzmocnioną chakrą broń przy nacisku trwającym dłużej niż 2s, jednak już przy kontakcie trwającym 1s wywołuje pewne uszkodzenia broni oponenta. Ułatwia to np jej złamanie powyżej uszkodzenia itd. Zależenie od grubości broni całkowite jej przecięcie może być szybsze lub trwać całkiem sporo czasu. Wartości podane powyżej są dla broni grubości standardowej katany.
- Oprócz tego doskonale radzi sobie przy przecinaniu defensywy do rangi B, gdyż cięcie taką bronią traktowane jest jak uderzenie techniką penetrującą rangi C, natomiast pchnięcie jako technika penetrująca rangi A. Przy dłuższym kontakcie z jakąś powierzchnią jest w stanie przeciąć także technikę rangi A, a przy pchnięciu niemal przez wszystko w przypadku braku specjalnych relacji np. Shōton. Samo przebicie nie oznacza także przecięcia techniki, może stanowić zaledwie dziurkę.
- Z racji, że technika opiera się na naturze Katon nie uniknęła ona podatności na Suiton. Powłoka z ognia na broni jest nie tylko w stanie zgasnąć przy całkowitym zanurzeniu w wodzie trwającym dłużej niż 5s, ale i także przy kontakcie z techniką Suiton rangi C oraz wyższych, która całkowicie pokryje ostrze. W przypadku gdy zostanie zakryta tylko część ostrza, a następnie odkryta pokrycie ostrza ogniem odnawia się z racji na stale przesyłaną chakrę do ostrza.
- Co istotne podatność na Suiton nie wiąże się z podatnością na Hyōton i Mokuton. Mimo, że Suiton jest ich elementem składowym broń jest w stanie przecinać bloki lodu niczym gorący nóż przechodzący przez masło. Trochę inaczej sprawa ma się w przypadku Mokutona. Tam przecinanie czegokolwiek zajmuje więcej czasu jednak nadal jest wykonalne.
- Słabość techniki stanowi Shōton. Kryształ nie jest zbyt podatny na wysoką temperaturę dlatego nawet mimo sporych mocy penetrujących technika ta zda się na nic. Będzie jedynie w stanie przeciąć twory do rangi C włącznie, a w przypadku pchnięcia przebić się przez te z rangi B.
- Dodatkowe
- Filmik przedstawiający wygląd aktywacji - Klik!
- Link do tematu postaci
- Klik!
Katon: Yakimasu (póki co odstawka)
Moderator: Souei
Katon: Yakimasu (póki co odstawka)
0 x
Re: Katon: Yakimasu
Polecam ogarnąć to co mamy aktualnie na foro. Odpowiednik tej techniki w Fuuton nie ma utrzymania.
A teraz przejdźmy do mocy tnącej.
Odpowiednik Raitonowy ukazany przez Killera Bee piłował Kubikiribōchō aż mło dopóki Sasuke nie wzmocnił go chakrą by zneutralizować technikę. Więc moim zdaniem mimo wszystko zgadza się jak najbardziej.
Od siebie mogę wrzucić, że jeśli mamy zamiar nerfić technikę to określić jej słabe strony. Osobiście proponuję po prostu słabość na Suitony przy całkowitym zanurzeniu w wodzie gaśnie tak samo jak napotka jakąś technikę Suiton która po prostu ją zaleje.
- Nazwa
- Fūton: Shinkūjin
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Kolejne jutsu polegające na pokryciu broni powłoką z wiatru. Tym razem użytkownik gromadzi powietrze w płucach, miesza je z chakrą, a następnie lekkimi dmuchnięciami rozprowadza je po broni. Pozwala to na zwiększenie powierzchni tnących i znaczące zwiększenie ich ostrości - za pomocą tej techniki zwykły kunai zyskuje ostrze godne miecza, a shuriken staje się shurikenem demonicznego wiatru. Broń dzięki temu zabiegowi staje się również lżejsza.
- Nazwa
- Raiton: Raikiri
- Pieczęci
- Wół → Królik → Małpa
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Chidori
- Opis Zaawansowana wersja Chidori, gdyż ta technika jest w stanie przeciąć nawet błyskawicę. Wymaga większej kontroli chakry. Raikiri można również "przenieść" do broni i zaatakować wroga bronią naładowaną tą techniką. Jutsu to jest bardzo silne i w zasadzie każda styczność z nim kończy się śmiercią.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
A teraz przejdźmy do mocy tnącej.
Odpowiednik Raitonowy ukazany przez Killera Bee piłował Kubikiribōchō aż mło dopóki Sasuke nie wzmocnił go chakrą by zneutralizować technikę. Więc moim zdaniem mimo wszystko zgadza się jak najbardziej.
Od siebie mogę wrzucić, że jeśli mamy zamiar nerfić technikę to określić jej słabe strony. Osobiście proponuję po prostu słabość na Suitony przy całkowitym zanurzeniu w wodzie gaśnie tak samo jak napotka jakąś technikę Suiton która po prostu ją zaleje.
0 x
Re: Katon: Yakimasu
Halo odbiór jakiś dodatkowy odzew oprócz Ayato by się przydał.
A co do ewentualnych kosztów jak tam Ayato się czepiał skoro chcemy się bawić w utrzymanie proponuję:
dwie wersje. Do wyboru do koloru. Spowoduje to także usunięcie wzmianki o 4 turach z opisu.
dwie wersje. Do wyboru do koloru. Spowoduje to także usunięcie wzmianki o 4 turach z opisu.
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Katon: Yakimasu
Tu masz odpowiedź na cięcie - https://www.youtube.com/watch?v=lM8eDdmxm3s
Mniej racjonalne wydaje się już cięcie elektrycznością, a jednak w anime jak i mandze jest.
Kolejny filmik - https://www.youtube.com/watch?v=7EGmrPiumEU
Mniej racjonalne wydaje się już cięcie elektrycznością, a jednak w anime jak i mandze jest.
Kolejny filmik - https://www.youtube.com/watch?v=7EGmrPiumEU
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Katon: Yakimasu
Opis został poprawiony według zaleceń + koszt zmieniony.
By długo nie szukać wzmianki o czasie cytuję: Oprócz tego mam pytanie. Czy to oznacza, że koszt utrzymania znika? Mam na myśli sytuację jeśli bym chciał utrzymać technikę dłużej niż te 3 tury. Osobiście proponowałbym rozwiązanie, że ponownie płacę koszt za 3 tury i technika trwa kolejne 3 tury.
Jednak już nie muszę bawić się w aktywację po raz drugi.
Oprócz tego skoro koszt jest od razu na 3 tury wypadałoby doprecyzować co się dzieje gdy puszczę broń - np. wbiję w ziemię i od niej odejdę. Osobiście dodałbym dopisek, że technika utrzymuje się do końca tury tak więc możliwe by było np. rzucenie nią i wykorzystanie jeszcze mocy tnących.
By długo nie szukać wzmianki o czasie cytuję: Oprócz tego mam pytanie. Czy to oznacza, że koszt utrzymania znika? Mam na myśli sytuację jeśli bym chciał utrzymać technikę dłużej niż te 3 tury. Osobiście proponowałbym rozwiązanie, że ponownie płacę koszt za 3 tury i technika trwa kolejne 3 tury.
Jednak już nie muszę bawić się w aktywację po raz drugi.
Oprócz tego skoro koszt jest od razu na 3 tury wypadałoby doprecyzować co się dzieje gdy puszczę broń - np. wbiję w ziemię i od niej odejdę. Osobiście dodałbym dopisek, że technika utrzymuje się do końca tury tak więc możliwe by było np. rzucenie nią i wykorzystanie jeszcze mocy tnących.
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości