[hr][/hr]
CHARAKTERYSTYKA POSTACI
Imię i nazwisko: Meiri Hotaru
Pseudonim: ~
Przydomki: ~
Kraj: Hi no Kuni
Wioska: Konohagakure no Sato
Numer rejestracyjny: 23-001007
Wzrost: Przeciętny
Waga: Przeciętny
Płeć: Kunoichi
Wiek: [rok]45[/rok] lat
Poziom: C
Rangi: Genin
Nindō: "Po trupach do celu"
Charakterystyka: Wygląd Meiri nie wyróżnia się znacząco spośród tłumu innych Kunoichi. Zaczynając od czubka głowy można powiedzieć kilka ważnych lub i mniej ważnych rzeczy. Pierwszą z nich są włosy, które sięgają do łopatek. Podchodzą pod kolor granatowy. Najczęściej można ją zobaczyć w kucyku. Czoło Kunoichi nie jest wysokie, oczy zielone, karnacja skóry jest wręcz idealnie dopasowana do całokształtu, nos zgrabny. To wszystko jest umiejscowione na owalnej twarzy. Cóż jeszcze można by powiedzieć ? Ciało Meiri nie jest ani za chude, ani za grube. Można by powiedzieć, że w sam raz. Wszystko w odpowiednich proporcjach oraz wielkości. Nic dodać, nic ująć...
Przechodząc do charakteru dziewczyny można by powiedzieć wiele całkiem ciekawych i mniej ciekawych cech. Jak wiele innych dziewczyn jest miła, kulturalna, opanowana, grzeczna. Żyjąc już tyle lat, Meiri udało się nauczyć dopasowywać zachowanie do każdej możliwej sytuacji, więc dziewczyna nie ma żadnych problemów podczas luźnej rozmowy, kłamania i wielu innych. Pomimo tak młodego wieku Meiri jest bardzo dobrym stategiem. W jej umyśle powstaje sto i jeden pomysłów na sekundę, dlatego też zawsze stara się być o krok przed przeciwnikiem podczas walki lub misji. Młoda Kunoichi nie lubi być ograniczana, bardziej woli sama decydować o tym co może a czego nie może. Pomimo tylu dobrych cech, dziewczyna jest wręcz nieprzewidywalna. W jej słowniku nie ma czegoś takiego jak sumienie. Czasami zdarza jej się eksplodować, przez co często woli dusić w sobie emocje. Zazwyczaj potrafi dbać o samą siebie, lecz by osiągnąć dany cel zmienia swoje przyzwyczajenia. Jest pewną siebie, twardo stąpającą po ziemi Kunoichi. Cóż można więcej powiedzieć ? Chyba już nic...
[hr][/hr]ATRYBUTY
Siła: C (2)
Szybkość: C (2,5)
Wytrzymałość: C (2)
Siła chakry: C (2)
Kontrola chakry: C (2)
Intelekt: E (0)
Ilość chakry:2 000
Koszta chakry:
Ninjutsu: E (0)
Fūinjutsu: D (1)
Genjutsu: E (0) (wadliwa dziedzina)
Iryōjutsu: E (0)
Zaijutsu: E (0)
Żywioły:
Bukijutsu: E (0)
Kenjutsu: E (0)
Jikujutsu: E (0)
Kusarijutsu: E (0)
Shurikenjutsu: E (0)
Kyūjutsu : C (2)
Shakuton: C (2)|ATUT
[hr][/hr]PRZYMIOTY >WRODZONA WADA | Wadliwa dziedzina |Fu ryōhin Fīrudo |
opis: Należy wybrać jedną dziedzinę. Jest ona słabsza o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki. |Techniki Iluzji|
>WRODZONY ATUT | Nadludzka Szybkość | Ningen'ijō Sumiyaka |
opis: Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.
>ATUT | Pięć Żywiołów | Ninpō: Godai 忍法・五大 |
opis: Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów)- żywioły pochodzące np z przeszczepów itp nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój Siły chakry i Kontroli Chakry jak również dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.
[hr][/hr]TECHNIKI NINJUTSU
·Ki Nobori no Shugyō (E)
·Kai (E)
·Bunshin no Jutsu (E)
·Kawarimi no Jutsu (E)
·Suimen Hokō no Gyō (E)
·Kakuremino no Jutsu (E)
·Henge no Jutsu (E)
·Nawanuke no Jutsu (E)
IRYOJUSTU
·Kihon Iryō no Kenmei (E)
·Ōkyū no Shirōto (E)
FUINJUTSU
·Fūin no Jutsu (D)
KATON
·Bakuhatsu (D)
·Bakufu (D)
·Gokakyu no Jutsu (C)
·Kasai Iki (C)
·Kasumi Enbu no Jutsu (C)
SHAKUTON:[/red]
·Heat Shine (C)
[hr][/hr]WIEDZA
Hotaru:amator
Hi no Kuni:amator
Słynni nukenini:amator
Uzbrojenie shinobi:amator
Pakty:amator
Dziedzina:Katon amator
Dziedzina:Kyūjutsu amator
Dziedzina:Fuinjutsu amator
Dziedzina:Shakuton amator
Dziedzina:Tajutsu amator
Dziedzina:Fuuton amator
Anatomia ludzkiego ciała: amator
[hr][/hr]EKWIPUNEK
Bank: Ryō 両
Opaska Shinobi: Na prawym ramieniu
Ubranie: Niebieska koszulka | Czarny dres z kapturem, kieszenie po bokach | Czarne spodnie | Typowe jak dla ninja buty w kolorze niebieskim |
Pozostały Ekwipunek:
·Torba na biodro(tył prawa str.):
>2x kunai; 10x shuriken
>9x Granat dymny | 3x wyb. notka | lokalizator | 2x ośl. notka
·Kabura(prawe udo):
>8x Kunai (do 3 przyczepiona wyb. notka)
·Kabura(lewe udo):
>Mały zwój[30x kunai (do 10 przyczepione wyb. notki)]
>Mały zwój[50x strzała (do 10 obklejone wyb. notki|są umiejscowione pośrodku tak, aby ich wywarzenie było równomiernie)]
>Mały zwój[500x makibishi]
>Mały zwój[-pusty-]
>Mały zwój[-pusty-]
·Kołczan(na plecach)
> 50x strzała (na 10 obklejone wyb. notki | są umiejscowione pośrodku tak, aby ich wywarzenie było równomiernie)
·Krótki łuk(na plecach|zaś 150m)
|Maksymalny zasięg względem rozwoju
dziedziny(1/3 zasięgu broni, czyli 50m)|
[hr][/hr]STATYSTYKI
Wygrane walki:
Przegrane walki walki:
Misje:
Mam nadzieję że coś dostanę...
Imię i nazwisko: Meiri Hotaru
Pseudonim: ~
Przydomki: ~
Kraj: Hi no Kuni
Wioska: Konohagakure no Sato
Numer rejestracyjny: 23-001007
Wzrost: Przeciętny
Waga: Przeciętny
Płeć: Kunoichi
Wiek: [rok]45[/rok] lat
Poziom: C
Rangi: Genin
Nindō: "Po trupach do celu"
Charakterystyka: Wygląd Meiri nie wyróżnia się znacząco spośród tłumu innych Kunoichi. Zaczynając od czubka głowy można powiedzieć kilka ważnych lub i mniej ważnych rzeczy. Pierwszą z nich są włosy, które sięgają do łopatek. Podchodzą pod kolor granatowy. Najczęściej można ją zobaczyć w kucyku. Czoło Kunoichi nie jest wysokie, oczy zielone, karnacja skóry jest wręcz idealnie dopasowana do całokształtu, nos zgrabny. To wszystko jest umiejscowione na owalnej twarzy. Cóż jeszcze można by powiedzieć ? Ciało Meiri nie jest ani za chude, ani za grube. Można by powiedzieć, że w sam raz. Wszystko w odpowiednich proporcjach oraz wielkości. Nic dodać, nic ująć...
Przechodząc do charakteru dziewczyny można by powiedzieć wiele całkiem ciekawych i mniej ciekawych cech. Jak wiele innych dziewczyn jest miła, kulturalna, opanowana, grzeczna. Żyjąc już tyle lat, Meiri udało się nauczyć dopasowywać zachowanie do każdej możliwej sytuacji, więc dziewczyna nie ma żadnych problemów podczas luźnej rozmowy, kłamania i wielu innych. Pomimo tak młodego wieku Meiri jest bardzo dobrym stategiem. W jej umyśle powstaje sto i jeden pomysłów na sekundę, dlatego też zawsze stara się być o krok przed przeciwnikiem podczas walki lub misji. Młoda Kunoichi nie lubi być ograniczana, bardziej woli sama decydować o tym co może a czego nie może. Pomimo tylu dobrych cech, dziewczyna jest wręcz nieprzewidywalna. W jej słowniku nie ma czegoś takiego jak sumienie. Czasami zdarza jej się eksplodować, przez co często woli dusić w sobie emocje. Zazwyczaj potrafi dbać o samą siebie, lecz by osiągnąć dany cel zmienia swoje przyzwyczajenia. Jest pewną siebie, twardo stąpającą po ziemi Kunoichi. Cóż można więcej powiedzieć ? Chyba już nic...
[hr][/hr]ATRYBUTY
Siła: C (2)
Szybkość: C (2,5)
Wytrzymałość: C (2)
Siła chakry: C (2)
Kontrola chakry: C (2)
Intelekt: E (0)
Ilość chakry:2 000
Koszta chakry:
- E - 6
D - 45
C - 100
B - 500
A - n/d
S - n/d
Ninjutsu: E (0)
Fūinjutsu: D (1)
Genjutsu: E (0) (wadliwa dziedzina)
Iryōjutsu: E (0)
Zaijutsu: E (0)
Żywioły:
- Katon: C (2)|ATUT
Fūton: D (1)|ATUT
Bukijutsu: E (0)
Kenjutsu: E (0)
Jikujutsu: E (0)
Kusarijutsu: E (0)
Shurikenjutsu: E (0)
Kyūjutsu : C (2)
Shakuton: C (2)|ATUT
[hr][/hr]PRZYMIOTY >WRODZONA WADA | Wadliwa dziedzina |Fu ryōhin Fīrudo |
opis: Należy wybrać jedną dziedzinę. Jest ona słabsza o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki. |Techniki Iluzji|
>WRODZONY ATUT | Nadludzka Szybkość | Ningen'ijō Sumiyaka |
opis: Szybkość jako atrybut odpowiada za szybkość poruszania się, atakowania ale również obejmuje celność, precyzję oraz uniki. Atut ten zwiększa Szybkość o pół poziomu. Premia ta wzrasta do pełnego poziomu gdy rozwinie się podstawowy poziom Szybkości na rangę A.
>ATUT | Pięć Żywiołów | Ninpō: Godai 忍法・五大 |
opis: Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów)- żywioły pochodzące np z przeszczepów itp nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój Siły chakry i Kontroli Chakry jak również dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.
[hr][/hr]TECHNIKI NINJUTSU
·Ki Nobori no Shugyō (E)
·Kai (E)
·Bunshin no Jutsu (E)
·Kawarimi no Jutsu (E)
·Suimen Hokō no Gyō (E)
·Kakuremino no Jutsu (E)
·Henge no Jutsu (E)
·Nawanuke no Jutsu (E)
IRYOJUSTU
·Kihon Iryō no Kenmei (E)
·Ōkyū no Shirōto (E)
FUINJUTSU
·Fūin no Jutsu (D)
KATON
·Bakuhatsu (D)
·Bakufu (D)
·Gokakyu no Jutsu (C)
·Kasai Iki (C)
·Kasumi Enbu no Jutsu (C)
SHAKUTON:[/red]
·Heat Shine (C)
[hr][/hr]WIEDZA
Hotaru:amator
Hi no Kuni:amator
Słynni nukenini:amator
Uzbrojenie shinobi:amator
Pakty:amator
Dziedzina:Katon amator
Dziedzina:Kyūjutsu amator
Dziedzina:Fuinjutsu amator
Dziedzina:Shakuton amator
Dziedzina:Tajutsu amator
Dziedzina:Fuuton amator
Anatomia ludzkiego ciała: amator
[hr][/hr]EKWIPUNEK
Bank: Ryō 両
Opaska Shinobi: Na prawym ramieniu
Ubranie: Niebieska koszulka | Czarny dres z kapturem, kieszenie po bokach | Czarne spodnie | Typowe jak dla ninja buty w kolorze niebieskim |
Pozostały Ekwipunek:
·Torba na biodro(tył prawa str.):
>2x kunai; 10x shuriken
>9x Granat dymny | 3x wyb. notka | lokalizator | 2x ośl. notka
·Kabura(prawe udo):
>8x Kunai (do 3 przyczepiona wyb. notka)
·Kabura(lewe udo):
>Mały zwój[30x kunai (do 10 przyczepione wyb. notki)]
>Mały zwój[50x strzała (do 10 obklejone wyb. notki|są umiejscowione pośrodku tak, aby ich wywarzenie było równomiernie)]
>Mały zwój[500x makibishi]
>Mały zwój[-pusty-]
>Mały zwój[-pusty-]
·Kołczan(na plecach)
> 50x strzała (na 10 obklejone wyb. notki | są umiejscowione pośrodku tak, aby ich wywarzenie było równomiernie)
·Krótki łuk(na plecach|zaś 150m)
|Maksymalny zasięg względem rozwoju
dziedziny(1/3 zasięgu broni, czyli 50m)|
[hr][/hr]STATYSTYKI
Wygrane walki:
Przegrane walki walki:
Misje:
- D: 19
C: 1
B: 0
A: 0
S: 0
Mam nadzieję że coś dostanę...