Trudniejsze misje

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 377
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Shins Hyo »

To ja pomarudzę znowu odnośnie podnoszenia cyferek. Taki kierunek NIE MA SENSU. Z jednej strony dajemy więcej PH na start, jakieś bonusy bambikowe, żeby łatwiej zacząć, by potem utrudniać nowym graczom grę spowalniając ich progres.

Przytoczę tu jeszcze raz moją tabelkę z poprawką na 700 PH na start i wartościami z zaproponowanymi przez Sir Daniela.
Obrazek

Jak widać na załączonym obrazku progres do 11,5k zajmuje ponad rok dłużej niż obecnie, wbicie 2500 PH, czyli misji rangi B zajmuje więcej o 300 dni niż obecnie wbicie rangi A czyli 2650 PH. Innymi słowy znacząco UTRUDNIAMY EARLY GAME. Czy to ma być cel tej zmiany? Żeby trudniej się zaczynało, żeby gracze w late gamie mieli przez rok albo dwa trochę większe wyzwanie? Jaki to ma sens? Za dwa lata wrócimy do problemu i znowu podniesiemy limity misji? Przecież to NIC NIE ROZWIĄZAUJE, a stwarza nowe problemy.

I teraz tak - ja rozumiem, że jak się ma multum PH to gra staje się nudna, bo przeciwnicy są za słabi, ale to nie oznacza, że aby kilka osób mogło mieć trudniejszego przeciwnika, to cała reszta forum ma mieć trudniej rozwijać swoją postać. Dlatego ja zaproponuję inne podejście. Zachowam te progi PH, jakie zaproponował Sir Daniel, ale zaproponuję inne liczenie PH za misję i inne liczenie PH przeciwników na misji.

1. Przeciwnicy na misji będą posiadali PH zależne od gracza, ale z minimalnym progiem.
E - brak przeciwników chakrowych
D - 600 PH + 15% PH gracza, min. 800 PH
C - 720 PH + 40% PH gracza, min. 1200 PH
B - 1125 PH + 55% PH gracza, min. 2500 PH
A - 1200 PH + 70% PH gracza, min. 4000 PH
S - 900 PH + 85% PH gracza, min. 6000 PH

Wartości są tak dobrane, że gracz funkcja po lewej daje tyle samo to minimum przeciwnika jeśli gracz idzie z taką samą ilością PH, a im gracz bardziej przerasta ten minimalny poziom tym większą ma nad nim przewagę.

Wynagrodzenia:
Ilość PH przeciwnika - Wynagrodzenie w PH
Misje E - stałe 25 PH, ale gracz nie może ich robić powyżej 1000 PH.
40% PH gracza - 20 PH
50% PH gracza - 30PH
60% PH gracza - 40 PH
70% PH gracza - 50 PH
80% PH gracza - 60 PH
90% PH gracza - 70 PH
itd.

Liczby do wynagrodzenia są jeszcze do przemyślenia, taki ogólny zamysł. Im silniejszy przeciwnik względem Ciebie, tym więcej PH masz. System PH przeciwnika jest tak zrobiony, że w pewnym momencie jeśli chcesz zarabiać PH musisz przeskoczyć na misje trudniejsze, ale równocześnie przy bardzo dużej ilości PH zdobywanie siły spowalnia.


EDIT. Poprawiłem tabelkę, bo nie doliczyłem wbijania PH na misjach E. Ale to jeszcze pogarsza to, o czym pisałem.
0 x
Awatar użytkownika
Kaito Ishikawa
Posty: 312
Rejestracja: 14 sie 2025, o 11:52
Wiek postaci: 25
Ranga: Dōkō
Aktualna postać: Kaito Ishikawa

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Kaito Ishikawa »

0 x
Obrazek Narrator / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Zakata - Zlecenie Specjalne B
  2. Souei - Wyprawa S
Awatar użytkownika
Sir Daniel
Posty: 33
Rejestracja: 7 lis 2025, o 00:19

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Sir Daniel »

Podmieniłem to co Shinsu zaproponował z PH przeciwnika, co do wynagrodzenia, proponuję tak jak dał Shinsu z ultimatum do 1000PH u gracza, D 10% dodatku za przeciwnika + ultimatum z PH do 1500 PH gracza (do pierwszego wspomagacza) , C i B 5% PH dodatku za przeciwnika i A-S+ ze standardami. Wtedy zachowamy, że nowi gracze mogą się wyfarmić przyspieszyć progres na misjach do B a gracze grający od A wzwyż nie będą tak szybko lvlować w górę. Do zastanowienia będzie też pułap chodzenia na misje rangi C i B, aby też tam nie było przesady w chodzeniu i zbytnim farmieniu przez średnich i silnych graczy, żeby i oni nie przełamali szybko pułapu.

Co do wypraw moja propozycja:

Wyprawy UN z oddzielnymi zasadami:
Wyprawa po 1 UN - 1200 + 30% PH gracza, min. 1500 PH
Wyprawa po 2 UN - 1500 + 50% PH gracza, min. 3000 PH
Wyprawa po 3 UN - 1800 + 60% PH gracza, min. 4500 PH

Wyprawy po zwoje/broń/artefakty etc.:

Wykorzystanie wzoru z Wypraw S do wszystkich rang
C - 1200 PH + 50% z (gracz PH- 1200 PH)
B - 2500 PH + 50% z (gracz PH- 2500 PH)
A - 4000 PH + 50% z (gracz PH - 4000 PH)
S - 6000 PH + 50% z (gracz PH - 6000 PH)

Co też zmniejszy spamowanie przez silniejszych graczy wyprawami po wszystko i utrudni im też przeciwnikiem ich zdobycie. Licząc, że taki ja mający coś ledwo 6500 PH na każdej z tych wypraw będę miał przeciwnika z wystarczającą ilością PH, aby dobrze go ułożyć i nim zagrać i zrobić z niego wyzwanie to powyżej gracze będą zmagać się z tym samym, za to nowi gracze będą mogli na spokojnie sobie coś zdobywać, żeby zmniejszyć dystans do półbogów <catpeka>
0 x
Awatar użytkownika
Zakata
Posty: 661
Rejestracja: 21 lip 2023, o 22:13
Wiek postaci: 14
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Jak na avku
Widoczny ekwipunek: Mała torba.
GG/Discord: Zaakata#3405
Multikonta: Pączuś, Emi

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Zakata »

3 x
<catkeyboard>Piosenka do odpałki <catbongorage> Mowa | Pitos | PH | KP
Kajtek - Zlecenie A
Gosia - Misja A
Jurek - Wyprawa B
Sayuri - Wyprawa C
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1406
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Souei »

Problem został jasno zdefiniowany, ale tak jak pisałem w drugim poście tutaj, każdy ma swój problem i jego rozwiązuje. Sam nawet wprost pisałem o tym, że problemem według mnie nie jest brak wyzwań dla garstki najsilniejszych graczy. Problemem jest to, że mamy dwa shinobi war - jedno na misjach i drugie na kampaniach. Dwa różne światy zakresów PH w których poruszają się NPC. W odpowiedzi na to każdy pisze jak umilić grę silniejszym bez zostawienia w tyle słabszych. Git.

Tymczasem podczas gdy było już milion razy mówione że eventów już nie będzie, tylko zlecenia i kampanie, w odświeżonym temacie misji dostajemy pierwszy akapit o tym czym są eventy. Serio? Jak bardzo można być odklejonym od sytuacji na forko.
This. Misja C i bandyta 3k PH dla jednego, i misja B i Sentoki 2500 PH dla drugiego. Czy naprawdę jedynym wkładem w opracowywanie tematów będzie kopiowanie ostatniej propozycji bez żadnego przemyślenia? Może Jawa przyjdzie i poprawi, nie wiem.

Wiem, że Ario nie chce opisywać czym są prowadzone przez niego już od ponad roku kampanie które są w fazie "testów", bo nie chce mieć nad głową żadnych ram tylko móc spawnować biju sridżu kagady czy inne potworki bez kp i dowolną ilością PH, ale jak długo jeszcze będziemy tego unikać w mechanice? Gimnastykujecie się nad wzorkami, skalowaniem bo nie chcecie zrobić jednej oczywistej rzeczy, ale albo podnosimy PH na misjach do poziomu PH na kampanii albo opisujemy kampanie aby umiejscowić je w systemie misji, wypraw i zleceń.

Pomysł Shinsa był fajny ale nie ten o skalowaniu przeciwników z PH gracza tylko o zmniejszaniu się nagród wraz z posiadanymi PH. Gdybym robił forko to bym takie coś chciał, ale na tym etapie nie ma to już dużego znaczenia i nie odpowiada na problem postawiony w temacie. Przynajmniej nie ten pierwotny.

EDIT: Nowy potworek misja stulejkowa została dopisana jako misja dawana tylko Seininom na zabicie liderów itp. itd. Tymczasem w zleceniach specjalnych od dawna wisi jedno zlecenie na Mikoto Yuki i drugie na Waneko. Ranga dowolna, uczestnicy dowolni. Po co tworzyć jakiś nowy rodzaj misji, który już w chwili tworzenia jest z dupy i nieprawdziwy i wiadomo że nie będzie respektowany bo Ario albo ktoś inny sobie odpali kampanie na tego lidera co im tam akurat się przyśni i nikt w ogóle nie będzie patrzył ani na rangę gracza ani na nic.
1 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sir Daniel
Posty: 33
Rejestracja: 7 lis 2025, o 00:19

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Sir Daniel »

0 x
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1406
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Souei »

Cieszę się z motywacji do wprowadzenia tematu w życie. Nie rozumiem jednak tej agresji, ponieważ posty innych graczy też nie wyrażały aprobaty dla zaprezentowanego zarówno pierwszego, jak i drugiego rozwiązania. Dlaczego więc frustracja wylewana jest tylko na mnie? Wszak również zaproponowałem rozwiązania, które można, choć oczywiście nie trzeba, wziąć pod uwagę.

Skalowanie PH przeciwnika z PH gracza na misjach mi nie podoba się z powodu, który jako pierwszy poruszył Zakata. Wtórowałem mu, ponieważ uważam, że swoim krótkim punktem podsumował tą wątpliwość bardzo trafnie.

Moją propozycją jest podniesienie PH na misjach, mniej więcej tak jak proponowałem to pierwotnie, zmienione trochę w stronę tego co zaproponował Ichir. Widziałem, że twoja pierwsza propozycja sprzed kilku dni się do tego odwoływała, ale niestety po poście Shinsa nie zdecydowałeś się bronić swojego stanowiska, tylko grzecznie wrzuciłeś w templatkę nowe wyliczenia. Rozumiem ten brak wizji, własnego zdania, być może zrozumienia tematu (nie wiem), ale ty też musisz zrozumieć, że widząc co się zadziało, odnosiłem się do ostatniego zaproponowanego projektu. Mam nadzieję, że jest to jasne i klarowne.

Niemniej jednak cały czas uważam, że jedyny dodatek jaki zaproponowałeś od siebie był akurat najgorszą nowalijką, która pojawiła się w nowym opisie. Misje stuletnie są oderwane od realiów, w jakich już tu i teraz toczy się gra. Przykro mi, że mam takie zdanie na ten temat. Też chciałbym, żeby było inaczej. Rozumiem, że miały być rangą S+, ale ich opis i warunki w nim zawarte były tak skonstruowane, że miałem do nich stosunek co najmniej ambiwalentny, kierujący się jednak w stronę nastawienia stricte* negatywnego.

Cały czas, od początku aż do teraz szukam fixa dla problemu, który ja widzę. Inni mogą widzieć inny, ja widzę taki. Kampanie i misje to dwa różne shinobi war, powtarzam to chyba w każdym moim poście, ale jest to konsekwentnie ignorowane. A ja konsekwentnie uważam, że do rozwiązania tego problemu kampanie muszą zostać opisane i tyle. Wie o tym Ario, wie o tym Hoszi, wie o tym pewnie również Jawa. Kiedyś nawet na rozmowie na admińskim byłem już bardzo blisko, żeby wyszarpać deklarację, że Ario je kiedyś spisze, ale niestety rozeszło się po kościach. Bo któż inny miałby je opisać? Ja? Ty czyli mod techniczny? No oczywiście że Ario - pomysłodawca, wykonawca i główny MG który notabene spowodował całe to zamieszanie, przy czym żebyśmy dobrze się zrozumieli, słowa "zamieszanie" używam z przymrużeniem oka, a nie jako przytyk. Graczom bardzo się podoba, "Ario na fabulara" - krzyczą w ekstatycznym szale, ale jednak po pierwsze widzę tu ogromne pole do nadużyć, po drugie jest to prosta ścieżka do "interwencji fabularnych", które nie są interwencjami, spawnowania randomowego wszystkiego randomowo wszędzie itp. itd. No i oczywiście różnica między NPC na misjach i kampaniach, czyli całe clue problemu, gdzie progi tworzonych NPC już teraz są diametralnie inne od tego, co każą nam stosować opisy misji.

Jeśli pod hasłem "pomóż" masz na myśli "opisz za mnie albo za nas" no to niestety nie mogę tego zrobić, bo na pewno zrobiłbym to źle i nie ukrywam tego. Jestem świadom moich ułomności.

Warna za ten post przyjmuję z pokorą.

*stricte - w tym kontekście użyte jako "ściśle". To z łaciny
2 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 377
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Shins Hyo »

Osobiście podchodzę do rozjazdu między narracją misji a mechaniczną ilością PH przeciwników w taki sposób, że nie przeszkadza mi niekonsekwencja między dwoma misjami dla dwóch różnych osób co do siły przeciwnika. Rozumiem jednak, że dla niektórych może to być element psujący jednolitość mechaniczną i nie chcą żeby tak to wyglądało.

Istotne dla mnie jest głównie to, żeby zmiana zwiększająca trudność misji nie wpływała na spowolnienie rozwoju nowych i średnich postaci. Zaproponowane przeze mnie "dynamiczne" liczenie PH przeciwnika i uzależnienie wynagrodzenia od stosunku PH między przeciwnikiem a graczem dawało taką opcję. Samo to, żeby PH przeciwnika było tak modyfikowane nie jest najistotniejszym elementem tej propozycji.

Dlatego też proponuję następującą rzecz - poza zmianą progów PH przeciwników na taki, jak w poprzedniej propozycji Ariego (rozumiem, że tamte wartości generalnie większości pasuja) dodajmy inny sposób liczenia wynagrodzenia za misję. Za walkę z przeciwnikiem na naszym poziomie założymy standardową nagrodę 100 PH, które będzie się zmieniało w zależności od tego, czy jesteśmy silniejsi, czy słabsi od przeciwnika.

I tak jeśli nasz postać ma już PH potrzebne na daną misję, ale jeszcze nie ma PH na misję rangi wyżej, to dostajemy standardowe 100 PH. Za każde 10% mniej PH niż ma wróg na naszej randze, dostajemy bonus 150 PH. Czyli na misje rangi D, jeśli idziemy tam z 720 PH, to mamy bonus + 50PH. Jeśli pójdziemy tam mając 640 PH to będzie +100 PH (to jest przypadek teoretyczny).
Jeśli dobijemy do rangi wyżej i nie będziemy chodzili na misje wyższego tieru, to za każde 5% ponad limit dostajemy -20PH. Np. jak mamy 1320 PH i dalej idziemy na D, to już dostajemy -20PH. Przy 1440 PH już mamy -40PH. I tak dalej.

Wynagrodzenie za misję E proponuję standardowo 50 PH. Żeby nie opłacało się nimi spamić i były sensowne tylko na początek.

Na potrzeby obliczeń za górną granicę misji S wziąłem 8000 PH.

Taka zmiana liczenia wynagrodzeń sprawia, że w zasadzie już po półtorej miesiąca można iść na misje C. Na misje B po 3 kwartałach, a na misje A już po półtorej roku. Wejście na misje S zajmie już dwa i pół roku. A dobijanie misjami S 10k PH to już 6 lat. Nie wiem tylko jak tu ugryźć misje rangi S+. Może dać tutaj "wirtualnie" próg górny 10k PH i od tego progu liczyć obniżanie się PH w wynagrodzeniu. No i minimalnie 20 PH za misję.
0 x
Awatar użytkownika
Pączuś
Posty: 14
Rejestracja: 10 lis 2025, o 11:37
Multikonta: Zakata, Emi

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Pączuś »

Ale przecież jest konsekwencja, każdy na misji B ma przeciwnika do 1400 PH, a proponujesz by jeden miał 2500 a inny 7000
Zupełnie szczerze to brzmi jak dołożenie roboty mistrzowi gry i sprawdzającym, bez większego sensu na którym miałby skorzystać gracz. W czasie jak MG to liczy to traci czas na 2 posty, w czasie jak sprawdzający to sprawdza to gracz traci czas na 2 posty i wychodzi gracz finalnie 4 posty do tyłu.
Przecież 50 ph za misję bez walki którą można zrobić pisząc po 500 znaków post to idealny sposób na farmę, w tym momencie przeciętna misja D jest warta 25~35 PH dla gracza
Tylko clue problemu tyczy się gracz w przedziale tam 10k-8k
Nie kupuje Twojego założenia odnośnie czasu jaki zajmuje graczowi osiągnięcie danego progu. Każdy gra swoim tempem, jeden robi 5 postów dziennie inny 1 post na 3 dni nie da się konkretnie ustalić kto ile czasu potrzebuje na zdobycie danego pułapu. Dodatkowo też powszechnie wiadomo, że farma nie polega na robieniu misji na swojej postaci tylko prowadzeniu innych, więc to też trzeba uwzględnić czy ktoś robi 1 misję (siebie) czy 5 misji (siebie + 4 inne osoby).

Jeżeli to zabrzmiało ofensywnie czy coś to pardonsik nie taki był cel tego tylko zwykła dyskusja <catboi>
0 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 377
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Shins Hyo »

I o tym pisałem. Mi taki rozjazd nie przeszkadza, stąd moja propozycja tak wyglądała, jak wyglądała. I skoro ta konsekwencja jest dla innych ważna, to staram się zaproponować coś innego, co ją zachowa.
Emmm. Ale to są stałe liczby. Starczy wrzucić raz w excela i samo Ci pokaże wszystkie progi.
A z resztą proszę, są tutaj.
Obrazek
Do wyliczania wziąłem tempo 1 post na dzień. Wziąłem takie tempo, bo wydaje mi się, że jest ono dosyć standardowe. Istotą policzenia jak szybko się wbija PH NIE jest sprawdzenie ile czasu zajmie danej osobie wbicie jakiegoś progu, a PORÓWNANIE dwóch sytuacji do siebie. Może dla Ciebie to nie jest problem, że rozpisałeś sobie, że po następnych 3 misjach dobijesz statę i otworzysz żywioł, a po zmianie będziesz musiał zrobić ich z 7 na te same wydatki, bo zmuszony zostaniesz do robienia misji niższej rangi za mniej PH, ale dla mnie jest to duży problem i mnie to irytuje. A jeszcze bardziej by mnie to irytowało, jakbym miał 2000 PH, robił misje rangi B, być może przymierzał się za niedługo do misji A, a po zmianach nagle spadłbym znowu do rangi C i dopiero kombinował jak wbić na B. I dobicie tych 500 PH misjami C jest dłuższe, niż wcześniej 650 PH misjami B. Sytuacja absolutnie do kitu i w moim odczuciu kompletnie demotywująca.
0 x
Awatar użytkownika
Pączuś
Posty: 14
Rejestracja: 10 lis 2025, o 11:37
Multikonta: Zakata, Emi

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Pączuś »

To jest moja propozycja, oczywiście do dopracowania, ale jakby były obiekcje to nie chciałem robić opisów na darmo.
- Wywalone eventy
- Misje cofnięte w nazwnewnictwie stara D to teraz E, stara C to teraz D itd.
- Progi misji do A ZMNIEJSZONE (tam o symboliczne 100 czy 200). uznałem że to jest kolejny problem często na wczesnych etapach ktoś utyka na danym poziomie misji więc by lekko to wygładzić pozmniejszałem liczby
- Dodana misja SS i Stuletnia czy jak to nazwać, nagrody i wymagania do przedyskutowania robiłem na oko, bez większych wyliczeń

Podsumowanie: myślę, że założenia tej propozycji wszystkim pasują, bambiki dostaną lekkiego boosta, silniejsi gracze będą mieli co robić, tylko wyprawy przeskakują poziom wyżej ale to do zastanowienia się, na kampaniach teraz przeciwnicy będą idealnie wpadać w ramy misji.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 3076
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Yami »

1 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 377
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Shins Hyo »

Same granice misji OK, ale jak zauważył Yami i jak staram się Wam uzmysłowić od początku tego tematu - jeśli nie zmienimy systemu przyznawania PH na SPADAJĄCY WRAZ Z ROZWOJEM to problem zbyt łatwych misji będzie powracał ciągle i ciągle. I nigdy nie dojdziemy do jakiejś granicy. A już dodawanie kolejnych podwyżek do PH za kolejne misje to absurd.

Wraz z pojawieniem się nowych misji trzeba przerobić to ile jest PH za misję tak, by po osiągnięciu pewnego pułapu zaczynało to ZWALNIAĆ, A NIE CIĄGLE PRZYSPIESZAĆ. Nie widzisz tego, że to, co jest zaproponowane w ostatnim poście tylko POGARSZA sprawę na dłuższą metę?

@Yami - wynagrodzenia dla graczy też mogą być utajnione i nikt nie będzie miał wglądu w to, ile PH otrzymałeś.
0 x
Awatar użytkownika
Kaito Ishikawa
Posty: 312
Rejestracja: 14 sie 2025, o 11:52
Wiek postaci: 25
Ranga: Dōkō
Aktualna postać: Kaito Ishikawa

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Kaito Ishikawa »

Ostatni poziom misji zrobiłbym na zasadzie PH gracza = PH przeciwnika min. 10 k PH. Brak stałego progu PH zadowoli najsilniejszych graczy, którzy pewnie za jakąś chwilę będą czuli niedosyt, gdyż misję ponownie zrobią się za łatwe. A przy buildzie 10k PH wzwyż gracz już powinien mieć coś pod full buildana własnej postaci.
0 x
Obrazek Narrator / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Zakata - Zlecenie Specjalne B
  2. Souei - Wyprawa S
Awatar użytkownika
Minako
Posty: 344
Rejestracja: 28 paź 2022, o 13:56
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: - Długie, brązowe włosy
- Błękitne oczy
- Śniada skóra
- Malowane wzorki na dłoniach
Widoczny ekwipunek: - Kabury na udach
- Ochraniacz na czole
- Rękawice bez palców z blaszkami
- Odznaka shinobi na szyi
- Ciężarki na nogach
Multikonta: Minari

Re: Trudniejsze misje

Post autor: Minako »

Zrobię wyjątek i wypowiem się, bo zaczyna mnie to już irytować.

Pamiętacie jak byłam przeciwna zmianie w rozliczeniach PH, że im więcej napisane, tym więcej PH? Gdy robisz misję D na kilkadziesiąt kolejek i dostajesz PH jak za S? Macie teraz tego konsekwencje. Mówi się, żeby złagodzić przepaść dla nowych, a sami ją sobie stworzyliście. Napędzając zdobywanie PH, żeby ''zachęcić'' graczy.

Kolejna rzecz. Byłam przeciwna, gdy utrudniono misje grupowe. Żeby bambik z bambikiem mógł sobie iść wspólnie na misje C i pokonać wspólnymi siłami tego jednego silniejszego przeciwnika, dzieląc się Ryo. Nie, trzeba było zrobić tylu przeciwników ilu graczy idzie, bo byłoby za łatwo i byłyby fikoły. Wiecie co? Nadal są. Przykładem są bambiki, które poszły z silniejszymi graczami na A, bo czemu nie. Zero kontroli. Powinno być ograniczenie, że póki ktoś nie zdobędzie jakiejś rangi, nie będzie mógł wziąć wyższych misji.

Kolejna sprawa. Forum stoi 10 lat, a wśród nas jest sporo ''Farmerów", którzy nie tylko w szybkim tempie robią misje, ale też potrafią prowadzić kilka innych graczom, zdobywając jeszcze więcej PH. Nie da się złagodzić tej przepaści, choćby skały srały. Moim zdaniem bonus Bambikowy jest naprawdę dobrym ułatwieniem na początek, bo sama przez niego przeszłam na multiku. Zwiększcie nowym te bonusy do 2k, żeby zdobyli sobie tego Akoratio szybciej i nie utrudniajcie im rozwoju zmianmi w misjach.

I ostatnie, najważniejsze. Nikt nie zgłaszał problemów z misjami, poza tymi najsilniejszymi na forum, którzy w szybkim tempie nachapali się i teraz doszli do momentu, że się nudzą, bo nie ma wyzwania. Skoro tak, to zróbcie misje SS albo S+ i dajcie, że od 8k PH, taki delikwent może sobie iść na taką misję i dostać przeciwnika równego sobie lub silniejszego na ryja. Niech zostanie to opisane, jako misje specjalne wagi państwowej, wprowadzające dodatkowe dymy w fabule. Zlecenia na ważnych oficjeli i tak dalej. Pozostałe rangi misji zostawcie bez zmian, bo nikomu nie jest potrzebna ta ''dobra'' zmiana. Ponad to, należy opisać Kampanie, które mają zastąpić eventy, żeby nie było fikołów i samowolki.
4 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość