Przytoczę tu jeszcze raz moją tabelkę z poprawką na 700 PH na start i wartościami z zaproponowanymi przez Sir Daniela.

Jak widać na załączonym obrazku progres do 11,5k zajmuje ponad rok dłużej niż obecnie, wbicie 2500 PH, czyli misji rangi B zajmuje więcej o 300 dni niż obecnie wbicie rangi A czyli 2650 PH. Innymi słowy znacząco UTRUDNIAMY EARLY GAME. Czy to ma być cel tej zmiany? Żeby trudniej się zaczynało, żeby gracze w late gamie mieli przez rok albo dwa trochę większe wyzwanie? Jaki to ma sens? Za dwa lata wrócimy do problemu i znowu podniesiemy limity misji? Przecież to NIC NIE ROZWIĄZAUJE, a stwarza nowe problemy.
I teraz tak - ja rozumiem, że jak się ma multum PH to gra staje się nudna, bo przeciwnicy są za słabi, ale to nie oznacza, że aby kilka osób mogło mieć trudniejszego przeciwnika, to cała reszta forum ma mieć trudniej rozwijać swoją postać. Dlatego ja zaproponuję inne podejście. Zachowam te progi PH, jakie zaproponował Sir Daniel, ale zaproponuję inne liczenie PH za misję i inne liczenie PH przeciwników na misji.
1. Przeciwnicy na misji będą posiadali PH zależne od gracza, ale z minimalnym progiem.
E - brak przeciwników chakrowych
D - 600 PH + 15% PH gracza, min. 800 PH
C - 720 PH + 40% PH gracza, min. 1200 PH
B - 1125 PH + 55% PH gracza, min. 2500 PH
A - 1200 PH + 70% PH gracza, min. 4000 PH
S - 900 PH + 85% PH gracza, min. 6000 PH
Wartości są tak dobrane, że gracz funkcja po lewej daje tyle samo to minimum przeciwnika jeśli gracz idzie z taką samą ilością PH, a im gracz bardziej przerasta ten minimalny poziom tym większą ma nad nim przewagę.
Wynagrodzenia:
Ilość PH przeciwnika - Wynagrodzenie w PH
Misje E - stałe 25 PH, ale gracz nie może ich robić powyżej 1000 PH.
40% PH gracza - 20 PH
50% PH gracza - 30PH
60% PH gracza - 40 PH
70% PH gracza - 50 PH
80% PH gracza - 60 PH
90% PH gracza - 70 PH
itd.
Liczby do wynagrodzenia są jeszcze do przemyślenia, taki ogólny zamysł. Im silniejszy przeciwnik względem Ciebie, tym więcej PH masz. System PH przeciwnika jest tak zrobiony, że w pewnym momencie jeśli chcesz zarabiać PH musisz przeskoczyć na misje trudniejsze, ale równocześnie przy bardzo dużej ilości PH zdobywanie siły spowalnia.
EDIT. Poprawiłem tabelkę, bo nie doliczyłem wbijania PH na misjach E. Ale to jeszcze pogarsza to, o czym pisałem.






