Pierwsze zderzenie z WT
Moderator: Souei
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Po prostu mi zobrazuj
Bo i le się nie myle by zawrócić potrzebował bym 4 tury. by skręcić w bok dwie. by wrócić w miejsce z którego zacząłem skręcać 6 tur
Bo i le się nie myle by zawrócić potrzebował bym 4 tury. by skręcić w bok dwie. by wrócić w miejsce z którego zacząłem skręcać 6 tur
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Pierwsze zderzenie z WT
"Zwrotność zalezy od mg"
"Siłę oceni MG"
Wolę mieć wszystko napisane na wszelki :X
"Siłę oceni MG"
Wolę mieć wszystko napisane na wszelki :X
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Nie te kąty są jakieś strasznie głupie. Jeszcze to przemyślę i ogarnę jakąś bardziej rozsądną wersje
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
- [center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
- Nazwa
- Hagane-kyū
- Dziedzina
- Jiton
- Ranga
- C
- Zasięg
- Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
- Koszt
- E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (2/3% za utrzymanie)
- Dodatkowe Wymagana kulka
Trening po każdym awansie umiejętności klanowej. - zwrotność Zwrotność takiej kulki jest bardzo duża. Możemy bez problemu odbijać nią lecące w nas kunaie i bronić się nimi swobodnie. Atakowanie rozpędzonymi również nie wiąże się z większymi ograniczeniami. Możemy w ułamku sekundy zatrzymać przed twarzą przeciwnika zyskując filmowy efekt albo gonić kogoś omijając z wysoką dokładnością drzewa czy też ściany. Wszystko oczywiście jeśli mieści się to w naszym zasięgu.
- Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji. Podczas panowania nad kulką nie możemy używać żadnych innych technik. Skutkowało by to zejściu zasięgu do klanowego [Brak skupienia]. - Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych
D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201) - Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.
* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [100-150] 3
* [150 - 200] 4
* [200 - 250] 5 - Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
D- Sterowanie kulką nie sprawia problemów o ile ta nie rozpędzi się mocno. W przypadku osiągnięcia swojej maksymalnej na ten poziom prędkości skręcanie sprawia nam lekką trudność. Maksymalny łuk skrętu jaki możemy osiągnąć jest to ledwie 45*.
C- W tym momencie jedyne co się zmienia to możliwości defensywne kulki. W obszarze 10 metrów od nas kulki są o wiele zwrotniejsze niż poza tym promieniem. Możemy nimi już odbijać kunaie.
B- Kąt dalszych manewrów kulką zwiększa się do 90* oczywiście lekkim łukiem który powoduje przeniesienie większości siły.
A- Poziom A ciągnie za sobą dość ważny skok. Poprzedni obszar 10 m zwrotności kulki tu osiąga już pełny obszar. Choć nie powoduje to strzałów w dziesiątkę. Uderzenia mogą sięgnąć do 20 cm pomyłki.
S- Kulka jest na tym poziomie bardzo zwrotna. Nagłe skręcanie nie sprawia problemów. Możemy wymijać drzewa , ściany itd z dokładnością co do milimetra. Odbijać nawet strzały z łuku a uderzająca tak kulka ma 100% na trafienie wybranego przez wykonawce celu "w dziesiątke"
A tabelkowy?C- W tym momencie jedyne co się zmienia to możliwości defensywne kulki. W obszarze 10 metrów od nas kulki są o wiele zwrotniejsze niż poza tym promieniem. Możemy nimi już odbijać kunaie.
B- Kąt dalszych manewrów kulką zwiększa się do 90* oczywiście lekkim łukiem który powoduje przeniesienie większości siły.
A- Poziom A ciągnie za sobą dość ważny skok. Poprzedni obszar 10 m zwrotności kulki tu osiąga już pełny obszar. Choć nie powoduje to strzałów w dziesiątkę. Uderzenia mogą sięgnąć do 20 cm pomyłki.
S- Kulka jest na tym poziomie bardzo zwrotna. Nagłe skręcanie nie sprawia problemów. Możemy wymijać drzewa , ściany itd z dokładnością co do milimetra. Odbijać nawet strzały z łuku a uderzająca tak kulka ma 100% na trafienie wybranego przez wykonawce celu "w dziesiątke"
0 x
Re: Pierwsze zderzenie z WT
Odpuśćmy te zwrotność. W tej technice i tak już jest sporo numerków. Klan koseki w swoich shurikenach ma napisane tak "użytkownik ma pełną kontrolę nad lotem broni, dzięki czemu zyskuje spory atut w pojedynku." Czy tyle by nie wystarczyło?
Jak ktoś zdąży zrobić unik napiszę "Senshizu widząc odskok swojego przeciwnika nawrócił lewitującą kulką która ponownie nakierowana leciała w kierunku swojej ofiary." I tyle powinno wystarczyć.
Wykonawca ma pełną kontrolę nad kontrolowaniem zawieszonej w polu magnetycznym kulki. Dzięki temu może nią odbijać kunaie , bezproblemowo gonić nią kogoś wymijając drzewa czy też sprawnie zawrócić kulką jeśli nadejdzie taka potrzeba. Zatrzymanie kulki również nie niesie ze sobą większych problemów.
Myślę że możemy dorzucić taką ogólnikowa informacje i wszystko powinno być ok. Na prawdę nie ma co. Myślę że zakończenie tej ostatniej kwesti w tej technice w taki sposób może być jak najbardziej. Moje kolejne techniki raczej będą już prostsze. Tylko ta była dosyć innowatorska
Jak ktoś zdąży zrobić unik napiszę "Senshizu widząc odskok swojego przeciwnika nawrócił lewitującą kulką która ponownie nakierowana leciała w kierunku swojej ofiary." I tyle powinno wystarczyć.
Wykonawca ma pełną kontrolę nad kontrolowaniem zawieszonej w polu magnetycznym kulki. Dzięki temu może nią odbijać kunaie , bezproblemowo gonić nią kogoś wymijając drzewa czy też sprawnie zawrócić kulką jeśli nadejdzie taka potrzeba. Zatrzymanie kulki również nie niesie ze sobą większych problemów.
Myślę że możemy dorzucić taką ogólnikowa informacje i wszystko powinno być ok. Na prawdę nie ma co. Myślę że zakończenie tej ostatniej kwesti w tej technice w taki sposób może być jak najbardziej. Moje kolejne techniki raczej będą już prostsze. Tylko ta była dosyć innowatorska
0 x
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości