Pierwsze zderzenie z WT

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Reika »

  Ukryty tekst
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

Pozwolę sobie zignorować wypowiedzi moderatora Reika. Co do kwesti o których mówi niech wypowie się o nich kan jutro jak już będzie mógł. Według mnie niepotrzebny gruz.

Kari. Nie widzę sensu rozkładania tej "Techniki" czy jak to zwać na pięć mniejszych. Po poziomowanie wszystkiego w jednej tabelce sprawia że wszystko jest klarowniejsze i prostsze. Łatwiej zobaczyć zmiany podczas rozwijania "Techniki" poza tym chcę uniknąć rozbieżności poziomów. Ma być to jedna "Technika" z jedynie zwiększającymi się statystykami podczas awansowania jej głównej dziedziny. Wrzucając po kolei każdą osobno mogło by skutkować tworzeniu lekko innej techniki na każdym poziomie bo tu się coś komuś nie spodoba tu będzie trzeba coś dodać itd. Dlatego tak będzie o wiele lepiej dla wszystkich. Ceńmy minimalizm i konkrety w Wt. Mam nadzieje że moja odpowiedz skłoniła Cię do spojrzenia na całość z nowej strony i paru refleksji.
~Z wyrazami szacunku i wdzięczności za twoją prace Senshizu

Kamiru
Opisy które mam zamiar zastosować w tej technice powinny w zupełności wystarczyć by wszystko było jasne i klarowne. Na razie jest to jeszcze nie przepisana wersja. Staram się stworzyć system i wydaje mi się że powoli już dzięki twojej pomocy mechanikę kończę. Usunąłem tak jak chciałeś przelicznik bonusowania szybkości ze statystyk naszej postaci. Trochę mnie to boli bo podobał mi się ten pomysł ale co tam. Jak tak spojrzeć na to bez myśli "co już straciłem" To technika wygląda dalej zadowalająco dla mojej postaci. Trzeba się przystosowywać :)
[center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
Nazwa
Hagane-kyū
Dziedzina
Jiton
Ranga
D
Zasięg
Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
Koszt
Koszt raberu
Dodatkowe Wymagana kulka
Trening po każdym awansie umiejętności klanowej.
Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji. Podczas używania tej techniki nie możemy używać żadnych innych. Skutkowało by to natychmiastowym przerwaniem techniki i opadnięciu kulki na ziemie. Chodzenie po wodzie i inne pasywne zmniejszają zasięg do rubryki raberu [Brak skupienia]
Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych

D - Szybkość (Słaba)
C - Szybkość (Mierna)
B - szybkość (Przeciętna)
A - szybkość (WIELKA)
S - szybkość (MONSTRUALNA)
Siła Siła względem umiejętności klanowej.

D - Technika zostawia siniaki a uderzając kość potrafi ją ukruszyć.
C - Technika w tym momencie potrafi już łamać kości. Zyskuje też możliwość przebijania sie przez jutsu defensywne tej samej rangi.
B - Tu mamy już styczność z czymś w rodzaju wystrzału pistoletu dlatego kulka nie ma problemu z wbiciem się w czyjeś ciało i uszkodzeniu czegoś w jego środku. przebija jutsu defensywne tej samej rangi.
A - Przebicie kulki przez ciało nie jest problemem lecz potrzebuje chwili by odzyskać pęd.
S - Siła uderzenia jest tak wielka ,że przechodzi przez ciało jak przez masło. Jesli chodzi o jutsu defensywne przebija wszelkie do rangi [A]
Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.

* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [100-150] 3
* [150 - 200] 4
* [200 - 250] 5
Link do tematu postaci KLIK!
A i zmieniłem trochę opisy. Głównie siły. Dodałem wzmiankę o jutsu defensywnych
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

Jestem za czymś takim. Są to progi które wcześniej proponował kamiru. Usunąłem tabelkę siły jak nalegaliście. Jednak prosił bym o parę przykładów dla samego mnie bym mógł sobie to wyobrazić. Bez tabelki jakoś mi trudno.
[center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
Nazwa
Hagane-kyū
Dziedzina
Jiton
Ranga
D
Zasięg
Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
Koszt
Koszt raberu
Dodatkowe Wymagana kulka
Trening po każdym awansie umiejętności klanowej.
Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji.Podczas panowania nad kulką nie możemy używać żadnych innych technik. Skutkowało by to zejściu zasięgu do klanowego [Brak skupienia].
Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych

D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201)
Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.

* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [100-150] 3
* [150 - 200] 4
* [200 - 250] 5
Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Kari

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Kari »

W ostateczności mógłbym przepuścić taką technikę - jednak z małym nerfem. Otóż ranga to będzie C. Tak jak kilkoro moich poprzedników zaznaczyło, zmieniasz tu znacząco funkcję twojego KG. Wbrew pozorom skupienie twojego pola magnetycznego na jednej kulce będzie trudniejsze. Normalnie kontrolujesz ogólnie pole dookoła siebie, więc skupienie tej mocy w jednym punkcie będzie trudne. Dlatego jestem za rangą C. A, i można by dać wymóg KC D - w końcu musisz nieźle kontrolować swoją chakrę by uzyskać tak skupiony efekt.
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

To trochę jeszcze bardziej opóźni mi grę taką jaką bym chciał. W końcu klan dwu żywiołowy. Ale jestem no w staniej zgodzić się na tą jeszcze jedną zmianę o ile technikę już uznamy za skończoną. Uznaje to za wstępny akcept. Czekam na jeszcze te dwa w stylu "Jak zmienisz co kari mówi to akcept". Raczej wszystko powinno być już teraz jak najbardziej ok. Do kolejnych uwag mogę już podchodzić bardzo krytycznie bo przekroczyliśmy już granicę w której myślałem że osiągnę silne jutsu. W tym momencie myślę że przeciętne. <Byk jest drażliwy>
0 x
Kamiru

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Kamiru »

Na wersję obecną jak i proponowaną przez Kariego:


Obrazek
Pozostało mi pytanie, jak gwałtowne zmiany toru lotu kulek możesz wprowadzać, szczególnie przy osiąganiu dużej ich prędkości.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

Dobra koszta mi pasują. Kwestia zwrotności. wyhamowanie natychmiastowo takiej kulki i skręcenie o 90* albo 360* raczej nie wchodzi w grę co nie? Chym. Nie chce pisać kolejnej tabelki. Dajcie mi chwilę. Chociaż to mocno komplikuje. Muszę sobie wyobrazić parę sytuacji zanim coś na to odpisze.
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

"Kulka jest dosyć zwrotna. Natychmiastowo potrafi skręcić maksymalnie o 90* zaś jeśli chodzi o jej wyhamowanie trwa 0,5 sekundy dzięki czemu możemy zatrzymać ją przed oczami przeciwnika bez większego problemu."
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

Ta. By uniknąć sytuacji gdy ktoś biega w kółko a ograniczenie skręcania nie pozwala mi go dosięgnąć albo gdy ktoś wali dotonową barierę i moja kulka rozwala się o nią zamiast skręcić. Panuje nad jedną kulką w polu magnetycznym. To trochę więcej niż zwrotność sabaku , Kaminar , cieni czy marionetek.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Kari

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Kari »

45 ok.
0 x
Senshizu

Re: Pierwsze zderzenie z WT

Post autor: Senshizu »

Nie umiem sobie wyobrazić kulki goniącej kogoś kątami 45* może mi ktoś zobrazować ? Proszę
Obrazek
Według mnie powinno być tak
Obrazek
I ile razy mogę skręcać na ture?
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości