Let the game begin

Moderator: Souei

Hakai

Let the game begin

Post autor: Hakai »

[center][img]http://pu.i.wp.pl/?k=NDg1MzM4NTIsNzczMTky&f=zwoje.jpg[/img][/center]
Nazwa
Zwoje destrukcji (Hakai no asenburi)
Dziedzina
Fuuinjutsu
Ranga
C
Siła wybuchu Mały zwój - Odpieczętowanie w rękach zabije
Średni zwój - Da radę wysadzić mały domek.
Duży zwój - wybuch o średnicy 45 m
Pieczęci
Ptak > świnia > Pies > Smok
Zasięg
Dotykowy
Koszt Mały : D:25% C:20% B:15% A:10% S:5% S+:2%
Średni: D:50% C:40% B:30% A:10% S:5% S+:2%
Duży : D:90% C:80% B:70% A:60% S:50% S+:45%
Dodatkowe Wymagania:
Znajomość jutsu "Kibaku Fuda no jutsu"
Mały zwój - bakuton C + Fuuinjutsu C + fabuła (wystarczy wzmianka, ale 1h ci zżera namalowanie znaczków i pieczętowanie wybuchu
Średni zwój - bakuton B + Fuuinjutsu b + fabuła (wystarczy wzmianka, ale 4h ci zżera namalowanie znaczków i pieczętowanie wybuchu
Duży zwój - bakuton A + Fuuinjutsu a + fabuła (wystarczy wzmianka, ale 9h ci zżera namalowanie znaczków i pieczętowanie wybuchu Nie, nie da się szybciej, bo będzie bum i sam oberwiesz.
Opis Technika jest mocno oparta o Kibaku Fuda no Jutsu, również moje WT. Polega na zapieczętowaniu wybuchowej chakry w, tym razem, zwoju. Zyskujemy dzięki temu oczywiście większą siłę wybuchu. Niestety też większe koszta chakry, czas wykonania i wyższe rangi dziedzin. Technika sama w sobie jest bardzo prosta i dzięki sprytnemu połączeniu dwóch dziedzin często przydatna.
Link do tematu postaci Hehehe
0 x
Kari

Re: Let the game begin

Post autor: Kari »

Technika dziwna, ale działa na tej samej zasadzie, co już zaakceptowana... chyba poczekam na opinię innych, wtedy nie było mnie jeszcze w WT :D
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Let the game begin

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Hakai

Re: Let the game begin

Post autor: Hakai »

W zależności od rozmiaru zwoju: Mały (Bakuton D, Fuuin C), Średni(Bakuton C, Fuuin C), Duży (Bakuton B, Fuuin C) ? To max co mogę dać jeśli chodzi o rangi. Jeśli coś dalej nie pyka nerfić po czymś innym ;-; Po czasie tworzenia najlepiej kappa
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Let the game begin

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Let the game begin

Post autor: Reika »

  Ukryty tekst
0 x
Hakai

Post autor: Hakai »

O nie nie nie! Wzywam resztę modów do uspokojenia reiki !
0 x
Kari

Re: Let the game begin

Post autor: Kari »

Nie powinniśmy cofać tamtej techniki tylko dlatego, że zmieniliśmy zdanie. Poza tym - czysto teoretycznie, on nie pieczętuje wybuchu. On pieczętuje chakrę Bakutonu, która, już po uwolnieniu, formuje się w wybuch - a przynajmniej tak ja to zrozumiałem. Choć przesunięcie na rangę C tej techniki nie powinno być problemem. Sam również jestem średnio przekonany do tej techniki, ale cóż... a gdyby tak dać wymóg kontroli chakry? Zostawić proponowane przez Hakaia wymagania, dodać jednak, że średni zwój wymaga KC D, a duży KC C? No i oczywiście trzeba znerfić ten zasieg. 50 m wybuchu? Nawet na randze C to sporo. Może, skoro pozostałe wybuchy są opisane bez liczb, dać, że wybuch dużego zwoju "bez problemu wysadzi cały, nawet spory dom"?
0 x
Hakai

Re: Let the game begin

Post autor: Hakai »

Kari :A no tak pieczętuje wybuchową chakrę bo było coś że do pieczętowania technik już jakieś jutsu było. Co do kontroli można pomyśleć a co do wybuchu dużego to tu mam dylemat. By odblokować to wszystko muszę wbić dwa żywioły w tym jeden minimum na C i potem klanówkę na C i Fuuin na C i jeśli pomysł z kontrolą będzie ok to jeszcze te kontrole. To nie Jutsu które wymaga tylko tych 150 PH by móc się go nauczyć a 500PH - 620PH. Jak dla mnie to powinno być możliwe.

Kan: Odporność odblokowuje się na pewnym poziomie dlatego myślę że bycie odpornym na wybuchy mojej własnej wybuchowej chakry jest jak najbardziej możliwe " Równie dobrze może zająć się obroną samego siebie, w tym samym momencie, ponieważ na tym stadium Haretsu uzyskuje pełną odporność na wybuch, który wytwarza."
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Let the game begin

Post autor: Reika »

  Ukryty tekst
0 x
Hakai

Re: Let the game begin

Post autor: Hakai »

Reika nie zalezy tu wszystko od Ciebie. Jak chcesz możesz się zamknąć a ja porozmawiam sobie z innymi modami. Bo masz jakąś ogromną pewność siebie że "skoro tutaj jestem na nie, to tamta technika też poleci." Jesteś tylko jednym z wielu modów. Masz prawo wszcząć ponowną dyskusję o starej technice ale może zostać po prostu odrzucona przez resztę.
0 x
Kamiru

Re: Let the game begin

Post autor: Kamiru »

1. Trochę kultury, szacunku i grzeczności. Takie tam, bez powodu napisane słowa.

2. Na wybuch ze swoich notek ani swoich zwojów nie jesteś odporny. To tak, jakby Deidara mógł przeżyć swoje C0 bo w końcu to jego (a właściwie z niego) wybuch.

3. Koszta chakry ok.

4. Wielkość zwojów - uwaga do małego zwoju. Odpieczętowanie go w rękach nie raczej oderwie ręce, a na pewno zabije otwierającego. Chyba, że miałby z 200 albo więcej wytrzymałości / technikę defensywną / kawarimi / whatever (a większość z tego i tak by się dezaktywowała bo wybuch odpieczętować chakrą trzeba.

5. Wymagania:
  • Znajomość jutsu od robienia notek wybuchowych
  • Zależnie od rangi Bakutonu, tak silny wybuch pieczętujesz (nadal dotyczy ograniczenie wielkości zwojów).
  • Mały zwój - fuuin C + robisz go w fabule (wystarczy wzmianka, ale 1h ci zżera namalowanie znaczków i pieczętowanie wybuchu
  • Średni zwój - fuuin B + robisz go w fabule (wystarczy wzmianka, ale 4h ci zżera namalowanie znaczków i pieczętowanie wybuchu
  • Duży zwój - fuuin A/S + robisz go w fabule (wystarczy wzmianka, ale 9h ci zżera namalowanie znaczków i pieczętowanie wybuchu Nie, nie da się szybciej, bo będzie bum i sam oberwiesz.
0 x
Hakai

Re: Let the game begin

Post autor: Hakai »

Dohito w żadnym stopniu nie jest odporne na swój wybuch. Jest to indywidualna umiejętność Haretsu.

Poza tym mogę się zgodzić na reszte
A i "Zależnie od rangi Bakutonu, tak silny wybuch pieczętujesz (nadal dotyczy ograniczenie wielkości zwojów)." Tego nie do końca rozumiem. Brzmi jak "Mały zwój ma taką samą moc jak duży" Ale pewnie tu się mylę więc jeśli tak to to zignoruj
0 x
Kamiru

Re: Let the game begin

Post autor: Kamiru »

Jesteś odporny na swój wybuch. Ale notki, które tworzysz może aktywować ktoś inny. Zwoje, o ile przejdą, też będzie mógł aktywować ktoś inny. Wtedy też oberwiesz wybuchem. A jeśli odpalasz je sam nie zmieni to faktu, że też oberwiesz. Chyba, że inni mają odmienne zdanie w tej kwestii.

Meh, źle napisałem odnośnie siły.

Mały zwój - bakuton C
Średni zwój - bakuton B
Duży zwój - bakuton A

o takie wymaganie mi chodziło

I tyle ode mnie chyba.
0 x
Hakai

Re: Let the game begin

Post autor: Hakai »

Jest ok? Jak tak to ok. Pss.. Notki tylko ja mogę aktywować. Tak jest napisane w technice więc może dajcie mi tą odporność. Mam ją po pewnym poziomie raberu i jest unikalna dla mojego klanu. Złodzieje Dohito nigdy nie mogą tego osiągnąć. Jest to ważny aspekt tylko i wyłącznie mojego klanu. Ze jesteśmy odporni na wybuchy własnej chakry.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości