Kari

Archiwum dla zaakceptowanych technik usuniętych kont graczy.

Moderator: Souei

Kari

Kari

Post autor: Kari »

Nazwa postaci: Kari Ayatsuri
Lista zaakceptowanych technik:
  • D - 2
    C - 3
    B - 0
    A - 0
    S - 0
0 x
Kari

Re: Kari

Post autor: Kari »

[center][img]http://cache.desktopnexus.com/thumbseg/1122/1122788-bigthumbnail.jpg[/img][/center]
Nazwa
Kagayaku no Me (Shining Eyes)
Dziedzina
Kugutsu
Ranga
D
Pieczęci
Wół → Baran → Pies → Małpa → Tygrys → Baran → Wół → Pies → Koń → Pies
Zasięg
Bezpośredni (przygotowanie) | Dowolny (używanie)
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (przygotowanie)
Koszt
E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1% (za turę)
Dodatkowe
Fūinjutsu D, marionetka
Opis Prosta technika używana przez marionetkarzy. Pozwala ona na wykonanie na oczach marionetki specjalnych pieczęci. Niestety jest to proces wymagający chwili wolnego czasu i złożenia niemałej ilości pieczęci. Nagrodą jest jednak możliwość używania oczu marionetki jako latarek, czyli swojego rodzaju generatorów światła. Światło to nie jest tak mocne jak w przypadku notek świetlnych, jednak wystarczające, by oświetlić sobie drogę w ciemności.
Zalety + W przypadku posiadania marionetki z kilkoma oczami na twarzy, jedno użycie wystarczy na wszystkie oczy (koszt pozostaje bez zmian, jednak jeśli sędzia/prowadzący uzna, że marionetka ma zbyt wiele oczu, będzie to wymagało zwiększenia kosztu). Im większa ilość oczu tym też słabsze jest światło generowane przez pojedyncze oko, więc światło to osiąga pełną moc w przypadku skupienia go w jednym kierunku.
+ Daje źródło światła, co przydaje się przy eksploracji ciemnych miejsc.
+ Może wspomóc minimalnie w walce bezpośredniej (świecenie nawet słabą latarką po oczach może trochę utrudnić postrzeganie różnych rzeczy).
+ Dzięki stałemu dostarczaniu chakry można świecić przez nieograniczony czas.
Wady - Czasochłonne jest przygotowanie tej techniki.
- Poza niewielkim utrudnieniem życia przeciwnikowi w walce nic nią nie zdziałamy.
- Przy dłuższym używaniu może być mocno chakrochłonne.
Link do tematu postaci KLIK!
Klik!
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Kari

Post autor: Reika »

  Ukryty tekst
Klik!
0 x
Kari

Re: Kari

Post autor: Kari »

[center][img]https://shannaro.files.wordpress.com/2009/07/naruto-shippuuden-episode-39.jpg?w=300&h=273[/img][/center]
Nazwa
Fukuwajutsu
Dziedzina
Kugutsu
Ranga
C
Zasięg
75 m
Pieczęci
Brak
Koszt
Brak
Opis Technika ta pozwala na brzuchomówstwo. Dzięki niej kuglarz może przemawiać swoją marionetką. Technika ta daje dwie możliwości względem osiąganego głosu. Gdy kuglarz robi to od niechcenia głos zależy od Marionetki - jej kształt, załamania, budowa, rozmiar - to wszystko wpływa na to, jak brzmi głos, dlatego dla każdej marionetki może być inny. Jednak gdy kuglarz chce może przemawiać własnym głosem z marionetki. Technika ta nie pobiera chakry, jest umiejętnością pasywną, nie wykorzystującą jej w żaden sposób. Jak jednak działa samo brzuchomówstwo? Otóż użytkownik, wprawiając w drgania elementu swojej marionetki, wywołuje dźwięk. Możliwe jest jednak używanie dowolnej innej techniki brzuchomówczej - wszystko w zależności od sytuacji.
Link do tematu postaci KLIK!
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=1832
0 x
Hakai

Re: Kari

Post autor: Hakai »

[center][img]http://i950.photobucket.com/albums/ad341/hydrargyro/Crow.jpg[/img][/center]
Nazwa
Tengoku Akuma
Dziedzina
Kugutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt 1
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (utrzymanie: 2%)
Koszt 2
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (płacony przy starcie)
Dodatkowe
Wymagany fizyczny kontakt z lalką
Opis Jak wiadomo lalkarze lewitowali od dawna swoje lalki z użyciem nici chakry. Jak to robili? Nikt tak na prawdę nie wie, nawet oni sami. W każdym razie mieli jednak problem z lalkami, w których się znajdowali. Ta technika ma ten problem rozwiązać. Użytkownik bowiem przesyłając chakrę do marionetki, z którą jest w kontakcie fizycznym, jest w stanie wywołać lewitację kukły. Nie jest to jednak "latanie", zastrzeżone zresztą dla dziedziny Fuutonu. Przypomina to bardziej zdolność kontrolowania piasku - można unieść lalkę, można ją przesuwać, jednak nigdy nie osiągnie się porządnej szybkości. Najwolniejsze jest wtedy wznoszenie. Istnieje także możliwość wykonania bardziej oszczędnej w kosztach wersji tej techniki. W tej alternatywnej wersji koszt jest znacznie mniejszy (koszt 2), jednak lalka unosi się wtedy jedynie kilka centymetrów nad ziemią. A gdy ziemia zostanie spod niej usunięta... zwyczajnie spada.
Link do tematu postaci KLIK!
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=1938
0 x
Kari

Re: Kari

Post autor: Kari »

[center][img]http://s15.postimg.org/deiaxqw63/Mokudama.png[/img][/center]
Nazwa
Mokudama Ōgi: Sukuikyohi shīrudo
Dziedzina
Kugutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż -> Małpa -> Tygrys
Zasięg
Dotykowy
Koszt
E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1%
Dodatkowe
Wymaga własnej krwi na dłoni + lalka zapieczętowana w zwoju przy sobie, otwarte fuuinjutsu
Opis Technika w wykonaniu przypomina technikę Kuchiyose no Jutsu - użytkownik z krwią na ręce składa pieczęci, po czym przykłada dłoń do ziemi. Zamiast przykładać do ziemi można też dłoń wystawić przed siebie. Samo jutsu pozwala zaś na odpieczętowanie lalki z noszonego przy sobie zwoju tak, by pojawiła się dookoła nas. Oczywiście jest to możliwe tylko z lalkami, w których użytkownik się zmieści. Jest to jedna z niewielu technik lalkarskich, które wymagają pieczęci, można je jednak wyeliminować po osiągnięciu rangi A w Kugutsu.
Link do tematu postaci KLIK!
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=4 ... 907#p26658
0 x
Zablokowany

Wróć do „[WT] Tematy graczy”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości