Kawarimi

Awatar użytkownika
Kazuma
Posty: 848
Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
GG/Discord: Avarice#3584
Multikonta: Avarice

Kawarimi

Post autor: Kazuma »

PROBLEM
Generalnie jak przeglądałem sobie techniki na forum rzuciło mi się w oczy że Sabaku ma kawarimi bez pieczęci - kiedyś było tak w przypadku każdego na forum ale zdaje się, że administracja zdecydowała się na wywalenie takowej opcji - ale przeoczyli Sabaku. Ciekawe czemu kappa

EDIT:
Po rozmowie z Ocirem wychodzi że chyba w końcu administracja za moich czasów nie wprowadziła tego wszędzie (tylko w klanach przy reworkach)? Demencja starcza chyba u mnie występuje :v Doszła też technika z Ayatsuri której nie zauważyłem a też to ma.

Nazwa
Sabaku Kawarimi
Ranga
D
Pieczęci
Zasięg
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Piasek zbliżony objętością do użytkownika. Piasek z gurdy lub otoczenia.
Opis Rozwinięcie standardowej wersji kawarimi, ale tym razem użytkownik zamienia się miejscem z własnym piaskiem. Do poprawnego działania jutsu wymaga się spełnienia wszystkich wymagań podstawowego kawarimi.
Po opanowaniu ninjutsu na rangę A otrzymujemy dostęp do ulepszonej wersji kawarimi. Działa ona tak samo jak pierwowzór, jednak nie wymaga od nas wykonywania pieczęci. Przypłaca się to jednak znacznie większym wydatkiem chakry jak i zasięgiem. Wymaga od nas także kontroli chakry przynajmniej na randze D.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Nazwa
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Zasięg
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Lalka o rozmiarach człowieka
Opis Odmiana kawarimi przeznaczona wyłącznie dla marionetkarzy. Pozwala ona na podmianę swojej kukiełki z dowolnym obiektem spełniającym odpowiednie kryteria. Kuglarz musi być świadomy nadchodzącego ataku w stronę jego marionetki. Kiedy ta zostanie uszkodzona, np.: wbije się w nią kunai, następuje podmiana. Kukła przenosi się w miejsce podmienionego obiektu. Ważnym aspektem tej techniki jest to, że kukła zostaje przeniesiona z już podłączonymi nićmi, w związku z czym kuglarz jest w stanie wykonać kontratak niemalże natychmiastowo. Z uwagi na widoczność nici z chakry na niższych rangach, należy błyskawicznie wykorzystać element zaskoczenia.
Po opanowaniu ninjutsu na rangę A otrzymujemy dostęp do ulepszonej wersji kawarimi. Działa ona tak samo jak pierwowzór, jednak nie wymaga od nas wykonywania pieczęci. Przypłaca się to jednak znacznie większym wydatkiem chakry jak i zasięgiem. Wymaga od nas także kontroli chakry przynajmniej na randze D.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie jest bardzo proste. Należy wywalić wzmocnione kawarimi (bez pieczęci) z Sabaku i Ayatsuri zostawiając wersję tylko z pieczęciami. No chyba że chcemy iść w drugą stronę i wrzucać taką opcję wszędzie bo albo jedno albo drugie nie widzę za bardzo opcji na istnienie wyjątków. Poniżej wrzucam poprawioną wersję.
Nazwa
Sabaku Kawarimi
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Piasek zbliżony objętością do użytkownika. Piasek z gurdy lub otoczenia.
Opis Rozwinięcie standardowej wersji kawarimi no jutsu, ale tym razem użytkownik zamienia się miejscem z własnym piaskiem. Do poprawnego działania jutsu wymaga się spełnienia wszystkich wymagań podstawowego kawarimi.
Nazwa
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Lalka o rozmiarach człowieka
Opis Odmiana kawarimi przeznaczona wyłącznie dla marionetkarzy. Pozwala ona na podmianę swojej kukiełki z dowolnym obiektem spełniającym odpowiednie kryteria. Kuglarz musi być świadomy nadchodzącego ataku w stronę jego marionetki. Kiedy ta zostanie uszkodzona, np.: wbije się w nią kunai, następuje podmiana. Kukła przenosi się w miejsce podmienionego obiektu. Ważnym aspektem tej techniki jest to, że kukła zostaje przeniesiona z już podłączonymi nićmi, w związku z czym kuglarz jest w stanie wykonać kontratak niemalże natychmiastowo. Z uwagi na widoczność nici z chakry na niższych rangach, należy błyskawicznie wykorzystać element zaskoczenia.
DODATKOWE UWAGI
Nastąpiła drobna aktualizacja po rozmowie z Ocirem na chatboxie
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~ Obrazek
Henge
Awatar użytkownika
Shinsu
Postać porzucona
Posty: 812
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Kawarimi

Post autor: Shinsu »

Nie ma chyba nad czym dyskutować, tylko poprawić ten zapis, żeby to kawarimi pasowało do pozostałych.
0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Kawarimi

Post autor: Jun »

Ja to bym zostawił dla Ayatsuri
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Kawarimi

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Kawarimi

Post autor: Jun »

Z takimi warunkami Kakit to ja wolę już tego Shunshina zrobić. Nie wspominając o innych klanach...

To co zaproponowałeś imo niedopuszczalne, zwłaszcza, że już i tak kawarimi miało być ostatnim elementem posta i też trzeba było mieć świadomość i tak dalej, nie będzie to jutsu działało w tej formie Kakita. W teorii brzmi fajnie w praktyce jest niegrywalne dla jutsowców a dla takiego ciebie, albo mnie jest wręcz op.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Kawarimi

Post autor: Tamaki Hyūga »

Tak z ciekawości się zapytam, czy ktokolwiek w ogóle kiedyś użył kawarimi? Czy rzeczywiście jest używane tak nagminnie jakby wskazywało na to to jak bardzo jest ten temat nerfienia go częsty?

EDIT: Gram już w sumie 2 lata i nie przypominam sobie żebym widział jak ktokolwiek tego używa ani również sam nigdy chyba nie użyłem
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Kaiho
Martwa postać
Posty: 331
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 14:03
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: - Inuzukowe, zielone ślepia
- Cienka, pionowa blizna na lewym oku
- Proste, długie włosy, część zapleciona w warkoczyki
- Niski
GG/Discord: Angel Sanada #9776
Multikonta: Koala, Yugen
Aktualna postać: Yugen

Re: Kawarimi

Post autor: Kaiho »

Usuńmy kawarimi w końcu całkowicie i będzie święty spokój, za każdym to już chodzi przecież od lat.

@Tamaki
Tak, pojedyncze przypadki użycia kawarimi były. Bardzo pojedyncze xD
0 x
Obrazek
Love, don't get in the way
Of this game I was born to play
Your feelings, they can't have a say
In this game you're either hunter or prey.


phbankgłosa to cały art od Kaisy ♥
Awatar użytkownika
Kisuke
Martwa postać
Posty: 2186
Rejestracja: 26 wrz 2020, o 15:40
Wiek postaci: 22
Ranga: Sentoki
Widoczny ekwipunek: ~ Zbroja
~ Gurda przy lewym boku
~ Kabura na prawej i lewej nodze
~ Torba z tyłu na pasie
~ Duży zwój na plecach
Multikonta: Daisuke

Re: Kawarimi

Post autor: Kisuke »

Temat ten dotyczy Kawarimi klanowych z wymaganym Ninjutsu dla "ładniejszego" efektu.

Temat samego Kawarimi i co z nim zrobić jest tematem dużo większym. Zanim dojdzie do jakiegoś konsensusu pochłonie on mnóstwo czasu, który lepiej spożytkować na rzeczy bieżące i ISTOTNE.

Podsumowując: Dopiski z Sabaku i Ayatsuri do wywalenia. Kawarimi do reworku w przyszłości.
0 x
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 585
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Kawarimi

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Imho ujednolicić oczywiście należy, natomiast ja uważam, że lepiej jednak będzie pododawać opcję bez pieczęci na A innym, zamiast ją odbierać. Zużycie chakry jest duże i moim zdaniem rekompensuje to brak pieczęci. No jest to OP, ale w sumie techniki rangi A powinny takie być
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Kawarimi

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Awatar użytkownika
Kisuke
Martwa postać
Posty: 2186
Rejestracja: 26 wrz 2020, o 15:40
Wiek postaci: 22
Ranga: Sentoki
Widoczny ekwipunek: ~ Zbroja
~ Gurda przy lewym boku
~ Kabura na prawej i lewej nodze
~ Torba z tyłu na pasie
~ Duży zwój na plecach
Multikonta: Daisuke

Re: Kawarimi

Post autor: Kisuke »

Obrazek
Idąc taką taktyką każda pojedyncza zmiana w technice jakiejś dziedziny propagowałaby rework dziedziny bądź klanu. Stanowczo za dużo roboty jak na obecne potrzeby.
Kawarimi nie jest problemem, bo nikt z niego praktycznie nie korzysta.

Wprowadźmy zmianę w tych dwóch klanach, a rework Kawarimi odłóżmy w czasie, gdy załatwione zostaną dużo bardziej palące problemy.
0 x
Awatar użytkownika
Kazuma
Posty: 848
Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
GG/Discord: Avarice#3584
Multikonta: Avarice

Re: Kawarimi

Post autor: Kazuma »

0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~ Obrazek
Henge
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Kawarimi

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości