Poprawka Gōryūka no Jutsu
- Asaka
- Postać porzucona
- Posty: 1496
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
- Wiek postaci: 27
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
- Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5564
- Aktualna postać: Airan
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Okami chodziło o to, że w opisie, który zaproponowałeś jest nadal wzmianka o tym, że zasięg jest zależny od KC (: ja tam się zgadzam, że nie ma sensu tego uzależniać, tylko po prostu wypadałoby to odsiać z tego opisu, który wrzuciłeś.
0 x
赤 · 水 · 晶

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain

· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
- Ōkami
- Postać porzucona
- Posty: 429
- Rejestracja: 23 sie 2020, o 19:18
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8837
- GG/Discord: Mef#2020
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Hikari może dlatego, że w opisie techniki masz: "potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 50 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry".
Ze stałą wartością zasięgu ten zapisek można usunąć, bo na taki sam zasięg poleci komuś z KC D (Od takiego KC można technikę wykonać patrząc na skalę kosztów) co komuś z KC S, więc ta wzmianka jest bez wartości i może tylko wprowadzić w błąd XD
Ze stałą wartością zasięgu ten zapisek można usunąć, bo na taki sam zasięg poleci komuś z KC D (Od takiego KC można technikę wykonać patrząc na skalę kosztów) co komuś z KC S, więc ta wzmianka jest bez wartości i może tylko wprowadzić w błąd XD
0 x
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Tak było, a nigdy to na nic nie wpływało.
Nie ważne, zapisek usunięty więc wersja ostateczna.

Nie ważne, zapisek usunięty więc wersja ostateczna.
- Nazwa
- Katon: Gōryūka no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
- Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 50 metrów. Kontrola tworem jest niemożliwa, leci w linii prostej mając za cel miażdżyć. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Technika dzięki skoncentrowaniu płomieni o stabilnym kształcie bez problemu przebija się przez ściany czy zapory.
0 x
Cause i'm the real fire.
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Na wstępie - to, że coś jest w anime lub mandze nie oznacza, ze tutaj musi być 1:1. Jest wiele elementów, które się różnią. Przy wprowadzaniu tego rodzaju zmian należy przede wszystkim patrzeć na całość rozgrywki, a nie tylko na tę pojedynczą technikę, że ona się czymś różni.
Tutaj dwa pomysły odrzucone mimo tego, że istniały fabularne uzasadnienia ich wprowadzenia.
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=30&t=8222 - tutaj odrzucenie tego jak liczyć wydłużenie cienia ze względów technicznych, żeby nie utrudniać rozgrywki
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=30&t=7589 - tutaj pomysł odrzucony ze względu na to, że jego wprowadzenie mocno zwiększałoby siłę klanu i tworzyło coś zbyt silnego
Także biorąc pod uwagę, że przy wprowadzaniu takich zmian już wcześniej patrzono nie tylko zgodność z a&m, to chciałbym tutaj przedstawić trochę inny sposób spojrzenia na dziedziny, a konkretnie pod kątem tego, jakie dają one obecnie możliwości. Skupię się tylko na podstawowych pięciu, bo one są ogólnodostępne.
Doton tworzy głównie zapory i ziemne konstrukty. Pojawiają się jakieś kolce czy błotniste wilki, ale wszystko opiera się na przemieszczaniu ziemi, skał, kamieni. Wzmocnienia idą głównie w kierunku siły i wytrzymałości kosztem szybkości.
Raiton to głównie single target albo ataki o niewielkim obszarze działania. Tutaj mamy do czynienia z porażeniami, paraliżem, ale i z przebijaniem. Dziedzina skupiona głównie na szybkości.
W Suitonie mamy do czynienia głównie z miotaniem wody w przeciwnika pod różnymi postaciami. Czy to jakieś senbony, czy to strumień pod dużym ciśnieniem, czy to jakiś wodny smok. Poza tym kilka jutsu pomocniczych jak mgła czy lepkie liny. Dopiero na A widzimy poważniejsze przebijanie.
W Fuutonie mamy do czynienia głównie z cięciami i uderzeniami masami powietrza. Mamy też kilka wirów.
Z kolei katon to głównie techniki obszarowe. Im wyższa ranga, tym obszary większe. Do tego dochodzą też coraz silniejsze ogniste pociski. Jedne z możliwością samodzielnego naprowadzania na cel, a inne o ogromnym obszarze, jaki zalewają płomieniami.
Oczywiście przez wzgląd na dosyć dużą swobodę, z jaką tworzymy techniki istnieją pewne odstępstwa, ale generalnie można zauważyć, że każdy żywioł ma swój "charakter" i niekoniecznie dobrym pomysłem jest mieszanie wszystkich możliwości ze sobą.
I teraz stricto na temat omawianej techniki - wprowadzenie takiej zmiany sprawia, że nie Katon nie tylko będzie miał największe obszarowo pole rażenia (ja wiem, że dystanse, na jakie jest rzucany są stosunkowo małe, ale za to obszary działania są już znacznie większe), ale do tego jeszcze będzie pole do wrzucania mu efektów przebijających. A to już wydaje mi się, że byłoby trochę OP mieć dziedzinę, która nie tylko razi duże obszary, ale jeszcze przebija osłony. Wydaje mi się, że trochę to nie w tę stronę powinno iść. W moim odczuciu, gdy patrzę na techniki różnych dziedzin Katon nie powinien być zdolny do burzenia i niszczenia skał i murów. Ja rozumiem, że w a&m takie coś miało miejsce, ale tam wiele różnych rzeczy było, a niekoniecznie miało sens i nie jest tutaj wprowadzonych.
Ja wiem też, że techniki mają swoją siłę. I swoją wytrzymałość. Ale to nie do końca tak działa, że jak walisz kulą ognia w mur, to od razu sprawdzasz staty. Bo niby dlaczego, jeśli ktoś stoi w kanionie na skale i obok niego walnie kula ognia to nie robi ona dziury, ale jeśli uderzy w ścianę z tej samej skały (ja już nie mówię, że wykonanej za pomocą jakiejś techniki, po prostu stojący pionowo kawałek kamienia) to miałaby się przez nią przebijać?
Nawet, jeśli ta technika miałaby korzystać z jakiejś formy "materialnego ognia", co miałoby dawać jej możliwości kruszenia obiektów fizycznych, to raczej nie powinno to być tak sformułowane, jakby to była technika przebijająca. Jeśli już coś takiego miałoby przebijać osłony, to na pewno gorzej od technik raitonowych czy suitonowych, które się w przebijaniu takowych niejako specjalizują. W odróżnieniu do Katonu.
Tutaj dwa pomysły odrzucone mimo tego, że istniały fabularne uzasadnienia ich wprowadzenia.
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=30&t=8222 - tutaj odrzucenie tego jak liczyć wydłużenie cienia ze względów technicznych, żeby nie utrudniać rozgrywki
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=30&t=7589 - tutaj pomysł odrzucony ze względu na to, że jego wprowadzenie mocno zwiększałoby siłę klanu i tworzyło coś zbyt silnego
Także biorąc pod uwagę, że przy wprowadzaniu takich zmian już wcześniej patrzono nie tylko zgodność z a&m, to chciałbym tutaj przedstawić trochę inny sposób spojrzenia na dziedziny, a konkretnie pod kątem tego, jakie dają one obecnie możliwości. Skupię się tylko na podstawowych pięciu, bo one są ogólnodostępne.
Doton tworzy głównie zapory i ziemne konstrukty. Pojawiają się jakieś kolce czy błotniste wilki, ale wszystko opiera się na przemieszczaniu ziemi, skał, kamieni. Wzmocnienia idą głównie w kierunku siły i wytrzymałości kosztem szybkości.
Raiton to głównie single target albo ataki o niewielkim obszarze działania. Tutaj mamy do czynienia z porażeniami, paraliżem, ale i z przebijaniem. Dziedzina skupiona głównie na szybkości.
W Suitonie mamy do czynienia głównie z miotaniem wody w przeciwnika pod różnymi postaciami. Czy to jakieś senbony, czy to strumień pod dużym ciśnieniem, czy to jakiś wodny smok. Poza tym kilka jutsu pomocniczych jak mgła czy lepkie liny. Dopiero na A widzimy poważniejsze przebijanie.
W Fuutonie mamy do czynienia głównie z cięciami i uderzeniami masami powietrza. Mamy też kilka wirów.
Z kolei katon to głównie techniki obszarowe. Im wyższa ranga, tym obszary większe. Do tego dochodzą też coraz silniejsze ogniste pociski. Jedne z możliwością samodzielnego naprowadzania na cel, a inne o ogromnym obszarze, jaki zalewają płomieniami.
Oczywiście przez wzgląd na dosyć dużą swobodę, z jaką tworzymy techniki istnieją pewne odstępstwa, ale generalnie można zauważyć, że każdy żywioł ma swój "charakter" i niekoniecznie dobrym pomysłem jest mieszanie wszystkich możliwości ze sobą.
I teraz stricto na temat omawianej techniki - wprowadzenie takiej zmiany sprawia, że nie Katon nie tylko będzie miał największe obszarowo pole rażenia (ja wiem, że dystanse, na jakie jest rzucany są stosunkowo małe, ale za to obszary działania są już znacznie większe), ale do tego jeszcze będzie pole do wrzucania mu efektów przebijających. A to już wydaje mi się, że byłoby trochę OP mieć dziedzinę, która nie tylko razi duże obszary, ale jeszcze przebija osłony. Wydaje mi się, że trochę to nie w tę stronę powinno iść. W moim odczuciu, gdy patrzę na techniki różnych dziedzin Katon nie powinien być zdolny do burzenia i niszczenia skał i murów. Ja rozumiem, że w a&m takie coś miało miejsce, ale tam wiele różnych rzeczy było, a niekoniecznie miało sens i nie jest tutaj wprowadzonych.
Ja wiem też, że techniki mają swoją siłę. I swoją wytrzymałość. Ale to nie do końca tak działa, że jak walisz kulą ognia w mur, to od razu sprawdzasz staty. Bo niby dlaczego, jeśli ktoś stoi w kanionie na skale i obok niego walnie kula ognia to nie robi ona dziury, ale jeśli uderzy w ścianę z tej samej skały (ja już nie mówię, że wykonanej za pomocą jakiejś techniki, po prostu stojący pionowo kawałek kamienia) to miałaby się przez nią przebijać?
Nawet, jeśli ta technika miałaby korzystać z jakiejś formy "materialnego ognia", co miałoby dawać jej możliwości kruszenia obiektów fizycznych, to raczej nie powinno to być tak sformułowane, jakby to była technika przebijająca. Jeśli już coś takiego miałoby przebijać osłony, to na pewno gorzej od technik raitonowych czy suitonowych, które się w przebijaniu takowych niejako specjalizują. W odróżnieniu do Katonu.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Azuma
- Posty: 1142
- Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Kogō
- Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka - Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja - Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7859#p128617
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
- Nazwa
- Katon: Gōryūka no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
- Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry, który leci w linii prostej. Potrafi on pokonac znaczną odległość, nawet do 50 metrów. Czołowe zderzenie z czymś takim zazwyczaj oznacza śmierć. Technika dzięki skoncentrowaniu chakry w postaci płomieni o stabilnym kształcie wraz z siłą uderzenia, pozwala przebijać się przez ściany i zapory.
0 x
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Co do odrzuconego pomysłu Douhito nie musiał słyszeć poprzez swoje twory, tylko był to krzyk. Z wystarczająco wysoką percepcją można go usłyszeć, tak jak nasz członek Akatsuki tak samo usłyszał to Gaara i zareagował natychmiastowo. Jak przejrzysz strony to zanim doszło do wybuchów był zaalarmowany czymś.
W przypadku z Nara było odrzucone przez względu na zbytnie komplikowanie misjodawcom i sprawdzającym obecnych mechanizmów. Wszystko robione z kalkulatorem, a mechanika forum miała być przyjazna i możliwie uproszczona. Pierwsza odsłona miała zbyt skomplikowane sprawy, więc wiemy jak to się nie sprawdza.
Tutaj nie widzę innej możliwej interpretacji akcji jak Katon potrafiący przebijać ściany. Plus właśnie, skoro jest to dziedzina od ataków obszarowych to w momencie jej skoncentrowania w małej pojedynczej kuli za taki koszt naturalnie musi mieć większą siłę przebicia. Obejmuje mniejszy obszar niżeli kula ognia z rangi D, a wedle opisu nie robi niczego więcej od nich co jest śmieszne gdy po oberwaniu taką wciąż są do odebrania zwłoki w całości przykładowo na evencie.
Chcesz więcej minusów Katonu? Powietrzne pociski możesz stworzyć w dowolnym miejscu, wodne wiry wszędzie gdzie masz wodę, z un nawet bez niej. Doton? Kolce, które tworzysz obok wroga dając minimalny czas na reakcję, z rangą B robisz sobie od razu nową postacią misje rangi C. Katon jako jedyny żywioł musi się zaczynać za każdym razem od użytkownika. To jest jego charakterystyka, która jest minusem patrząc na inne. Chcesz dodawać kolejne, sprawiając, że jest całkowicie beznadziejny. Patrząc na inne walczymy zapałką gdy inni posiadają miotacze ognia.
W przypadku z Nara było odrzucone przez względu na zbytnie komplikowanie misjodawcom i sprawdzającym obecnych mechanizmów. Wszystko robione z kalkulatorem, a mechanika forum miała być przyjazna i możliwie uproszczona. Pierwsza odsłona miała zbyt skomplikowane sprawy, więc wiemy jak to się nie sprawdza.
Tutaj nie widzę innej możliwej interpretacji akcji jak Katon potrafiący przebijać ściany. Plus właśnie, skoro jest to dziedzina od ataków obszarowych to w momencie jej skoncentrowania w małej pojedynczej kuli za taki koszt naturalnie musi mieć większą siłę przebicia. Obejmuje mniejszy obszar niżeli kula ognia z rangi D, a wedle opisu nie robi niczego więcej od nich co jest śmieszne gdy po oberwaniu taką wciąż są do odebrania zwłoki w całości przykładowo na evencie.
Chcesz więcej minusów Katonu? Powietrzne pociski możesz stworzyć w dowolnym miejscu, wodne wiry wszędzie gdzie masz wodę, z un nawet bez niej. Doton? Kolce, które tworzysz obok wroga dając minimalny czas na reakcję, z rangą B robisz sobie od razu nową postacią misje rangi C. Katon jako jedyny żywioł musi się zaczynać za każdym razem od użytkownika. To jest jego charakterystyka, która jest minusem patrząc na inne. Chcesz dodawać kolejne, sprawiając, że jest całkowicie beznadziejny. Patrząc na inne walczymy zapałką gdy inni posiadają miotacze ognia.
0 x
Cause i'm the real fire.
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Exodia tutaj kompletnie wyjaśnił, tak więc wracam z moją wersją. Ktoś coś jeszcze przeciwny, czy możemy powoli wrzucać to?

- Nazwa
- Katon: Gōryūka no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
- Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo aż do 50 metrów. Kontrola tworem jest niemożliwa, leci w linii prostej mając za cel miażdżyć. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Technika dzięki skoncentrowaniu płomieni o stabilnym kształcie bez problemu przebija się przez ściany czy zapory.
0 x
Cause i'm the real fire.
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Nie możemy, bo technika rażąco obiega od tego, w jaki sposób opisany jest Katon i sugeruje, że mamy do czynienia z przebijającą techniką tego żywiołu.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Spokojnie na pozostałe techniki też przyjdzie czas, bo to żywioł bez reworku obecnie. Wraz z poprawianiem technik w pozostałych też to poprawię 
Od czegoś trzeba niemniej zacząć prawda?

Od czegoś trzeba niemniej zacząć prawda?

0 x
Cause i'm the real fire.
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
No jak to będzie rework z takim nastawieniem, jak przy tej technice, to Katon będzie najlepszy na duży dystans, najlepszy na mały dystans, będzie miał największe techniki obszarowe i najsilniejsze przebitki. I pewnie jeszcze Sabaku z ich zasięgami będą się głupio czuli, że takie niski liczby wykręcili. 

0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Hikari
- Martwa postać
- Posty: 2488
- Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=1307&p=12435
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Nie mam zamiaru się x razu powtarzać, ale technika nie posiada wcale największego zasięgu. Przykłady masz w temacie, jak Futon: Atsugai z wyprawą B o zasięgu i rozpierdzielu zakazanej S z wyprawą S.
Drugim jest Suidanha, która ma ten sam zasięg, opisy mocniejsze przebicia i jeszcze można skorygować kierunek.
Tutaj zabrałem możliwość sterowania dodając trochę zasięgu i postanowiłem naprawić kwestię przebijania. Czy jest mocniejsza niżeli inne żywioły tej rangi? W żadnym wypadku.
Twoje argumenty zostały wyjaśnione przez Exodię, a żadnych nowych sensownych nie dodałeś. Zapraszam z czymś nowym, a jak masz o coś ból tyłka to napisz do mnie na pw, nie gryzę.
Drugim jest Suidanha, która ma ten sam zasięg, opisy mocniejsze przebicia i jeszcze można skorygować kierunek.
Tutaj zabrałem możliwość sterowania dodając trochę zasięgu i postanowiłem naprawić kwestię przebijania. Czy jest mocniejsza niżeli inne żywioły tej rangi? W żadnym wypadku.
Twoje argumenty zostały wyjaśnione przez Exodię, a żadnych nowych sensownych nie dodałeś. Zapraszam z czymś nowym, a jak masz o coś ból tyłka to napisz do mnie na pw, nie gryzę.
0 x
Cause i'm the real fire.
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Przydałoby się jakiekolwiek doprecyzowanie. Na ten moment każda ściana i każda zapora ulegnie. Czym innym jest ściana Doton D/C, co innego mur pełen spoiwa między kamieniami, czym innym ściana z chakry czy inny rodzaj bariery.
0 x
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Moje argumenty w żaden sposób nie zostały przez Exodię wyjaśnione. Na argument "nie wszystko na SW jest takie jak w anime" wrzucenie linków do anime nijak nie podważa tego, co napisałem.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu
Najprościej można powiedzieć chakra robi trrr i zakończyć temat czy może czy nie może.
Idąc tylko i wyłącznie logicznym podejściem do rozwiązania problemu spotkalibyśmy się z kwestiami typu "Wbicie miecza w ziemię powinno chronić przed wszystkimi technikami Raitonu", bądź "Wiatr nie może przecinać rzeczy bo nie mamy tego w rzeczywistości".
Skoro wirująca kula chakry jest w stanie skruszyć skałę to czemu nie chakra w postaci głowy smoka? Tu mamy chakrę i tu mamy chakrę. Nie idźmy logiką na zasadzie "to ogień a ogień kamienia nie tyka" bo nijak się to ma do realiów naruto, gdzie Katon przetapiał skały bądź właśnie był w stanie intensywnością chakry skruszyć naturalne struktury.
Większość rzeczy tłumaczy się bo chakra zaś w przypadku katonu widzę, że ludzie idą właśnie logiką świata rzeczywistego. Miło mi z tego punktu ale gdy ma to związaek z fizycznym podejściem do jakichś rzeczy a nie "mistycznym"
24h i przerzucam do wprowadzenia.
Idąc tylko i wyłącznie logicznym podejściem do rozwiązania problemu spotkalibyśmy się z kwestiami typu "Wbicie miecza w ziemię powinno chronić przed wszystkimi technikami Raitonu", bądź "Wiatr nie może przecinać rzeczy bo nie mamy tego w rzeczywistości".
Skoro wirująca kula chakry jest w stanie skruszyć skałę to czemu nie chakra w postaci głowy smoka? Tu mamy chakrę i tu mamy chakrę. Nie idźmy logiką na zasadzie "to ogień a ogień kamienia nie tyka" bo nijak się to ma do realiów naruto, gdzie Katon przetapiał skały bądź właśnie był w stanie intensywnością chakry skruszyć naturalne struktury.
Większość rzeczy tłumaczy się bo chakra zaś w przypadku katonu widzę, że ludzie idą właśnie logiką świata rzeczywistego. Miło mi z tego punktu ale gdy ma to związaek z fizycznym podejściem do jakichś rzeczy a nie "mistycznym"
24h i przerzucam do wprowadzenia.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości