Poprawka Gōryūka no Jutsu

Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Hikari »

PROBLEM Obecny opis w katonach jest cienki niczym barszcz, a techniki bardzo źle interpretowane więc zaczniemy od jednej, która mnie najbardziej boli.
Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 35 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry. Przez całą drogę można lekko manewrować tworem, dzięki czemu proste uniki na nic się zdadzą. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Niestety, nie zawsze uda się to zrobić.
Nie będę już szukać screenów z mangi, ale mam fragment z anime gdzie Sasuke tego używał.
https://youtu.be/RLwo30N0lUI?t=523
8:46 do 9:10
Jak widać na załączonym fragmencie bez problemu przebijał się przez ściany i nie tylko, a opis nic o tym nie mówi więc nikt nie chce tego uznać. Jest mówione, katon nie może się przez nic przebijać, pora to zmienić. Nie mam zamiaru czekać na rework, po którym może będzie inaczej.

ROZWIĄZANIE
Wrzucić poprawiony opis techniki, który mówi o możliwości przebicia się.
Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 35 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry. Przez całą drogę można lekko manewrować tworem, dzięki czemu proste uniki na nic się zdadzą. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Technika dzięki skoncentrowaniu płomieni o stabilnym kształcie bez problemu przebija się przez ściany czy zapory.
DODATKOWE UWAGI
Brak
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1143
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 18
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Azuma »

Technika pokazuje, że mocno skompresowana chakra, pozwala się przebijać.
Popieram zmianę.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Gundan »

Jako użytkownik korzystający z Katonu uważam, że zaproponowana poprawa techniki przez Hikari'ego jest jak najbardziej sensowna. Jest to technika rangi A więc to nie byle chuchnie żarem, a dodatkowo taki efekt technika osiąga w anime we wskazanym wyżej przez autora momencie. W końcu technika może nie tyle się przebija, co nawet założyć możemy jeśli chcemy zostać przy tym że Katon tylko pali, że [technika] jest w stanie przepalić się przez przeszkodę, w tym wypadku ze względu na mocno skompresowana chakre oraz rangę nawet przez ścianę.
0 x
Awatar użytkownika
Uzumaki Hibana
Gracz nieobecny
Posty: 1068
Rejestracja: 8 lip 2018, o 18:36
Wiek postaci: 26
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Wysoka, czerwonowłosa, złotooka kobieta, z dużą blizną na twarzy.
Ubranie czarne z czerwonymi elementami.
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie. Torba przy pasie. Dwa miecze przy biodrach.
GG/Discord: 66265515

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Uzumaki Hibana »

Jako użytkownik Katonu jestem jak najbardziej ZA!
I ogólnie, przydałby się jakiś mały reworczek w tych opisach (i obrazkach) Katonu, bo to nie jedyna technika, która była różnie interpretowana.
Weźmy chociażby Karyū Endan, gdzie obrazek, opis i przykład w anime nijak się do siebie mają. No, i chyba dalej nikt nie zmienił Kaengiri (chociaż był już poruszany w pomysłach).
Trzeba by kiedyś nad tym przysiąść (może sama dam temat w pomysłach, jak znajdę chwilę), ale ta jedna technika to już krok w dobrym kierunku :)
0 x
Awatar użytkownika
Yari
Postać porzucona
Posty: 197
Rejestracja: 4 maja 2020, o 09:07
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Prosty strój, długie czarne włosy, szczupły, 185cm. Na lewym policzku posiada bliznę
Widoczny ekwipunek: Torba z tłu po lewej stronie, tanto przymocowane pionowo do pleców
GG/Discord: 5835828

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Yari »

Nie jestem co prawda użytkownikiem Katonu ale jestem za tą zmianą mówiącą o możliwości przebicia przez ściany. Niepokoi mnie natomiast co innego - w opisie jest fragment że techniką można sterować natomiast w anime nie widziałem takiej opcji
0 x
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Kakita Asagi »

Wnoszą jak Pan powyżej.
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Jun »

Podbijam
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Ōkami
Postać porzucona
Posty: 429
Rejestracja: 23 sie 2020, o 19:18
GG/Discord: Mef#2020

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Ōkami »

Popieram zmianę, ale mam tą samą wątpliwość co Yari. Pamiętam użycie jej w walce Sasuke Itaś gdzie dziurawiła gruby betonowy dach aż miło, ale nie pamiętam żadnej sterowalności. Ktoś by mógł podrzucić jakiś fragment, gdzie było sterowanie?
0 x
Byakuya
Postać porzucona
Posty: 103
Rejestracja: 10 wrz 2020, o 14:36

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Byakuya »

o ile to kogo obchodzi to popierando z mojej strony ; v
0 x
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Gundan »

W sumie racja w momencie gdy technika przebijała się przez sufit tamtej kryjówki leciały prost w niebo, w animcu jak dobrze pamiętam Sasek podgrzał wgl nimi powietrze aby wywołać burzę by następnie móc użyć tego raitonowego smoka Kirin czy jakoś tak ale nie zmienił pociskom toru lotu. Więc można by zrobić tak, że wyrzucamy samonaprowadzanie a dajemy przebijanie ścian oraz może nieco większy zasięg?
0 x
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1143
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 18
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Azuma »

Przychylam się do stanowiska :)
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Hikari »

W sumie macie rację <hmmm>

Pisząc temat skupiłem się na tym co mnie najbardziej bolało w tym momencie, powinienem przysiąść lepiej wybaczcie. Tak więc wrzucam nową wersję bez kontroli za to ma powiększony zasięg gdyż Sasuke podgrzał tym niebo.
Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
55 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 55 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry. Kontrola tworem jest niemożliwa, leci w linii prostej mając za cel miażdżyć. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Technika dzięki skoncentrowaniu płomieni o stabilnym kształcie bez problemu przebija się przez ściany czy zapory.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Ōkami
Postać porzucona
Posty: 429
Rejestracja: 23 sie 2020, o 19:18
GG/Discord: Mef#2020

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Ōkami »

35->55 metrów zasięgu? Jakby doprecyzować wpływ KC na ten zasięg to jeszcze, bo na razie to ta wzmianka, że trzeba mieć wysokie KC stanowi flavour i w podstawce i w twojej wersji, skoro technike można zrobić już od D i nie ma nic, od jakiej kontroli zasięg się jakkolwiek zmienia. Moim zdaniem to nieścisłość którą koniecznie trzeba sprecyzować. Balansując technikę i dając temu KC jakiekolwiek znaczenie ja bym zaproponowała coś takiego:
Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35/50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu smoka z ognistej chakry. Potrafi on przelecieć bardzo daleko, bo nawet aż do 50 metrów. Jednak aby osiągnąć taki zasięg, należy mieć wysoką Kontrolę Chakry (minimum B lub wyżej, przy niższej kontroli technika osiąga tylko podstawowy zasięg). Kontrola tworem jest niemożliwa, leci w linii prostej mając za cel miażdżyć. Czołowe zderzenie z czymś takim oznacza śmierć. Technika dzięki skoncentrowaniu płomieni o stabilnym kształcie bez problemu przebija się przez ściany czy zapory.
0 x
Awatar użytkownika
Gundan
Martwa postać
Posty: 587
Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg
Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo
Multikonta: Mangetsu

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Gundan »

<-- Informacja z tej strony
Czyli technika biorąc pod uwagę realizm ma zasięg prawie 2k (+/- bo tam gorąc też ma swój jakiś tam zasięg cnie, ctak?). Oczywiście my nie możemy zrobić 2000m bo zaburzy to jakikolwiek balans wśród technik, jednak patrząc na Fūton: Atsugai, technika rangi A, koszty rangi S, zasięg 100m przy jednej pieczęci. Ta technika robi kratery w ziemi, a dodając do tego zasięg i ilość pieczęci tworzy istnego killera. Różnica jest taka że tu wymagana jest wyprawa ale nie wiem czy tylko mnie to dziwi ale rangi B, na takiego "potwora"? Dla porównania katon z zasięgiem 100m to technika S z wymogiem wyprawy rangi S, a żeby ją wykonać trzeba złożyć 7 pieczęci (o ilość pieczęci się nie czepiam bo rozumiem zamysł że katon odgórnie wymaga więcej pieczęci no ale jak na moje to katon jest trochę potraktowany po macoszemu).
Fūton: Atsugai
Nazwa
Fūton: Atsugai
Ranga
A
Pieczęci
Baran
Zasięg Max.
100 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Wiatru. Użytkownik gromadzi w płucach jak najwięcej powietrza, mieszając je z chakrą, po czym uwalnia je w formie ogromnej kuli z wiatru. Kula zmierza do przodu, miażdżąc wszystko na swojej drodze. Technika jest trudna do uniknięcia, zaś ciśnienie jakie wywiera na ziemię jest w stanie wyrywać w niej ogromne kratery. Jeżeli ktokolwiek dostanie się przed kulę, nie ma najmniejszych szans przeżycia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Katon: Gōka Messhitsu
Nazwa
Katon: Gōka Messhitsu
Ranga
S
Pieczęci
Szczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
100 metrów
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna potężna technika Katonu. Polega ona na wytworzeniu ogromnego płomienia, który leci w kierunku przeciwnika tak, aby spopielić go całkowicie. Jest on dosyć szeroki, ale i tak jego największą cechą jest jego długość. Może pokonywać bardzo długie odległości, aby dostać się do ofiary i zniszczyć ją. Jakikolwiek kontakt z techniką zazwyczaj kończy się śmiercią.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Poprawka Gōryūka no Jutsu

Post autor: Hikari »

Suiton:
Nazwa
Suiton: Suidanha
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys → Szczur → Koń → Wąż → Smok → klaśnięcie dłońmi
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Tworzy duże zasoby wody
opis Jedna z najpotężniejszych i najbardziej znanych technik Suitonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci wypluwa przed siebie cienki strumień wody pod ogromnym ciśnieniem. Jest to bardzo potężny atak punktowy, który potrafi przeciąć nawet najgrubsze drzewa, przedzierać się przez skały i ściany budynków. Kolejną zaletą techniki jest ponadprzeciętna prędkość (180) strumienia, przez co jest on naprawdę trudny do uniknięcia, oraz bardzo duży efektywny zasięg. Kierunek strumienia może być oczywiście modyfikowany poprzez ruchy głową, jednak jakiekolwiek poruszanie podczas wypluwania Suidanhy zdecydowanie odpada. Strumień można podtrzymywać jedynie kilka sekund.
Raiton:
Nazwa
Raiton: Shichū Shibari
Ranga
A
Pieczęci
Baran → Świnia → Pies → Ptak → Królik
Zasięg Max.
55 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik wytwarza ziemny krąg, który otacza przeciwnika. Następnie wydobywają się z niego pioruny, rażące go aż umrze, bądź padnie z wycieńczenia. Techniki można używać również na summonach, lecz wtedy obrażenia mogą być mniejsze. Za to krąg powiększa się bez dużych kosztów chakry.
Lub technika o zasięgu DOWOLNYM:
Nazwa
Raiton: Rairyū no Tatsumaki
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny, smok może się poruszać swobodnie
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik wyzwala z siebie dwie błyskawice, wystrzelone w dowolnym kierunku. W każdej chwili jednak może on je połączyć ze sobą - wtedy przyjmują one kształt ogromnego smoka z elektryczności, który szarżuje z ogromną prędkością na dowolny cel, który mu wskaże jego stwórca. Słabsi shinobi zostają po prostu spopieleni, pozostali muszą mieć dość dużą wytrzymałość, by być w stanie walczyć w miarę równo z taką bestią.
Doton:
Nazwa
Doton: Kaido Shōkutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Promień 50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Cel musi być pod ziemią
Opis Technika polegająca na wytworzeniu nieopodal siebie ziemnego wulkanu o wysokości 10 metrów, który jest zdolny wyciągnąć spod ziemi wszelkie poukrywane pod powierzchnią obiekty i przedmioty. Wychwycone przez technikę osoby i obiekty zostają następne wyrzucone z impetem przez wulkan na 20 metrów ponad jego szczyt i stają się łatwym celem.
Nazwa
Doton: Doryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Smok
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 co turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci przed użytkownikiem wyrasta z ziemi smocza paszcza, a wraz z nią reszta wężowego ciała o długości 20 metrów. Twór porusza się tuż nad powierzchnią i ma możliwość krótkiego wybicia się na większą wysokość. Kamienny smok jest przede wszystkim wytrzymałym i silnym tworem, ale jego prędkość zachowuje przyzwoity poziom. Jego ataki polegają na wykorzystaniu dużej masy, miażdżeniu lub zgniataniu wrogów w swojej paszczy. Siła i Wytrzymałości smoka wynoszą 180, natomiast Szybkość 140.
Futon:
Nazwa
Fūton: Kazekiri no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys → Królik → Pies → Baran → Smok
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo silna technika, pozwalająca na wytworzenie w jednym miejscu kilku ostrzy z Fuutonu. Poprzez przesłanie chakry do powietrza, użytkownik może przekierować podmuchy wiatru z ogromną prędkością w kierunku wybranym przez shinobi. Dzięki temu uderzenia te mogą przeciąć praktycznie wszystko, lecz zakrzywienia da się wprawnym okiem zauważyć na tyle szybko, by móc uniknąć.
Na powyższych przykładach widzimy iż taki zasięg wcale nie jest niczym niezwykłym w innych żywiołach. Nie są wymagane wysokie KC do takich zasięgów, dlaczego tutaj ma to być zależne? Od kontroli zależy już ilość chakry, co byłoby logiczniejsze to wraz z podniesieniem żywiołu do rangi S podnoszenie zasięgu żywiołu...

Mimo to dalej uważam 50 metrów za sprawiedliwe patrząc na powyższe przykłady w innych dziedzinach i byłbym przeciwny temu rozwojowi. Dać to jako stałą i tyle.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości