Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: 20 metrów
Pieczęcie: Tygrys -> Koń -> Pies -> Wół
Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe: Wymaga znajomość techniki Mokuton: Sashiki no Jutsu
Opis: Zaawansowana technika kształtowania obszaru bazująca na elemencie Mokutonu i technice Sashiki no Jutsu. Użytkownik Jutsu poprzez uformowanie czterech pieczęci, jest w stanie stworzyć na obszarze 5m2 gęsto drewniane kolce sięgające do 1.2m wysokości, które nieregularnie, ale gwałtownie wystrzeliwują z podłoża, raniąc wszystkie obiekty znajdujące się w tej przestrzeni. Wspomniane wcześniej kolce są wystarczająco twarde i na tyle szybko wysuwają się z podłoża, że bez problemu są w stanie przebić ciała oponentów. Kolce w trakcie tworzenia rozwarstwiają się, utrzymując jednak swoją ostrość kosztem wytrzymałości. Utrudnia to oponentom wykonanie uniku - ciężko im przewidzieć z którego właśnie miejsca nastąpi uderzenie. Rozgałęzienia tak jak główne konary techniki, mogą przebić użytkownika, ale ze względu jednak na ich mniejszą wytrzymałość równie możliwe jest jedynie wbicie się dość płytko w oponenta.
Link do tematu postaci: Click!