<article id="gurda"><dl class="tab tab-jutsu">[timg=200]http://i.imgur.com/tUMlJCp.png[/timg]
[tname=Nazwa]Gurda[/tname]
[tname=Typ]Schowek[/tname]
[tname=Objętość][/tname]
[tname=Pojemność][/tname]
[topis=Opis]Pojemne, ceramiczne naczynie noszone zazwyczaj na plecach. Można ją napełnić wszystkim, od wody poprzez piasek i trucizny, a na owadach skończywszy. Wykonanie, pomimo użytego materiału, nie pozostawia nic przypadkowi. Charakteryzuje się dużą wytrzymałością, jednakże jak wszystkie tego typu przedmiotu, jest niestety podatna na uderzenia.[/topis]
[tname=Wymagania][/tname]
[topis=Dodatkowe]W przypadku nieosiągnięcia pełnej sprawności, nasza szybkość spada o taką samą wartość, jaką brakuje nam w atrybucie wytrzymałości i siły (suma), oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sama gurda stanowi dla naszego ciała coś zupełnie "naturalnego", nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.[/topis]
[tname=Uwaga]W KP należy sprecyzować w jakim stopniu gruda jest wypełniona.[/tname]
[tname=Cena]200 Ryō za sztukę[/tname]</dl></article>
Oraz czy 70 lirów błota starczy do kawarii błotnego?
[tname=Nazwa]Gurda[/tname]
[tname=Typ]Schowek[/tname]
[tname=Objętość][/tname]
[tname=Pojemność][/tname]
[topis=Opis]Pojemne, ceramiczne naczynie noszone zazwyczaj na plecach. Można ją napełnić wszystkim, od wody poprzez piasek i trucizny, a na owadach skończywszy. Wykonanie, pomimo użytego materiału, nie pozostawia nic przypadkowi. Charakteryzuje się dużą wytrzymałością, jednakże jak wszystkie tego typu przedmiotu, jest niestety podatna na uderzenia.[/topis]
[tname=Wymagania][/tname]
[topis=Dodatkowe]W przypadku nieosiągnięcia pełnej sprawności, nasza szybkość spada o taką samą wartość, jaką brakuje nam w atrybucie wytrzymałości i siły (suma), oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sama gurda stanowi dla naszego ciała coś zupełnie "naturalnego", nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.[/topis]
[tname=Uwaga]W KP należy sprecyzować w jakim stopniu gruda jest wypełniona.[/tname]
[tname=Cena]200 Ryō za sztukę[/tname]</dl></article>
- Nazwa
- Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż (jak zwykłe Kawarimi)
- Zasięg
- Maksymalnie 20 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Wymaga w zasięgu błota
- Opis Prosta technika Dotonu, polegająca na wykonaniu podmiany ciała z błotem. Dzięki temu przeciwnik może być zdezorientowany, a i jego pięść/noga potrafi ugrzęznąć na niezłą chwilkę. Dzięki temu zyskujemy czas, aby wykonać niespodziewany cios, który może położyć przeciwnika na glebie.