- [center][img]http://i.imgur.com/JLTwSml.png[/img][/center]
- Nazwa
- Aisugōremu アイスゴーレム
- Dziedzina
- Hyoton
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- Dowolny (powstaje do 5 metrów od twórcy)
- Koszt E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (wielkość człowieka)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (wielkość człowieka + czarny lód)
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (większe od człowieka)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (większe od człowieka + czarny lód) - Opis Proste w założeniu jutsu, pozwalające na stworzenie lodowego sługi, golema. Stwór ten robi wszystko to, co mu telepatycznie powiemy. Im bardziej szczegółowy rozkaz, tym lepiej, bo twór jako taki nie posiada własnej inteligencji. "Atak." I nie ważne, że pomiędzy nim a przeciwnikiem płynie rzeka magmy, ruszy do ataku. Podczas tworzenia jego "bazę" można lekko modyfikować tak, by zamiast człowieka przypominał lodowego olbrzyma (obrazki wyżej), czy też przekształcić mu ręce w młoty/maczugi itp. a nawet stworzyć go z dodatkowymi kończynami. Sam proces kreacji odbywa się szybko (jak to Hyuoton, szybkość powstania kosztem wytrzymałości), im większa wersja ma powstać, tym dłużej to trwa (kilka sekund w mniejszych wersjach, do ponad tury w przypadku olbrzymów). Największym minusem owych sług jest... Topienie się. W normalnych warunkach bez trudu wytrzymają około godziny, potem topią się powoli, tracąc siły, by po dziesięciu/piętnastu (w przypadku dużych) została z nich tylko kałuża. Nie wspominając już o tworzeniu ich na pustyni, gdzie zginą po chwili. Jedynie warunki zbliżone do tych panujących na Hyuo pozwalają im istnieć tak długo, jak zażyczy sobie tego ich twórca.
- Mechanika Wielkości człowieka:
- Szybkość i percepcja - dwa razy mniejsza od użytkownika
Siła - dwa razy większa od użytkownika
Wytrzymałość - równa poziomowi użytkownika
- Szybkość i percepcja - trzy razy mniejsze od użytkownika
Siła - trzy razy większa od użytkownika
Wytrzymałość - dwa razy większa od użytkownika
- Szybkość i percepcja - dwa razy mniejsza od użytkownika
- Link do tematu postaci Kliknij mnie!
OP
Moderator: Souei
OP
0 x
Re: OP
No to skoro było wspomniane o tornadzie itp. No to zwiększył bym ilość pieczęci do liczby "pięć". A dalej to tak... Trzeba jasno ustalić jakie ma wartości dany twór, bo te rozpiski w kanonach typu "Technika ma szybkość 2x większa niż użytkownik" to szit. Jasno utwierdzić ile ten człowiek lodowy i gigant mają czego. No i człowieka myślę, że byś robił instantowo, no ale uformowanie takiego giganta, no to bym dał na turę jak już Araf wspominał.
0 x
Re: OP
Okej, zwiększyłem koszty obu wersji z czarnym lodem o 1 poziom w górę, więc duży kosztuje S, mniejszy A.
Yoshi, smok na A według opisu może uszkodzić/zniszczyć górę. Tornado z dwóch dokona jeszcze większych zniszczeń. Golem nie jest aż tak potężny, a najpierw muszę złożyć pieczęć, potem go uformować (duża wersja powstaje ponad turę, było już w opisie zawarte). Nawet jeśli dołożę mu pieczęci, to sam proces tworzenia znacząco się skróci (opis tworzenia hyotonu to "błyskawicznie" XD) Więc lekko to by się ze sobą kłóciło. Obecnie jest to chyba rozwiązanie najbardziej optymalne, gdzie jedna pieczęć + czas tworzenia = gotowy sługa.
I nie będę zmieniał statystyk golemów na dokładnie wypunktowane, bo inne techniki tego nie mają. ~ Jeśli w kanonach się to zmieni, wtedy też to zrobię.
Yoshi, smok na A według opisu może uszkodzić/zniszczyć górę. Tornado z dwóch dokona jeszcze większych zniszczeń. Golem nie jest aż tak potężny, a najpierw muszę złożyć pieczęć, potem go uformować (duża wersja powstaje ponad turę, było już w opisie zawarte). Nawet jeśli dołożę mu pieczęci, to sam proces tworzenia znacząco się skróci (opis tworzenia hyotonu to "błyskawicznie" XD) Więc lekko to by się ze sobą kłóciło. Obecnie jest to chyba rozwiązanie najbardziej optymalne, gdzie jedna pieczęć + czas tworzenia = gotowy sługa.
I nie będę zmieniał statystyk golemów na dokładnie wypunktowane, bo inne techniki tego nie mają. ~ Jeśli w kanonach się to zmieni, wtedy też to zrobię.
0 x
Re: OP
Według tego co aktualnie jest Twoje twory mogą również masakrować góry itp, gdyż mają zależne staty od Ciebie, jeśli Ty masz tylko 60 siły, to mały człek lodowy ma już 120... Nie porównujemy niezreworkowanych technik, tak powinno być i raczej jest. Nie wiem ile technik ma takie coś wpisane w opis czyli "2x więcej speeda od użytkownika", jest ich kilka i będą one poprawione. Każdy dział jest poprawiany w jakiejś kolejności, więc... Technika na zasadzie statów użytkownika jest OP, co udowodniłem już na jednej misji, więc takowej techniki w WT nie przepuszczę.
0 x
Re: OP
Żeby nie było na razie zbędnego burdelu w dziale - przenoszę do archiwum. Gdy już będziecie gotowi wrócić do dyskusji nad tematem to napiszcie PW do administratora i przywróci temat.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość