- Nazwa
- Suicchi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- 20 m
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Technika ta wykorzystuje pojedynczą nić chakry do aktywacji prostych mechanizmów. Po połączeniu się z celem, możemy aktywować zawarty w nim mechanizm na przykład: wystrzelić broń z wyrzutni, otworzyć/zamknąć zamek. Umożliwia więc skorzystanie z jednego elementu marionetki (wyrzutni, stawu, rozpylacza) bez wymagania przejmowania kontroli nad całością. Ruchy wykonywane tą techniką są ograniczone tylko do takich, wiążą się bezpośrednio z danym mechanizmem - podniesienie ręki kukły nie oznacza, że można za rękę przeciągnąć całe jej ciało.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Technika 3
Moderator: Souei
Technika 3
0 x
- Toshiro
- Posty: 1355
- Rejestracja: 25 lis 2018, o 23:42
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Akoraito | San
- Krótki wygląd: Ubiór: https://i.imgur.com/4b7w2iP.png
Maska: https://i.imgur.com/NQByJxc.png - Widoczny ekwipunek: 2 wakizashi przy lewym boku, duża torba na dole pleców
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=105025#p105025
- GG/Discord: Harikken#4936
Re: Technika 3
Gdy używam maksymalnej liczby marionetek, to używam też maksymalnej liczby nici, więc i tak nie mógłbym tego wtedy zrobić.
A uznanie tego za slota jak marionetka byłoby lekko bez sensu, bo skoro marionetka składa się z 20+ mechanizmów i sterujemy 2-3 linkami (na tym poziomie, którym jestem), to na zdrowy chłopski rozum wychodzi, że użycie jedną nicią jednego mechanizmu jest dużo łatwiejsze i w sumie nie wymaga aż takiego skupienia.
Ogółem technika ma mieć bardziej zastosowanie do misjowych łamigłówek - otwieranie zamków, (dez)aktywowanie pułapek, kręcenie korbką z nawiązaną linką (bez przesady, mostu zwodzonego nie podniosę, ale np. kołowrotek od wędki by zgrabnie poszedł).
W trakcie walki to po pierwsze - nie będę miał wolnych nici pewnie ze względu na marionetki, po drugie - ciężko to sprawnie wykorzystać. Będę chciał w kuźni zrobić "pistolet" z wyrzutni trzymanej w ręku i sterowanej tą techniką. Ale sama z siebie może stwarzać problemy głównie kusznikom (przedwczesny wystrzał
), czy osobom myślącym, że zniszczyli mi marionetkę, a tu hyc jeszcze ostatnie tchnienie.
A uznanie tego za slota jak marionetka byłoby lekko bez sensu, bo skoro marionetka składa się z 20+ mechanizmów i sterujemy 2-3 linkami (na tym poziomie, którym jestem), to na zdrowy chłopski rozum wychodzi, że użycie jedną nicią jednego mechanizmu jest dużo łatwiejsze i w sumie nie wymaga aż takiego skupienia.
Ogółem technika ma mieć bardziej zastosowanie do misjowych łamigłówek - otwieranie zamków, (dez)aktywowanie pułapek, kręcenie korbką z nawiązaną linką (bez przesady, mostu zwodzonego nie podniosę, ale np. kołowrotek od wędki by zgrabnie poszedł).
W trakcie walki to po pierwsze - nie będę miał wolnych nici pewnie ze względu na marionetki, po drugie - ciężko to sprawnie wykorzystać. Będę chciał w kuźni zrobić "pistolet" z wyrzutni trzymanej w ręku i sterowanej tą techniką. Ale sama z siebie może stwarzać problemy głównie kusznikom (przedwczesny wystrzał

0 x
Re: Technika 3
Nie no właśnie chodzi, że podłączam się do jakiegokolwiek mechanizmu, niekoniecznie do marionetki. Mam nadzieję, że teraz jest klarowniej.
- Nazwa
- Suicchi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- 20 m
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Technika ta wykorzystuje pojedynczą nić chakry do aktywacji niemal dowolnego mechanizmu. Po połączeniu się z celem, możemy aktywować zawarty w nim mechanizm na przykład: wystrzelić broń z wyrzutni, otworzyć/zamknąć zamek, aktywować pułapki, wystrzelić z odległej kuszy, albo próbować przejąć kontrolę nad rękawicą łańcuchową.
Ruchy wykonywane techniką ograniczają się tylko do tych możliwych do wykonania samym mechanizmem. Przykładowo, używając jej do zgięcia stawu leżącej marionetki kończyna się przesunie, jednak jest to bezpośredni wynik działania mechanizmu. - Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
Re: Technika 3
Zmieniam argumentację:
I to, co wygrzebałem dopiero teraz (dowiedziałem się o tej technice już po wrzuceniu swojej, mimo tego, że jest odsłonięta):
Co za tym idzie - mogę się zgodzić na mechanizmy aktywowane chakrą, bo te techniki pokazują, że wszystko można nią poruszyć.
Biorąc pod uwagę jeszcze to, że można w Ninjutsu działać na przedmioty w taki sposób, a ja jestem z klanu, który wręcz się skupia na używaniu przedmiotów (w M&A marionetkarze to było czyste ninjutsu, ale po prostu ukryte przed innymi wioskami, nie było nawet ukryte w klanie). Nazwa techniki to w sumie "Switch Technique", więc proponuję dostosowanie do tej nazwy i ograniczenie tego po prostu na mechanizmy, które mają stany ustalone i zmieniamy ustawienie pomiędzy tymi stanami. Czyli na coś, co można by zrozumieć jako przełącznik, w dość abstrakcyjnym tego słowa znaczeniu.
Specjalnie też odcinam się od możliwości Soshujin i ruszania przedmiotów, jest nawet specjalna wzmianka, że nie mogę ruszać rzeczami. Jeśli miałoby to coś przypominać, to kontrolę ludzi z rangi A, bo zaczynamy sterować jak marionetką czymś, co nie jest marionetką. Przy okazji dorzucę też linka do pytań o sterowaniu ludźmi w FAQ, które kiedyś zadałem i pozostały bez odpowiedzi: http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 08#p110008
MOŻLIWE, ŻE NAJWAŻNIEJSZY ARGUMENT:
Sterowanie marionetką dzieli się na sterowanie poszczególnymi mechanizmami i translacją całości. Translacja całości to to, o co się przyczepiłeś w tym nieszczęsnym Soshujin, a ja pozostawiam tutaj sterowanie pojedynczym mechanizmem w formie takiego "zooma". Gdy rozpakujesz flatpacka z Ikei i znajdziesz zamek, jesteś w stanie go przekręcić, a nie przejmujesz się, że umiesz otwierać tylko zamki z szaf, a z biurka nie. A potem się okazuje, że to był flatpack biurka, a nie szafy i chociaż niewygodnie Ci z biurkiem i nie umiesz z niego korzystać, to pewnie rzeczy, takie jak właśnie ten mały zameczek, pozostają takie same. I tym jest ta technika.
Zmieniony zasięg i możliwość działania mechanizmów.
- Nazwa
- Nawanuke no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedno z najprostszych ninjutsu, pierwsze z tych które poznają najmłodsi adepci sztuki ninpo. Technika ta służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.
Biorąc pod uwagę jeszcze to, że można w Ninjutsu działać na przedmioty w taki sposób, a ja jestem z klanu, który wręcz się skupia na używaniu przedmiotów (w M&A marionetkarze to było czyste ninjutsu, ale po prostu ukryte przed innymi wioskami, nie było nawet ukryte w klanie). Nazwa techniki to w sumie "Switch Technique", więc proponuję dostosowanie do tej nazwy i ograniczenie tego po prostu na mechanizmy, które mają stany ustalone i zmieniamy ustawienie pomiędzy tymi stanami. Czyli na coś, co można by zrozumieć jako przełącznik, w dość abstrakcyjnym tego słowa znaczeniu.
Specjalnie też odcinam się od możliwości Soshujin i ruszania przedmiotów, jest nawet specjalna wzmianka, że nie mogę ruszać rzeczami. Jeśli miałoby to coś przypominać, to kontrolę ludzi z rangi A, bo zaczynamy sterować jak marionetką czymś, co nie jest marionetką. Przy okazji dorzucę też linka do pytań o sterowaniu ludźmi w FAQ, które kiedyś zadałem i pozostały bez odpowiedzi: http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 08#p110008
MOŻLIWE, ŻE NAJWAŻNIEJSZY ARGUMENT:
Sterowanie marionetką dzieli się na sterowanie poszczególnymi mechanizmami i translacją całości. Translacja całości to to, o co się przyczepiłeś w tym nieszczęsnym Soshujin, a ja pozostawiam tutaj sterowanie pojedynczym mechanizmem w formie takiego "zooma". Gdy rozpakujesz flatpacka z Ikei i znajdziesz zamek, jesteś w stanie go przekręcić, a nie przejmujesz się, że umiesz otwierać tylko zamki z szaf, a z biurka nie. A potem się okazuje, że to był flatpack biurka, a nie szafy i chociaż niewygodnie Ci z biurkiem i nie umiesz z niego korzystać, to pewnie rzeczy, takie jak właśnie ten mały zameczek, pozostają takie same. I tym jest ta technika.
Zmieniony zasięg i możliwość działania mechanizmów.
- Nazwa
- Suicchi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- -
- Zasięg
- 100 m
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Technika ta wykorzystuje pojedynczą nić chakry do aktywacji niemal dowolnego mechanizmu mającego konkretne stany ustalone. Po połączeniu się z celem, możemy przełączyć mechanizm między dostępnymi stanami, na przykład: przestawić zamek z otwartego na zamknięty, zwolnić blokadę do wystrzału z kuszy/wyrzutni, aktywować/dezaktywować niektóre pułapki, czy też maksymalnie zgiąć/wyprostować w stawie kończynę marionetki.
Ruchy wykonywane techniką ograniczają się tylko do tych możliwych do wykonania samym mechanizmem. Przykładowo, używając jej do zgięcia stawu leżącej marionetki kończyna się przesunie, jednak jest to bezpośredni wynik działania mechanizmu. - Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
- Keizo
- Gracz nieobecny
- Posty: 707
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Ogar
- Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4506
Re: Technika 3
Czyli dotykając marionetkę każdy może ją kontrolować? Tak jak rękawicę łańcuchową i każdy inny mechanizm aktywowany chakrą?
0 x
Re: Technika 3
No to ciągnę, czy wysyłam impulsy? I czym się różni marionetka od niemarionetki? Czy jeśli byłyby impulsy, to czy mógłbym odpieczętowywać zwoje na odległość, albo przejmować czyjąś rękawicę łańcuchową nićmi? A jeśli ciągnięcie, to dlaczego nie wpływa na otoczenie? Marionetki to przecież twory równie martwe co kukły niezrobione przez Ayatsuri, tylko przez domorosłego stolarza.
Jestem skonfundowany.
Jestem skonfundowany.
0 x
- Keizo
- Gracz nieobecny
- Posty: 707
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Ogar
- Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4506
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Keizo
- Gracz nieobecny
- Posty: 707
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Ogar
- Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4506
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości