Temat służący za notatnik dla każdego z graczy. Jeżeli więc siedzi Ci coś w głowie i chcesz to spisać oraz mieć zawsze pod ręką na forum - to ten dział właśnie po to jest.
Chise
Post
autor: Chise » 25 sty 2018, o 16:54
0 x
Chise
Post
autor: Chise » 9 mar 2018, o 00:19
Nazwa Paktu: Pakt z wilkami
Opis Paktu: Wilki są, jak wszystkie dzieci wiedzą, dalekimi, dzikimi kuzynami dobrze nam znanych domowych psów. Różnią się wieloma cechami od naszych pupili, a ta specyficzna wataha nie przypomina niczego co mógł wymyśleć człowiek.
Są to bowiem wilki-shinobi, wilki rozumne, wilki z mową. Jakby ich nie nazwać, bliżej im do ich kuzynów od Izunuka, choć są od nich zdecydowanie bardziej rozwinięte oraz darzą psy służące ludziom i tak bardzo od nich uzależnione głęboką pogardą.
Ich stado liczy niecałe 30 osobników. Większe od normalnego, ponieważ ze względu na rozwiniętą inteligencję potrafią utrzymać pokój w tak dużym zgromadzeniu drapieżników, choć nie większe, ponieważ nadal zachowują Stare Zwyczaje.
Stare Zwyczaje są ich wewnętrznym kodeksem, zasadami postępowania, prawem i porządkiem, choć oni sami mówią, że są to bardziej wskazówki niż twarde przepisy. Są to pozostałości, a może bardziej naleciałości z kultury zwykłych wilków. Wedle ich, rozmnażać się powinna tylko para alfa, a reszta watahy to wilki z nimi spokrewnione. Każdy wilk w stadzie ma ściśle określone miejsce, wynikające z hierarchii oraz starszeństwa. Co z tym powiązane, w społeczności wilków każdy z nich pełni określoną funkcję. W normalnym stadzie możemy wyróżnić specjalistów od węszenia niebezpieczeństwa, szukania tropów, zabijania łupu, chronienia dzieci pary alfa, przedniej straży na polowaniu. Od wymierzania kar jest zastępca przywódcy. W tym stadzie, ze względu na możliwości nauki jutsu, wilki muszą również wypełniać takie role jak medyk czy osobniki posługujący się danym żywiołem, co często łączy się z tradycyjnymi rolami w watasze.
Jak w każdej watasze, tak i w tej zdarza się czasem, że osobniki od niej odchodzą lub zostają wygnani. To zawsze bardzo bolesne dla nich przeżycie. Wilk, który odchodzi, jest żegnany jak martwy, bo taki jest wedle ich praw. Nie może nigdy wrócić do stada. Taki wygnaniec, jako iż zazwyczaj jest silniejszy i sprytniejszy od normalnych wilków, obejmuje we władanie watahę zwykłych wilków, tracąc swoje umiejętności i zatracając się w dzikości lub tworzy kolejną rodzinę rozumnych wilków.
Oczywiście, cała społeczność nie zamyka się w sztywnych ramach jednej watahy. To byłoby upośledzające dla rozwoju we wszystkich kierunkach. Nie są jedynym stadem rozumnych wilków, choć na chwilę obecnym największym i najlepiej zorganizowanym. Ich dokładna ilość jest trudna do policzenia, ale razem tworzą bardzo luźną sieć kontaktów, rozsianych po całym kontynencie, związanych czasowo bardziej lub mniej, popadające w konflikty i sojusze. Jednakże ich ilość jest nadal za mała by się w jakiś sposób odznaczyć, a oni sami skrupulatnie pilnują, by ich obecność nie dotarła do człowieka. Wilcze instynkty, takie jak terytorialność, utrudniają zbudowanie jednak trwałych relacji między pojedynczymi watahami, a nieraz również wzmaga między nimi rywalizację.
Miejsce zamieszkania: Pojedyncze, małe watahy rozumnych wilków rozsiane są we wszystkich sprzyjających miejscach na kontynencie. Jednakże główne legowisko tej watahy znajduje się w XYZ
Liczba przywołańców: (liczba zwierząt z których nasz Pakt się składa, max 10, po 2 na każdą rangę)
Nazwa Przywołańca: (jego nazwa)
Ranga: (wpisujemy rangę D/C/B/A/S)
Koszt przywołania:
Wygląd : (jak wygląda)
Charakter : (jaki ma charakter, jak się do nas odnosi)
Umiejętności: (1 umiejętność na rangę A [jeden z summonów może ją mieć], 2 umiejętności na rangę S [jeden summon S ma jedną umiejętność])
Dziedziny: (Baza PH opisana poniżej)
Techniki: Summon D - 2 jutsu D / Summon C - 2 jutsu C, 3 jutsu D / Summon B- 2 jutsu B, 3 jutsu C, 4 jutsu D / Summon A - 2 jutsu A, 3 jutsu B, 4 jutsu C, 5 jutsu D / Summon S - 2 jutsu S, 3 jutsu A, 4 jutsu B, 5 jutsu C, 6 jutsu D
Statystyki: (do rozdania z bazy PH opisanej poniżej)
Siła
Wytrzymałość
Szybkosć
Percepcja
Psychika
Konsekwencja
Kontrola Chakry
0 x
Chise
Post
autor: Chise » 3 lip 2018, o 02:53
NPC
IMIĘ: Aiden
WIEK: 9 lat [377]
WYGLĄD: Drobny i niski jak na ośmiolatka, Aiden nadal nosi ślady zaniedbywania przez ostatnie lata życia. Choć nie jest już tragicznie niedożywiony, to nadal jest szczupły i delikatnej budowy ciała. Twarz ma lekko trójkątnego kształtu, w której wyróżniają się wielkie, miodowozłote oczy. Chłopak jedno często ucieka wzrokiem na boki, nie patrząc wprost na rozmówcę. Nos ma lekko zadarty, a usta wąskie i blade, zza których błyskają białe, lekko ostre kły, mogące przywodzić na myśl jego wyspiarskie pochodzenie. Włosy ma jasne, obcięte do ucha, a kosmyki lekko opadają mu na oczy.
CHARAKTER: Chłopak jest jeszcze młody, jego charakter nie jest więc w pełni ukształtowany, ale już teraz widać, że jest uparty i niezależny. Ma dużą motywację do nauki i ambicje, zdecydowanie chce w życiu coś osiągnąć, by nigdy więcej nie wylądować na ulicy. Jest jednak lojalny wobec przyjaciół, szczególnie Chise, a wobec obcych bywa nieufny i jest ostrożny wobec nich dopóki ich nie pozna bliżej.
HISTORIA: Chłopak był sierotą błąkającą się po ulicach Hanamury w czasie koronacji cesarza Natsume. Dzieciak próbował okraść niewidomą dziewczynę, koniec końców jednak jej pomógł, a hojność kuzyna Chise w wynagrodzeniu go sprowadziła na niego kłopoty. Pomogła mu się z nich wydostać i zabrała ze sobą, od tamtej pory jest jej nieodłącznym niemal towarzyszem. Traktuje go jak podopiecznego i stał się jej bliższy niż rodzony brat.
0 x
Chise
Post
autor: Chise » 8 lis 2018, o 10:25
0 x
Chise
Post
autor: Chise » 19 mar 2019, o 13:11
Data dołączenia: 18.03.2019
Wynagrodzenia:
Łącznie: 1300 Ryo
0 x
Chise
Post
autor: Chise » 5 maja 2019, o 16:10
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości